abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203763188
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 09:33 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Dan heeft Sinisterra nog maar een éénjarig contract. Dus Sini alleen houden als we kunnen verlengen
Ja dan wordt het wel echt lastig allemaal. Senesi moet echt de deur uit en bij Kokcu heb ik ook het idee dat je hem deze zomer wel echt moet verkopen.

Maar goed, een transferzomer van 50 miljoen euro zou voor Feyenoordbegrippen ook wel vrij uniek zijn. Daar kun je heel veel mee. (Alleen geen Champions League halen mocht je tweede worden. Want dan zit je weer met een zwaar uitgedunde selectie. :') )

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2022 09:36:52 ]
  maandag 21 februari 2022 @ 09:38:43 #92
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_203763202
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 09:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ja dan wordt het wel echt lastig allemaal. Senesi moet echt de deur uit en bij Kokcu heb ik ook het idee dat je hem deze zomer wel echt moet verkopen.

Maar goed, een transferzomer van 50 miljoen euro zou voor Feyenoordbegrippen ook wel vrij uniek zijn. Daar kun je heel veel mee. (Alleen geen Champions League halen mocht je tweede worden. Want dan zit je weer met een zwaar uitgedunde selectie. :') )
Ik zou Kökcü gewoon houden, helemaal als je 2e wordt. Tenzij hij zelf natuurlijk heel graag weg wil, maar er is niets mis met 2 seizoenen één van de beste spelers van de Eredivisie zijn, hij is volgend jaar nog steeds pas 22.
pi_203763208
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 09:32 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Ja, nu nog een 'makkelijke' tegenstander zou fijn. Grappig podium wel om de transferwaardes weer wat omhoog te schroeven. Geen CL of EL, maar toch.
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 09:36 schreef fetX het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik dat Kokcu sowieso wel vertrekt gezien zijn interview van laatst. En Sini moet je gewoon verkopen met nog een 2-jarig contract. Je moet Feyenoord zijnde ook een keer flink gaan verkopen. Geld vangen, volgend seizoen weer een jaar bouwen, tweede proberen te worden en heel misschien iets moois het jaar erna. :)
50 miljoen in 1 zomer genot. :D Ja daar moet je dan toch wel wat leuks van kunnen kopen.

Het is trouwens al meerdere keren gesuggereerd maar ik zou als ik Slot was toch ook eens kijken of je Alireza in de toekomst niet toch een keer in de spits kunt proberen. Die jongen heeft zo'n verschrikkelijk hard schot, dat zie je zelden meer. En dan Walemark op rechts. (Maarja die is nu nog niet fit genoeg.)
  maandag 21 februari 2022 @ 09:40:47 #94
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_203763223
quote:
'Het Legioen van Feyenoord weet dat het jonge Zweedse talent Patrik Walemark (20) nog maar net binnen is, door de Zweedse winterstop fysiek nog niet op hetzelfde niveau is als de andere Feyenoorders, maar wat die dekselse aanvaller in een half uurtje liet zien tegen Cambuur smaakt naar véél meer', schrijft De Telegraaf.

Het Algemeen Dagblad ziet dat de vuurdoop van Walemark in De Kuip tot tevredenheid stemt. 'De 20-jarige rechterspits leek tijdens zijn invalbeurt van een klein halfuur aanvankelijk een beetje zoekende tegen de Friezen, maar met het eindsignaal van Kamphuis in zicht was daar opeens een heerlijke slalom en even later een vlammend afstandsschot. Zijn eerste treffer bleef uit, maar de Kuip maakte voor het eerst kennis met de speler die door kenners wordt gezien als de linkspoot die Feyenoord op termijn een forse transferopbrengst moet opleveren.'

Ook op Willem van Hanegem maakt Walemark vooralsnog een prima indruk. 'Bij invaller Patrik Walemark zag ik wel meteen dingen van een speler met iets extra's. Een beetje zoals die Jesper Karlsson van AZ', schrijft De Kromme in zijn column in het Algemeen Dagblad over de speler voor wie Feyenoord in de winterstop zo'n drie miljoen euro betaalde.

Vanaf de bank genoot Arne Slot van Walemark, vertelt hij tegen De Telegraaf. "Hij had een paar mooie acties, één schitterende move had hij zelfs", aldus de trainer, die niet van plan is nu al een basisplaats voor de aanvaller in te ruimen. "Ik zie afgelopen week in een oefenwedstrijd dat hij nog niet zo ver is om 90 minuten alles te geven. Logisch ook als je na het seizoen in Zweden een tijd vrij bent geweest. Het is lastig om wedstrijdhardheid mee te pakken."
Leuk wel, dit positief commentaar. En terecht ook wel, vooral de laatste 10 minuten waren heel erg prima.

Al vond ik die Basset in die paar minuten ook opvallen, vooral qua inzet. Hopelijk krijgt ie nog wat meer kansen de komende tijd.
pi_203763230
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 09:38 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ik zou Kökcü gewoon houden, helemaal als je 2e wordt. Tenzij hij zelf natuurlijk heel graag weg wil, maar er is niets mis met 2 seizoenen één van de beste spelers van de Eredivisie zijn, hij is volgend jaar nog steeds pas 22.
Hij is nog wel echt jong ja, daar heb je gelijk in. Het ziet er in ieder geval weer heel aardig uit op dit moment.

Overigens denk ik dat de strijd om plek 2 echt op een of twee punten beslist gaat worden.
  maandag 21 februari 2022 @ 09:44:02 #96
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203763249
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 09:36 schreef fetX het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik dat Kokcu sowieso wel vertrekt gezien zijn interview van laatst. En Sini moet je gewoon verkopen met nog een 2-jarig contract. Je moet Feyenoord zijnde ook een keer flink gaan verkopen. Geld vangen, volgend seizoen weer een jaar bouwen, tweede proberen te worden en heel misschien iets moois het jaar erna. :)
volgend seizoen lijkt me wel het seizoen voor een verrassing, dat wordt natuurlijk heel vreemd met een lange "winterstop" met het wk er tussen, daar hebben de clubs met veel internationals die meedoen echt wel last van
  maandag 21 februari 2022 @ 10:01:50 #97
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_203763393
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 09:44 schreef Tarado het volgende:

[..]
volgend seizoen lijkt me wel het seizoen voor een verrassing, dat wordt natuurlijk heel vreemd met een lange "winterstop" met het wk er tussen, daar hebben de clubs met veel internationals die meedoen echt wel last van
Ja, maar Feyenoord zal deze zomer gaan verkopen dus er zal ongetwijfeld een (behoorlijk) ander team staan volgend seizoen. Dan moet je ook maar net een beetje geluk hebben dat het in dat seizoen direct heel snel goed in elkaar valt.
pi_203763398
Kokcu natuurlijk altijd verkopen. Senesi ook. Sini alleen als ze lekker goed lappen.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_203763414
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 10:01 schreef fetX het volgende:

[..]
Ja, maar Feyenoord zal deze zomer gaan verkopen dus er zal ongetwijfeld een (behoorlijk) ander team staan volgend seizoen. Dan moet je ook maar net een beetje geluk hebben dat het in dat seizoen direct heel snel goed in elkaar valt.
En dat er überhaupt goede aankopen worden gedaan.
  maandag 21 februari 2022 @ 10:04:41 #100
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_203763419
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 10:04 schreef Halcon het volgende:

[..]
En dat er überhaupt goede aankopen worden gedaan.
Dat is inderdaad ook vrij cruciaal :7
pi_203763489
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 10:04 schreef fetX het volgende:

[..]
Dat is inderdaad ook vrij cruciaal :7
Zolang Slot er zit zou ik me daar niet enorme zorgen over maken.
pi_203763626
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 15:58 schreef bbuddybb het volgende:
Linssen is echt zo slecht... :')

Het irritante is dat je 'm weinig kan verwijten; hij kan nou eenmaal niet meer. Doet zijn best, werkt hard, etc.

Maar het blijft pijnlijk dat dit de eerste spits is. :{
Mee eens idd en weer een 100% kans missen.
  maandag 21 februari 2022 @ 11:06:51 #103
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_203764035
Linssen heeft een hele sterke eerste seizoenshelft gehad. Waarschijnlijk zelfs boven zijn kunnen gepresteerd. Had een grote rol in het overleven van de voorrondes en de 1e ronde van de Conf League.

Heb nu een beetje het gevoel dat zijn batterij niet meer 100% kan opladen, waardoor hij net even wat minder snel en fel is. En dat was nou wel zijn kracht, want puur voetballend komt hij eigenlijk tekort, zeker als diepe spits.

Bij supersub Dessers zat het natuurlijk ook niet bepaald tegen in het eerste half jaar. Hij is niet beter dan Linssen, anders had hij wel in de basis gestaan.

Het is te hopen dat Arnesen voor volgend seizoen een betere spits kan halen, dan kunnen er weer stappen gezet worden.
pi_203764061

leuk ventje

in elke zin even melden dat hij meer wil spelen
pi_203764180
Sinisterra verkopen, Malacia verkopen en Senesi verkopen. In de ideale situatie. Ik zou echt proberen Kokcu te houden, want dat is een geweldige tandem met Aursnes. Daarnaast denk ik dat Kokcu constanter is als Sinisterra, Kokcu draait volgend seizoen weer net zo’n jaar onder Slot.

Als je Kokcu verkoopt en Til vertrekt, heb je volgend jaar een compleet ander middenveld. Achterin is er meer gewenning, dus Senesi en Malacia die vertrekken is een minder grote impact omdat Geertruida ook LCV kan spelen en dat al gedaan heeft. Benieuwd of Hendriks dan aan de bak gaat komt.

Maar goed, als er tientallen miljoen wordt geboden op spelers moet je altijd verkopen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Toiletgebruiker op 21-02-2022 11:21:18 ]
pi_203764315
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 11:06 schreef Rocket Ride het volgende:
Linssen heeft een hele sterke eerste seizoenshelft gehad. Waarschijnlijk zelfs boven zijn kunnen gepresteerd. Had een grote rol in het overleven van de voorrondes en de 1e ronde van de Conf League.

Heb nu een beetje het gevoel dat zijn batterij niet meer 100% kan opladen, waardoor hij net even wat minder snel en fel is. En dat was nou wel zijn kracht, want puur voetballend komt hij eigenlijk tekort, zeker als diepe spits.

Bij supersub Dessers zat het natuurlijk ook niet bepaald tegen in het eerste half jaar. Hij is niet beter dan Linssen, anders had hij wel in de basis gestaan.

Het is te hopen dat Arnesen voor volgend seizoen een betere spits kan halen, dan kunnen er weer stappen gezet worden.
Linssen heeft zelf ook dat bijgeloof dat hij elk jaar zo'n periode heeft dat het minder gaat. Heb het idee dat het bijna iets mentaals is bij hem want de eerste seizoenshelft was hij echt heel effectief bezig. En heeft ook vaak genoeg uit 1 op 1-situaties gescoord, ook vorig jaar.

Alireza in de spits lijkt me een mooi experiment. Dan kan Walemark ook meer de kans krijgen op rechts.
pi_203764397
Senesi moet je altijd verkopen. Pedersen hoort absoluut niet op de bank.
  Moderator maandag 21 februari 2022 @ 11:49:03 #108
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_203764604
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 11:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Pedersen hoort absoluut niet op de bank.
Ligt aan de speelwijze van de tegenstander, aldus Arne. Tegen AZ zondag zal hij ongetwijfeld in de basis starten.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_203764620
Zowel Pedersen als Geertgod laten verdedigend best wat steken vallen.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 21 februari 2022 @ 11:58:45 #110
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_203764727
Pijnlijk hoor Linsen in de spits. Mooie goals gisteren :)
pi_203764838
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 11:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Senesi moet je altijd verkopen. Pedersen hoort absoluut niet op de bank.
Ik vind een beetje opties op de bank wel prima hoor. Maar Senesi moet wel verkocht worden van de zomer. Daar moet dan echter ook gewoon een vervanger voor komen wat mij betreft.
pi_203764841
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 11:58 schreef jorienvdherik het volgende:
Pijnlijk hoor Linsen in de spits. Mooie goals gisteren :)
#ANNOUNCENIEUWESPITS
  maandag 21 februari 2022 @ 12:07:39 #113
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_203764843
Het maakt gewoon ontzettend uit waar we gaan eindigen dit seizoen voor wie je moet proberen te houden en wie niet. Speel je voorronde Conference League wat helaas kan als we derde worden en AZ wint de beker, dan moet je Sinisterra en Kökcü wel gaan verkopen. Echter speel je voorronde Champions League, dan moet je proberen die jongens (voorlopig) te houden, want dan heb je ze keihard nodig voor CL-kwalificatie wat qua geld echt de jackpot kan opleveren.
Makkelijk eerste
pi_203764861
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 12:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het maakt gewoon ontzettend uit waar we gaan eindigen dit seizoen voor wie je moet proberen te houden en wie niet. Speel je voorronde Conference League wat helaas kan als we derde worden en AZ wint de beker, dan moet je Sinisterra en Kökcü wel gaan verkopen. Echter speel je voorronde Champions League, dan moet je proberen die jongens (voorlopig) te houden, want dan heb je ze keihard nodig voor CL-kwalificatie wat qua geld echt de jackpot kan opleveren.
bedankt hans
pi_203764878
Linssen is wel klaar nu, voorin Jahanbaks, Sinisterra en Walemark.

:s)
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 21 februari 2022 @ 12:11:26 #116
498282 Scrummie
pi_203764888
Snap die roep om Jahanbakhsh in de spits niet. Waarom zou hij dat kunnen?
pi_203764901
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 12:10 schreef TweedeKlum het volgende:
Linssen is wel klaar nu, voorin Jahanbaks, Sinisterra en Walemark.

:s)
Weet niet of Walemark er fysiek al klaar voor is. Lijkt me een speler die vooral in de laatste minuten kan knallen nu en nog niet 90 minuten. Zeker niet als je ook nog voorin het een en ander van hem verwacht.

Maar ik help het je hopen, ben Linssen ook wel zat. Vind Ali alleen ook niet echt een spits voor Arnegod slotbalgenot

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2022 12:12:45 ]
  maandag 21 februari 2022 @ 12:14:30 #118
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_203764942
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 12:11 schreef Scrummie het volgende:
Snap die roep om Jahanbakhsh in de spits niet. Waarom zou hij dat kunnen?
Ik denk dat hij nog het beste als een beweeglijk aanspeelpunt voorin zou kunnen dienen. Plus het geeft ruimte aan Wålemark.

Maar ik denk dat we tegen AZ met Til in de spits gaan spelen.
Makkelijk eerste
  maandag 21 februari 2022 @ 12:17:04 #119
498282 Scrummie
pi_203764980
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 12:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik denk dat hij nog het beste als een beweeglijk aanspeelpunt voorin zou kunnen dienen. Plus het geeft ruimte aan Wålemark.

Maar ik denk dat we tegen AZ met Til in de spits gaan spelen.
Ik denk gewoon met Linssen.

Maar op basis waarvan zou Alireza aan goed aanspeelpunt zijn dan? Hij verprutst zo'n beetje elke bal die hij krijgt, nu op rechts. Ik zie niet zo waarom dat in het midden ineens heel anders zou zijn.
  Moderator maandag 21 februari 2022 @ 12:21:23 #120
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_203765027
quote:
14s.gif Op maandag 21 februari 2022 12:07 schreef aTypisch het volgende:

[..]
#ANNOUNCENIEUWESPITS
Heb je een suggestie voor een haalbare spits?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')