Ja eens. Maar het Rusland van 2022 is niet meer de sovietjaren onder Stalin. Duitsland is ook niet meer het land van concentratiekampen. Tijden veranderen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 00:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Na voornoemde holodomor en communistische dictatuur is iets anders al heel gauw aanlokkelijker
Volgens mij wordt Moldavië inderdaad ook de volgende!quote:Op maandag 21 februari 2022 23:44 schreef PirE het volgende:
[..]
Dan is Moldavië de volgende. Transnistrië erkennen en weer een gebied erbij.
Ja. Nu dus helemaal weg. Morgen misschien terug als er vannacht geen invasie komt.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 00:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Eerst zouden ze nog naar Lviv gaan in het westen van Oekraine...
Ik kan prima beschouwen waarom Russen er een andere mening op na houden. Waarom mensen in Nederland er vrolijk in meegaan is wat mij boos maakt.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nuance en wederzijdse beschouwingen worden hier door sommigen niet zo gewaardeerd
Onderbouw eensquote:Op dinsdag 22 februari 2022 00:04 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Volgens mij wordt Moldavië inderdaad ook de volgende!
we hebben nog even te gaan deze eeuw hequote:Op dinsdag 22 februari 2022 00:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja eens. Maar het Rusland van 2022 is niet meer de sovietjaren onder Stalin. Duitsland is ook niet meer het land van concentratiekampen. Tijden veranderen.
... de Sovjet-overheersing is iets minder lang geleden...quote:Op dinsdag 22 februari 2022 00:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja eens. Maar het Rusland van 2022 is niet meer de sovietjaren onder Stalin. Duitsland is ook niet meer het land van concentratiekampen. Tijden veranderen.
wat is je punt?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 00:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
Maar goed, voor sommigen blijft dit natuurlijk de schuld van Biden/EU/NAVO/Nederland/Rutte/Kaag/Sylvana...
Holodomor? Kun je dat eten?
Communisme? Nee, dat willen we absoluut niet! Hebben we hier in Nederland al!
Ja die willen natuurlijk geen beelden van een 'staart tussen de benen'-evacuatie zoals in eerdere conflicten.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 00:04 schreef trein2000 het volgende:
Nou de VS halen hun ambassademedewerkers de grens over naar Polen...
Ik heb wat aangewaaide Moldavische familieleden en die zouden wel extreem graag onder Russisch gezag willen vallen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 00:04 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Gaat Roemenië niet pikkenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 00:04 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Vond wel eng dat Putin vond dat eigenlijk heel het voormalige Sovjet aan hem behoord.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 00:06 schreef capricia het volgende:
Ik zou hier echt geen oorlog voor over hebben.
Maar ja hè. Steeds een stapje verder.
Dat een hoop mensen geen f*kking idee hebben waar het over gaat maar graag hun eigen politieke agenda even willen trekken.quote:
Ja vind je dat? Op dit moment heeft Oekraïne vooral niks: geen lidmaatschap van EU of NAVO, geen significante economische steunpakketten. Maar mogen met eigen lijf de klappen van de Russen opvangen, klappen die eigenlijk bedoeld zijn voor de EU.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 00:04 schreef capricia het volgende:
[..]![]()
Nou, dat lijkt me nogal makkelijk kiezen.
Die gast is al 20 jaar aan de macht, dus dit is allemaal geen verrassing. Putin is een relikwie uit de Sovjettijd.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 00:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Vond wel eng dat Putin vond dat eigenlijk heel het voormalige Sovjet aan hem behoord.
Ligt er ook nog iets van verantwoordelijkheid elders?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 00:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja vind je dat? Op dit moment heeft Oekraïne vooral niks: geen lidmaatschap van EU of NAVO, geen significante economische steunpakketten. Maar mogen met eigen lijf de klappen van de Russen opvangen, klappen die eigenlijk bedoeld zijn voor de EU.
De EU heeft Oekraïne een rotstreek geflikt, en de Oekrainse regering is naïeve geweest.
Alsof die tegen Rusland gaan keffen, bovendien haat de bevolking de Roemenen, dat vinden ze harige onhygiënische engnekken die stukken grond van ze verkoopt.quote:
Ja. Eens.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 00:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Vond wel eng dat Putin vond dat eigenlijk heel het voormalige Sovjet aan hem behoord.
Uhm ja, die gaan zeker keffen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 00:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof die tegen Rusland gaan keffen, bovendien haat de bevolking de Roemenen, dat vinden ze harige onhygiënische engnekken die stukken grond van ze verkoopt.
ja, dat is meestal bij dit soort onderwerpen als je op een forum zitquote:Op dinsdag 22 februari 2022 00:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat een hoop mensen geen f*kking idee hebben waar het over gaat maar graag hun eigen politieke agenda even willen trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |