abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203757118
Morgen op fox

Seizoen 11 is het laatste seizoen

Klacht: walking dead is straks niet meer
Anti klacht: 24 afleveringen in dit seizoen *O*

Nee geintje, wat een kut serie , nog erger dan lost :') ben blij dat dit niet meer te zien is _O- de echte klacht is dat ze nog 24 afleveringen uit deze pruts serie hebben geperst, na seizoen 1 en 2 was het wel aardig klaar, het einde leek nooit in zicht te komen, dat is er nu wel, 10 seizoenen te laat met een ontelbare hoeveelheid kut afleveringen
pi_203757189
Terechte klacht
  zondag 20 februari 2022 @ 18:20:41 #3
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_203757220
Serie met de meest simpele formule: eindje wandelen, zombies, stadje, klootzak met nog meer klootzakken, zombies, klootzak dood, eindje wandelen enz enz enz.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  zondag 20 februari 2022 @ 18:22:09 #4
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_203757598
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 18:20 schreef LordofLeaves het volgende:
Serie met de meest simpele formule: eindje wandelen, zombies, stadje, klootzak met nog meer klootzakken, zombies, klootzak dood, eindje wandelen enz enz enz.
Dit ja. Ik ben afgehaakt toen dat ene blonde grietje gedwongen werd in dat ziekenhuis te werken en na afloop iemand daar kapot schoot en vervolgens zelf aan flarden werd geschoten.
Die zombies werden steeds meer een excuus om zo veel mogelijk extreme machtgeile beulen, kannibalen en andere klootzakken te laten zien. Dat er op een gegeven moment heel achteloos met de zombies omgegaan werd, haalde een groot deel van de leuke spanning weg, waardoor je alleen de walgelijkheden van die tirannen enzo overhield.

Gelukkig heb ik dat met die honkbalknuppel met prikkeldraad niet meegekregen; daarbij schijnen heel veel mensen te zijn afgehaakt.

Die 2 zusjes waarvan eentje dol op die zombies was, was ook fucking sick! :r
  zondag 20 februari 2022 @ 18:48:27 #6
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_203757656
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 18:45 schreef ToT het volgende:

[..]
Dit ja. Ik ben afgehaakt toen dat ene blonde grietje gedwongen werd in dat ziekenhuis te werken en na afloop iemand daar kapot schoot en vervolgens zelf aan flarden werd geschoten.
Die zombies werden steeds meer een excuus om zo veel mogelijk extreme machtgeile beulen, kannibalen en andere klootzakken te laten zien. Dat er op een gegeven moment heel achteloos met de zombies omgegaan werd, haalde een groot deel van de leuke spanning weg, waardoor je alleen de walgelijkheden van die tirannen enzo overhield.

Gelukkig heb ik dat met die honkbalknuppel met prikkeldraad niet meegekregen; daarbij schijnen heel veel mensen te zijn afgehaakt.

Die 2 zusjes waarvan eentje dol op die zombies was, was ook fucking sick! :r
Jep, allemaal juist. Ik ben afgehaakt na seizoen 3 ofzo. Met die malloot met die ooglap. Wat een sjaak was dat.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_203757676
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 18:48 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Jep, allemaal juist. Ik ben afgehaakt na seizoen 3 ofzo. Met die malloot met die ooglap. Wat een sjaak was dat.
Och ja die....
Vond ik ook echt 3x niks, maar het viel nog wat te negeren; ik hoopte op verbetering na dat hoofdstuk, want dat is het duidelijk wel: hoofdstukje waarbij ze in de macht van de ene groep zijn, hoofdstukje bij de andere groep, weer een hoofdstukje waarbij ze weer bij anderen aan hun lot overgeleverd zijn enz.
  zondag 20 februari 2022 @ 18:50:53 #8
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_203757699
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 18:49 schreef ToT het volgende:

[..]
Och ja die....
Vond ik ook echt 3x niks, maar het viel nog wat te negeren; ik hoopte op verbetering na dat hoofdstuk, want dat is het duidelijk wel: hoofdstukje waarbij ze in de macht van de ene groep zijn, hoofdstukje bij de andere groep, weer een hoofdstukje waarbij ze weer bij anderen aan hun lot overgeleverd zijn enz.
Kortom; een kutserie. :P
pi_203757795
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 18:50 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Kortom; een kutserie. :P
De eerste 2 seizoenen waren wel echt waanzinnig veelbelovend.

zondag 20 februari 2022 @ 18:56:33 #10
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_203757823
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 18:55 schreef ToT het volgende:

[..]
De eerste 2 seizoenen waren wel echt waanzinnig veelbelovend.

[ afbeelding ]
Ja, vooral op die boerderij. Toen had ik nog hoop.

De memes blijven wel leuk. :P
  zondag 20 februari 2022 @ 18:56:40 #11
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_203757826
Ik ben tot einde seizoen 10 gekomen met een lange pauze tussen seizoen negan en de seizoenen daarna.

Twijfel nog om ooit elf te kijken op Disney plus of op Netflix.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_203757839
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 18:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben tot einde seizoen 10 gekomen met een lange pauze tussen seizoen negan en de seizoenen daarna.

Twijfel nog om ooit elf te kijken op Disney plus of op Netflix.
:')
  zondag 20 februari 2022 @ 19:00:11 #13
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_203757900
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 18:57 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]
:')
Na zo beetje de spannendste aflevering ooit deden ze bijna een seizoen lang alleen maar jank scenes en veel in het donker etc.

Wel blij dat ik het nog een kans heb gegeven die nieuwe slechterik was ook gek met die hoofden te spietsen op de grens.

Helaas eind seizoen 10 veel karakter driven carol Daryl filler episodes daarom seizoen 11 nog niet gecheckt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_203758154
Ach er zijn ook veel spin-offs enzo.
We hebben op Netflix wat zombiefilms en series uitgeprobeerd, maar het is duidelijk dat die zombies hersenen moeten eten want mijn hemel wat is het allemaal dom zeg! :')

Die film dat ze een kluis moeten kraken in Las Vegas, een andere dat er zombiesap in het water terecht komt (The Crazies heet die geloof ik), zombiekinderen op een school enz.
Bij de meeste films gaat het puur om overdreven veel schrikmomenten en veel rennen en verstoppen, buiten het hysterisch krijsen van vrouwen waardoor iedere zombie in een straal van 10 km precies weet waar de hoofdpersonen zich bevinden. De verhaallijn is meestal flinterdun. Ouwere films zijn wat dat betreft meestal echt veel beter.
pi_203758410
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 18:20 schreef LordofLeaves het volgende:
Inderdaad. Walking Dead kende best een aantal goede afleveringen, meestal de eerste en laatste paar afleveringen van een seizoen, de rest ertussen was veelal troep.
  Redactie Frontpage zondag 20 februari 2022 @ 19:27:24 #16
38148 crew  Innisdemon
pi_203758504
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 18:48 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Same. Zo'n beetj toen ze die gevangenis ontdekten. Ineens was die spanning er niet meer.
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_203758554
En waarom hebben die walkers altijd van die flets gekleurde kleren aan?
Moet Frank Govers anders ff uit zijn graf omhoog kruipen om hen allemaal een fles Robijn fleur&fijn te geven?
  zondag 20 februari 2022 @ 19:30:25 #18
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_203758562
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2022 19:27 schreef Innisdemon het volgende:

[..]
Same. Zo'n beetj toen ze die gevangenis ontdekten. Ineens was die spanning er niet meer.
Het werd te voorspelbaar allemaal. En je kon ook wel inschatten wie er in een seizoen dood zou gaan.
pi_203758597
Ook zoiets aparts, met die knakker in de CDC in het eerste seizoen of zo: ze hadden ontdekt dat "het" zich zo in de hersenen verspreidde, maar wisten niet of het een virus of bacterie of wat anders was.

Oh en spontaan is iedereen geïnfecteerd en word je dus sowieso een Walker ongeacht hoe je dood gaat.

Hmmmmmkay? :') Dat maakt de beten van die Walkers ook weer een stuk minder eng, hoewel de infectie daarmee natuurlijk wel sneller gaat.
Daarbij neemt de spanning juist af als de boel ineens belachelijk moeilijk wordt. Net als met die Alien-film waarin een spoor van een bloempje bij iemand het oor in dringt waardoor hij een alien-zombie-dinges wordt.
Direct alle interesse weg! ^p^

[ Bericht 24% gewijzigd door ToT op 20-02-2022 19:39:10 ]
pi_203758759
In het eerste of 2e seizoen ook, die overduidelijk domme hillbilly / redneck whatever die beweert belangrijke informatie te hebben over het virus, die vervolgens door die roodharige commando of whatever beschermd wordt! _O- The fuck?

pi_203760071
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2022 18:10 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Morgen op fox

Seizoen 11 is het laatste seizoen

Klacht: walking dead is straks niet meer
Anti klacht: 24 afleveringen in dit seizoen *O*

Nee geintje, wat een kut serie , nog erger dan lost :') ben blij dat dit niet meer te zien is _O- de echte klacht is dat ze nog 24 afleveringen uit deze pruts serie hebben geperst, na seizoen 1 en 2 was het wel aardig klaar, het einde leek nooit in zicht te komen, dat is er nu wel, 10 seizoenen te laat met een ontelbare hoeveelheid kut afleveringen
Ik heb volgens mij alleen tot seizoen 6 of 7 gekeken en daarna verloor ik er interesse in.
pi_203760130
Begon als een bazenserie, maar de zombies werden al snel een bijzaak en toen werd het steeds een oorlogje tussen verschillende kampen waar af en toe zeker wel spannende momenten tussen zaten maar echt veel afleveringen waren opvullingen van saaie momenten, ik ben wel blijven kijken omdat ik gewoon wil weten hoe het verder loopt en bepaalde personages wel gaaf vindt
pi_203760182
Zal wel zo'n kuteinde krijgen als bij Lost.
Veel series beginnen veelbelovend maar verzanden al heel snel in soap-achtige meuk waarbij de rode draad heel dun wordt..
pi_203760258
Maar is in de loop der seizoenen nog iets bekend geworden over de achtergrond van de uitbraak? Waar het vandaan is gekomen enzo?
Zal vast niet.
  † In Memoriam † zondag 20 februari 2022 @ 21:26:02 #25
88815 The_Emotion
98.3
pi_203760348
Ik ben bij het 6e seizoen afgehaakt, het was steeds een herhaling van zetten.
Alsof je GTST met zombies zat te kijken.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')