abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203759229
Enjoy! :)
pi_203759505
Recordverwerking; 12.00 getest en net een minuut geleden de uitslag :D
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  zondag 20 februari 2022 @ 20:39:27 #3
319308 Tink89
To live is to dance
pi_203759721
Ik weet wel een heel leuke fotograaf in het Limburgse die best naar Eindhoven wil komen voor foto's. https://nl.pinterest.com/istrolenberg/
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_203760845
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 20:27 schreef PoesInDoos het volgende:
Recordverwerking; 12.00 getest en net een minuut geleden de uitslag :D
En die is?
pi_203760869
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2022 22:05 schreef amaranta het volgende:

[..]
En die is?
Doe eens een gekke gok ;)
pi_203760871
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 22:07 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Doe eens een gekke gok ;)
Gek zou zijn negatief
pi_203760975
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2022 22:08 schreef amaranta het volgende:

[..]
Gek zou zijn negatief
Dat is waar ja. Positief dus, die van zoon is nog niet binnen (andere locatie)
pi_203762238
@PoesInDoos dat is inderdaad een snelle uitslag. Hopelijk zijn jullie niet te ziek er van!
Ik zag vanmiddag hier bij de teststraat dat het ook heul rustig was. Dat zal wel meespelen als dat overal zo is.

Poeh, onstuimig weer hier weer vannacht.. slaap de hele nacht al slecht van de wind, onweer en hagel.
Nu net toch maar een keer naar het toilet en zie ik dat het lekt vanaf het plafond in de badkamer. (Dacht eerst dat ik een wildplasser had gehad vannacht die het toilet niet gevonden had 😴
Maar het komt echt op 2ŕ3 plekken vanaf boven gedrupt. Ik kan nu ook nog niet vinden waar het vandaan komt. Op zolder is niks te zien en buiten is het te donker om het dak goed te kunnen zien maar lijkt alles toch ook gewoon goed te liggen.

Straks maar even op onderzoek uit, maar baal wel een beetje. Maar goed gelukkig had ik de was nog niet in de machine gedaan gisteravond en heb ik de handdoeken gewoon op de grond kunnen gooien..
  maandag 21 februari 2022 @ 05:54:26 #9
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_203762262
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 05:05 schreef hilliebillie het volgende:
@:poesindoos dat is inderdaad een snelle uitslag. Hopelijk zijn jullie niet te ziek er van!
Ik zag vanmiddag hier bij de teststraat dat het ook heul rustig was. Dat zal wel meespelen als dat overal zo is.

Poeh, onstuimig weer hier weer vannacht.. slaap de hele nacht al slecht van de wind, onweer en hagel.
Nu net toch maar een keer naar het toilet en zie ik dat het lekt vanaf het plafond in de badkamer. (Dacht eerst dat ik een wildplasser had gehad vannacht die het toilet niet gevonden had 😴
Maar het komt echt op 2ŕ3 plekken vanaf boven gedrupt. Ik kan nu ook nog niet vinden waar het vandaan komt. Op zolder is niks te zien en buiten is het te donker om het dak goed te kunnen zien maar lijkt alles toch ook gewoon goed te liggen.

Straks maar even op onderzoek uit, maar baal wel een beetje. Maar goed gelukkig had ik de was nog niet in de machine gedaan gisteravond en heb ik de handdoeken gewoon op de grond kunnen gooien..
Vervelend hilliebillie. Hopelijk is het iets dat makkelijk te fixen is. En wordt het vandaag snel droger.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_203762501
@hilliebillie, dat is vervelend! Hopelijk snel duidelijk waar het vandaan komt en nog beter, snel te repareren...
Ik zie voor vandaag ook wel weer wat regen staan, maar naar mijn idee minder dan gisteren... ik duim voor je.
Fake it till you make it...
  maandag 21 februari 2022 @ 08:18:59 #11
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203762564
Och @hilliebillie dat is ellendig :{
Ik heb nog steeds een trauma van lekkage :'(

Hier hebben we weer een rivier achter het huis.. ik wist dat het gisteren hard, en veel regende, maar dit had ik niet verwacht :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_203762574
Man verwacht dat het via de afzuiging naar binnen is gekomen. Klinkt op zich wel plausibel, alleen jammer dat het zich dan over het hele plafond verspreid en niet gewoon in het bad drupt :{

Maar goed het druppen leek net ook een heel eind gestopt dus hopelijk geen problemen. Het zou fijn zijn als het nog een paar jaar blijft zitten tot we de badkamer gaan verbouwen, want als het er nu uit moet is het eigenlijk zonde om er kosten aan te maken (maar goed, reparatiekosten zijn altijd zonde natuurlijk).
pi_203762585
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2022 08:18 schreef Leandra het volgende:
Och @:hilliebillie dat is ellendig :{
Ik heb nog steeds een trauma van lekkage :'(

Hier hebben we weer een rivier achter het huis.. ik wist dat het gisteren hard, en veel regende, maar dit had ik niet verwacht :X
Ja het is er vannacht echt hard uit gegaan! Hopelijk trekt de rivier snel weg.
Is dat in een wadi die rivier of een stuk nog braakliggend terrein waar het dan over loopt?
  maandag 21 februari 2022 @ 08:42:33 #14
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203762709
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 08:22 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Ja het is er vannacht echt hard uit gegaan! Hopelijk trekt de rivier snel weg.
Is dat in een wadi die rivier of een stuk nog braakliggend terrein waar het dan over loopt?
Het is de wadi die helemaal blank staat, het slootje ernaast is normaal nog geen meter :')

Maar goed daar is een wadi voor dus wat dat betreft werkt het perfect.

Oeh, de aannemer staat al voor de deur voor de dakpannen *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_203762899
Vervelend hoor @hilliebillie , hopelijk eenmalig.

Met wegbrengen zag ik kleuter zes kinderen in hun nek/gezicht frunnikken en toen moest de les nog gaan beginnen. -O-

Morgen heb ik het 10-minuten gesprek, zie er best tegenop met dit stomme gedrag. }:|
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_203762939
quote:
3s.gif Op maandag 21 februari 2022 09:03 schreef PKM het volgende:
Vervelend hoor @:hilliebillie , hopelijk eenmalig.

Met wegbrengen zag ik kleuter zes kinderen in hun nek/gezicht frunnikken en toen moest de les nog gaan beginnen. -O-

Morgen heb ik het 10-minuten gesprek, zie er best tegenop met dit stomme gedrag. }:|
Is het een regulier gesprek, net als alle andere ouders ergens in deze tijd gesprek hebben? Of is er gezegd: “we moeten eens praten.” Hopelijk het eerste!
En moet hij gewoon enorm wennen aan school en alles wat daarbij komt kijken? Of struggelen jullie thuis ook?

Sla mijn vragen gerust over als ze te privé zijn maar ik lees vaker tussen de regels door dat je bezorgd bent om zijn gedrag. :*
pi_203763085
Thanks hillie, ik ben er helaas wel goed ziek van. Gisteren ging het weer even en vannacht geen oog dicht gedaan. Zal de huisarts zo even bellen voor ibu-granulaat, dat had een net-genezen vriendin al door de brievenbus gegooid O+
Kind kreeg vannacht zijn positieve uitslag.

Mijn bff kwam gisteren met cadeautjes aanzetten, die had ook zo te doen met mijn zoon O+ :'( Hij vermaakt zich de komende week gelukkig wel, lekker veel gamen.
  Moderator maandag 21 februari 2022 @ 09:34:33 #18
382129 crew  Donna
pi_203763175
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 09:24 schreef PoesInDoos het volgende:
Thanks hillie, ik ben er helaas wel goed ziek van. Gisteren ging het weer even en vannacht geen oog dicht gedaan. Zal de huisarts zo even bellen voor ibu-granulaat, dat had een net-genezen vriendin al door de brievenbus gegooid O+

Mijn bff kwam gisteren met cadeautjes aanzetten, die had ook zo te doen met mijn zoon O+ :'( Hij vermaakt zich de komende week gelukkig wel, lekker veel gamen.
Is dat ibuprofen? Mijn vriend had ergens opgevangen dat ibuprofen de corona klachten versterkt. We hebben dat toen op Google opgezocht en dat lijkt idd zo te zijn. Zag dat niet zitten, dus wij hebben het maar bij paracetamol gelaten.

Mijn klachten zijn bijna weer helemaal over.
Oh en dreumes heeft nu ook waterpokken en beduidend meer ongemak en jeuk dan de oudste. Sneu. :{w
pi_203763231
Wat een waardeloos klote weer zeg.
Vannacht hoorden we een hoop kettingzagen, dus er ging genoeg niet goed. Je ziet ook echt overal in het dorp de gevolgen van de stormen. Je kan genoeg brandhout sprokkelen zeg maar.

En B is jarig, nu echt 8 jaar. Vandaag trakteren bij de invaljuf, hij was helemaal zenuwachtig.
pi_203763238
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 09:34 schreef Donna het volgende:

[..]
Is dat ibuprofen? Mijn vriend had ergens opgevangen dat ibuprofen de corona klachten versterkt. We hebben dat toen op Google opgezocht en dat lijkt idd zo te zijn. Zag dat niet zitten, dus wij hebben het maar bij paracetamol gelaten.

Mijn klachten zijn bijna weer helemaal over.
Oh en dreumes heeft nu ook waterpokken en beduidend meer ongemak en jeuk dan de oudste. Sneu. :{w
Gek, ik hoor veel positieve verhalen :o De assistente net aan de telefoon ook. Maar goed, het werkt bij mij en iedereen is anders ;)
pi_203763241
Lokwinske mei B exode! *O*
pi_203763273
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 09:08 schreef Malteser het volgende:

[..]
Is het een regulier gesprek, net als alle andere ouders ergens in deze tijd gesprek hebben? Of is er gezegd: “we moeten eens praten.” Hopelijk het eerste!
En moet hij gewoon enorm wennen aan school en alles wat daarbij komt kijken? Of struggelen jullie thuis ook?

Sla mijn vragen gerust over als ze te privé zijn maar ik lees vaker tussen de regels door dat je bezorgd bent om zijn gedrag. :*
Nee is niet te privé hoor. :)
Dit is het gewone gesprek, maar ik ga denk ik gelijk een vervolggesprek aanvragen.

Bij de invaljuf ging het een paar weken best goed maar nu is zijn eigen juf er weer en gaat het mis. Ik denk dat het de combinatie is van wennen, zich geen houding weten te geven en verveling.

Als ik de juf soms hoor dan denkt zij juist dat hij niet snapt dat anderen pijn doen/klieren niet leuk is voor de ander.

Thuis is hij soms pittig maar lang niet zo erg als damkt het geweest is. Na school speelt hij vaak nog fijn buiten met buurkindjes.

Naar mijn idee had dit vanochtend voorkomen kunnen worden door hem wat te doen te geven. Zet jij mijn kopje even in de vaatwasser, iets in die richting. Dus zulke dingen ga ik morgen voorstellen. En dan hoop ik ook van haar suggesties te horen voor hoe het beter kan.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  maandag 21 februari 2022 @ 09:51:40 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203763310
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 09:24 schreef PoesInDoos het volgende:

Wat balen dat je er zo ziek van bent :{
Beterschap :*
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 21 februari 2022 @ 09:52:40 #24
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203763320
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 09:41 schreef exode het volgende:
Wat een waardeloos klote weer zeg.
Vannacht hoorden we een hoop kettingzagen, dus er ging genoeg niet goed. Je ziet ook echt overal in het dorp de gevolgen van de stormen. Je kan genoeg brandhout sprokkelen zeg maar.

En B is jarig, nu echt 8 jaar. Vandaag trakteren bij de invaljuf, hij was helemaal zenuwachtig.
Gefeliciteerd! :*
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 21 februari 2022 @ 09:55:42 #25
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203763338
Zo, aannemer had de boel precies weer dicht voor het begon te regenen, ze hebben net een flinke kop koffie gehad en ze zijn weer door naar de volgende klus.
Zo blij dat het dak weer dicht zit O+
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')