ben ik altijd al geweest, die man is betrouwbaar voorspelbaar, geen onverwachte dingen en ook al 25 jaar stabiel.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:53 schreef Ali_boo het volgende:
lol
[ twitter ]
Iedereen met afwijkende ideeën is Hitler Putin lover
Jezus wanneer wordt die NPO Politiek eens HD hahahhaquote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:02 schreef Raw85 het volgende:
De situatie komt ook elk moment aan bod in de Tweede Kamer zo
Waar haal je die 56% vandaan? Alle polls laten namelijk zien dat de overgrote meerderheid van Nederland geen Nexit wil.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:44 schreef the-eye het volgende:
[..]
Zo denkt 56% van de kiezers er over. Waar zou dat dan toch vandaan komen?
https://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/livedebat/plenaire-zaalquote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:03 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Jezus wanneer wordt die NPO Politiek eens HD hahahha
Waarschijnlijk had Navalny deze tekst (dit soort teksten) al klaar liggen en doorgegeven aan zijn advocaat/team.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit getweet wordt door Team Navalny toch, want hij zelf zal geen twitter hebben in dat strafkamp
Ik ga ervan uit dat Oekraïne in het geval van een volle invasie slim genoeg is om een direct treffen tot een minimum te beperken, want dan maken ze echt geen kans. Maar als ze zich beperken tot vertragingstacktieken en guerilla acties gaat het Russische leger het moeilijk krijgen Op de lange termijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:00 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Oekraïne ook niet. Maar het Russische leger is sterker dan beide. Ik acht het leger van Oekraïne al sterker dan dat van Polen. Sowieso zijn dit (Rusland dat ook nog Polen zou proberen te veroveren) situaties waar je gewoon niet aan moet denken.
Die is wel beter inderdaad! Dankjewelquote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:04 schreef Raw85 het volgende:
[..]
https://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/livedebat/plenaire-zaal
De kwaliteit is hier prima bij mij!
De Hond 2014quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:03 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Waar haal je die 56% vandaan? Alle polls laten namelijk zien dat de overgrote meerderheid van Nederland geen Nexit wil.
De Hondquote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:07 schreef the-eye het volgende:
[..]
De Hond 2014
Een Nexit willen is iets anders dan de mening hebben de EU in gerommeld te zijn hè
De NAVO gaat actief inderdaad niets doen nu.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:56 schreef bianconeri het volgende:
Rusland gaat gwn binnenvallen en die provincies innemen.
Navo en EU gaan echt niets doen.
Blijkt uit alle commentaren.
Pleur anders de Minsk akkoorden er even onderquote:
Ingerommeldquote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:07 schreef the-eye het volgende:
[..]
De Hond 2014
Een Nexit willen is iets anders dan de mening hebben de EU in gerommeld te zijn hè
Ow maar dan is het ok zeker.quote:
Volgens bronnen waren we ook onderdeel van het Romeinse Rijk. Kan Italië ons nu claimen (tot aan de grens van de limes)?quote:
Met de argumentatie van Putin kunnen wij morgen Vlaanderen innemen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:11 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Volgens bronnen waren we ook onderdeel van het Romeinse Rijk. Kan Italië ons nu claimen (tot aan de grens van de limes)?
Daarbij als het bericht klopt, ik zou het origineel van Der Spiegel wel willen zien, is de context belangrijk.quote:
Hebben we tenminste weer een Zuid-Brabantquote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:12 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Met de argumentatie van Putin kunnen wij morgen Vlaanderen innemen.
Laten we dan Constantinopel ook maar weer innemen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:12 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Met de argumentatie van Putin kunnen wij morgen Vlaanderen innemen.
Is over zo'n ingrijpende gebeurtenis de bevolking geraadpleegd? Nee hè. Er is een referendum over de Europese grondwet geweest maar daar zullen we het maar niet over hebbenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:10 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ingerommeld![]()
En hoe zijn we er precies ingerommeld? We waren zelf nota bene een van de initaitiefnemers. Eerst Benelux, toen EGKS, daarna EU.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |