Niks mis mee, al had Veerman een plekje verdiendquote:Op donderdag 24 februari 2022 18:02 schreef tja77 het volgende:
Drukke boel hier…
Startende 11 voor zometeen
Drommel
Mauro Teze Boscagli Max
Sangaré Guti
Madueke Götze Doan
Zahavi
Krijgt na een aantal basisplaatsen nu een keertje rust.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:50 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Niks mis mee, al had Veerman een plekje verdiend
Post-covid symptomen. Precies wat Dumfries ook had aan het begin van zijn laatste seizoen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:05 schreef tja77 het volgende:
Max kan echt niet meer, ik mag toch echt hopen dat er een andere back komt, werkelijk ALLES mislukt bij hem.
We zitten in het live topic.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:07 schreef PSVCL het volgende:
Waarom speelt Veerman niet![]()
Wat een gek die schmidt, elke week een andere formatie/opstelling
Krijgt een wedstrijd (als dit goed afloopt) rust.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:07 schreef PSVCL het volgende:
Waarom speelt Veerman niet![]()
Wat een gek die schmidt, elke week een andere formatie/opstelling
Nergens voor nodig ,maarja.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Krijgt een wedstrijd (als dit goed afloopt) rust.
Dit zou zonder Veerman ook moeten lukken.
Boscagli is wel goed (bruikbaar), de andere 3 gun ik het niet, maar ze komen echt tekort. Helaas.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:06 schreef PSVCL het volgende:
Hopelijk zijn we komend seizoen eindelijk verlost van middelmaat als Guti,Doan,Boscagli,Max
Geen centje pijn!quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Netjes over de streep getrokken chapeau.
Ik heb 'm niet kunnen zien, maar ik begrijp dat het erg matig was.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat zou @:Lyrebird van deze pot vinden?
Teze is gewoon middelmaat en niks meer, daarnaast heeft hij elke wedstrijd wel wat “momentjes” waarmee hij voor problemen zorgt in de eigen defensie. Die hele laatste linie van PSV stelt geen ruk voor, Obispo KAN goed verdedigen maar is soms veel te laconiek. Max kan er geen zak van, Mwene en Mauro zijn matig net als Teze. Alleen Ramalho haalt regelmatig een voldoende.quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nergens voor nodig ,maarja.
PSV supporters zien nu pas in hoe goed Teze eigenlijk is, en dat ie een heerlijke inspeelpass is.
Roep ik al anderhalf jaar
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 04:47 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet kunnen zien, maar ik begrijp dat het erg matig was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |