Hij mag wel blij zijn met Pietje Veerman, die Roger.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:59 schreef Buitendam het volgende:
Het bloed stroomt uit je ogen van dit spel, maar je staat met 1 been in de finale en sta je op 2 punten van de koploper in de competitie.
Ja dit. Los van dat balletje uit van Blind is het een seizoen waar er veel goed valt. Rode kaarten op de juiste momenten en veel nipte overwinningen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:59 schreef Buitendam het volgende:
Het bloed stroomt uit je ogen van dit spel, maar je staat met 1 been in de finale en sta je op 2 punten van de koploper in de competitie.
Zonder rood win je ook gewoonquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wat een gek seizoen blijft dit ook. Nou wordt er vandaag niet superslecht gespeeld maar zo'n rode kaart valt dan wel weer op het juiste moment.
Wel ongelofelijk hoe slecht onze middenvelders zijn in kansen afmaken. Gotze. En dan bijv die Doan op het eind die 'm dan toch eerst naar zn linker moet spelen waardoor kans weer weg is.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:57 schreef TehRocks het volgende:
Ik vond het niet eens zo slecht. Of althans, nief slechter dan verwacht.
Eens. Als we die finale winnen zou ik blij zijn dat er een keer een grote wedstrijd wordt gewonnen maar voor de rest is het natuurlijk geen grootse prijs; vooral met de tegenstanders die we gehad hebben.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:58 schreef Zorro het volgende:
Mooi hoor, maar ik ga nu niet ineens zeggen dat die beker wat voorstelt.
Net als de fruitschaal.
Conference League dan toch maar pakken.quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:02 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Eens. Als we die finale winnen zou ik blij zijn dat er een keer een grote wedstrijd wordt gewonnen maar voor de rest is het natuurlijk geen grootse prijs; vooral met de tegenstanders die we gehad hebben.
FC neus zegt diequote:Op woensdag 2 maart 2022 21:58 schreef PSVCL het volgende:
Hopelijk tegen FC neus in de finale![]()
Sangare is na de Afrika cup niet meer zichzelf , heeft een weekje rust nodig denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |