SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I feel your pain.quote:Op dinsdag 13 december 2022 19:53 schreef MScript het volgende:
Eindelijk! Ik kijk hier serieus al maanden naar uit!
Succes allemaal!
Ps. Bij 1a en 1b voel ik nu al dat ik niet alles zie wat ik zou moeten zien 😣
True. Ook last gehad met die laatste ?quote:Op dinsdag 13 december 2022 21:33 schreef FlipModeSquad het volgende:
vraag 8 is echt tof om te doen!
Het is eerder ook geen probleem geweest. Maar misschien is dat juist de hint, omdat de puzzel de laatste jaren zeer weinig repetitie laat zien...quote:Op dinsdag 13 december 2022 19:53 schreef MScript het volgende:
Eindelijk! Ik kijk hier serieus al maanden naar uit!
Succes allemaal!
Ps. Bij 1a en 1b voel ik nu al dat ik niet alles zie wat ik zou moeten zien 😣
Ik ben bij Stap 2 al drie keer op een tegenspraak uitgekomen.quote:Op woensdag 14 december 2022 13:37 schreef timebug het volgende:
opgave 23, cool. heb 3 van de zetten bij stap 1... Vragen over linksboven tho
Linksboven had ik juist als eerste en heeft bij mij geen enkele vraag opgeroepen (maar dat kan ook betekenen dat ik iets mis natuurlijk :p). Ik zit juist te kloten met linksonder alleenquote:Op woensdag 14 december 2022 13:37 schreef timebug het volgende:
Strikt genomen klopt linksboven niet. Althans, je weet het niet zeker. Maar logischerwijs is de goede oplossing wel te achterhalen.quote:Op woensdag 14 december 2022 13:37 schreef timebug het volgende:
Die heeft toch een sluitende en enige mat-in-2?quote:Op woensdag 14 december 2022 16:04 schreef QIXL het volgende:
[..]
Strikt genomen klopt linksboven niet. Althans, je weet het niet zeker. Maar logischerwijs is de goede oplossing wel te achterhalen.
Dat idee heb ik ook ja...quote:Op woensdag 14 december 2022 16:58 schreef pzl het volgende:
[..]
Die heeft toch een sluitende en enige mat-in-2?
Als je aanneemt dat er een mat-in-2 in zit, is-ie uniek. Maar je kunt niet bewijzen dat het mat-in-2 daadwerkelijk bestaat.quote:Op woensdag 14 december 2022 16:58 schreef pzl het volgende:
[..]
Die heeft toch een sluitende en enige mat-in-2?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |