SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Update over je neusectomie in Hull.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:42 schreef Dr_Flash het volgende: [..] Gaat die ook al over de mondkapjes?
![]()
En vliegende epilepsie gratiees erbijquote:
Slava Ukrainiquote:Op maandag 21 februari 2022 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Nee, ik denk dat hij de onafhankelijkheid van Lugansk en Donetsk gaat erkennen.
Met Olga?quote:Op maandag 21 februari 2022 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Toespraak van Putin over 20 minuten
Zou het? Eindelijk weer een Oost-Oekraïne.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Lijkt me niet handig van hem. Maar goed, ik weet er verder te weinig van en ik heb ook helemaal geen zin in die materie.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Na tien minuten binnen kreeg ik gewoon stervende koppijn en wilde ik hamsters in Japanse anussen duwen.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En vliegende epilepsie gratiees erbij
quote:Op maandag 21 februari 2022 18:47 schreef UitStraling het volgende:
en wilde ik hamsters in Japanse anussen duwen.
Nou ja, dan ‘vragen’ die dwergstaatjes officieel om bescherming en dan heeft hij natuurlijk een sterker argument om in te grijpen als er wat gebeurt.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou het? Eindelijk weer een Oost-Oekraïne.
quote:
quote:
Vast een of ander iemand die dan een “aanslag” zal plegen en dan komt Poetin even schoonvegen.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, dan ‘vragen’ die dwergstaatjes officieel om bescherming en dan heeft hij natuurlijk een sterker argument om in te grijpen als er wat gebeurt.
Ja het is wel allemaal zo cliché en doorzichtig als de pest, dat ze daar eens een keer wat betere scriptschrijvers voor inhurenquote:Op maandag 21 februari 2022 18:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vast een of ander iemand die dan een “aanslag” zal plegen en dan komt Poetin even schoonvegen.
Hoop dat het meevalt. Oekraïne staat nog op de lijst voor later dit jaar.
Ik heb begrepen dat het ook het eind van de Minsk-akkoorden betekent en dat dat niet zo gunstig voor hem is. Hij kan dan niet meer volhouden geen partij in het conflict te zijn bijvoorbeeld (wat hij nu doet).quote:Op maandag 21 februari 2022 18:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, dan ‘vragen’ die dwergstaatjes officieel om bescherming en dan heeft hij natuurlijk een sterker argument om in te grijpen als er wat gebeurt.
Voor jou als reisbestemming bedoel je ja?quote:Op maandag 21 februari 2022 18:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Oekraïne staat nog op de lijst voor later dit jaar.
Voor werk?quote:Op maandag 21 februari 2022 18:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vast een of ander iemand die dan een “aanslag” zal plegen en dan komt Poetin even schoonvegen.
Uitsloverquote:Op maandag 21 februari 2022 18:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jamaar gisteren ook weer bijna 14 km gelopen dat werkt niet mee
Zou nog best een keertje naar Tsjernobyl willenquote:Op maandag 21 februari 2022 18:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, geen idee wat er in dat steppebrein van die vent gebeurtquote:Op maandag 21 februari 2022 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat het ook het eind van de Minsk-akkoorden betekent en dat dat niet zo gunstig voor hem is. Hij kan dan niet meer volhouden geen partij in het conflict te zijn bijvoorbeeld (wat hij nu doet).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |