SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Pfff hou op joh, ben je net klaar met die Twitter berichten van bangmaker Marino van Elst en nu ga je dit dramatiseren. Je bent gewoon een bange poepert.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:25 schreef LTVDK het volgende: Nou WW3 gaat beginnen hoor [ twitter ]
BNO is in berichtgeving altijd vrij neutraalquote:Op maandag 21 februari 2022 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pfff hou op joh, ben je net klaar met die Twitter berichten van bangmaker Marino van Elst en nu ga je dit dramatiseren. Je bent gewoon een bange poepert.
Niet door de windquote:Op maandag 21 februari 2022 22:32 schreef bitterbal het volgende:
volgens mij si de wind een stuk minder dus geen gespook
Ja ipv Dudley, Eunice en Franklin heb je straks Tsar Bomba in de Maasquote:
Morgen staat er een bolsjewiek met zijn T90 in je tuinquote:Op maandag 21 februari 2022 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pfff hou op joh, ben je net klaar met die Twitter berichten van bangmaker Marino van Elst en nu ga je dit dramatiseren. Je bent gewoon een bange poepert.
denk dat dat toch minder gefluit veroorzaaktquote:Op maandag 21 februari 2022 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ipv Dudley, Eunice en Franklin heb je straks Tsar Bomba in de Maas
quote:Op maandag 21 februari 2022 22:34 schreef The_Emotion het volgende:
Rustig rustig, Het is een vredesmissie
En dan nog, jij praat over WW3.quote:
Morgenvroeg bij de koffie en het koekje Breaking News kijken.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Poetin laat er gelukkig geen gras over groeien.
Hey jij hier.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:34 schreef The_Emotion het volgende:
Rustig rustig, Het is een vredesmissie
Ik praat helemaal niet over oorlog.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En dan nog, jij praat over WW3.
Hup hup die corrupte bende gewoon weer naar Rusland en bek houwe
Mooi, hoef ik niet te werken en ga ik wodka drinken.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen staat er een bolsjewiek met zijn T90 in je tuin
quote:Op maandag 21 februari 2022 22:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mooi, hoef ik niet te werken en ga ik wodka drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |