Veel plezier ouwe reusquote:Op maandag 21 februari 2022 17:48 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat ik zo heat ga kijken
@:ggmm @:scrummie
Erg leuk. Ik kijk uit naar je review.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:48 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat ik zo heat ga kijken
@:ggmm @:scrummie
Heb je al een pak?quote:Op maandag 21 februari 2022 18:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nog 4 dagen en dan gaan FesGod en ik helemaal naar de 2k. Erg veel zin in.
Niks nieuws. Maar in al die jaren heb ik wel een pak of 40-45 verzameld dus komt wel goed.quote:
Ik heb nog nooit carnaval gevierd ouwe reus, dat hebben we hier niet. Met dorpsfeest hebben we vaak wel een thema-avond maar ik ben geen groot fan van verkleden.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niks nieuws. Maar in al die jaren heb ik wel een pak of 40-45 verzameld dus komt wel goed.
Jij?
Erg jammer. Carnaval is puur genot. Dacht dat ze het daar ergens ook vierde. Of is dat meer waar @Scrummie of @Drizzt_DoUrden wonen?quote:Op maandag 21 februari 2022 18:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit carnaval gevierd ouwe reus, dat hebben we hier niet.
Voor Drizzt is het iedere dag carnaval.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg jammer. Carnaval is puur genot. Dacht dat ze het daar ergens ook vierde. Of is dat meer waar @:scrummie of @:drizzt_dourden wonen?
Snap wel dat als je er niet mee bent opgegroeid het verder ruk is.
In Nederland wordt carnaval gevierd in de volgende gebieden:quote:Op maandag 21 februari 2022 18:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg jammer. Carnaval is puur genot. Dacht dat ze het daar ergens ook vierde. Of is dat meer waar @:scrummie of @:drizzt_dourden wonen?
Hier is wel een vereniging, en in Ootmarsum oid is het een groot dingetje.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mensen die een hekel hebben aan carnaval hebben het leven niet begrepen.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hier is wel een vereniging, en in Ootmarsum oid is het een groot dingetje.
Maar ik vind mensen die aan carnaval doen maar minderwaardige mensen.
Lijkt er niet op dat dit nog goed gaat aflopen.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:51 schreef aTypisch het volgende:
putin gaat zo een toespraakje doen jongens
succes
Inderdaad. Gewoon normaal doen en vega spek eten van de vegetarische slager.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind carnaval echt verschrikkelijk.
Gewoon normaal doen.
quote:Op maandag 21 februari 2022 18:51 schreef aTypisch het volgende:
putin gaat zo een toespraakje doen jongens
succes
Gelachen.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Inderdaad. Gewoon normaal doen en vega spek eten van de vegetarische slager.
Wat een specktakel.
zo dan koekoekquote:Op maandag 21 februari 2022 18:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat een specktakel.
quote:Op maandag 21 februari 2022 18:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat een specktakel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |