Als we straks voor 40-45 miljoen spelers verkopen zijn er een hoop haalbare opties. Hoop dat de scouting een mooie shortlist aan het opbouwen isquote:Op maandag 21 februari 2022 12:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb je een suggestie voor een haalbare spits?
45 miljoen?quote:Op maandag 21 februari 2022 12:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als we straks voor 40-45 miljoen spelers verkopen zijn er een hoop haalbare opties. Hoop dat de scouting een mooie shortlist aan het opbouwen is
Kökcü gaat meer opleveren dan Sini denk ik, maar zoiets inderdaad.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
45 miljoen?
1. Senesi 11 miljoen
2. Kökcü 15 miljoen
3. Sinisterra 19 miljoen
??
25 miljoen en 10 kapsalon.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kökcü gaat meer opleveren dan Sini denk ik, maar zoiets inderdaad.
als dit de bedragen worden hoeft arnesen nooit meer te komen!quote:Op maandag 21 februari 2022 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
45 miljoen?
1. Senesi 11 miljoen
2. Kökcü 15 miljoen
3. Sinisterra 19 miljoen
??
Welke bedragen verwacht jij voor de 3 genoemde spelers?quote:Op maandag 21 februari 2022 12:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als dit de bedragen worden hoeft arnesen nooit meer te komen!
Ik zie ze wel bij Boadu uitkomen, maar hopelijk tovert de scouting een tropische verrassing uit de hoge hoed.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb je een suggestie voor een haalbare spits?
de kok en sini moeten allebei boven het huidige transferrecord zittenquote:Op maandag 21 februari 2022 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welke bedragen verwacht jij voor de 3 genoemde spelers?
Huur bedoel je dan ofzo? Lijkt mij als koop in ieder geval niet haalbaar, zal ook wel aardig verdienen daar.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie ze wel bij Boadu uitkomen, maar hopelijk tovert de scouting een tropische verrassing uit de hoge hoed.
als dat (met optie tot) koop is kan dat wel een leuke transfer zijnquote:Op maandag 21 februari 2022 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie ze wel bij Boadu uitkomen, maar hopelijk tovert de scouting een tropische verrassing uit de hoge hoed.
Huur ja.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Huur bedoel je dan ofzo? Lijkt mij als koop in ieder geval niet haalbaar, zal ook wel aardig verdienen daar.
We kunnen altijd zijn schoenen voor dat bedrag opsturen.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:47 schreef maxi-mus het volgende:
15 mil voor Kokcu, ik hoop maar dat het niet serieus is.
Die zie ik ze wel huren ja als de scouting niks vindt, denk in ieder geval dat hij bovenaan staat voor korte termijn oplossingen.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor jou en de andere liefhebbers, ESPN heeft hem nog eens uit alle hoeken herhaald.quote:Op maandag 21 februari 2022 19:21 schreef Pleun2011 het volgende:
Schitterende goal van Alireza natuurlijk maar voor het overige valt hij steeds weer tegen. Zo ontzettend weinig balgevoel en techniek..de ene lompe bal na de andere. Ben bang dat het geen vormdip is maar dat dit zijn normale niveau is. Hopelijk zit ik ernaast.
Wålemark had een heerlijke actie maar maakt het jammer genoeg dan weer niet af. Benieuwd of deze jongen scorend vermogen heeft, dan gaan we er veel plezier aan beleven.
Puur alleen de goal vind ik die van Jahanbakhsh mooier, maar de aanname vooraf bij Sini was ook al geweldig.quote:Op maandag 21 februari 2022 19:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En toch vind ik die van Sini mooier.
Zo'n bal onderkant lat die er echt net invliegt vind ik altijd net wat mooier dan een bal puur in de kruising.quote:Op maandag 21 februari 2022 19:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Puur alleen de goal vind ik die van Jahanbakhsh mooier, maar de aanname vooraf bij Sini was ook al geweldig.
Ja daarom, dat via de lat maakt 't af.quote:Op maandag 21 februari 2022 19:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zo'n bal onderkant lat die er echt net invliegt vind ik altijd net wat mooier dan een bal puur in de kruising.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |