quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.afspraak tandarts verzetten
Wat een vrouwen. Alsof ze uit de sloot getrokken zijn.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:51 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ook leukere dames, althans de paar afleveringen die ik gezien heb
Alleen al het overhemd is reden om te rennen.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:58 schreef Nine. het volgende:
Deze barman is trouwens wel wat voor @:pisces29
Ze komen een stuk vriendelijker, relaxter en sympathieker over dan in de NL versiequote:Op maandag 21 februari 2022 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een vrouwen. Alsof ze uit de sloot getrokken zijn.
Prachtig. Kan je het er ook op?quote:Op maandag 21 februari 2022 22:09 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ze komen een stuk vriendelijker, relaxter en sympathieker over dan in de NL versie
Bij leukere dames denk ik meteen aan uiterlijk.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:12 schreef Nine. het volgende:
Waarschijnlijk is dit ook wat minder gescript en zijn de matches wat serieuzer...
Nee, ook genoeg jongeren.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
Bij leukere dames denk ik meteen aan uiterlijk.
Idd oogt serieuzer. Misschien minder jonge deelnemers?
Ja zie mijn vorige post.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:14 schreef Nine. het volgende:
[..]
Je mist het punt een beetje, dit lijkt allemaal wat serieuzer en spontaner
Dan maar de Vlaamse volgenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
Ze kunnen het beter Inclusieve First Dates noemen
Ze hebben Grindr dan ook allemaal uitgespeeld natuurlijkquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:32 schreef Fosive het volgende:
De gays in dit programma kennen elkaar altijd al
Verkeerd tijdstip. Geen volle SC. Kneusjes.quote:
Matigheid is het nieuwe geil anders inclusiefquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:33 schreef Hexagon het volgende:
Dit lijkt me een wat saaie burgertrut
Die SC kunnen we zelf wat aan doenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
Verkeerd tijdstip. Geen volle SC. Kneusjes.
Hoezo. Je valt toch op innerlijk?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:33 schreef Hexagon het volgende:
Dit lijkt me een wat saaie burgertrut
Prime-time. Wordt hem niet.quote:
Oh als dat zo is, dan mag je idd flink klagen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Lijkt me een type dat alles dat afwijkt van standaard afkeurt
Hontquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:35 schreef DKUp het volgende:
Katten-liefhebber
Denice met een heksenlach
Soort zoekt soortquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:36 schreef Joop_W het volgende:
ik ben benieuwd wat die gemiddelde Brabo’s van elkaar gaan vinden.
Ik mis alleen dequote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:36 schreef DKUp het volgende:
Born this Way
Lady Gaga
Al die regenboogfiguren…..
Gewoon allesquote:
Koud, het budget is omlaag gegaanquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een eng kamertje ineens, waar de gasten hun items showen
Stopcontacten in beeldquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:40 schreef Sapstengel het volgende:
Rode sjaal, typische PvdA'er deze vrouw.
GL zou ook goed kunnen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:40 schreef Sapstengel het volgende:
Ploumen vibes. Zestig + onder elkaarquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:40 schreef Sapstengel het volgende:
Gisteren was echt erg, Transformer is altijd beter dan voetballers…quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:42 schreef Poefbank het volgende:
Wat een verschrikkelijke kutaflevering weer.
Dat moet je pas op het eind zeggenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:42 schreef Poefbank het volgende:
Wat een verschrikkelijke kutaflevering weer.
Jij hebt wel een goede mensenkennis van 20-30jarige vrouwenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die gaat zich doodvervelen met haar.
Ik kan een boek volschrijven over datenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jij hebt wel een goede mensenkennis van 20-30jarige vrouwen
Is een non-binair dat niet altijd? Dat begreep ik ten minste.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:45 schreef DKUp het volgende:
Hoe kan een non-binair iemand transgender zijn……
Ik snap er helemaal niks van
Hij lijkt me zelf ook niet het meest levendige type.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die gaat zich doodvervelen met haar.
Je ziet jezelf niet als man of frau, maar die non-binaire is in traject om zich te verbouwen naar een ander geslacht.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:46 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Is een non-binair dat niet altijd? Dat begreep ik ten minste.
Hij is erg rustig maar iemand die technofeestjes bezoekt en kunst verzamelt heeft in ieder geval een wat kleurrijkere geest.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:47 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Hij lijkt me zelf ook niet het meest levendige type.
Volgens mij kan het ook zonder chirurgie. Maar mijn googelen net maakte me niet wijzer.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je ziet jezelf niet als man of frau, maar die non-binaire is in traject om zich te verbouwen naar een ander geslacht.
CONFUSED
Dan voel je je van binnen non-binair maar wil je een nieuw frontjequote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:45 schreef DKUp het volgende:
Ik ben ook enorm in de war wat het moet voorstellen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:49 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Volgens mij kan het ook zonder chirurgie. Maar mijn googelen net maakte me niet wijzer.
Snap er soberso niks van. Biologisch gezien zijn er alleen mannen en vrouwen (afwijkingen als hermafroditisme e.d. uitgezonderd natuurlijk).quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:45 schreef DKUp het volgende:
Jij begrijpt hetquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
Frans is echt zo'n kuttaal. De enige Franse muziek die ik kan waarderen is Stromae.
Stromaequote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
Frans is echt zo'n kuttaal. De enige Franse muziek die ik kan waarderen is Stromae.
Probeer deze eens.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
Jij bent af met je ‘soberso’quote:
Klinkt prima idd, goede stem ook. Alleen heb toch wel moeite met het Frans.quote:
Kop houden puberquote:
Ik zie al voor me dat de redactie een of andere site met derderangs “zangers” vindt en dan helemaal los gaat.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze hebben maar een nieuwe la opengetrokken
Meedoen aan autistentaal. Nee bedankt.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:53 schreef Nine. het volgende:
[..]
Niet weten dat dit de formele FOK!-spelling is. Newbie
Tantra, edelstenen aaien, sterren kijken jaaaaaaquote:
Stukje nee dit kan niet, moet jij weten, honten en kadden genotgod.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Meedoen aan autistentaal. Nee bedankt.
DIt is engig.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:55 schreef Poefbank het volgende:
https://images.moviemeter(...)nPhqgxvdtWNKHPsD.jpg
2 druppels water
Dat klinkt leuk. Duitse zolderwoorden niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:55 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Stukje nee dit kan niet, moet jij weten, honten en kadden genotgod.
Broadchurchquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:55 schreef Poefbank het volgende:
https://images.moviemeter(...)nPhqgxvdtWNKHPsD.jpg
2 druppels water
Friendzone is real.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:55 schreef NoCigar het volgende:
'Aaaah'. Vertederde uitroep bij het horen van zijn baan
Maar ondertussen hier wel actief meedoenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
Meedoen aan autistentaal. Nee bedankt.
Dat maakt je geen zolderautist.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:56 schreef Nine. het volgende:
[..]
Maar ondertussen hier wel actief meedoen
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Zwarte coltrui
Baardje
Jeans
Score.
Jammer dat het een kabouter is.
Jullie kijken idd allemaal Star Wars. Ik niet.quote:
Kan zijn dochter zijn maar idd jaquote:
Tegenwoordig compenseert ze dat met bezoekjes aan de Jumboquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:00 schreef Poefbank het volgende:
Heeft dus ook wel eens met haar hoofd vastgezeten tussen een autodeur
Precies het midden tussen zwart en wit. De perfecte grijstint.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:02 schreef Sapstengel het volgende:
Wel prima meisje maar heeft niet echt iets waardoor ze er uit springt.
Ze bakt elke dag lekker brood voor jequote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:02 schreef Sapstengel het volgende:
Wel prima meisje maar heeft niet echt iets waardoor ze er uit springt.
Ze wachten in ieder geval dat dit programma is afgelopen. YvonneGODIN laat het wel een spion oplossen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:02 schreef Bugno3 het volgende:
Trekt iemand trouwens aan de bel als de Apple Store ontploft is?
Stijlvolquote:
SPIONED.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze wachten in ieder geval dat dit programma is afgelopen. YvonneGODIN laat het wel een spion oplossen.
Een stel idioten is die hashtag aan het overspelen met katfoto's omdat ze de agenten privacy willen geven oid.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:02 schreef Bugno3 het volgende:
Trekt iemand trouwens aan de bel als de Apple Store ontploft is?
quote:
Ja dat wel, is ook wel iets waard. Ruikt altijd lekker in huis. Kan ook wel prima appeltaart maken denk ik.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze bakt elke dag lekker brood voor je
Mag hopen dat een taart niet te hoog gegrepen isquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat wel, is ook wel iets waard. Ruikt altijd lekker in huis. Kan ook wel prima appeltaart maken denk ik.
Dit.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
Kok
Beetje dit en dat
Teveel praatjes
Skip
Haai haaiquote:
Marije?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:08 schreef DKUp het volgende:
[..]
Potentiële neuker gespot voor je, meisje blond
JAAAAquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Marije?
Dat meisje met het enge dunne haar.
Zou raken ja.
Naja zegquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Marije?
Dat meisje met het enge dunne haar.
Zou raken ja.
Heeft de linkse hoek vaak last vanquote:
Niet links stemmenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heeft de linkse hoek vaak last van
Je mocht willen dat je dit kon daten.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja kijk dan, heel dun haar, geen volume.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |