SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Pfff hou op joh, ben je net klaar met die Twitter berichten van bangmaker Marino van Elst en nu ga je dit dramatiseren. Je bent gewoon een bange poepert.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:25 schreef LTVDK het volgende: Nou WW3 gaat beginnen hoor [ twitter ]
BNO is in berichtgeving altijd vrij neutraalquote:Op maandag 21 februari 2022 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pfff hou op joh, ben je net klaar met die Twitter berichten van bangmaker Marino van Elst en nu ga je dit dramatiseren. Je bent gewoon een bange poepert.
Niet door de windquote:Op maandag 21 februari 2022 22:32 schreef bitterbal het volgende:
volgens mij si de wind een stuk minder dus geen gespook
Ja ipv Dudley, Eunice en Franklin heb je straks Tsar Bomba in de Maasquote:
Morgen staat er een bolsjewiek met zijn T90 in je tuinquote:Op maandag 21 februari 2022 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pfff hou op joh, ben je net klaar met die Twitter berichten van bangmaker Marino van Elst en nu ga je dit dramatiseren. Je bent gewoon een bange poepert.
denk dat dat toch minder gefluit veroorzaaktquote:Op maandag 21 februari 2022 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ipv Dudley, Eunice en Franklin heb je straks Tsar Bomba in de Maas
quote:Op maandag 21 februari 2022 22:34 schreef The_Emotion het volgende:
Rustig rustig, Het is een vredesmissie
En dan nog, jij praat over WW3.quote:
Morgenvroeg bij de koffie en het koekje Breaking News kijken.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Poetin laat er gelukkig geen gras over groeien.
Hey jij hier.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:34 schreef The_Emotion het volgende:
Rustig rustig, Het is een vredesmissie
Ik praat helemaal niet over oorlog.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En dan nog, jij praat over WW3.
Hup hup die corrupte bende gewoon weer naar Rusland en bek houwe
Mooi, hoef ik niet te werken en ga ik wodka drinken.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen staat er een bolsjewiek met zijn T90 in je tuin
quote:Op maandag 21 februari 2022 22:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mooi, hoef ik niet te werken en ga ik wodka drinken.
Er zijn al onbevestigde beelden van een konvooi dat de Donbass binnentrekt.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Morgenvroeg bij de koffie en het koekje Breaking News kijken.
Zet CNN aan.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er zijn al onbevestigde beelden van een konvooi dat de Donbass binnentrekt.
Het is maar een vredesmissie, niks aan het handjequote:Op maandag 21 februari 2022 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er zijn al onbevestigde beelden van een konvooi dat de Donbass binnentrekt.
Poezenplaatje is nog ver weg zeker?quote:Op maandag 21 februari 2022 22:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
beelden op cnn:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee komt er aan. Dit zijn de laatste stuiptrekkingenquote:Op maandag 21 februari 2022 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Poezenplaatje is nog ver weg zeker?
Gaat de berendans oefenen.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
beelden op cnn:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 februari 2022 22:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee komt er aan. Dit zijn de laatste stuiptrekkingen
Pas maar op, Wopke is al onderweg.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:42 schreef UitStraling het volgende:
Of Rutte moet nu eisen dat de onderste steen boven komt en Poetin bij zijn gladde ballen pakken.
Is dit Kim Holland?quote:
Dadelijk braak je die uit in je slaap.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:43 schreef bitterbal het volgende:
die knoflooksaus valt toch niet zo goed
Het is meer tijd voor zulke muziekquote:
iets je langerquote:Op maandag 21 februari 2022 22:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En over 5 minuten ben je in diepe slaap?
quote:Op maandag 21 februari 2022 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dadelijk braak je die uit in je slaap.
Heb je weer heel de fles op zeker?quote:Op maandag 21 februari 2022 22:43 schreef bitterbal het volgende:
die knoflooksaus valt toch niet zo goed
dit..quote:Op maandag 21 februari 2022 22:36 schreef UitStraling het volgende:
Het is niet zo dat Amerika of Europa Oekraïne gaat verdedigen dus niks WW3.
Verse of stond die al een paar maanden in de koelkast?quote:
versequote:Op maandag 21 februari 2022 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verse of stond die al een paar maanden in de koelkast?
Maar wel heel de bak zekerquote:
Ja en dan nog, die regio's zijn zowat Russisch.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit..
vraag me vooral af: hoe is dit niet exact hetzelfde als de VS die Afghanistan en Irak binnen vallen
Brandonquote:Op maandag 21 februari 2022 22:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar geen oorlogshitser![]()
Gelukkig nu een sterke en ervaren president.
Nou dit is Rusland en Oekraïne, 2 totaal andere landen.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit..
vraag me vooral af: hoe is dit niet exact hetzelfde als de VS die Afghanistan en Irak binnen vallen
Vandaag hebben we alleen een broodje donetskquote:
quote:Op maandag 21 februari 2022 22:50 schreef Ama het volgende:
Dat je dan de volgende dag nog knoflook op boert.
quote:Op maandag 21 februari 2022 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vandaag hebben we alleen een broodje donetsk
Ook goedquote:Op maandag 21 februari 2022 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vandaag hebben we alleen een broodje donetsk
Vadertje Poetin schiet zijn Russische broeders te hulp.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
en net op tijd... shit is aan in Oekraine
Als de Russen Oekraine binnenvallen, dan mag ik toch ook een andere SC binnenvallen?quote:
quote:Op maandag 21 februari 2022 23:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
Misschien toch weer eens een echt goed Nederlands leger scheppen.
Misschien eerst maar de inflatie, de woningnood, de drugsproblemen en het koeienstrontprobleem oplossen voordat we Poetin bang proberen te maken?quote:
Heeeheee, ik heb jaren geprobeerd sociale thema's aan te kaarten... was niet zo'n behoefte aan, geloof ik, gezien de verkiezingen sinds pak 'm beet, wat, 2002?quote:Op maandag 21 februari 2022 23:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien eerst maar de inflatie, de woningnood, de drugsproblemen en het koeienstrontprobleem oplossen voordat we Poetin bang proberen te maken?
Leger Oekraïne;
6.500 gevechtstanks
6.900 gepantserde voertuigen
7.200 stukken artillerie
412 oorlogsschepen
1.500 gevechtsvliegtuigen
710 gevechtshelikopters
Zullen we alles maal drie doen voor de zekerheid anders?
Heb je geweren en tanks nodig om trots te zijn op je eigen kleine stukje Aarde?quote:Op maandag 21 februari 2022 23:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heeeheee, ik heb jaren geprobeerd sociale thema's aan te kaarten... was niet zo'n behoefte aan, geloof ik, gezien de verkiezingen sinds pak 'm beet, wat, 2002?
Verder heb ik het niet over bangmaken van wie dan ook; gaat mij om wat meer TROTS op het eigen land onderhand.
Nee, om het te verdedigen wanneer nodig.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je geweren en tanks nodig om trots te zijn op je eigen kleine stukje Aarde?
We sturen gewoon Willem Engel met wat dansmoves of wat leden van de mocromaffia.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, om het te verdedigen wanneer nodig.
Nee, die hier houden zorgt er juist voor dat er gegarandeerd niemand binnenvalt.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We sturen gewoon Willem Engel met wat dansmoves of wat leden van de mocromaffia.
Failed state, een half miljoen wappies en twee miljoen drugsverslaafden die de drugmaffia schatrijk en machtig maken.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, die hier houden zorgt er juist voor dat er gegarandeerd niemand binnenvalt.
Ik zie vooral mijn vaderland, huis en haard, familie, vrienden, natuur en cultuur. Waard om te behouden.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Failed state, een half miljoen wappies en twee miljoen drugsverslaafden die de drugmaffia schatrijk en machtig maken.
Ik ken wel iemand met een beretta die bij wil springen.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, om het te verdedigen wanneer nodig.
geefquote:Op maandag 21 februari 2022 23:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand met een beretta die bij wil springen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |