Ik weet alleen nog dat hij er weinig van kon.quote:Op maandag 21 februari 2022 20:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ferne Snoyl, dat is toch die gast van Teplice uit?
Zie de 37ste minuut van de wedstrijd.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:14 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog dat hij er weinig van kon.
Ik ben meerdere minuten bezig geweest met kijken waarvoor Feyenoord in godsnaam die pingel tegen kreeg.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zie de 37ste minuut van de wedstrijd.Wereldgoal in de kruising. (Serieus)
Ja dat was echt schandalig. In de thuiswedstrijd kwam Feyenoord toen ook al snel (dubieus) met 10 man te staan waardoor ze 2-0 verloren en er in september al uitlagen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 01:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben meerdere minuten bezig geweest met kijken waarvoor Feyenoord in godsnaam die pingel tegen kreeg.
Song speelt daar toch de bal???
Misschien is het over een paar jaar wel heel geaccepteerd en is het dan een Russische club.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 08:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Nooit meer epische wedstrijden tegen Luhansk...
(Bezet door Rusland.)
quote:Prijsverhogingen.
Dankzij alle gevolgen van corona waren de kaartjes in de losse verkoop voor het bezoek aan de wedstrijd wel opeens een stuk duurder. Bischop: "Het zat inderdaad niet helemaal vol, deels door het slechte weer en ook vanwege de mensen die vanuit het hele land moesten reizen en 'ik sla maar een keertje over' dachten, maar ook de hogere toegangsprijzen zijn echt een thema onder de supporters", aldus Bischop.
Sommige kaarten zijn tot 20% duurder. "Ik heb navraag gedaan bij Feyenoord. Er is natuurlijk inflatie: een biertje in de kroeg is ook duurder, tuurlijk, maar je moet het niet vergelijken met een wedstrijd tegen Fortuna Sittard. Daar doelen de supporters natuurlijk op: dat was een wedstrijd om kwart voor vijf op vijf december en dat zorgde ervoor dat Feyenoord de toegangsprijzen verlaagd had. Je moet het dan wel vergelijken met een wedstrijd om half drie, twee jaar geleden, die niet tegen een topclub is. Dan gaat het om drie procent. Daar kun je ook wat van vinden, maar dat is geen twintig procent."
Ik kan een glimlach niet onderdrukken.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:06 schreef klaasweetalles het volgende:
Je zou ze stuk voor stuk een steen op hun hoofd moeten gooien die journalisten
Jammr genoeg is dit geen Iran. Daar is het mogelijk. Het land van Alireza
Hoop dat we deze ronde een beetje mazzel hebben na die poule die voor ECL begrippen behoorlijk pittig was. Dus niet een van de eerste 2 al zal dat Bodř ook wel lastig worden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:18 schreef Haringkop het volgende:
Zeg het maar?
Mogelijke tegenstanders (definitief)
Olympique Marseille
Leicester City
Bodř/Glimt
FK Partizan
Slavia Praag
PAOK of FC Midtjylland (verlening)
Sportief gezien de eerste twee niet, de rest lijkt mij om het even.
Bodř/Glimtquote:Op donderdag 24 februari 2022 23:18 schreef Haringkop het volgende:
Zeg het maar?
Mogelijke tegenstanders (definitief)
Olympique Marseille
Leicester City
Bodř/Glimt
FK Partizan
Slavia Praag
PAOK of FC Midtjylland (verlening)
Sportief gezien de eerste twee niet, de rest lijkt mij om het even.
hebben wel celtic vernederdquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:44 schreef Scrummie het volgende:
Til zal wel staan te springen om deze zomer naar Moskou terug te gaan.
Ben jij ook de Dick Voormekaar Podcast aan het luisteren?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:44 schreef Scrummie het volgende:
Til zal wel staan te springen om deze zomer naar Moskou terug te gaan.
Oh nee, nog niet. Kwam het daar ook voorbij?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ben jij ook de Dick Voormekaar Podcast aan het luisteren?
Siiquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh nee, nog niet. Kwam het daar ook voorbij?
Dat lijkt me wel, maar dat kost je dan wel aardig wat centjes.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Tering, niet eens aan gedacht. Wat een drama. En die Jorrit.
Kun je ontslag nemen bij zo'n club eigenlijk?
Hij krijgt daar ook 1,75 mil toch? Begreep dat hij dit seizoen aardig inleverde (500K) maar hij zal na toch gewoon een goed seizoen zeker cijfermatig niet zoveel willen inleveren lijkt mij.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel, maar dat kost je dan wel aardig wat centjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |