SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
[ Bericht 0% gewijzigd door Benny op 21-02-2022 15:38:45 ]Thinking is difficult, that’s why most people judge
Daar heb je ook weer een punt.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:51 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ik denk dat velen Vera niet veel aan vonden hoor.
Nawel heeft (helaas) veel fans dus ik zou deze uitslag best kunnen geloven.
Maar Nawel wordt toch wel genomineerd. Tobias of Nouchine zou veel leuker zijn. Of voor mijn part Salar.quote:
Ach en al is het o, ik blijf toch wel kijken.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heb dit bericht niet gezien
( ja ik weet het maar vind het zo jammer gewoon haha )
Ja.. die zocht ik eigenlijk .. ik denk dat het deze is.quote:
Dan wint Salar denk ik.....hoop ik.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nous en Salar
Nawel zorgt voor roering (de reden dat ze haar niet laten gaan) maar winnen zal ze niet.
die gaat huilie huilie doenquote:Op maandag 21 februari 2022 14:58 schreef Angelique61 het volgende:
Wil wel eens zien hoe Tobi is als ie genomineerd is
een groot chagrijn, kan niet tegen zijn verliesquote:Op maandag 21 februari 2022 14:58 schreef Angelique61 het volgende:
Nee ze wilden haar sparen omdat ze al zo vaak was genomineerd en omdat ze nu wat meer aanwezig was in de huiskamer. Dus please geef haar nu die nominatie maar via dat spel.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar Nawel wordt toch wel genomineerd. Tobias of Nouchine zou veel leuker zijn. Of voor mijn part Salar.
Volgers=sponsoren...en al die suikeroompjes..quote:Op maandag 21 februari 2022 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb je ook weer een punt.
Ze schijnt veel volgers te hebben.
True thatquote:Op maandag 21 februari 2022 14:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
een groot chagrijn, kan niet tegen zijn verlies
Tobias winnen, Nawel nominatiequote:
Dat zelfde geld voor Nous....ben ik heel benieuwd naar. Die heeft zoveel complimenten gehad van alle andere familieleden. Schatje liefie noem maar op.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:58 schreef Angelique61 het volgende:
Dat zou de enigste reden kunnen zijn, de nationaliteit.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan wint Salar denk ik.....hoop ik.
Hoef geen tweede Jil maar als er een Belg moet winnen aan de andere kant het kan ook zijn dat ze voor een man dit keer kiezen....Ben benieuwd hoe BB zijn balletje rolt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |