SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
[ Bericht 0% gewijzigd door Benny op 20-02-2022 19:45:05 ]
quote:Op zondag 20 februari 2022 19:16 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
zou het besmettelijk zijn??
strijd tussen nawel en julio, wie haalt 48 op de kop hangen??quote:Op zondag 20 februari 2022 19:17 schreef greysbones het volgende:
kom maar op met die 48 uur challenge
quote:Op zondag 20 februari 2022 19:18 schreef danilel het volgende:
[..]
strijd tussen nawel en julio, wie haalt 48 op de kop hangen??
toch omgebouwd?? haar baardharen verwijderen en haar adamsappel checkenquote:Op zondag 20 februari 2022 19:19 schreef greysbones het volgende:
Grace is haar heksenharen aan het weghalen
Nawel en Salar....72 uur zonder makeup en spiegelquote:Op zondag 20 februari 2022 19:18 schreef danilel het volgende:
[..]
strijd tussen nawel en julio, wie haalt 48 op de kop hangen??
quote:Op zondag 20 februari 2022 19:20 schreef danilel het volgende:
[..]
toch omgebouwd?? haar baardharen verwijderen en haar adamsappel checken
[ afbeelding ]
Nous en Salar.quote:
die zal ook geen fijne dag hebben gehadquote:
Ik vind ze leukquote:
quote:Op zondag 20 februari 2022 19:29 schreef Benny het volgende:
[ afbeelding ] & een lachende [ afbeelding ]
Maken hetzelfde geluid
quote:Op zondag 20 februari 2022 19:29 schreef Benny het volgende:
Maken hetzelfde geluid
Een wakkere Nawel en een cirkelzaag ook hetzelfde geluid.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:29 schreef Benny het volgende:
Maken hetzelfde geluid
Ik word gewoon een beetje troosteloos en depressief van Tobias. Er zit echt maar heel weinig genieten en lol maken in hem.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:31 schreef Gerrie_55 het volgende:
Het is ook wel een heel complex persoon hé die Tobias pfffff
Pff zo vermoeiend dat gelulquote:Op zondag 20 februari 2022 19:31 schreef Gerrie_55 het volgende:
Het is ook wel een heel complex persoon hé die Tobias pfffff
Ga ik weer eens even kijken vandaag krijg ik ditquote:
Heeft hij de afgelopen dagen iets anders gedaan danquote:Op zondag 20 februari 2022 19:28 schreef greysbones het volgende:
Tobi is me daar toch een partijtje aan het miepen
al het serviesgoed zal nog glibberen van de olie, dat krijg je niet zomaar even schoonquote:Op zondag 20 februari 2022 19:32 schreef Benny het volgende:
Salar gooit de halve afwas terug omdat Nouch er niks van bakt
quote:Op zondag 20 februari 2022 19:33 schreef greysbones het volgende:
Als ik echt verliefd ben dat gaat hij er helemaal voor
nou grace hoe duidelijk wil je het hebben
Dan kun je wel stellen dat meneer dus echt niet verliefd is.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:33 schreef greysbones het volgende:
Als ik echt verliefd ben dat gaat hij er helemaal voor
nou grace hoe duidelijk wil je het hebben
correctquote:Op zondag 20 februari 2022 19:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Dan kun je wel stellen dat meneer dus echt niet verliefd is.
dus valt hij op oudere vrouwenquote:Op zondag 20 februari 2022 19:34 schreef Benny het volgende:
Tobias: "Ik vind over het algemeen weinig aansluiting bij leeftijdsgenoten"
misschien een tip om eens in het bejaardenhuis te gaan zoekenquote:Op zondag 20 februari 2022 19:34 schreef Benny het volgende:
Tobias: "Ik vind over het algemeen weinig aansluiting bij leeftijdsgenoten"
Zijn letterlijke woorden gisterenquote:
* just me gaat zich snel inschrijvenquote:Op zondag 20 februari 2022 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien een tip om eens in het bejaardenhuis te gaan zoeken
In een notendop 2 opgehoepeld, Feestje met familie Nawel in gameroomquote:Op zondag 20 februari 2022 19:32 schreef rinardo het volgende:
Goedenavond, is het weer een beetje gezellig hier?
wat is er een boel gebeurd de afgelopen 2 dagen zeg. @:DGK_Tegengas bedankt voor alle geweldige filmpjes, ik was niet in de gelegenheid te kijken, dus ben dankzij jou weer helemaal bij.
quote:
quote:Op zondag 20 februari 2022 19:36 schreef just me het volgende:
[..]
* just me gaat zich snel inschrijven
quote:Op zondag 20 februari 2022 19:36 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik dacht het nog maar even uit te leggen voor iemand die het niet helemaal begrijpt
Rinardoquote:Op zondag 20 februari 2022 19:32 schreef rinardo het volgende:
wat is er een boel gebeurd de afgelopen 2 dagen zeg. @:DGK_Tegengas bedankt voor alle geweldige filmpjes, ik was niet in de gelegenheid te kijken, dus ben dankzij jou weer helemaal bij.
nee maar dan kan Tobias op bezoek komenquote:Op zondag 20 februari 2022 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
je hebt een slaaptekort ofzo??
nou inderdaad zegquote:Op zondag 20 februari 2022 19:28 schreef greysbones het volgende:
Tobi is me daar toch een partijtje aan het miepen
ik ook maar Tobi is wel een saaie gleuf zo met dat gelul af en toequote:
oude ziel hèquote:Op zondag 20 februari 2022 19:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik ook maar Tobi is wel een saaie gleuf zo met dat gelul af en toe
Hoi,leuk sfeertje vandaag.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:32 schreef rinardo het volgende:
Je loopt voorquote:
Ik bedoelde eigenlijk noch en salarquote:Op zondag 20 februari 2022 19:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik ook maar Tobi is wel een saaie gleuf zo met dat gelul af en toe
quote:Op zondag 20 februari 2022 19:42 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
is het al weer zaterdagavond
oehh dat rantsoen bied meer mogelijkheden dan anders, pizzabodems beleggen met tomaat en gehaktquote:Op zondag 20 februari 2022 19:36 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
In een notendop 2 opgehoepeld, Feestje met familie Nawel in gameroom
Veel tranen gevloeid, geschreeuwd en gezeurd
Nieuwe rantsoen spaghetti (vega) gehakt en tomaten
Salar kan niet tegen alcohol
Scary Karaoke gedaan
En als klap op de vuurpijl is conclusie dat BB niet eerlijk is
ja ik ook, maar dat mag ik hier weer niet zeggenquote:Op zondag 20 februari 2022 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
krijg hier toch echt andere ideeen bij
Goed om te horen dat je weer wat beter voeltquote:Op zondag 20 februari 2022 19:43 schreef rinardo het volgende:
[..]
oehh dat rantsoen bied meer mogelijkheden dan anders, pizzabodems beleggen met tomaat en gehakt
gevulde tomaten
tomatensoep met spaghetti al vermicelli
jammie jammie
BB is inderdaad al uitgestippeld door BB zelf, ze proberen het leuk te maken voor ons met te doen laten denken dat wij wat beslissen.
nou , ik voel me weer wat beter , dus ga even meekijken. Bedankt
zelfs opa's hebben n og meer plezierquote:
Gehaktballetjes in tomatensaus.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:43 schreef rinardo het volgende:
[..]
oehh dat rantsoen bied meer mogelijkheden dan anders, pizzabodems beleggen met tomaat en gehakt
gevulde tomaten
tomatensoep met spaghetti al vermicelli
jammie jammie
BB is inderdaad al uitgestippeld door BB zelf, ze proberen het leuk te maken voor ons met te doen laten denken dat wij wat beslissen.
nou , ik voel me weer wat beter , dus ga even meekijken. Bedankt
als ze iemand kan/mag vrijstellen weten we ook wie dat zal zijnquote:Op zondag 20 februari 2022 19:45 schreef Yolk het volgende:
Grace de eerste bewoner die sowieso maart gaat halen.
uh zit jij in het huis ofzo ik heb nog SLquote:
2 in SL in 1 nietquote:Op zondag 20 februari 2022 19:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
uh zit jij in het huis ofzo ik heb nog SL
Stream 1 had beeld en daar was het wel te zienquote:Op zondag 20 februari 2022 19:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
uh zit jij in het huis ofzo ik heb nog SL
quote:Op zondag 20 februari 2022 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
die zal ook geen fijne dag hebben gehad
als hij heeft zitten terug lezen op sm
Ik zou hem vandaag dan wel weer ff willen volgen. Alhoewel ik het ook echt sneu kan vinden voor zijn dochter.
vreemd ik heb 1 aan op de tv en ik heb SL hele tijd gehadquote:Op zondag 20 februari 2022 19:47 schreef Benny het volgende:
[..]
Stream 1 had beeld en daar was het wel te zien
oooopssss blijkt dat ik hem toch op 2 had staanquote:Op zondag 20 februari 2022 19:47 schreef Benny het volgende:
[..]
Stream 1 had beeld en daar was het wel te zien
thanxquote:Op zondag 20 februari 2022 19:44 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Goed om te horen dat je weer wat beter voelt
ook aan jou mopquote:Op zondag 20 februari 2022 19:44 schreef rinardo het volgende:
[..]
hey greesie , heb wel aan je gedacht hoor;)
Goedemorgen dit was brandpuntquote:Op zondag 20 februari 2022 19:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oooopssss blijkt dat ik hem toch op 2 had staan![]()
Ze is Little Brotherquote:Op zondag 20 februari 2022 19:54 schreef GayGuy het volgende:
Ik schakel net in, waarom draagt Grace een cape, en klinkt ze als een fluitketel die op ontploffen staat?🤣
quote:Op zondag 20 februari 2022 19:54 schreef GayGuy het volgende:
Ik schakel net in, waarom draagt Grace een cape, en klinkt ze als een fluitketel die op ontploffen staat?🤣
Little brotherquote:Op zondag 20 februari 2022 19:54 schreef GayGuy het volgende:
Dat eerste omdat ze Little Brother is geworden, dat laatste doet ze altijd.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:54 schreef GayGuy het volgende:
zijn ze een stel ofzo???quote:Op zondag 20 februari 2022 19:54 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
heb een gifje dat hij niet krabt![]()
![]()
grace is little brother?? met pin?quote:Op zondag 20 februari 2022 19:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Voorstel zaterdag 4 eruit volgende week finale en door
[..]
[..]
Little brother
wordt met de dag irritanterquote:Op zondag 20 februari 2022 19:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
wat een teringherrie maakt dat speenvarken he moie
Jazekerquote:Op zondag 20 februari 2022 19:56 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
grace is little brother?? met pin?
quote:Op zondag 20 februari 2022 19:56 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
grace is little brother?? met pin?
Z'n voorhuid ookquote:Op zondag 20 februari 2022 19:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Tobias mijn lippen zij schraal
Mijn voorhoofd is schraal
Mij humeur is schraal
Wat een zelfkennis
quote:Op zondag 20 februari 2022 19:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Mij humeur is schraal
Wat een zelfkennis
zegt hij niet schaal want ik zat al te denken je zegt het verkeerd tobyquote:Op zondag 20 februari 2022 19:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Mij humeur is schraal
Wat een zelfkennis
Ik verstond echt schraalquote:Op zondag 20 februari 2022 19:58 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zegt hij niet schaal want ik zat al te denken je zegt het verkeerd toby
quote:Op zondag 20 februari 2022 19:59 schreef Yolk het volgende:
[..]![]()
Julio en Grace ruzie over wie de zalf mag aanbrengen
we wisten toch niet welke schilderij van haar wasquote:Op zondag 20 februari 2022 20:00 schreef Sofia35 het volgende:
Grace krijgt alles van de kijkers. In bad nu weer little brother en bijna altijd stats ze op 1.
Nou rond bb maar af en laat haar winnen. Boring
En toch zie ik nergens fans van haarquote:Op zondag 20 februari 2022 20:00 schreef Sofia35 het volgende:
Grace krijgt alles van de kijkers. In bad nu weer little brother en bijna altijd stats ze op 1.
niet normaal tochquote:Op zondag 20 februari 2022 19:54 schreef GayGuy het volgende:
werk zequote:Op zondag 20 februari 2022 20:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Goed ga maar even mijn uitkering verdienen
Veel cos plezier
Tot later
Werk ze.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Veel cos plezier
Tot later
die wordt niet weggestemdquote:Op zondag 20 februari 2022 20:03 schreef Sofia35 het volgende:
Hoop niet dat ze invloed heeft op de genomineerde want dan ligt Salar eruit
werkze, we gaan genieten van jouw welgewerkte uitkeringquote:Op zondag 20 februari 2022 20:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Veel cos plezier
Tot later
Nee Salar moet winnen.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:00 schreef Sofia35 het volgende:
armbandje die ze gekregen hadden wat ze zelf konden makenquote:
Alweer????????????quote:Op zondag 20 februari 2022 20:06 schreef Benny het volgende:
Grace zit in de dagboekkamer, Nouch is voor die deur haar kapot getrokken armbandje aan het opruimen
Nouch: "Grace is nog steeds aan het gillen"
Ja Tobias.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alweer????????????
das de 6de keer ofzo
Zou niet durven.quote:
quote:Op zondag 20 februari 2022 20:09 schreef KoningWouter het volgende:
Ik heb echt het idee dat Nawel een super actieve fanbase heeft die misbruik maakt van dat je 100x kunt stemmen als je meerdere accounts aan maakt.
Het klopt gewoon niet. Vera stond op 6 en Nawel ver daaronder. Dat doortrekkende zou Vera het ruimschoots moeten hebben gewonnen van Nawel.
Verder vind ik Nawel gewoon een naar manipulatief mens dus dat kan aan dat gevoel bijdragen. Ik ken maar een iemand die zo nep is en ik ga niet vertellen wie dat is. Gadverdamme, ik kan dat gewoon niet meer aanzien.
Bones.quote:
En die stemmen voor Nawel. Hoe werkt dat ongeveer?quote:
nee programma botjes die je kunt programmeren om te stemmenquote:
quote:Op zondag 20 februari 2022 20:11 schreef engine het volgende:
Ik hoop dat ze de hele week niks mag kiezen.
oh hoe werkt dat ?quote:Op zondag 20 februari 2022 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee programma botjes die je kunt programmeren om te stemmen
Ik heb geen idee.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:13 schreef engine het volgende:
[..]
En die stemmen voor Nawel. Hoe werkt dat ongeveer?
En dat kunnen alleen Nawel fans?quote:Op zondag 20 februari 2022 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee programma botjes die je kunt programmeren om te stemmen
ik kan dat nietquote:
neequote:Op zondag 20 februari 2022 20:14 schreef engine het volgende:
[..]
En dat kunnen alleen Nawel fans?
Wat een bazen
?? vera?quote:Op zondag 20 februari 2022 19:46 schreef just me het volgende:
[..]
als ze iemand kan/mag vrijstellen weten we ook wie dat zal zijn
Op fb had iemand 20x gestemd. Dan ben je best wel ver heen. Ik verwacht dat diegene zichzelf volgend jaar wel gaat opgeven. Had Kitty niet vorig jaar ook zo'n fb pagina waar ze geregeld ruzie maakte met mensen die het niet met haar eens was?quote:Op zondag 20 februari 2022 20:09 schreef KoningWouter het volgende:
Ik heb echt het idee dat Nawel een super actieve fanbase heeft die misbruik maakt van dat je 100x kunt stemmen als je meerdere accounts aan maakt.
Het klopt gewoon niet. Vera stond op 6 en Nawel ver daaronder. Dat doortrekkende zou Vera het ruimschoots moeten hebben gewonnen van Nawel.
Verder vind ik Nawel gewoon een naar manipulatief mens dus dat kan aan dat gevoel bijdragen. Ik ken maar een iemand die zo nep is en ik ga niet vertellen wie dat is. Gadverdamme, ik kan dat gewoon niet meer aanzien.
Ja, Kitty was één van de aanvoersters van team Jillquote:Op zondag 20 februari 2022 20:17 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Op fb had iemand 20x gestemd. Dan ben je best wel ver heen. Ik verwacht dat diegene zichzelf volgend jaar wel gaat opgeven. Had Kitty niet vorig jaar ook zo'n fb pagina waar ze geregeld ruzie maakte met mensen die het niet met haar eens was?
mooi, Grace erachteraan zijn wij van dat geschreeuw afquote:
the name that shall not be spokenquote:Op zondag 20 februari 2022 20:17 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Op fb had iemand 20x gestemd. Dan ben je best wel ver heen. Ik verwacht dat diegene zichzelf volgend jaar wel gaat opgeven. Had Kitty niet vorig jaar ook zo'n fb pagina waar ze geregeld ruzie maakte met mensen die het niet met haar eens was?
Die gaat de hele avond nog debiel lopen doenquote:Op zondag 20 februari 2022 20:18 schreef just me het volgende:
[..]
mooi, Grace erachteraan zijn wij van dat geschreeuw af
en dat mag greeciepeesie niet van Tobiasquote:Op zondag 20 februari 2022 20:19 schreef engine het volgende:
[..]
Die gaat de hele avond nog debiel lopen doen
Het is vrij eenvoudig. Ik ben programmeur en kan ook zoiets in elkaar zetten met een dagje.quote:
Och ja, welke pagina is ook alweer van haar?quote:Op zondag 20 februari 2022 20:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, Kitty was één van de aanvoersters van team Jill
die gaat lekker naar de finalequote:Op zondag 20 februari 2022 20:20 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
nee krissie , je wordt niet gesaved
Ze hangt in elk geval niet halfdood in bed.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:21 schreef Benny het volgende:
Buiten dat het enorm hysterisch is... Ik vind het wel grappig hoe Grace dit aanpakt
Chaggie dat hij niet naar de DBK magquote:Op zondag 20 februari 2022 20:19 schreef just me het volgende:
[..]
en dat mag greeciepeesie niet van Tobias
Dat wel, ze durft lekker gek te zijn, maar vind haar niet dom, ofzoquote:Op zondag 20 februari 2022 20:21 schreef Benny het volgende:
Buiten dat het enorm hysterisch is... Ik vind het wel grappig hoe Grace dit aanpakt
quote:Op zondag 20 februari 2022 20:21 schreef GayGuy het volgende:
De verkrachting van de GOT theme, is zieker dan de verkrachting van Sansa🤣🤣🤣
quote:Op zondag 20 februari 2022 20:22 schreef Benny het volgende:
Tobias: "Iedereeen is tussen de twee en vijf keer in de dagboekkamer geweest. Ik een keertje"
ze is ook niet dom, ze kan goed manipulerenquote:Op zondag 20 februari 2022 20:22 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Dat wel, ze durft lekker gek te zijn, maar vind haar niet dom, ofzo
ik heb er ook 3quote:Op zondag 20 februari 2022 20:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het is vrij eenvoudig. Ik ben programmeur en kan ook zoiets in elkaar zetten met een dagje.
Enige wat je nodig hebt zijn veel email adressen. Meerdere accounts aanmaken op RTL en dan dat in het botje stoppen die voor je stemt. Heel eenvoudig.
Maar ik ga dat niet doen, dat is BB me niet waard en vind het daarnaast niet eerlijk. Ik vind dat RTL dat wel eens mag gaan uitzoeken want statistisch gezien zou Nawel niet van Vera moeten kunnen winnen als Vera drie dagen daarvoor nog op plaats 6 stond qua populariteit.
Het bederft voor mij het plezier in BB volledig naast dat ik Nawel gewoon niet kan uitstaan.
Ik vind Grace echt leukquote:Op zondag 20 februari 2022 20:22 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Dat wel, ze durft lekker gek te zijn, maar vind haar niet dom, ofzo
dat mag jij hoorquote:
een botje werkt in dit geval niet, want als ik 5 keer stem moet ik elke keer Salar op een andere plek aanklikken, ze verplaatsen de personen telkens.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het is vrij eenvoudig. Ik ben programmeur en kan ook zoiets in elkaar zetten met een dagje.
Enige wat je nodig hebt zijn veel email adressen. Meerdere accounts aanmaken op RTL en dan dat in het botje stoppen die voor je stemt. Heel eenvoudig.
Maar ik ga dat niet doen, dat is BB me niet waard en vind het daarnaast niet eerlijk. Ik vind dat RTL dat wel eens mag gaan uitzoeken want statistisch gezien zou Nawel niet van Vera moeten kunnen winnen als Vera drie dagen daarvoor nog op plaats 6 stond qua populariteit.
Het bederft voor mij het plezier in BB volledig naast dat ik Nawel gewoon niet kan uitstaan.
jawelles Kris voor presidentquote:Op zondag 20 februari 2022 20:22 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee hoor schatje, maak je geen zorgen
het kan echtquote:Op zondag 20 februari 2022 20:24 schreef rinardo het volgende:
[..]
een botje werkt in dit geval niet, want als ik 5 keer stem moet ik elke keer Salar op een andere plek aanklikken, ze verplaatsen de personen telkens.
Zouden mensen echt zoveel tijd hierin steken, voor een stelletje onbekenden in een Amsterdamse bouwkeet?🤣🤣quote:
Die van Gracequote:Op zondag 20 februari 2022 20:27 schreef freaky40 het volgende:
Welk verf kliederwerkje heeft gewonnen?
is een leuke uitdaging denk ik als je een beetje hacker bentquote:Op zondag 20 februari 2022 20:27 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Zouden mensen echt zoveel tijd hierin steken, voor een stelletje onbekenden in een Amsterdamse bouwkeet?🤣🤣
die progjes kan je kopen, en kan je dan gebruiken voor meerdere RLS'squote:Op zondag 20 februari 2022 20:27 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Zouden mensen echt zoveel tijd hierin steken, voor een stelletje onbekenden in een Amsterdamse bouwkeet?🤣🤣
Als iemand wekelijks het botje aanpast en "uitbrengt" voor de fanbase is dat allemaal te omzeilen.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:24 schreef rinardo het volgende:
[..]
een botje werkt in dit geval niet, want als ik 5 keer stem moet ik elke keer Salar op een andere plek aanklikken, ze verplaatsen de personen telkens.
Tja als ik een beetje hacker was, zou ik eerder de servers van een groot bedrijf als fb hacken, zoals vorig jaar bij fb, waardoor al hun social media er 6 uur uit lag, niet bb. Maar ieder zijn ding🤣quote:Op zondag 20 februari 2022 20:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
is een leuke uitdaging denk ik als je een beetje hacker bent
ik denk dat kleine dingen soms leuk zijn om aan te pakkenquote:Op zondag 20 februari 2022 20:30 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Tja als ik een beetje hacker was, zou ik eerder de servers van een groot bedrijf als fb hacken, zoals vorig jaar bij fb, waardoor al hun social media er 6 uur uit lag, niet bb. Maar ieder zijn ding🤣
Nee Tobias had zelf een mindere dag.quote:
Denk het wel, is ook een soort machtspelletje, vooral als ze kunnen zeggen van "wacht maar Nawel gaat nergens naar toe daar zorgen wij wel voor." bijvoorbeeld.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:27 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ja oké, ik zou dan eerder BB zelf hacken, en toegang krijgen tot hun webcams (al is het alleen maar zodat ze geen streamlocks meer kunnen starten)🤣quote:Op zondag 20 februari 2022 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat kleine dingen soms leuk zijn om aan te pakken
als je het bijvoorbeeld zef kijkt
quote:Op zondag 20 februari 2022 20:33 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ja oké, ik zou dan eerder BB zelf hacken, en toegang krijgen tot hun webcams (al is het alleen maar zodat ze geen streamlocks meer kunnen starten)🤣
hij loopt echt de hele tijd te zeuren als een klein verwend kindquote:Op zondag 20 februari 2022 20:35 schreef Benny het volgende:
Tobias heeft nu al minstens 5 keer aangekondigd zo naar bed te gaan
Dan ga je toch denken dat er botjes gebruikt zijn jaquote:
Ook begrijpelijk. Het is de laatste foto die geplaatst is. En dus gemanipuleerd omdat kijkers altijd de laatste dingen onthouden. Als deze op 1 had gestaan, had 6 misschien gekozen geworden....quote:
hahaha dan heb je de anderen niet gezien, zijn ze hier niet geupload? ik heb ze welquote:
Zijn hoofd heeft de halve dag in de fik gestaan he. Dat is niet zomaar iets.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij loopt echt de hele tijd te zeuren als een klein verwend kind
heb ze op insta gezienquote:Op zondag 20 februari 2022 20:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
hahaha dan heb je de anderen niet gezien, zijn ze hier niet geupload? ik heb ze wel
Het is gewoon de mooiste.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ook begrijpelijk. Het is de laatste foto die geplaatst is. En dus gemanipuleerd omdat kijkers altijd de laatste dingen onthouden. Als deze op 1 had gestaan, had 6 misschien gekozen geworden....
Hoezo zijn Hoofd in de fik gestaan?quote:Op zondag 20 februari 2022 20:36 schreef engine het volgende:
[..]
Zijn hoofd heeft de halve dag in de fik gestaan he. Dat is niet zomaar iets.
man3 onze wereldreizigerquote:Op zondag 20 februari 2022 20:36 schreef engine het volgende:
[..]
Die is nog best nice geworden. Ik kan ook redelijk tekenen, maar een portret van een echt bestaand iemand is niet zo makkelijk. Dit is nog best netjes gedaan, ogen zijn ook goed gelukt. Je ziet dat ze deze met passie gemaakt heeftquote:
Vond persoonlijk nr 3 iets mooierquote:
en de hele nachtquote:Op zondag 20 februari 2022 20:36 schreef engine het volgende:
[..]
Is wel met de tenen geschilderd.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb ze op insta gezien
kan dus niemand iets fatsoenlijks maken
je meent dit niet echt he??quote:Op zondag 20 februari 2022 20:37 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Die is nog best nice geworden. Ik kan ook redelijk tekenen, maar een portret van een echt bestaand iemand is niet zo makkelijk. Dit is nog best netjes gedaan, ogen zijn ook goed gelukt. Je ziet dat ze deze met passie gemaakt heeft
Ze moesten toch met hun voeten schilderen, als dat zo is dan is het helemaal knapquote:Op zondag 20 februari 2022 20:37 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Die is nog best nice geworden. Ik kan ook redelijk tekenen, maar een portret van een echt bestaand iemand is niet zo makkelijk. Dit is nog best netjes gedaan, ogen zijn ook goed gelukt. Je ziet dat ze deze met passie gemaakt heeft
quote:Op zondag 20 februari 2022 20:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is wel met de tenen geschilderd.
Verwacht het wel als het nodig is.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:35 schreef Dotteke het volgende:
A grace heeft immuniteit. Ben benieuwd als ze iemand veilig mag stellen of ze Tobias kiest.
Ik weet het nog steeds niet preciesquote:Op zondag 20 februari 2022 20:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoezo zijn Hoofd in de fik gestaan?
Was wel met de voeten geschilderd.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb ze op insta gezien
kan dus niemand iets fatsoenlijks maken
Haha ja gisteren nog met de helft van haar familie gekeuveld.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:41 schreef ledn81 het volgende:
Nawel : "Je krijgt hier niets mee van de buitenwereld he! Snap je!"
Ja, smaken verschillen, maar ik tekende vroeger zelf ook vaak, en ik weet hoe moeilijk het is om echte personen te tekenen. Al moet ik zeggen dat ik de andere tekeningen niet heb gezienquote:
En hebben haar info gegeven wat geheel tegen de regels in is! Maar ja Nawel...quote:Op zondag 20 februari 2022 20:42 schreef Yolk het volgende:
[..]
Haha ja gisteren nog met de helft van haar familie gekeuveld.
ik teken ook wel eensquote:Op zondag 20 februari 2022 20:43 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ja, smaken verschillen, maar ik tekende vroeger zelf ook vaak, en ik weet hoe moeilijk het is om echte personen te tekenen. Al moet ik zeggen dat ik de andere tekeningen niet heb gezien
Gisteren tijdens het feestje had hij gekleurd lint om zijn hoofd ,Dat liet een afdruk na,en door te hard boenen deed dat vandaag pijn.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee grace zijn hoofd op hol gebracht 😲quote:Op zondag 20 februari 2022 20:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ik weet het nog steeds niet preciesmaar hij heeft er veel over geklaagd dat zijn voorhoofd in de fik stond.
spraken ze nederlands of arabisch ?quote:Op zondag 20 februari 2022 20:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En hebben haar info gegeven wat geheel tegen de regels in is! Maar ja Nawel...
hij had een slinger om zijn hoofd gebonden. die is gaan afgeven. dat heeft hij geprobeerd af te poetsen en dat ging enorm brandenquote:Op zondag 20 februari 2022 20:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
arabischquote:Op zondag 20 februari 2022 20:44 schreef just me het volgende:
[..]
spraken ze nederlands of arabisch ?
belgischquote:Op zondag 20 februari 2022 20:44 schreef just me het volgende:
[..]
Heel sneaky in het Arabisch. Zo gaat dat altijd bij die gasten.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:44 schreef just me het volgende:
[..]
Thnx. Dat schrijnt als een gek natuurlijk.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gisteren tijdens het feestje had hij gekleurd lint om zijn hoofd ,Dat liet een afdruk na,en door te hard boenen deed dat vandaag pijn.
dat is ook gewoon BSquote:Op zondag 20 februari 2022 20:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Grace is LB en ineens zit Kristoff er bovenop. Ook helemaal niet opvallend.
Dus weten we niet wat er gezegd isquote:
Die denkt ook, ik ben de volgende, en Grace kan me redden (gaat ze niet doen, natuurlijk)quote:Op zondag 20 februari 2022 20:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Grace is LB en ineens zit Kristoff er bovenop. Ook helemaal niet opvallend.
Waarschijnlijk over een brief of bericht van de gene waarop Nawel een beetje verliefd isquote:Op zondag 20 februari 2022 20:45 schreef just me het volgende:
[..]
Dus weten we niet wat er gezegd is
is al vertaald dacht ik topic of 6 terugquote:Op zondag 20 februari 2022 20:45 schreef just me het volgende:
[..]
Dus weten we niet wat er gezegd is
Grace was vanochtend ook nog met remover bezig geweest.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx. Dat schrijnt als een gek natuurlijk.
Vannacht had Julio nog een zalfje voor'mquote:Op zondag 20 februari 2022 20:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Grace was vanochtend ook nog met remover bezig geweest.
het is gewoon een piepertquote:Op zondag 20 februari 2022 20:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
O das lekker. 🤣quote:Op zondag 20 februari 2022 20:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |