Wat staat er in brand?quote:Op maandag 21 februari 2022 10:59 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/(...)annual_precipitation
[ afbeelding ]
Erg Verassend
Wat wil je dat er weer gereset wordt?quote:Op maandag 21 februari 2022 11:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kan iemand het weer even resetten?
Voorbeeldige userquote:Op maandag 21 februari 2022 11:47 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb al bijna een maand geen note gehad.
Jij bent erg goed bezigquote:Op maandag 21 februari 2022 11:47 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb al bijna een maand geen note gehad.
quote:Op maandag 21 februari 2022 11:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent erg goed bezig
Daar kunnen users als @:maxi-mus en @:lenny_leonard nog iets van leren.
In februari tot vandaag pas 1 note! ( voor een onschuldig grapje)quote:Op maandag 21 februari 2022 11:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent erg goed bezig
Daar kunnen users als @:maxi-mus en @:lenny_leonard nog iets van leren.
Eigenlijk had je vandaag 2 notes verdiend, maar ik klikte per ongeluk dat tabblad weg.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In februari tot vandaag pas 1 note! ( voor een onschuldig grapje)
Jij kan ook echt niks hè.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk had je vandaag 2 notes verdiend, maar ik klikte per ongeluk dat tabblad weg.
Dan geef je hem hier maar voor, teringhond.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk had je vandaag 2 notes verdiend, maar ik klikte per ongeluk dat tabblad weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |