quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Groot thema vanavondquote:
Dat laten we aan Putin over.quote:Op maandag 21 februari 2022 19:50 schreef DKUp het volgende:
Er moet een statement worden gemaakt vanavond
Of het glas verkeerd vasthoudenquote:Op maandag 21 februari 2022 19:49 schreef XSbig het volgende:
Personen die niet aan hun wijn ruiken voordat ze de eerste slok nemen, zijn niet te vertrouwen.
quote:Op maandag 21 februari 2022 19:50 schreef DKUp het volgende:
Er moet een statement worden gemaakt vanavond
Het is wel erg veel hè?quote:Op maandag 21 februari 2022 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
Waaaaaarom krijgen we dit ALLEMAAL op één avond?
Verkeerd het bewegen van de wijn nietquote:Op maandag 21 februari 2022 19:51 schreef XSbig het volgende:
[..]
Personen die hun wijnglas bij de kelk vastpakken zijn inderdaad ook niet te vertrouwen.
Kleur bekijken, walsen, ruiken, proeven.quote:Op maandag 21 februari 2022 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Verkeerd het bewegen van de wijn niet
Gelachen.quote:Op maandag 21 februari 2022 19:54 schreef Poefbank het volgende:
In haar vrije tijd dealt ze druks op Tomorrowland
Wat zou eronder zittenquote:
We krijgen nog een stel straksquote:Op maandag 21 februari 2022 19:54 schreef Nine. het volgende:
Dit is zo all-inclusive dat het eenzijdig wordt
Je hebt echt net het perfecte stel gemistquote:
Tilburg?quote:Op maandag 21 februari 2022 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt echt net het perfecte stel gemist
Op Cuba zijn genoeg Cubanen die willen 'dansen'.quote:Op maandag 21 februari 2022 19:54 schreef Joop_W het volgende:
Mijn partner moet kunnen dansen, want dan kunnen we naar Cuba.
Twee keer pretentieus. Inclusief schaar.quote:
Hier Brabant vergeten is hallucinant.quote:Op maandag 21 februari 2022 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom is alles in dit programma Amsterdam, Nijmegen, Maastricht of het Oosten?
quote:Op maandag 21 februari 2022 19:57 schreef Fosive het volgende:
"semi op eigen houtje"
"maagverkleining gehad"
quote:Op maandag 21 februari 2022 19:57 schreef Fosive het volgende:
"semi op eigen houtje"
"maagverkleining gehad"
Meer Rotterdammers moeten hieraan meedoenquote:Op maandag 21 februari 2022 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Die maagband is geknapt, of wat?quote:Op maandag 21 februari 2022 19:57 schreef Fosive het volgende:
"semi op eigen houtje"
"maagverkleining gehad"
Niet per se als je een zwarte vrouw bent vrees ikquote:Op maandag 21 februari 2022 19:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Op Cuba zijn genoeg Cubanen die willen 'dansen'.
De biblebelt neukt met elkaar, scheelt een hoopquote:Op maandag 21 februari 2022 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ok @Braddiequote:Op maandag 21 februari 2022 19:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dik zijn is heerlijk en ik kan het iedereen aanraden.
quote:Op maandag 21 februari 2022 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Deze twee zijn een pure match en tóch roept er iemand nee straks. Ik denk zij.
ZOMER JAAAAAAAAquote:Op maandag 21 februari 2022 19:59 schreef Poefbank het volgende:
Lekker met je blote voeten in de tuin lopen
Deze dagquote:
Waarom of?quote:
hier gaat iets misquote:Op maandag 21 februari 2022 20:01 schreef itchycoo het volgende:
[ [url= https://static.fjcdn.com/(...)67739.jpg]afbeelding[/url] ]
Hij mist alles vanavondquote:
Zoetermeer tel ik natuurlijk niet meequote:Op maandag 21 februari 2022 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe voel je je nu met Den Haag represent @:DKUp
Thema van de avondquote:Op maandag 21 februari 2022 20:03 schreef Fosive het volgende:
Deze guy moet ook nog uit de kast komen volgens mij
Spoilers waren op?quote:
quote:Op maandag 21 februari 2022 20:03 schreef itchycoo het volgende:
Moest een plaatje van Onur Baas zijn
quote:
"Wat eten we vandaag lieverd"-genotquote:Op maandag 21 februari 2022 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Mannen die quasi dwingend willen dat je kookt elke dag
Wat wil je doen dan?quote:Op maandag 21 februari 2022 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Mannen die quasi dwingend willen dat je kookt elke dag
Deze hele avond is geen reclame voor de samenlevingquote:Op maandag 21 februari 2022 20:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dit gesprek is een aanklacht tegen het onderwijssysteem
Act, nerveus, ritalin, onverschillig. Geen idee.quote:Op maandag 21 februari 2022 20:07 schreef Bugno3 het volgende:
Onur, ik kan er niet over uit hoe leeg die jongen is.
Goede doorsnede ookquote:Op maandag 21 februari 2022 20:08 schreef alpeko het volgende:
[..]
Deze hele avond is geen reclame voor de samenleving
Links is echter trotsquote:Op maandag 21 februari 2022 20:08 schreef alpeko het volgende:
[..]
Deze hele avond is geen reclame voor de samenleving
Stukje lebmaagquote:Op maandag 21 februari 2022 20:09 schreef Poefbank het volgende:
“Een maagverkleining”. Jaja, en die andere 3 dan?
Ik?quote:Op maandag 21 februari 2022 20:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Er post hier een user die stemt louter links.
For surequote:
Tamamquote:Op maandag 21 februari 2022 20:11 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Mensen die niks zeggen behalve om de zin 'begrijp je' 'je weet toch' etc
Transportquote:
quote:
Van jou kan ik het hebben makker.quote:Op maandag 21 februari 2022 19:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik hoop het. @:gurneyisbestoke is een goede jongen.
Bro is toch moslimquote:
Met de chaos in z’n hoofd? Mwahquote:
Gezamenlijkquote:Op maandag 21 februari 2022 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Incoming lang verhaal voor de afwijzing
Tweede van de avondquote:
Langzame mensen. Meteen skippen.quote:Op maandag 21 februari 2022 20:16 schreef 3rr0r het volgende:
Als je hier te lang naar luistert verlies je zelf ook hersencellen.
Komt goed. Hij stuurt alleen dickpics.quote:Op maandag 21 februari 2022 20:18 schreef alpeko het volgende:
[..]
Alles waarmee ze zich niet voortplanten juich ik toe
Tot morgenquote:
Belgische versie is vaak wel leuker, Nederlanders zijn zo droooooog. Ook als ze zogenaamd Onur heten.quote:
Ook leukere dames, althans de paar afleveringen die ik gezien hebquote:Op maandag 21 februari 2022 21:50 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Belgische versie is vaak wel leuker, Nederlanders zijn zo droooooog.
Minder gendergezeik ookquote:Op maandag 21 februari 2022 21:51 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ook leukere dames, althans de paar afleveringen die ik gezien heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |