druk bezig maatquote:Op maandag 21 februari 2022 16:57 schreef AirwiN het volgende:
Zorg je nog voor een pic in de OP die past bij de TT?
quote:Op maandag 21 februari 2022 16:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tegenwoordig voel ik een drempel om het woord te gebruiken. Dat was een tijdje terug niet het geval.
Het goede nieuws is dat ik voldoende autist ben om die gevoelens te negeren en als vanouds te handelen.quote:
FTFYquote:
Ik bedoelde toch echt "in" als, geef nooit toequote:
Zie mijn eerdere opmerking over autist zijn.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik bedoelde toch echt "in" als, geef nooit toe.
Alsof er op FOK! ook niet-autisten zittenquote:Op maandag 21 februari 2022 17:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie mijn eerdere opmerking over autist zijn.
En als die er wel is:quote:Op maandag 21 februari 2022 17:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof er op FOK! ook niet-autisten zitten.
He's*quote:Op maandag 21 februari 2022 17:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En als die er wel is:
[ afbeelding ]
You can let yourself out nowquote:Op maandag 21 februari 2022 17:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
He's*
Taalpurisme is ook een vorm van autisme.
Oh, die mislukte quote uit Galaxy Quest bedoel je?quote:
Neuh, die was erop geinspireerd, want ik bedoelde oprecht to give in, niet upquote:Op maandag 21 februari 2022 17:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, die mislukte quote uit Galaxy Quest bedoel je?
FTFY #autistquote:Op maandag 21 februari 2022 17:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, die was erop geinspireerd, want ik bedoelde oprecht to give in, niet up.
Je moet namelijk nooit toegeven bij wokies, het is nooit genoeg, maak je excuses vinden ze wel weer iets anders dat je moet aanpassen. En AirwiN had toegeven aan de druk.
Ik meen dit oprecht, ik zat er nog aan te denken om het aan te passen maar ik had al een tikfout in toegegeven (toegeven) gemaakt en moest die herstellen.quote:
"Op een schaal van 0 tot HeatWave; hoever zit jij op het spectrum?"quote:Op maandag 21 februari 2022 17:43 schreef HeatWave het volgende:
Er is altijd iemand autistischer dan jij
Lijkt me een prima schaal zo, meteen invoeren in de geestelijke zorgquote:Op maandag 21 februari 2022 17:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Op een schaal van 0 tot HeatWave; hoever zit jij op het spectrum?"
Toch nog een nalatenschap, en dat zonder crotch goblins te veroorzakenquote:Op maandag 21 februari 2022 17:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me een prima schaal zo, meteen invoeren in de geestelijke zorg.
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten natuurlijkquote:Op maandag 21 februari 2022 17:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Toch nog een nalatenschap, en dat zonder crotch goblins te veroorzaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |