Dit ja. Ik ben afgehaakt toen dat ene blonde grietje gedwongen werd in dat ziekenhuis te werken en na afloop iemand daar kapot schoot en vervolgens zelf aan flarden werd geschoten.quote:Op zondag 20 februari 2022 18:20 schreef LordofLeaves het volgende:
Serie met de meest simpele formule: eindje wandelen, zombies, stadje, klootzak met nog meer klootzakken, zombies, klootzak dood, eindje wandelen enz enz enz.
Jep, allemaal juist. Ik ben afgehaakt na seizoen 3 ofzo. Met die malloot met die ooglap. Wat een sjaak was dat.quote:Op zondag 20 februari 2022 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit ja. Ik ben afgehaakt toen dat ene blonde grietje gedwongen werd in dat ziekenhuis te werken en na afloop iemand daar kapot schoot en vervolgens zelf aan flarden werd geschoten.
Die zombies werden steeds meer een excuus om zo veel mogelijk extreme machtgeile beulen, kannibalen en andere klootzakken te laten zien. Dat er op een gegeven moment heel achteloos met de zombies omgegaan werd, haalde een groot deel van de leuke spanning weg, waardoor je alleen de walgelijkheden van die tirannen enzo overhield.
Gelukkig heb ik dat met die honkbalknuppel met prikkeldraad niet meegekregen; daarbij schijnen heel veel mensen te zijn afgehaakt.
Die 2 zusjes waarvan eentje dol op die zombies was, was ook fucking sick!
Och ja die....quote:Op zondag 20 februari 2022 18:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jep, allemaal juist. Ik ben afgehaakt na seizoen 3 ofzo. Met die malloot met die ooglap. Wat een sjaak was dat.
Kortom; een kutserie.quote:Op zondag 20 februari 2022 18:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Och ja die....
Vond ik ook echt 3x niks, maar het viel nog wat te negeren; ik hoopte op verbetering na dat hoofdstuk, want dat is het duidelijk wel: hoofdstukje waarbij ze in de macht van de ene groep zijn, hoofdstukje bij de andere groep, weer een hoofdstukje waarbij ze weer bij anderen aan hun lot overgeleverd zijn enz.
Ja, vooral op die boerderij. Toen had ik nog hoop.quote:Op zondag 20 februari 2022 18:55 schreef ToT het volgende:
[..]
De eerste 2 seizoenen waren wel echt waanzinnig veelbelovend.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 februari 2022 18:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben tot einde seizoen 10 gekomen met een lange pauze tussen seizoen negan en de seizoenen daarna.
Twijfel nog om ooit elf te kijken op Disney plus of op Netflix.
Na zo beetje de spannendste aflevering ooit deden ze bijna een seizoen lang alleen maar jank scenes en veel in het donker etc.quote:
Inderdaad. Walking Dead kende best een aantal goede afleveringen, meestal de eerste en laatste paar afleveringen van een seizoen, de rest ertussen was veelal troep.quote:Op zondag 20 februari 2022 18:20 schreef LordofLeaves het volgende:
Serie met de meest simpele formule: eindje wandelen, zombies, stadje, klootzak met nog meer klootzakken, zombies, klootzak dood, eindje wandelen enz enz enz.
Same. Zo'n beetj toen ze die gevangenis ontdekten. Ineens was die spanning er niet meer.quote:Op zondag 20 februari 2022 18:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jep, allemaal juist. Ik ben afgehaakt na seizoen 3 ofzo. Met die malloot met die ooglap. Wat een sjaak was dat.
Het werd te voorspelbaar allemaal. En je kon ook wel inschatten wie er in een seizoen dood zou gaan.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:27 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Same. Zo'n beetj toen ze die gevangenis ontdekten. Ineens was die spanning er niet meer.
Ik heb volgens mij alleen tot seizoen 6 of 7 gekeken en daarna verloor ik er interesse in.quote:Op zondag 20 februari 2022 18:10 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Morgen op fox
Seizoen 11 is het laatste seizoen
Klacht: walking dead is straks niet meer
Anti klacht: 24 afleveringen in dit seizoen
Nee geintje, wat een kut serie , nog erger dan lostben blij dat dit niet meer te zien is
de echte klacht is dat ze nog 24 afleveringen uit deze pruts serie hebben geperst, na seizoen 1 en 2 was het wel aardig klaar, het einde leek nooit in zicht te komen, dat is er nu wel, 10 seizoenen te laat met een ontelbare hoeveelheid kut afleveringen
Vaccinaties. Hep op feesboek gestaan.quote:Op zondag 20 februari 2022 22:23 schreef Geerd het volgende:
Wat was nou de oorzaak dan? En die tank etc die je in het begin zag..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |