Mijn laatste note is van augustus vorig jaar. En dat was een positieve.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:47 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb al bijna een maand geen note gehad.
Je bent een voorbeeldige user.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn laatste note is van augustus vorig jaar. En dat was een positieve.
Ik heb een eigen forum gehadquote:Op maandag 21 februari 2022 12:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zou niet eens een slecht idee zijn.
Was heerlijk stalken in zijn forum. Kreeg ze op de kast.quote:
Oh ja die is van mijquote:Op maandag 21 februari 2022 12:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn laatste note is van augustus vorig jaar. En dat was een positieve.
Erg behulpzaam van je!quote:Op maandag 21 februari 2022 12:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
https://fok.nl/shop/shownotes.php
@:tong80
Ik ben nog wat roestigquote:Op maandag 21 februari 2022 12:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het lukt hem niet om woordle op te starten dus je zal echt duidelijker moeten zijn
1550 Notes. Is dat veel ?quote:Op maandag 21 februari 2022 12:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
https://fok.nl/shop/shownotes.php
@:tong80
Er zitten ook positieve notes tussen. Ik had je althans een positieve gegeven toen ik nog mod was.quote:
quote:Op maandag 21 februari 2022 12:26 schreef 3rr0r het volgende:
Het is de droom van menig voetballer: een hattrick maken. Het lukte de Nieuw-Zeelandse Meikayla Moore, maar blij was ze daar niet mee. Het waren namelijk drie eigen doelpunten.
In een interland tegen de Verenigde Staten passeerde ze drie keer haar eigen keepster.
quote:Op maandag 21 februari 2022 12:13 schreef tong80 het volgende:
Wie heeft er wel eens ee moeder geneukt ?
Waait hardquote:Op maandag 21 februari 2022 12:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Tijdje geleden dat ik in rotterdam was
Kan me haast ni voorstellen hoe het nu is op de erasmusbrug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |