SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weekcijfers namens het FOK! OMT
Patiënten met een Covid-19 infectie op IC afdelingen van de Nederlandse ziekenhuizen:
daling: 6,1%
Patiënten met een Covid-19 infectie op Verpleegafdelingen van de Nederlandse ziekenhuizen:
stijging: 5,8%
Instroom patiënten met een Covid-19 infectie op IC afdelingen van de Nederlandse ziekenhuizen:
daling: 3,1%
Instroom patiënten met een Covid-19 infectie op Verpleegafdelingen van de Nederlandse ziekenhuizen:
daling: 5,6%
Uitstroom patiënten met een Covid-19 infectie op IC afdelingen van de Nederlandse ziekenhuizen:
daling: 17,1%
Uitstroom patiënten met een Covid-19 infectie op Verpleegafdelingen van de Nederlandse ziekenhuizen:
stijging: 1,2%
Sterftegevallen gerelateerd aan een Covid-19 infectie
stijging: 22,2%
Leeftijdsgroepen op de IC afdeling
Leeftijdsgroepen op de Verpleegafdeling
Het FOK! OMT wenst u een gezegende zondag toe.
@Zipportal en @Lenny_Leonard![]()
Moge de Heere ons helpen in de strijd tegen corona!quote:Op zondag 20 februari 2022 15:30 schreef Oliver23 het volgende:
![]()
Amen.quote:Op zondag 20 februari 2022 15:35 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Moge de Heere ons helpen in de strijd tegen corona!![]()
Dankquote:Op zondag 20 februari 2022 15:30 schreef Oliver23 het volgende:
Weekcijfers namens het FOK! OMT
Patiënten met een Covid-19 infectie op IC afdelingen van de Nederlandse ziekenhuizen:
daling: 6,1%
[ afbeelding ]
Patiënten met een Covid-19 infectie op Verpleegafdelingen van de Nederlandse ziekenhuizen:
stijging: 5,8%
[ afbeelding ]
Instroom patiënten met een Covid-19 infectie op IC afdelingen van de Nederlandse ziekenhuizen:
daling: 3,1%
[ afbeelding ]
Instroom patiënten met een Covid-19 infectie op Verpleegafdelingen van de Nederlandse ziekenhuizen:
daling: 5,6%
[ afbeelding ]
Uitstroom patiënten met een Covid-19 infectie op IC afdelingen van de Nederlandse ziekenhuizen:
daling: 17,1%
[ afbeelding ]
Uitstroom patiënten met een Covid-19 infectie op Verpleegafdelingen van de Nederlandse ziekenhuizen:
stijging: 1,2%
[ afbeelding ]
Sterftegevallen gerelateerd aan een Covid-19 infectie
stijging: 22,2%
[ afbeelding ]
Leeftijdsgroepen op de IC afdeling
[ afbeelding ]
Leeftijdsgroepen op de Verpleegafdeling
[ afbeelding ]
@:Zipportal en @:Lenny_Leonard![]()
Kun je verschil man/vrouw nog zien in hospitalisatie en sterfte?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
156 Sittard-Geleen
Geleen hád hetbesmettingscijfer is behoorlijk gedaald.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..![]()
Dor houtquote:Op zondag 20 februari 2022 15:41 schreef deedeetee het volgende:
156 Sittard-Geleen
Geleen hád hetbesmettingscijfer is behoorlijk gedaald.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Gisteren een ijsbadtraining gehad zodat het hier altijd als een warm bad zou voelen.quote:
Go hard or go home![]()
Ben je gewimhoffed?quote:Op zondag 20 februari 2022 15:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Gisteren een ijsbadtraining gehad zodat het hier altijd als een warm bad zou voelen.
Als je er niet tegen kan dat hier daadwerkelijke informatie wordt gepost, dan adviseer ik je hier niet meer te kijken![]()
Ja, om elke pandemie puffend te kunnen doorstaan.quote:
Iedereen dood behalve ik, ik lig in bad.Go hard or go home![]()
Héle aparte vent dat, maar die onderzoeken en die ontwikkelingen, frigging awesomequote:Op zondag 20 februari 2022 15:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, om elke pandemie puffend te kunnen doorstaan.
Iedereen dood behalve ik, ik lig in bad.
2 klotedingen uit China minder, het is een beginquote:.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
wat moet ik nu doen met al die tijd?quote:Op zondag 20 februari 2022 17:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Opeens een grote leegte in mijn leven.![]()
Deze baas.quote:Op zondag 20 februari 2022 15:35 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Moge de Heere ons helpen in de strijd tegen corona!Met zijn privéjet hiervan betaald.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?![]()
Dat zeker 👍quote:Op zondag 20 februari 2022 13:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik verwacht sowieso dat enkele users ze gewoon blijven dragen want kleine moeite.![]()
Nu ook zin gekregen in Inagaddadavida.When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Vanmiddag paar uurtjes in Utrecht geweest, daar was de verhouding met/zonder mondkapjes schat ik 40%/60%.
QR was ook al nergens meer nodig, alleen bij de Bijenkorf nog, maar dan ook gelijk goed want ze wilden ook legitimatie zien.![]()
T90 tanks rollend over de grens, met ka-50/52 hokum heli's erbij levert ook wel bijzondere beelden op.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Opeens een grote leegte in mijn leven.
En geen omt leden die twitteren erbij!
[ Bericht 0% gewijzigd door Kickinalfa op 20-02-2022 17:35:52 ]![]()
Heb je toen ook om hun QR gevraagd?quote:Op zondag 20 februari 2022 17:26 schreef Wirelessmouse het volgende:
Vanmiddag paar uurtjes in Utrecht geweest, daar was de verhouding met/zonder mondkapjes schat ik 40%/60%.
QR was ook al nergens meer nodig, alleen bij de Bijenkorf nog, maar dan ook gelijk goed want ze wilden ook legitimatie zien.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Teleurstellendquote:Op zondag 20 februari 2022 17:13 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Mwah. Ook daar is het vies weer.Incelfrikandel![]()
Als het zelfs hier al stil is, dan weet je dat het in het dagelijks leven geen rol meer speelt.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Corona boeit echt niemand meer he?![]()
Het kan nog erger: in BNW is er zelfs geen nieuw corona-topic geopendquote:Op zondag 20 februari 2022 17:59 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Als het zelfs hier al stil is, dan weet je dat het in het dagelijks leven geen rol meer speelt.![]()
![]()
quote:Op zondag 20 februari 2022 18:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het kan nog erger: in BNW is er zelfs geen nieuw corona-topic geopend![]()
Waar hebben ze zich nu op gestort?![]()
Feli mede jarige!!quote:
Hier ook vandaag, proost.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Wat gaan we eigenlijk doen als t weer onder de 9000 komt? Omgedraaide vegeta meme?quote:
'Its under nine thousaaaaaaaaaaAAAAAAAANt!'
Klinkt toch minder moet ik zeggen.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
En toch gaan we het doenquote:Op zondag 20 februari 2022 18:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat gaan we eigenlijk doen als t weer onder de 9000 komt? Omgedraaide vegeta meme?
'Its under nine thousaaaaaaaaaaAAAAAAAANt!'
Klinkt toch minder moet ik zeggen.
Vanavond biertje op jullie, feli!quote:Op zondag 20 februari 2022 18:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Feli mede jarige!!
Hier ook vandaag, proost.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Hier soms ook 😅quote:Op zondag 20 februari 2022 18:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Daar ging het heel de tijd over de tweede wereldoorlogOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Dank!quote:'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Feli van nog een mede-jarigequote:Op zondag 20 februari 2022 18:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Feli mede jarige!!
Hier ook vandaag, proost.![]()
![]()
Wat liiieefquote:Op zondag 20 februari 2022 18:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Feli van nog een mede-jarige
[ link | afbeelding ]
Mooie honT'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Awwww, wat een lieffiequote:Op zondag 20 februari 2022 18:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
Ik heb toevallig zo'n hondje, en hij is een mannetje, zo lief is hij wel. Zijn voornaam is vernoemd naar beroemde clown van Nederland: Bassie! Hij is wel 11 jaar, maar leeft nog gezond hoor. Ik geniet echt van hem als ik hem zie,... hij is echt mijn alles wat ik in mijn leven heb. 12 jaar geleden was hij als verjaardagscadeau in mijn leven gekomen, zeker wel de mooiste van mijn leven wat ik gekregen heb,quote:Op zondag 20 februari 2022 18:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]Humor, serieus en vrolijk!![]()
Bericht uit Frankrijk. Mondkapjes worden of niet of op de kin gedragen. Qr code wil niemand zien, niet op de piste en niet in de restaurants. Gelukkig maar.![]()
Nee niet, ach het zijn hopelijk de laatste stuiptrekkingen dus om nou zo'n gast van 20 het leven zuur te maken.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:33 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Heb je toen ook om hun QR gevraagd?![]()
Vandaag in de supermarkt, 50% met mondkapje, dus ook 50% zonder. Vooral oudere (65+) zonder mondkapje en wat jeugd 16/20 jaar ook zonder.![]()
Bij mij in de supermarkt was ik samen met een andere man de enige die geen mondkapje droegen. Verder droeg iedereen hem nog.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:13 schreef tja77 het volgende:
Vandaag in de supermarkt, 50% met mondkapje, dus ook 50% zonder. Vooral oudere (65+) zonder mondkapje en wat jeugd 16/20 jaar ook zonder.![]()
Ja, wie woont er het mooist en warmst?quote:Op zondag 20 februari 2022 20:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waar is de post-corona Fok! meet? In de Spaanse villa van @:dick_laurent ?When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
@Lenny_Leonard heeft een sauna. Just saying.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:56 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja, wie woont er het mooist en warmst?![]()
Ah, mooi. @Noek @SilverEyes @Molo zie jullie daar.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
@:Lenny_leonard heeft een sauna. Just saying.When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Ik heb ook een sauna gap, ga ik toch voor Dick, tenzij Lenny ook Schrobbelèr schenktquote:Op zondag 20 februari 2022 20:59 schreef nostra het volgende:
[..]
Ah, mooi. @:Noek @:Silvereyes @:Molo zie jullie daar.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Speciaalbiertjes zijn ook een bonuspunt.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb ook een sauna gap, ga ik toch voor Dick, tenzij Lenny ook Schrobbelèr schenktwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Gisteravond thuisfeestje gehad. Denk 35 mensen. Niemand vroeg om QR code, niemand droeg een mondkapje.![]()
Absoluut!quote:Op zondag 20 februari 2022 21:02 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Speciaalbiertjes zijn ook een bonuspunt.
Waarom zou je dat ook doen voor een privefeestje.quote:Op zondag 20 februari 2022 21:02 schreef Nielsch het volgende:
Gisteravond thuisfeestje gehad. Denk 35 mensen. Niemand vroeg om QR code, niemand droeg een mondkapje.![]()
Ik had er ook eentje, maar man/vrouw of 15.quote:Op zondag 20 februari 2022 21:02 schreef Nielsch het volgende:
Gisteravond thuisfeestje gehad. Denk 35 mensen. Niemand vroeg om QR code, niemand droeg een mondkapje.
Binnenkort maar weer eens een goede rave.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Leuk man! Dat heb je ook echt verdiend..... gewoon genieten van het leven!quote:Op zondag 20 februari 2022 21:02 schreef Nielsch het volgende:
Gisteravond thuisfeestje gehad. Denk 35 mensen. Niemand vroeg om QR code, niemand droeg een mondkapje.Humor, serieus en vrolijk!![]()
Geef me nog even. Moet 'm nog kopen.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waar is de post-corona Fok! meet? In de Spaanse villa van @:dick_laurent ?
Daarna zijn jullie van harte welkom![]()
![]()
Zou ook wel wonderlijk zijn als een andere gast ineens om je QR-code zou vragen.quote:Op zondag 20 februari 2022 21:02 schreef Nielsch het volgende:
Gisteravond thuisfeestje gehad. Denk 35 mensen. Niemand vroeg om QR code, niemand droeg een mondkapje.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Heb jij schijt aan onze zorghelden? Vuistslag in het gezicht.quote:Op zondag 20 februari 2022 21:02 schreef Nielsch het volgende:
@Lenny_Leonard![]()
Typisch wel weer![]()
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ic&utm_term=20220220
Niet gevaccineerd, alleen nog beetje Arabisch hyperbasaal kunnen communiceren en als familie het Nederlandse zorgbeleid niet accepteren als je vader langzaam aan het overlijden is.
Tekenend wel voor dit moment in de pandemie![]()
Eens. Vandaag nog bier gehaald. Moersleutel genot. En wat IPA's uit de VS.quote:Op zondag 20 februari 2022 21:02 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Speciaalbiertjes zijn ook een bonuspunt.
@GurneyIsBestOke![]()
Krijg je dat weg? Ik vind ze er altijd aantrekkelijk uitzien maar damn dat is heftig spul. Net of het aanlengbier is ofzoquote:Op zondag 20 februari 2022 21:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens. Vandaag nog bier gehaald. Moersleutel genot. En wat IPA's uit de VS.
@:gurneyisbestoke
Welke van Moersleutel? Ik had laatst de Willy Tonka, die vond ik iets té extreemquote:Op zondag 20 februari 2022 21:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens. Vandaag nog bier gehaald. Moersleutel genot. En wat IPA's uit de VS.
@:gurneyisbestoke![]()
![]()
Zo ontzettend kut is dit. Valt mee dat ze het netjes via de rechter willen doen. Voor je het weet heb je 10 agressieve moslims op je IC.quote:Op zondag 20 februari 2022 21:51 schreef Molo het volgende:
Typisch wel weer![]()
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ic&utm_term=20220220
Niet gevaccineerd, alleen nog beetje Arabisch hyperbasaal kunnen communiceren en als familie het Nederlandse zorgbeleid niet accepteren als je vader langzaam aan het overlijden is.
Tekenend wel voor dit moment in de pandemie![]()
![]()
Het één sluit het ander niet uit.quote:Op zondag 20 februari 2022 22:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo ontzettend kut is dit. Valt mee dat ze het netjes via de rechter willen doen. Voor je het weet heb je 10 agressieve moslims op je IC.
Heb ze weleens met wapens en al op de verpleegafdeling gehad. Gezelligheid![]()
Neem die man naar huis of laat m gewoon in het ziekenhuis dood gaan en doe eens frigging normaal man. Maar jaaaaaaOh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Forum Opties Forumhop: Hop naar: