SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Update over je neusectomie in Hull.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:42 schreef Dr_Flash het volgende: [..] Gaat die ook al over de mondkapjes?
![]()
En vliegende epilepsie gratiees erbijquote:
Slava Ukrainiquote:Op maandag 21 februari 2022 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Nee, ik denk dat hij de onafhankelijkheid van Lugansk en Donetsk gaat erkennen.
Met Olga?quote:Op maandag 21 februari 2022 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Toespraak van Putin over 20 minuten
Zou het? Eindelijk weer een Oost-Oekrane.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Lijkt me niet handig van hem. Maar goed, ik weet er verder te weinig van en ik heb ook helemaal geen zin in die materie.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Na tien minuten binnen kreeg ik gewoon stervende koppijn en wilde ik hamsters in Japanse anussen duwen.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En vliegende epilepsie gratiees erbij
quote:Op maandag 21 februari 2022 18:47 schreef UitStraling het volgende:
en wilde ik hamsters in Japanse anussen duwen.
Nou ja, dan ‘vragen’ die dwergstaatjes officieel om bescherming en dan heeft hij natuurlijk een sterker argument om in te grijpen als er wat gebeurt.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou het? Eindelijk weer een Oost-Oekrane.
quote:
quote:
Vast een of ander iemand die dan een “aanslag” zal plegen en dan komt Poetin even schoonvegen.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, dan ‘vragen’ die dwergstaatjes officieel om bescherming en dan heeft hij natuurlijk een sterker argument om in te grijpen als er wat gebeurt.
Ja het is wel allemaal zo clich en doorzichtig als de pest, dat ze daar eens een keer wat betere scriptschrijvers voor inhurenquote:Op maandag 21 februari 2022 18:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vast een of ander iemand die dan een “aanslag” zal plegen en dan komt Poetin even schoonvegen.
Hoop dat het meevalt. Oekrane staat nog op de lijst voor later dit jaar.
Ik heb begrepen dat het ook het eind van de Minsk-akkoorden betekent en dat dat niet zo gunstig voor hem is. Hij kan dan niet meer volhouden geen partij in het conflict te zijn bijvoorbeeld (wat hij nu doet).quote:Op maandag 21 februari 2022 18:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, dan ‘vragen’ die dwergstaatjes officieel om bescherming en dan heeft hij natuurlijk een sterker argument om in te grijpen als er wat gebeurt.
Voor jou als reisbestemming bedoel je ja?quote:Op maandag 21 februari 2022 18:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Oekrane staat nog op de lijst voor later dit jaar.
Voor werk?quote:Op maandag 21 februari 2022 18:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vast een of ander iemand die dan een “aanslag” zal plegen en dan komt Poetin even schoonvegen.
Uitsloverquote:Op maandag 21 februari 2022 18:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jamaar gisteren ook weer bijna 14 km gelopen dat werkt niet mee
Zou nog best een keertje naar Tsjernobyl willenquote:Op maandag 21 februari 2022 18:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, geen idee wat er in dat steppebrein van die vent gebeurtquote:Op maandag 21 februari 2022 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat het ook het eind van de Minsk-akkoorden betekent en dat dat niet zo gunstig voor hem is. Hij kan dan niet meer volhouden geen partij in het conflict te zijn bijvoorbeeld (wat hij nu doet).
Liep er iemand met een stok achter je aan dan?quote:
nou ja scheelde niet veelquote:Op maandag 21 februari 2022 19:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Liep er iemand met een stok achter je aan dan?
quote:De film De Nieuwe Wildernis 2.0 - Wild Port of Europe die zich in de haven van Moerdijk afspeelt, is voorlopig nog niet in de bioscoop te zien. Dat heeft distributeur Paradiso Filmed Entertainment bekendgemaakt.
https://www.bndestem.nl/m(...)traging-op~a27a55db/
Spannend welquote:Op maandag 21 februari 2022 19:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Werk inderdaad. Niet het eerste instabiele gebied.
“En hier zien we de inheemse LT. Het industriegebied is zijn foerageergebied. LT’s kunnen tot wel 20 km per dag afleggen.”quote:
quote:Op maandag 21 februari 2022 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“En hier zien we de inheemse LT. Het industriegebied is zijn foerageergebied. LT’s kunnen tot wel 20 km per dag afleggen.”
ja zullen ze vast hebben. ik bener nietquote:Op maandag 21 februari 2022 19:04 schreef mschol het volgende:
[..]
in dat geval: ik wil graag een tafeltje vol voor 1 persoon
nog ongeveer 40 uur werken en we mogen weer 2 dagen niks doenquote:
Wat is dit nou dan.quote:Op maandag 21 februari 2022 19:04 schreef mschol het volgende:
[..]
in dat geval: ik wil graag een tafeltje vol voor 1 persoon
quote:Op maandag 21 februari 2022 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“En hier zien we de inheemse LT. Het industriegebied is zijn foerageergebied. LT’s kunnen tot wel 20 km per dag afleggen.”
Als je door de mand valt dan sluiten ze je wel op.quote:Op maandag 21 februari 2022 19:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Spannend welMag ik, als ik wat zinnetje uit mijn hoofd leer zodat ik voor jou kan doorgaan?
Nee jij houdt je gemakquote:Op maandag 21 februari 2022 19:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
' de groooste natuurlijke vijand van de LT is de bitterbal'
Die heb ik daar nog nooit aangetroffen hoorquote:Op maandag 21 februari 2022 19:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
' de groooste natuurlijke vijand van de LT is de bitterbal'
quote:Op maandag 21 februari 2022 19:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik daar nog nooit aangetroffen hoor
Komt door hun goeie schutkleur.quote:Op maandag 21 februari 2022 19:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik daar nog nooit aangetroffen hoor
misschien kan dimmy niet tegen bloedquote:
Ik zal een kaarsje voor je branden.quote:Op maandag 21 februari 2022 19:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vast wel. Maar ik kan er zo slecht tegen
Kijk je toch de andere kant opquote:Op maandag 21 februari 2022 19:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vast wel. Maar ik kan er zo slecht tegen
Ook nog brandwonden erbij straksquote:
Niet iedereen is zo klunzig als bal tochquote:
Is gewoon goor. Eerst binden ze je af alsof je een heroneverslaafde bent, poken zo'n dikke naald in je arm. Dan voel je zo dat bloed eruit sijpelen. En niet n buisje. Nee drie!!quote:
Man man man wat weer een paniekquote:Op maandag 21 februari 2022 19:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is gewoon goor. Eerst binden ze je af alsof je een heroneverslaafde bent, poken zo'n dikke naald in je arm. Dan voel je zo dat bloed eruit sijpelen. En niet n buisje. Nee drie!!
Brrr wordt er nu al naar van.
Jij had een tien op drama vroeger zeker.quote:Op maandag 21 februari 2022 19:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is gewoon goor. Eerst binden ze je af alsof je een heroneverslaafde bent, poken zo'n dikke naald in je arm. Dan voel je zo dat bloed eruit sijpelen. En niet n buisje. Nee drie!!
word je gedwongen er naar toe te gaan?quote:Op maandag 21 februari 2022 19:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kan er ook slecht tegen, je voelt het er gewoon uitlopenquote:Op maandag 21 februari 2022 19:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bij andere mensen zeker?quote:
Deze vrouw snapt mijquote:Op maandag 21 februari 2022 19:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik kan er ook slecht tegen, je voelt het er gewoon uitlopen
Je blijft ook wel een mietjequote:Op maandag 21 februari 2022 19:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zou 't niet weten.quote:
Ja als ik niet ga komen ze me ophalen in een dwangbuisquote:Op maandag 21 februari 2022 19:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
word je gedwongen er naar toe te gaan?
Ook al zo dramatisch.quote:Op maandag 21 februari 2022 19:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik kan er ook slecht tegen, je voelt het er gewoon uitlopen
Wat leuk u weer eens op fok te treffenquote:Op maandag 21 februari 2022 19:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zou 't niet weten.
Maar ik vind bloedprikken wel leuk dus
Goedenavond
dat lijkt me voor iedereen een prima oplossingquote:Op maandag 21 februari 2022 19:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja als ik niet ga komen ze me ophalen in een dwangbuis
En welk probleem wordt er precies opgelost met dat bloedprikken?quote:Op maandag 21 februari 2022 19:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja als ik niet ga komen ze me ophalen in een dwangbuis
Oh halloquote:Op maandag 21 februari 2022 19:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zou 't niet weten.
Maar ik vind bloedprikken wel leuk dus
Goedenavond
Aderlating was vroeger heel populairquote:Op maandag 21 februari 2022 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En welk probleem wordt er precies opgelost met dat bloedprikken?
Ik ben Dqodquote:
probeer eens zo'n grote verdovingsnaald, in je teen ofzo.. dat is pas vervelendquote:Op maandag 21 februari 2022 19:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou, je voelt dat ook, net zoals bij een infuus. Echt verschrikkelijkquote:
Omg Lieverdquote:
ook nooit gehad. gelukkigquote:Op maandag 21 februari 2022 19:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, je voelt dat ook, net zoals bij een infuus. Echt verschrikkelijk
Hallo Kittehquote:
Nou, ik moet er niet aan denken. Ik krijg ook altijd enorme blauwe/zwarte/paarse plekken daarvan. Ze prikken ook ltijd mis.quote:Op maandag 21 februari 2022 19:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik sta elke twee maanden een halve liter af. Vind het ook niet zo erg.
Die zijn ook gewoon kutquote:Op maandag 21 februari 2022 19:24 schreef mschol het volgende:
[..]
probeer eens zo'n grote verdovingsnaald, in je teen ofzo.. dat is pas vervelend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe is het?quote:
quote:Op maandag 21 februari 2022 19:27 schreef Modus het volgende:
Ondertussen bij DqodHe? Maar wat? :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Wel aardig lekker chill vandaag, met jou ook alles ok? <3quote:
Oh ik vond infuus niks voorstellen eigenlijk. Vond het vooral irritant dat ik die infuuspaal mee moest nemen naar buiten als ik wilde roken.quote:Op maandag 21 februari 2022 19:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, je voelt dat ook, net zoals bij een infuus. Echt verschrikkelijk
Hechtingen uit je hoofd trekken lijkt me ook niet lekker nee.quote:Op maandag 21 februari 2022 19:27 schreef mschol het volgende:
ik kan mij niet herinneren dat ik een infuus zelf vervelend vond vroeger..
de narcose/infuusnaald (geen idee of dat dezelfde zijn) zijn het vervelendste bij prikken maar voor de rest, meh..
13+ hechtingen uit je hoofd trekken is ook geen pretje, dan voel je de hechting ook zo lekker door je huid heen trekken
Mijn arm was wel bont en blauw na drie dagen infuus.quote:Op maandag 21 februari 2022 19:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hechtingen uit je hoofd trekken lijkt me ook niet lekker nee.
Maar ik vond het infuus dat ik kreeg echt verschrikkelijk. Voelde het ook echt zitten. Elke keer als er vloeistof in moest voelde het alsof het een soort dikke pap was die erdoorheen werd geduwd.
Kreeg ook een blauwe streep op mn onderarm. Was niet helemaal goed gegaan
Goed zoquote:Op maandag 21 februari 2022 19:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wel aardig lekker chill vandaag, met jou ook alles ok? <3
Wsl wel. Ik bedoel, je leeft nog, ondanks al dat bloed in jequote:
Ja, naar is datquote:Op maandag 21 februari 2022 19:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn arm was wel bont en blauw na drie dagen infuus.
ja als het eruit loopt bedoel ikquote:Op maandag 21 februari 2022 19:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wsl wel. Ik bedoel, je leeft nog, ondanks al dat bloed in je
Herkenbaarquote:Op maandag 21 februari 2022 19:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja leek echt alsof ik was mishandeld.
Ja, dat is wel een goedquote:
Nooit gehad maar kies denk ik toch liever voor een infuus haha. Loop je ook wat makkelijker mee door het ziekenhuis wat erg fijn is als je dood gaat van verveling.quote:Op maandag 21 februari 2022 19:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
HerkenbaarHeb nog liever een katheter
kan je ook effe naar het rookhokquote:Op maandag 21 februari 2022 19:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Nooit gehad maar kies denk ik toch liever voor een infuus haha. Loop je ook wat makkelijker mee door het ziekenhuis wat erg fijn is als je dood gaat van verveling.
True. Als je kan/mag lopenquote:Op maandag 21 februari 2022 19:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Nooit gehad maar kies denk ik toch liever voor een infuus haha. Loop je ook wat makkelijker mee door het ziekenhuis wat erg fijn is als je dood gaat van verveling.
Infuusnaald is vooral vervelend als die er net niet helemaal lekker in zitquote:Op maandag 21 februari 2022 19:27 schreef mschol het volgende:
ik kan mij niet herinneren dat ik een infuus zelf vervelend vond vroeger..
de narcose/infuusnaald (geen idee of dat dezelfde zijn) zijn het vervelendste bij prikken maar voor de rest, meh..
13+ hechtingen uit je hoofd trekken is ook geen pretje, dan voel je de hechting ook zo lekker door je huid heen trekken
Moeten ze die er wel goed instoppen, heb het een keertje gehad dat ze hem er met grof geweld in hebben geramd, had nog een maand last met pissen en er zit een litteken op mijn pielquote:Op maandag 21 februari 2022 19:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
HerkenbaarHeb nog liever een katheter
Het was allemaal gewoon bij 1 ziekenhuis opname hoorquote:Op maandag 21 februari 2022 19:46 schreef gianni61 het volgende:
Jullie moeten gewoon allemaal eens wat minder naalden in jullie laten steken, dan gaat mijn zorgpremie tenminste eens omlaag
aiquote:Op maandag 21 februari 2022 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moeten ze die er wel goed instoppen, heb het een keertje gehad dat ze hem er met grof geweld in hebben geramd, had nog een maand last met pissen en er zit een litteken op mijn piel
quote:Op maandag 21 februari 2022 19:46 schreef gianni61 het volgende:
Jullie moeten gewoon allemaal eens wat minder naalden in jullie laten steken, dan gaat mijn zorgpremie tenminste eens omlaag
relatief vrijquote:Op maandag 21 februari 2022 19:47 schreef Dqod het volgende:
"Moe'k toch zeker zelf weten, is vrij land toch"
Deze wijsheden heb ik wel gemist.quote:
Ik zorg gewoon dat mijn ROI-value een beetje goed is voor wat ik betaalquote:Op maandag 21 februari 2022 19:46 schreef gianni61 het volgende:
quote:
Bedankt.quote:Op maandag 21 februari 2022 19:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Deze wijsheden heb ik wel gemist.
Nou ja, ik ben ook min of meer fantastisch natuurlijk, dus dat scheeltquote:Op maandag 21 februari 2022 19:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
En jij bent dr Flash en het is fantastisch je hier tegen te komen
Want ja, zo ben ik ongeveer, min of meer
Keuuuuuuuuuuuuzesquote:
Waarom doen jullie of jullie elkaar niet kennen. Is dat een ding of zo.quote:Op maandag 21 februari 2022 19:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
En jij bent dr Flash en het is fantastisch je hier tegen te komen
Want ja, zo ben ik ongeveer, min of meer
Mind blownquote:Op maandag 21 februari 2022 19:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bedankt.
En opties zijn immer optioneel. Just so you know
Zo goed ken ik die beste jongen nou ook weer niet hoorquote:Op maandag 21 februari 2022 19:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom doen jullie of jullie elkaar niet kennen. Is dat een ding of zo.
Waneklets.quote:Op maandag 21 februari 2022 19:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zo goed ken ik die beste jongen nou ook weer niet hoor
Ik zocht een gifje, maar kan 'm niet vindenquote:
Dit valt me echt van je tegen.quote:Op maandag 21 februari 2022 19:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zocht een gifje, maar kan 'm niet vinden
Ik heb nog wat witte vlekken op de kaart zeg maarquote:Op maandag 21 februari 2022 19:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom doen jullie of jullie elkaar niet kennen. Is dat een ding of zo.
"Volgend jaar, 87 augcember praten we"quote:
Google wil het niet hebbenquote:Op maandag 21 februari 2022 19:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit valt me echt van je tegen.We hadden altijd zo'n mooie gif-connectie.
Heb je een trein gekopt?quote:Op maandag 21 februari 2022 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog wat witte vlekken op de kaart zeg maar
Wat is dit voor gare Twentse uitdrukking dan?quote:Op maandag 21 februari 2022 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog wat witte vlekken op de kaart zeg maar
Wat he'j te melk'nquote:Op maandag 21 februari 2022 19:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat is dit voor gare Twentse uitdrukking dan?
Wat is er met je knie?quote:Op maandag 21 februari 2022 19:59 schreef Ama het volgende:
Mijn knie is nog niet echt beter aan het worden.
Oh ben dik maand geleden ofzo van een trap gesprongen en sindsdien heb ik last van mijn rechterknie.quote:
Oeiquote:Op maandag 21 februari 2022 20:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ben dik maand geleden ofzo van een trap gesprongen en sindsdien heb ik last van mijn rechterknie.
such a good boyquote:
Nee had wel gebeld voor tips en ze zei dat het na een tijd wel over moet gaan en dat ik knie moet rusten als het pijn doet en verder wel gewoon bewegen. Er zit geen vocht achter ofzo.quote:
zijn de nukes al in stelling?quote:Op maandag 21 februari 2022 20:02 schreef LTVDK het volgende:
Nou het is zover
Rusland erkent onafhankelijkheid pro-Russische regio's in Oekrane
Ik weet dat ik de nodige trekjes wel heb, maar noem je mij nou een man?quote:
Nouuuuquote:Op maandag 21 februari 2022 20:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik weet dat ik de nodige trekjes wel heb, maar noem je mij nou een man?
Hee gaan jullie je eige es ff allemaal met je eige zitte te lope te bemoeie jaquote:Op maandag 21 februari 2022 19:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat is dit voor gare Twentse uitdrukking dan?
Sinds wanneer ben jij een pluizig witte hont?quote:Op maandag 21 februari 2022 20:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik weet dat ik de nodige trekjes wel heb, maar noem je mij nou een man?
Hmm, hopelijk wordt t dan gauw beterquote:Op maandag 21 februari 2022 20:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee had wel gebeld voor tips en ze zei dat het na een tijd wel over moet gaan en dat ik knie moet rusten als het pijn doet en verder wel gewoon bewegen. Er zit geen vocht achter ofzo.
De Russische beurs stort wel gelijk inquote:
meer mans dan menig kerelquote:
Eh... Neequote:Op maandag 21 februari 2022 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee gaan jullie je eige es ff allemaal met je eige zitte te lope te bemoeie ja
Jawel maar knie blessures kunnen een tijd duren.quote:Op maandag 21 februari 2022 20:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hmm, hopelijk wordt t dan gauw beter![]()
Ik hoor het je gewoon zeggen.quote:
Het zou idd goed mogelijk zijnquote:
Ze haten ons gewoon.quote:Op maandag 21 februari 2022 20:12 schreef Dqod het volgende:
Mannelijk, gay, we hebben 't er maar zwaar mee, kitteh
Het doet me wel een beetje pijnquote:
En nu?quote:Op maandag 21 februari 2022 20:02 schreef LTVDK het volgende:
Nou het is zover
Rusland erkent onafhankelijkheid pro-Russische regio's in Oekrane
Post dan een filmpje waarop jij aan het Flyboarden bentquote:
Ja, ik weet ook niet waar ik heen moet met mezelf nuquote:Op maandag 21 februari 2022 20:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het doet me wel een beetje pijn
Mijn tere zieltje
OK.quote:Op maandag 21 februari 2022 20:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Post dan een filmpje waarop jij aan het Flyboarden bent
De laatste keren had ik een goede prikster, maar ik ben ook weleens bont en blauwquote:Op maandag 21 februari 2022 19:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, ik moet er niet aan denken. Ik krijg ook altijd enorme blauwe/zwarte/paarse plekken daarvan. Ze prikken ook ltijd mis.
Ik heb nog wel een foto van hem en een zwembad, telt dat ook?quote:Op maandag 21 februari 2022 20:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Post dan een filmpje waarop jij aan het Flyboarden bent
quote:Op maandag 21 februari 2022 20:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet waar ik heen moet met mezelf nu
Vladje Puta is nu aan het roepen dat Oekrane kernwapens wil maken, die retoriek hebben we wel eens vaker gehoord (weapons of mass destruction in Irak en zulks ongein)quote:
Als ik vanavond maar kan slapenquote:Op maandag 21 februari 2022 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vladje Puta is nu aan het roepen dat Oekrane kernwapens wil maken, die retoriek hebben we wel eens vaker gehoord (weapons of mass destruction in Irak en zulks ongein)
[ twitter ]
maardabenjijniequote:
Ja ik gooi de playstation aan, kijk straks wel of de wereld nog bestaatquote:Op maandag 21 februari 2022 20:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als ik vanavond maar kan slapen
Dat is zeker wel Flesquote:
Doe niet zo bang man, je woont in een Zeeuws gat, niet in Kiev.quote:Op maandag 21 februari 2022 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik gooi de playstation aan, kijk straks wel of de wereld nog bestaat
Bijna goed.quote:Op maandag 21 februari 2022 20:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doe niet zo bang man, je woont in een Zeeuws gat, niet in Kiev.
Nou ik vind het wel hl eng hoorquote:
Zekerquote:
Coolcool!quote:Op maandag 21 februari 2022 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ZekerEn helemaal niet moeilijk, je kunt het in een kwartiertje leren
Al doe je dan natuurlijk nog geen dives en salto's en zo. Was op Malta, eind 2019.
[ afbeelding ]
stoerquote:Op maandag 21 februari 2022 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ZekerEn helemaal niet moeilijk, je kunt het in een kwartiertje leren
Al doe je dan natuurlijk nog geen dives en salto's en zo. Was op Malta, eind 2019.
[ afbeelding ]
Iedereen is @bitterbal uitzwaaien, die gaat naar het frontquote:
uhmmm ... k weet van niks?quote:Op maandag 21 februari 2022 21:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Iedereen is @:bitterbal uitzwaaien, die gaat naar het front
BRUSSEL: Wegens toenemende spanningen in Oekrane, hebben VN, EU, NATO en de regering van Nederland besloten om als eerste troepen voor de naderende oorlog op te roepen: serpenten werkzaam in de horeca. Dit vanwege het uithoudingsvermogen van deze reptielen, alsmede hun loopvermogen. "Maar slangen hebben geen voeten", opperde nog een kritisch journalist. Nadat voornoemde journalist in hechtenis werd genomen wegens opruiing werden de papieren voor zending naar de Oost gereedgemaakt.quote:
tafeltjes vol servereren aan russen? ja, dat houdt ze wel bezig ja..quote:Op maandag 21 februari 2022 21:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Iedereen is @:bitterbal uitzwaaien, die gaat naar het front
Was niet echt ballie... niet op de vlucht slaan svpquote:Op maandag 21 februari 2022 21:07 schreef bitterbal het volgende:
zit in mijn smurftrui op mijn dekentje met een warme bips
quote:Op maandag 21 februari 2022 21:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
BRUSSEL: Wegens toenemende spanningen in Oekrane, hebben VN, EU, NATO en de regering van Nederland besloten om als eerste troepen voor de naderende oorlog op te roepen: serpenten werkzaam in de horeca. Dit vanwege het uithoudingsvermogen van deze reptielen, alsmede hun loopvermogen. "Maar slangen hebben geen voeten", opperde nog een kritisch journalist. Nadat voornoemde journalist in hechtenis werd genomen wegens opruiing werden de papieren voor zending naar de Oost gereedgemaakt.
Ik lig in bed met warme chocolademelk en een koekjequote:Op maandag 21 februari 2022 21:07 schreef bitterbal het volgende:
zit in mijn smurftrui op mijn dekentje met een warme bips
zat al verstopt onder mijn bedquote:Op maandag 21 februari 2022 21:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Was niet echt ballie... niet op de vlucht slaan svp
viesdikquote:Op maandag 21 februari 2022 21:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik lig in bed met warme chocolademelk en een koekje
ver-van-hun-bed-showquote:Op maandag 21 februari 2022 21:15 schreef Haags het volgende:
Morgenochtend wakker worden wetende dat de Russische tanks de grens met Oekraine zijn overgestoken.
Nou dat wordt wat jongens.
echt he... nou, ga maar vies online shoppen zoquote:Op maandag 21 februari 2022 21:15 schreef Haags het volgende:
Morgenochtend wakker worden wetende dat de Russische tanks de grens met Oekraine zijn overgestoken.
Nou dat wordt wat jongens.
Wat ga je hamsteren?quote:Op maandag 21 februari 2022 21:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
echt he... nou, ga maar vies online shoppen zo
Pardon?quote:Op maandag 21 februari 2022 21:20 schreef Budapestenaar het volgende:
“Mijn voorkeur gaat uit naar jou als je een spiri-wiri gevoel hebt”
Zit je te swipen?quote:Op maandag 21 februari 2022 21:20 schreef Budapestenaar het volgende:
UitsPaling heeft dat welquote:Op maandag 21 februari 2022 21:20 schreef Budapestenaar het volgende:
*past tinder bio aan*quote:Op maandag 21 februari 2022 21:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Oei straks nog een bezorger in elkaar getrapt.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:27 schreef bitterbal het volgende:
geloo dat ik de laatste ben op de route van de post nl man. Al bijna half uur te laatZo gebeuren dus dat soort vervelende dingen met die bezorgers [ afbeelding ]
zijn hoofd op een staak!quote:Op maandag 21 februari 2022 21:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Oei straks nog een bezorger in elkaar getrapt.
Ben je wel kwi-wiewie?quote:Op maandag 21 februari 2022 21:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Ik ben niet kire-wieri dus dat gaat 'm niet worden".
Jij bent kwiri-wiriquote:Op maandag 21 februari 2022 21:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Ik ben niet kire-wieri dus dat gaat 'm niet worden".
Had ik op mijn vorige woonplek. Hij was al te laat. Zie ik hem uit mijn raam aankomen. Wat doet ie, gaat ie bij de snackbar eerst eten...quote:Op maandag 21 februari 2022 21:27 schreef bitterbal het volgende:
geloo dat ik de laatste ben op de route van de post nl man. Al bijna half uur te laatZo gebeuren dus dat soort vervelende dingen met die bezorgers [ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 februari 2022 21:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Had ik op mijn vorige woonplek. Hij was al te laat. Zie ik hem uit mijn raam aankomen. Wat doet ie, gaat ie bij de snackbar eerst eten...![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 februari 2022 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nieuwe buren in de WhatsApp-groep van de buurt, dan moet iedereen ook even zwaaien
Nee. Ik begreep wel ergens dat hij eerst wilde eten. Maar slim was het niet natuurlijk...quote:
Kapot schuppen dat volk, beetje vreten in onze tijd.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Had ik op mijn vorige woonplek. Hij was al te laat. Zie ik hem uit mijn raam aankomen. Wat doet ie, gaat ie bij de snackbar eerst eten...![]()
![]()
![]()
![]()
Plek waar ik hiervoor woonde was het wel leuk. Dan liep een zwarte bewoner met de fiets naar buiten en ging de WhatsApp-politie meteen melden dat ze een zwarte man met een fiets zagen lopen.quote:
Was dat een buurtje vol Dimmy's?quote:Op maandag 21 februari 2022 21:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Plek waar ik hiervoor woonde was het wel leuk. Dan liep een zwarte bewoner met de fiets naar buiten en ging de WhatsApp-politie meteen melden dat ze een zwarte man met een fiets zagen lopen.
Gated community?quote:Op maandag 21 februari 2022 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was dat een buurtje vol Dimmy's?
Ik heb geen fietsquote:Op maandag 21 februari 2022 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was dat een buurtje vol Dimmy's?
TR en Sylvana gemaildquote:Op maandag 21 februari 2022 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zeker gejat door zo'n zwartjoekel
Waarschijnlijkquote:Op maandag 21 februari 2022 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
"Ik weet niet of Bitterbal racist is, dat kan ik niet zeggen... maar haar uitlatingen tonen een wit-heteronormatieve micro-agressie die echt niet kunnen... Daarom eis ik herstelbetaling wegens emotionele schade." S Simonsquote:
BitterKKKbalquote:Op maandag 21 februari 2022 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Met de nadruk op nog??quote:Op maandag 21 februari 2022 21:50 schreef bitterbal het volgende:
die chocolade kleurige bezorger had een vriendelijk hoofd dus hij leeft nog
Net als zo'n speciale jongen in de schoolbus die steeds hetzelfde zegt.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb er wel 50 pm voor over dat deze act stopt.
Ik moest lachen.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb er wel 50 pm voor over dat deze act stopt.
Even snel aan zijn arm gelikt?quote:Op maandag 21 februari 2022 21:50 schreef bitterbal het volgende:
die chocolade kleurige bezorger had een vriendelijk hoofd dus hij leeft nog
https://www.nu.nl/auto/61(...)auto-ongevallen.htmlquote:Volgens het CBS heeft tegenwoordig ongeveer de helft van alle volwassen Nederlanders matig of ernstig overgewicht en bijna 15 procent van de volwassenen heeft ernstig overgewicht.
Ik heb de koekjes al weggelegdquote:Op maandag 21 februari 2022 22:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/auto/61(...)auto-ongevallen.html
Het moet toch eens duidelijk worden dat overgewicht het grootste probleem in onze samenleving is en nog erger wordt?
Ik heb het viesdik toch ook overleefdquote:Op maandag 21 februari 2022 22:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het moet toch eens duidelijk worden dat overgewicht het grootste probleem in onze samenleving is en nog erger wordt?
Jij dik? Nee joh, toch?quote:Op maandag 21 februari 2022 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb het viesdik toch ook overleefd
Nu een stuk minder ja, maar toen nog wel een kilootje of 30 (of misschien zelf meer) extraquote:
Moet je nagaan, met normaal gewicht had je niks gehad.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu een stuk minder ja, maar toen nog wel een kilootje of 30 (of misschien zelf meer) extra
Losina, zou je zelf geen lekkere tieten willen hebben?quote:Op maandag 21 februari 2022 22:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Krijg de hik met je genderfluiditeit.
(Wat niet eens een woord is)
https://www.ad.nl/show/ee(...)llie-rense~a0335273/
Dat lijkt me vrij sterkquote:Op maandag 21 februari 2022 22:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moet je nagaan, met normaal gewicht had je niks gehad.
Dan vlieg je door de voorruit.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moet je nagaan, met normaal gewicht had je niks gehad.
Je was niet de enige met volle leidingen https://nos.nl/artikel/24(...)an-nergens-meer-heenquote:
Ja het staat hier buiten ook overal blank dus kijk er ook niet meer zo gek van op.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je was niet de enige met volle leidingen https://nos.nl/artikel/24(...)an-nergens-meer-heen
Nee, vind het wel lekker om aan te zitten dohquote:Op maandag 21 februari 2022 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Losina, zou je zelf geen lekkere tieten willen hebben?
Gewoon de woningbouwvereniging opbellen, die gaan dan molens en dijken plaatsen, rivieren verleggen en gemalen installeren om alles weg te pompen.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je was niet de enige met volle leidingen https://nos.nl/artikel/24(...)an-nergens-meer-heen
Viel tegen toen ik belde vanmiddag.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon de woningbouwvereniging opbellen, die gaan dan molens en dijken plaatsen, rivieren verleggen en gemalen installeren om alles weg te pompen.
Klopt, dat doen ze bij elke beller. Daarom ligt de straat ook elke week overal open.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon de woningbouwvereniging opbellen, die gaan dan molens en dijken plaatsen, rivieren verleggen en gemalen installeren om alles weg te pompen.
Voordat ik de kans kreeg was die alweer in de liftquote:Op maandag 21 februari 2022 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even snel aan zijn arm gelikt?
ja erg hoorquote:Op maandag 21 februari 2022 22:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |