Daar ga ik wel van uit.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:52 schreef tja77 het volgende:
Madueke liet toch alleen de eerste 20 minuten wat zien? Is al sinds z’n comeback zo. Leuk voor een half uurtje dan is ie op. Logisch dat ie die gaat wisselen. Gakpo? Liet weinig zien, had wel wat pijntjes na die tackle op de bal die over de achterlijn ging. Misschien daarom gewisseld?
Net op tijd gescoordquote:
Vond je het echt redelijk? De xG over de hele wedstrijd is 1.32 vs 1.39. PSV voor rust geen kans gehad en na rust geluk dat een van richting veranderd schot erin vloog.quote:Op zondag 20 februari 2022 18:44 schreef Halcon het volgende:
Bij (hele kleine) vlagen was het redelijk. Heerenveen is ook wel echt helemaal niks. Die gaan het nog lastig zat krijgen om uit de problemen te krijgen.
Het was ook niet best, maar Gakpo half geblesseerd, Madueke die het maar een half uurtje kan, je verdediging die te kampen heeft met flink wat blessures, Guti die vervolgens ook nog uitvalt, donderdag wedstrijd gehad, slecht veld en kutweer. Ik had geen hoogstaande pot verwacht, en die 3 punten zijn het belangrijkste.quote:Op zondag 20 februari 2022 18:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vond je het echt redelijk? De xG over de hele wedstrijd is 1.32 vs 1.39. PSV voor rust geen kans gehad en na rust geluk dat een van richting veranderd schot erin vloog.
Vond het slecht.
Waarvan akte.quote:Op zondag 20 februari 2022 18:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vond je het echt redelijk? De xG over de hele wedstrijd is 1.32 vs 1.39. PSV voor rust geen kans gehad en na rust geluk dat een van richting veranderd schot erin vloog.
Vond het slecht.
Bij hele kleine vlagen.quote:Op zondag 20 februari 2022 18:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vond het slecht.
Snap wel wat je bedoelt maar zonder Madueke is het echt al vanaf speelronde 1 ruk en moeizaam. Nooit eens een makkelijke overwinning, veel afstandsschoten die erin vliegen. Relatief weinig echt makkelijke kansen.quote:Op zondag 20 februari 2022 18:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het was ook niet best, maar Gakpo half geblesseerd, Madueke die het maar een half uurtje kan, je verdediging die te kampen heeft met flink wat blessures, Guti die vervolgens ook nog uitvalt, donderdag wedstrijd gehad, slecht veld en kutweer. Ik had geen hoogstaande pot verwacht, en die 3 punten zijn het belangrijkste.
Kutveld speelt wel wat mee inderdaad, alleen is dit wel de zoveelste winst die vrij moeizaam tot stand komt.quote:Op zondag 20 februari 2022 18:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bij hele kleine vlagen.
Vlak na de rust bijvoorbeeld. Toen zag je dat ze wat druk gingen zetten en dan heb je Heerenveen meteen mat staan. Combinatie bij die goal van Veerman liep ook wel aardig.
Daarna kakte het weer ontzettend in. Daarvoor was het ook niet veel.
Verder kutveld, gelegenheidsopstelling, ontzettend matige tegenstander en weer 2 blessures erbij.
Ja, dieptepass valt niet echt mee op dit veld. Maar goed, ook op een normaal veld valt dat voor de meeste spelers van PSV al niet mee.quote:Op zondag 20 februari 2022 18:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kutveld speelt wel wat mee inderdaad, alleen is dit wel de zoveelste winst die vrij moeizaam tot stand komt.
Ik snap best dat je dat als supporter van een andere club best frustrerend vindt. Je hoopt vurig op puntverlies van PSV en nu winnen ze WEER met matig spel.quote:Op zondag 20 februari 2022 18:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kutveld speelt wel wat mee inderdaad, alleen is dit wel de zoveelste winst die vrij moeizaam tot stand komt.
Doe niet zo flauw.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik snap best dat je dat als supporter van een andere club best frustrerend vindt. Je hoopt vurig op puntverlies van PSV en nu winnen ze WEER met matig spel.
Wat vond je van Veerman?quote:Op zondag 20 februari 2022 19:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, dieptepass valt niet echt mee op dit veld. Maar goed, ook op een normaal veld valt dat voor de meeste spelers van PSV al niet mee.
Scheelt misschien ook wel dat Gakpo en Madueke eraf moesten. Dan krijg je toch wat minder dat ze maar wat breien tot de bal bij Gakpo of Madueke komt en dan met de handen over elkaar gaan kijken of die er wat leuks meedoen.
Na de 3-1 kakte het wel weer helemaal in.
Volgende week Sparta-uit. Hopelijk vallen de blessures van Gakpo en Guti mee.
Moeizaam tot stand vond ik meevallen. Even aanzetten in de 2e helft en het stond meteen 3-1.
Denk wel het type speler wat PSV nodig had. Verder vatte je het denk ik wel goed samen. Zonder Gakpo/Madueke zou ik eigenlijk niet weten wie voor de creativiteit moet gaan zorgen.quote:
Ja, goede aankoop voor PSV.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Denk wel het type speler wat PSV nodig had. Verder vatte je het denk ik wel goed samen. Zonder Gakpo/Madueke zou ik eigenlijk niet weten wie voor de creativiteit moet gaan zorgen.
Götze prikt er ook wel een paar in de laatste weken.
Allemaal waar. Maar je vraagt je toch elke keer weer af of er niet meer in zit. Met een Veerman, Götze en Sangaré moet je toch beter voetbal op het middenveld kunnen spelen. Misschien zou je in plaats van Götze toch wat meer een type Til/Klaassen/Van de Beek willen.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, goede aankoop voor PSV.
Normaal zou een Götze ook beter moeten renderen met Veerman erbij, maar komt er nog niet echt uit. Ook omdat 'ie als valse spits speelt. Zie 'm liever op 10. Moet je natuurlijk wel een goeie spits hebben. Die is er nu ook niet echt.
Gakpo kwam er vandaag ook niet echt aan de pas. Madueke begon goed, maar daarna was het vrij snel weer op. Je zag na rust wel dat ze moesten gaan voeballen i.p.v. toevalvoetbal met de hoop dat Gakpo/Madueke wat gaan doen.
Da's de enige manier. Want als je moet hopen op klasseflitsen van Broema en Doan![]()
Brands en John de Jong krijgen het druk van de zomer, denk ik. Best wel wat spelers waar je beter afscheid van kunt nemen en er zal echt wat bij moeten om weer mee te doen voor de titel.
Ja, er zou meer in moeten zitten, maar elke keer lijkt het weer alsof ze zo ongeveer voor het eerst met elkaar op het veld staan. Er zitten bizar weinig automatismen in.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Allemaal waar. Maar je vraagt je toch elke keer weer af of er niet meer in zit. Met een Veerman, Götze en Sangaré moet je toch beter voetbal op het middenveld kunnen spelen. Misschien zou je in plaats van Götze toch wat meer een type Til/Klaassen/Van de Beek willen.
En types als Doan en Bruma zijn gewoon te matig voor PSV ja.
Deze slaan we even op.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:04 schreef PSVCL het volgende:
Plek 2 is wel zeker joh... feyenoord krijgt nu pas een zwaarder programma terwijl PSV dat al achter de rug heeft
Alleen feyenoord uit gaat eventueel puntverlies opleveren maar dan heb je al een buffer opgebouwd.
De beker pakken en plek 2 veilig stellen
Goed ventje ook.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pietje Veerman hoogtepunt van de dag
Als hij nou ook nog es een beetje kon voetballen.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:41 schreef RipCity het volgende:
Wel respect ook voor die mAuro hoor. Op alle posities onderhand inzetbaar en rent en vliegt 90minuten lang.
Goeie om erbij te hebben. Maar niet om elke week in de basis te hebben lopen. Maar dat geldt voor meer spelers van PSV.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als hij nou ook nog es een beetje kon voetballen.
Aan z’n inzet en instelling ligt het niet, helaas net wat te weinig talent.
Bruma vind ik ook zo’n voetballer. Gebrek aan talent maar zeker wel een goede inzet, en tegen dit soort ploegen kan hij daar zo nu en dan nog wat mee forceren. Doan en Vertessen ook.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Goeie om erbij te hebben. Maar niet om elke week in de basis te hebben lopen. Maar dat geldt voor meer spelers van PSV.
Ik zie Bruma eigenlijk zelden wat forceren. Geloof dat 'ie wat salaris in heeft geleverd, maar was voorheen nog een van de grootverdieners ook. Dat zal Mauro niet zijn.quote:Op zondag 20 februari 2022 21:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bruma vind ik ook zo’n voetballer. Gebrek aan talent maar zeker wel een goede inzet, en tegen dit soort ploegen kan hij daar zo nu en dan nog wat mee forceren. Doan en Vertessen ook.
Bruma was zeker aan het begin van het seizoen juist een speler die wat forceerde.quote:Op zondag 20 februari 2022 21:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik zie Bruma eigenlijk zelden wat forceren. Geloof dat 'ie wat salaris in heeft geleverd, maar was voorheen nog een van de grootverdieners ook. Dat zal Mauro niet zijn.
Doan en Vertessen zijn leuk om erbij te hebben inderdaad.
Van iemand met zijn transfersom en salaris verwacht ik wel wat meer dan alleen tegen prutsploegen een mannetje kunnen passeren. Ik vind Bruma 'n behoorlijke miskoop.quote:Op zondag 20 februari 2022 21:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bruma was zeker aan het begin van het seizoen juist een speler die wat forceerde.
Speler van de maand geweest ook, en zeker tegen ploegen uit het rechter rijtje kan hij wel een speler passeren en een voorzet geven.
Daar ging de discussie toch niet over?quote:Op zondag 20 februari 2022 21:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Van iemand met zijn transfersom en salaris verwacht ik wel wat meer dan alleen tegen prutsploegen een mannetje kunnen passeren. Ik vind Bruma 'n behoorlijke miskoop.
Wat mij betreft mag 'ie vertrekken, maar dat mag 'ie al twee jaar. Valt blijkbaar niet zo mee om 'm te verkopen.
quote:Na de met 3-1 gewonnen wedstrijd was er goed nieuws voor ‘Guti’ en PSV, die een snee in zijn dijbeen had maar verder geen grote blessure lijkt te hebben opgelopen. Gutiérrez zat goed in de wedstrijd en won veel duels. Voor PSV is hij sinds oktober belangrijk geworden, naast Ibrahim Sangaré op het middenveld.
Daarnaast was Cody Gakpo met klachten vervangen, in de rust van de wedstrijd. Hij had aan een duel enkelklachten overgehouden en zat er niet lekker meer in. Hoe het met hem is? ,,We moeten dit de komende dagen bekijken”, zei trainer Roger Schmidt erover. ,,Na een tackle verdraaide hij zijn enkel en daar had hij tijdens de wedstrijd al wat last van.”
Mauro is een topper! Jongen weet waar ie vandaan komt en wat PSV hem geboden heeft en geeft alles voor die kans die hij gekregen heeft, top mentaliteit en prijzenswaardig. Daar mogen sommige spelers echt een voorbeeld aan nemen.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:41 schreef RipCity het volgende:
Wel respect ook voor die mAuro hoor. Op alle posities onderhand inzetbaar en rent en vliegt 90minuten lang.
Dan bedoelen we wat anders, denk ikquote:Op zondag 20 februari 2022 21:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Daar ging de discussie toch niet over?
Het ging over spelers die een gebrek aan talent hebben maar wel hun best doen/inzet tonen/nooit mekkeren of moeilijk doen, waardoor ze in wedstrijden tegen de mindere ploegen van meerwaarde kunnen zijn. Maar tegen de betere ploegen komen ze te kort om PSV naar een hoger niveau te trekken.
En ja, daar behoort Bruma ook bij.
dan wordt hij het dus nietquote:Op maandag 21 februari 2022 09:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Cocu werd gisteren als belangrijkste gegadigde gezien om Schmidt op te volgen bij Studio Voetbal.
Koeman wacht op oranje denk ik maar word van beiden niet erg enthousiast al is het wel begrijpelijk dat PSV weer terug naar de basis wil.quote:Op maandag 21 februari 2022 09:14 schreef Halcon het volgende:
Koeman zal wel eerste keus zijn. En als die niet wil, dan Cocu.
Koeman zal het waarschijnlijk ook wel worden bij Oranje. Onder Cocu heeft PSV in elk geval goed gepresteerd. Het voetbal was niet geweldig, maar dat is dat voll gas voetbal van Schmidt ook niet bij PSV.quote:Op maandag 21 februari 2022 09:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Koeman wacht op oranje denk ik maar word van beiden niet erg enthousiast al is het wel begrijpelijk dat PSV weer terug naar de basis wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |