Mee eens idd en weer een 100% kans missen.quote:Op zondag 20 februari 2022 15:58 schreef bbuddybb het volgende:
Linssen is echt zo slecht...
Het irritante is dat je 'm weinig kan verwijten; hij kan nou eenmaal niet meer. Doet zijn best, werkt hard, etc.
Maar het blijft pijnlijk dat dit de eerste spits is.
Linssen heeft zelf ook dat bijgeloof dat hij elk jaar zo'n periode heeft dat het minder gaat. Heb het idee dat het bijna iets mentaals is bij hem want de eerste seizoenshelft was hij echt heel effectief bezig. En heeft ook vaak genoeg uit 1 op 1-situaties gescoord, ook vorig jaar.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:06 schreef Rocket Ride het volgende:
Linssen heeft een hele sterke eerste seizoenshelft gehad. Waarschijnlijk zelfs boven zijn kunnen gepresteerd. Had een grote rol in het overleven van de voorrondes en de 1e ronde van de Conf League.
Heb nu een beetje het gevoel dat zijn batterij niet meer 100% kan opladen, waardoor hij net even wat minder snel en fel is. En dat was nou wel zijn kracht, want puur voetballend komt hij eigenlijk tekort, zeker als diepe spits.
Bij supersub Dessers zat het natuurlijk ook niet bepaald tegen in het eerste half jaar. Hij is niet beter dan Linssen, anders had hij wel in de basis gestaan.
Het is te hopen dat Arnesen voor volgend seizoen een betere spits kan halen, dan kunnen er weer stappen gezet worden.
Ligt aan de speelwijze van de tegenstander, aldus Arne. Tegen AZ zondag zal hij ongetwijfeld in de basis starten.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Pedersen hoort absoluut niet op de bank.
Ik vind een beetje opties op de bank wel prima hoor. Maar Senesi moet wel verkocht worden van de zomer. Daar moet dan echter ook gewoon een vervanger voor komen wat mij betreft.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Senesi moet je altijd verkopen. Pedersen hoort absoluut niet op de bank.
#ANNOUNCENIEUWESPITSquote:Op maandag 21 februari 2022 11:58 schreef jorienvdherik het volgende:
Pijnlijk hoor Linsen in de spits. Mooie goals gisteren
bedankt hansquote:Op maandag 21 februari 2022 12:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het maakt gewoon ontzettend uit waar we gaan eindigen dit seizoen voor wie je moet proberen te houden en wie niet. Speel je voorronde Conference League wat helaas kan als we derde worden en AZ wint de beker, dan moet je Sinisterra en Kkc wel gaan verkopen. Echter speel je voorronde Champions League, dan moet je proberen die jongens (voorlopig) te houden, want dan heb je ze keihard nodig voor CL-kwalificatie wat qua geld echt de jackpot kan opleveren.
Weet niet of Walemark er fysiek al klaar voor is. Lijkt me een speler die vooral in de laatste minuten kan knallen nu en nog niet 90 minuten. Zeker niet als je ook nog voorin het een en ander van hem verwacht.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:10 schreef TweedeKlum het volgende:
Linssen is wel klaar nu, voorin Jahanbaks, Sinisterra en Walemark.
Ik denk dat hij nog het beste als een beweeglijk aanspeelpunt voorin zou kunnen dienen. Plus het geeft ruimte aan Wlemark.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:11 schreef Scrummie het volgende:
Snap die roep om Jahanbakhsh in de spits niet. Waarom zou hij dat kunnen?
Ik denk gewoon met Linssen.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nog het beste als een beweeglijk aanspeelpunt voorin zou kunnen dienen. Plus het geeft ruimte aan Wlemark.
Maar ik denk dat we tegen AZ met Til in de spits gaan spelen.
Als we straks voor 40-45 miljoen spelers verkopen zijn er een hoop haalbare opties. Hoop dat de scouting een mooie shortlist aan het opbouwen isquote:Op maandag 21 februari 2022 12:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb je een suggestie voor een haalbare spits?
45 miljoen?quote:Op maandag 21 februari 2022 12:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als we straks voor 40-45 miljoen spelers verkopen zijn er een hoop haalbare opties. Hoop dat de scouting een mooie shortlist aan het opbouwen is
Kkc gaat meer opleveren dan Sini denk ik, maar zoiets inderdaad.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
45 miljoen?
1. Senesi 11 miljoen
2. Kkc 15 miljoen
3. Sinisterra 19 miljoen
??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |