SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Is het niet gewoon een boom die een transformatorhuisje aan het knuffelen is?quote:Op zondag 20 februari 2022 13:35 schreef Recce het volgende:
Waarom steken er mensen vuurwerk af? Het regent en waait.
ViesdikSC unitedquote:
Waarom niet?quote:Op zondag 20 februari 2022 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou je ook katenspek kunnen gebruiken voor "eieren met spek"? Ik doe dat altijd met ontbijtspek maar dat heb ikj niet in huis nu.
teveel boterquote:Op zondag 20 februari 2022 13:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
omnomnom
Ik moet alleen m'n hollandaise nog eens verbeteren. Is wat te vettig.
en dan op een verse croissant met ham, spek en gegrilde groene asperges
nu al zin in het avondetenquote:
Quoted Truth Forquote:
Dat zou kunnen.quote:
ik denk dat ik viesdik broodjes kroket ga vretenquote:
Op de basisschool waren de eieren die je met Pasen moest zoeken altijd zo. En dan gingen we die ook nog opeten.quote:
oh nog geen idee wat het gaat worden, alleen dat ik er zin in hebquote:
Lekker. Ik heb nog een diepvriespizza of ik gooi patat in de oven. Moet nog even bedenken, ligt eraan of ik honger of trek heb rond etenstijd.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik denk dat ik viesdik broodjes kroket ga vreten
Ik zag geen blauwe flitsen.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het niet gewoon een boom die een transformatorhuisje aan het knuffelen is?
JAHAAAquote:
quote:Op zondag 20 februari 2022 13:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
JAHAAAjeetje
Ik heb het al aangepast ik zat weer niet op te letten.
taalfouten worden hier keihard aangepaktquote:Op zondag 20 februari 2022 13:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
JAHAAAjeetje
Ik heb het al aangepast ik zat weer niet op te letten.
En daarna ging het helemaal mis. Ik ben te lang weggeweest.quote:
Het was geen taalfout. Tevens prefereer ik een hoofdletter aan het begin van de zin. Dank u.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
taalfouten worden hier keihard aangepakt
geef het een paar dagen, dan is het alsof je nooit weg bent geweest.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En daarna ging het helemaal mis. Ik ben te lang weggeweest.![]()
Nou en mensquote:Op zondag 20 februari 2022 13:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En daarna ging het helemaal mis. Ik ben te lang weggeweest.![]()
dat prefereert iedereen, maar ik weiger.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het was geen taalfout. Tevens prefereer ik een hoofdletter aan het begin van de zin. Dank u.
Katenspek vind ik eigenlijk juist wel lekker zo op brood. Ontbijtspek daar moet je eerst wat meequote:Op zondag 20 februari 2022 13:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Was de vraag: waarom geen katenspek?
Is ZUU alweer open?quote:
Vast kei moeilijkquote:Op zondag 20 februari 2022 13:42 schreef FranticDJ het volgende:
Zou wel een mooie koken met fles zijn: eggs Benedict
kan prima in 10 minuten
Neem een rijsttafel voor twee personen. Dan heb je eten voor de rest van het jaar.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:41 schreef LTVDK het volgende:
Vanavond lekker Chinees halenAlleen nu nog bedenken wat ik ga nemen
Dat wil ik zien.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:42 schreef FranticDJ het volgende:
Zou wel een mooie koken met fles zijn: eggs Benedict
kan prima in 10 minuten
God jaquote:Op zondag 20 februari 2022 13:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is ZUU alweer open?Ik kom bijna in aanmerking.
De vraag was: Waarom zou je geen katenspek kunnen bakken voor bij je ei.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Katenspek vind ik eigenlijk juist wel lekker zo op brood. Ontbijtspek daar moet je eerst wat mee
Zoals de betaalpas van sommige mensen.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat prefereert iedereen, maar ik weiger.
Ja weet ik toch veel. Omdat je het normaal altijd met ontbijtspek doetquote:Op zondag 20 februari 2022 13:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De vraag was: Waarom zou je geen katenspek kunnen bakken voor bij je ei.
Ja, geweldig was dat.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
God jaWat een kansarme exercitie was dat ook zeg
![]()
Een forum speciaal voor verzuurde ex-crew dat na een paar dagen dicht ging omdat iedereen zuur liep te doen![]()
wiens betaalpas weigert?quote:Op zondag 20 februari 2022 13:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zoals de betaalpas van sommige mensen.Solidair.
Ja liever gewoon een normaal gerecht zodat je er maar 2 keer over hoeft te doenquote:Op zondag 20 februari 2022 13:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Neem een rijsttafel voor twee personen. Dan heb je eten voor de rest van het jaar.
Vriendinnetje, die nu bij de appie staat.quote:
Je begreep Frannie's "waarom niet" verkeerd.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja weet ik toch veel. Omdat je het normaal altijd met ontbijtspek doet![]()
Katenspek bakken is buiten de comfort zone en zo hea
Anders gewoon lekker een speklapje erbij bakkenquote:Op zondag 20 februari 2022 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja weet ik toch veel. Omdat je het normaal altijd met ontbijtspek doet![]()
Katenspek bakken is buiten de comfort zone en zo hea
Dat doe je gewoon niet! Je gaat toch ook niet naakt over straat huppelen?quote:Op zondag 20 februari 2022 13:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De vraag was: Waarom zou je geen katenspek kunnen bakken voor bij je ei.
*trekt kleren weer aan*quote:Op zondag 20 februari 2022 13:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat doe je gewoon niet! Je gaat toch ook niet naakt over straat huppelen?
Nee. Dus ik ga mezelf maar eens naar de douche sleuren en aankleden.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Niet??quote:Op zondag 20 februari 2022 13:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Alsof jij met dit weer überhaupt over straat zou gaan huppelenquote:
Dat was een beetje opzettelijkquote:Op zondag 20 februari 2022 13:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je begreep Frannie's "waarom niet" verkeerd.
Ik huppel sowieso nietquote:Op zondag 20 februari 2022 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof jij met dit weer überhaupt over straat zou gaan huppelen
quote:Op zondag 20 februari 2022 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof jij met dit weer überhaupt over straat zou gaan huppelen
quote:Op zondag 20 februari 2022 13:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee. Dus ik ga mezelf maar eens naar de douche sleuren en aankleden.
Beetje waggelen danquote:
Das vrij lullig.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vriendinnetje, die nu bij de appie staat.
je bindt het rond je middel?quote:Op zondag 20 februari 2022 13:49 schreef Ama het volgende:
Boeit me weinig in welke vorm ik het gebruik, spek.
Daar ben ik nog te lui voor hoor!quote:Op zondag 20 februari 2022 13:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee. Dus ik ga mezelf maar eens naar de douche sleuren en aankleden.
Nu is die niet meer vers genoeg voor de verwende nestenquote:Op zondag 20 februari 2022 13:49 schreef CherryLips het volgende:
De caafs, die zich gisteren vol overgave op de boerenkool stortten, kijken er vandaag niet meer naar om.
Wordt genieten vanavond want het is ook hun avondeten.
quote:Op zondag 20 februari 2022 13:49 schreef CherryLips het volgende:
De caafs, die zich gisteren vol overgave op de boerenkool stortten, kijken er vandaag niet meer naar om.
Wordt genieten vanavond want het is ook hun avondeten.
Beetje ver reizen voor avondeten.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:50 schreef Koen66 het volgende:
Als je twijfelt over wat te eten kan je ook naar restaurant @:bitterbal gaan en een 'tafeltje vol' bestellen
gewoon een gezellig avondje van makenquote:
3x verkeerde pincode ingetoetst. Dat krijg je ervan, als je altijd maar contactloos aan het betalen bent.quote:
Die moet straks door de storm naar huis.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:50 schreef Koen66 het volgende:
Als je twijfelt over wat te eten kan je ook naar restaurant @:bitterbal gaan en een 'tafeltje vol' bestellen
Zouden ze dat ook bezorgen? En hoe weten ze dan hoe groot mijn eettafel is?quote:Op zondag 20 februari 2022 13:50 schreef Koen66 het volgende:
oke, dan is het niet lullig maar gewoon domquote:Op zondag 20 februari 2022 13:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
3x verkeerde pincode ingetoetst. Dat krijg je ervan, als je altijd maar contactloos aan het betalen bent.
Je krijgt toch zo'n beetje elke week wel een keertje de melding van 'voer nu je pincode in'quote:Op zondag 20 februari 2022 13:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
3x verkeerde pincode ingetoetst. Dat krijg je ervan, als je altijd maar contactloos aan het betalen bent.
Jaquote:Op zondag 20 februari 2022 13:54 schreef dud0r het volgende:
Gaat die regen nog een beetje ophouden of ben ik gedoemd om zeiknat te worden met boodschappen doen
Stop ik liever bij mijn vriend zijn huis.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon een gezellig avondje van maken
Popcorn erbij en dan vragen om het per persoon te bestellenquote:Op zondag 20 februari 2022 13:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon een gezellig avondje van maken
en apart afrekenen natuurlijkquote:Op zondag 20 februari 2022 13:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Popcorn erbij en dan vragen om het per persoon te bestellen
Wat was dat ook alweer? Vččf Zeve Nul Twee.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 februari 2022 13:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zouden ze dat ook bezorgen? En hoe weten ze dan hoe groot mijn eettafel is?
Ik weet ook niet hoe ze dit voor elkaar gekregen heeft.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je krijgt toch zo'n beetje elke week wel een keertje de melding van 'voer nu je pincode in'
Na hoeveel euro is dat tegenwoordig?quote:Op zondag 20 februari 2022 13:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je krijgt toch zo'n beetje elke week wel een keertje de melding van 'voer nu je pincode in'
Dat had ik toen helemaal ingesteld en alles en toen kwamen een paar dagen die mondkapjes waardoor ik het eigenlijk niet meer heb gebruikt (telefoon unlocken met je gezicht)quote:
is na zoveel keer contactloos of zoveel euroquote:Op zondag 20 februari 2022 13:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Na hoeveel euro is dat tegenwoordig?
parapluquote:Op zondag 20 februari 2022 13:54 schreef dud0r het volgende:
Gaat die regen nog een beetje ophouden of ben ik gedoemd om zeiknat te worden met boodschappen doen
Eigenlijk duurt het vaak wel ietsje langer dan met een pinpasje, vind ik. Soms gaat het ook niet goed en sta je te kloten, maar misschien ligt dat aan de ING. Of aan mij.quote:
50 geloof ik, maar ook gewoon random om de zoveel betalingen ter controlequote:Op zondag 20 februari 2022 13:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De enige die ik nog heb is laatst kapot gegaanquote:
quote:Op zondag 20 februari 2022 13:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat had ik toen helemaal ingesteld en alles en toen kwamen een paar dagen die mondkapjes waardoor ik het eigenlijk niet meer heb gebruikt (telefoon unlocken met je gezicht)
50 toch sinds corona?quote:Op zondag 20 februari 2022 13:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat heb ik ook als ik mn creditcard gebruikquote:Op zondag 20 februari 2022 13:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik gebruik m'n zakelijke pinpas echt zelden dus dan sta ik ook van eeeeeh
50 volgens mij..quote:Op zondag 20 februari 2022 13:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Werkt hier ook niet altijd even lekker.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Eigenlijk duurt het vaak wel ietsje langer dan met een pinpasje, vind ik. Soms gaat het ook niet goed en sta je te kloten, maar misschien ligt dat aan de ING. Of aan mij.
Vind het echt super makkelijkquote:Op zondag 20 februari 2022 13:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]lijkt me echt raar, ontgrendelen met je gezicht. Vind vingerafdruk dan handiger.
Vind het wel meevallen, werkt eigenlijk altijd wel, behalve dan als je een kappie op hebtquote:Op zondag 20 februari 2022 13:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]lijkt me echt raar, ontgrendelen met je gezicht. Vind vingerafdruk dan handiger.
die van creditcard heb ik in telefoon staan als contact, geen zin in em vergeten en op vakantie zijnquote:Op zondag 20 februari 2022 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat heb ik ook als ik mn creditcard gebruik
Ja maar de vraag was dus...quote:Op zondag 20 februari 2022 13:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is na zoveel keer contactloos of zoveel euro
Dat helemaal, die heb ik volgens mij het laatst op vakantie naar Japan gebruikt.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kijk voor de zekerheid ook altijd even in LastPassquote:Op zondag 20 februari 2022 13:59 schreef mschol het volgende:
[..]
die van creditcard heb ik in telefoon staan als contact, geen zin in em vergeten en op vakantie zijn
Bij invoering was het 25 en sinds corona is dat opgehoogd naar 50quote:
Ik ook, maar zijn het de laatste cijfers of de eerste cijfers.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:59 schreef mschol het volgende:
[..]
die van creditcard heb ik in telefoon staan als contact, geen zin in em vergeten en op vakantie zijn
werkt verrassend goed eigenlijkquote:Op zondag 20 februari 2022 13:58 schreef CherryLips het volgende:
Ditquote:Op zondag 20 februari 2022 14:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij invoering was het 25 en sinds corona is dat opgehoogd naar 50
moet bekennen dat het herkennen van nfc van telefoon soms nog een hit or miss is.. maar pas gebruik ik alleen als het nodig is (bv pinautomaat voor storten van contanten)quote:Op zondag 20 februari 2022 13:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Eigenlijk duurt het vaak wel ietsje langer dan met een pinpasje, vind ik. Soms gaat het ook niet goed en sta je te kloten, maar misschien ligt dat aan de ING. Of aan mij.
Zou mijn vader niet doen.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:01 schreef Moeraskat het volgende:
Het is in elk geval zo dat haar moeder nu moet komen om dr boodschappen te betalen.
Ik heb voor al mijn betaalpasjes buiten mijn normale pas gewoon dezelfde code, hoef ik er maar eentje extra te onthoudenquote:Op zondag 20 februari 2022 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb 2 rekeningen, dus ook 2 passen. dat scheelt in zo'n geval welquote:Op zondag 20 februari 2022 14:01 schreef Moeraskat het volgende:
Het is in elk geval zo dat haar moeder nu moet komen om dr boodschappen te betalen.
mja kan opzich ook, maar als contact vind ik em handiger..quote:Op zondag 20 februari 2022 14:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kijk voor de zekerheid ook altijd even in LastPass
Ach er valt bij mij vaak maar weinig te halen.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:02 schreef CherryLips het volgende:
M'n zus was laatst haar pinpas vergeten, belde ze mijwant ze stond hier in het centrum. Betalen met de telefoon vertrouwt ze niet, volgens mij gebruikt ze ook nooit tikkie enzo.
Haar moeder komt waarschijnlijk zeuren over wát ze dan gekocht heeft. Ik zit echt te wachten op de drama. Die ma heeft altijd een oordeel klaarquote:
zolang ik geen geld van spaarreking kan halen met pas, is alles goedquote:Op zondag 20 februari 2022 14:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ach er valt bij mij vaak maar weinig te halen.
welke appie is het? dan gaan we kijken..quote:Op zondag 20 februari 2022 14:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Haar moeder komt waarschijnlijk zeuren over wát ze dan gekocht heeft. Ik zit echt te wachten op de drama. Die ma heeft altijd een oordeel klaar
Haha jaquote:
Ik vond dat zo kut toen mijn vader afgelopen zomer boodschappen moest halen voor mij omdat ik corona had (maar ik was niet ziek). Ik dacht ja ik kan moeilijk allemaal ongezonde meuk laten halen.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Haar moeder komt waarschijnlijk zeuren over wát ze dan gekocht heeft. Ik zit echt te wachten op de drama. Die ma heeft altijd een oordeel klaar
Snel een komkommer en vaseline erbij pakken dan.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
doe ik met AH ook, bonuskaart op telefoon, en dan telefoon tegen pin apparaat..quote:Op zondag 20 februari 2022 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Maar vind het in sommige winkels wel handig als ik eerst zin code voor punten moet scannen die op m'n telefoon staat. Dan sta ik niet te hannesen dat ik ook nog m'n pinpas op moet graven.
Dat dus .quote:Op zondag 20 februari 2022 14:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vond dat zo kut toen mijn vader afgelopen zomer boodschappen moest halen voor mij omdat ik corona had (maar ik was niet ziek). Ik dacht ja ik kan moeilijk allemaal ongezonde meuk laten halen.
ik vertrouw op buienradarquote:
quote:Op zondag 20 februari 2022 14:04 schreef Koen66 het volgende:
Betalen met telefoon werkt technisch identiek als contactloos betalen dus waarom je via telefoon dan niet zou vertrouwen
Ik ken ook nog mensen die ook geen app van de bank willen gebruiken want dat vertrouwen ze ook niet. Misschien niet handig om in de Starbucks op een openbare WiFi te gebruiken maar verder...quote:Op zondag 20 februari 2022 14:04 schreef Koen66 het volgende:
Betalen met telefoon werkt technisch identiek als contactloos betalen dus waarom je via telefoon dan niet zou vertrouwen
Ik heb mijn bonuskaart gewoon als bovenste pasje in mijn Secrid zitten, hoef ik dat ding er ook nooit uit te halenquote:Op zondag 20 februari 2022 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Maar vind het in sommige winkels wel handig als ik eerst zin code voor punten moet scannen die op m'n telefoon staat. Dan sta ik niet te hannesen dat ik ook nog m'n pinpas op moet graven.
Nou, dat is dus echt een true story.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Snel een komkommer en vaseline erbij pakken dan.
Gelukkig ging paar dagen later een vriend van me, dan durf ik het wel.quote:
Net als maandverband en chocola.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, dat is dus echt een true story.
Ik ben een keer Vasaline, boterhamzakjes én komkommer vergeten bij de weekboodschappen. Maar ik durfde niet alleen die 2 dingen in m'n mandje te leggen. Dus toen heb ik een aantal onnodige dingen erbij gekocht.
Oh boeit me echt niet.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net als maandverband en chocola.
quote:Op zondag 20 februari 2022 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net als maandverband en chocola.
3 zakken chips. zak patat. kroketten. kaassouffles. chocolade. koekjes.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Gelukkig ging paar dagen later een vriend van me, dan durf ik het wel.
Zeg ik nietquote:Op zondag 20 februari 2022 14:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
welke appie is het? dan gaan we kijken..
quote:Op zondag 20 februari 2022 14:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben een keer Vasaline, boterhamzakjes én komkommer vergeten bij de weekboodschappen. Maar ik durfde niet alleen die 3 dingen in m'n mandje te leggen. Dus toen heb ik een aantal onnodige dingen erbij gekocht.
[..]
Ik ben een keer Vasaline, boterhamzakjes én komkommer vergeten bij de weekboodschappen. Maar ik durfde niet alleen die 3 dingen in m'n mandje te leggen. Dus toen heb ik een aantal onnodige dingen erbij gekocht.
Ik weet heel de webinlog van mijn bank-accounts niet meer omdat ik het alleen maar op de telefoon via de app gebruikquote:Op zondag 20 februari 2022 14:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken ook nog mensen die ook geen app van de bank willen gebruiken want dat vertrouwen ze ook niet. Misschien niet handig om in de Starbucks op een openbare WiFi te gebruiken maar verder...
[..]
weten ze gelijk dat ze die week bij je uit de buurt moeten blijvenquote:Op zondag 20 februari 2022 14:06 schreef Ama het volgende:
Dan weten ze maar dat ik ongesteld ben nou so fucking what?
Ja ik heb daar echt schijt aan hoor.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee na je 30e gaat de /care factor er wel af.
Mijn vriend zie ik vaak dan toch niet dus heeft hij even geluk.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
weten ze gelijk dat ze die week bij je uit de buurt moeten blijven
dit ja..quote:Op zondag 20 februari 2022 14:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee na je 30e gaat de /care factor er wel af.
Die kan heel toevallig dat weekend niet afsprekenquote:Op zondag 20 februari 2022 14:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn vriend zie ik vaak dan toch niet dus heeft hij even geluk.
Die heeft ook allemaal kruisjes in z'n agenda staan.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die kan heel toevallig dat weekend niet afspreken
Ik spreek soms ook bewust dan even niet af hoor.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die kan heel toevallig dat weekend niet afspreken
wat lief van jequote:Op zondag 20 februari 2022 14:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik spreek soms ook bewust dan even niet af hoor.
quote:Op zondag 20 februari 2022 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heeft ook allemaal kruisjes in z'n agenda staan.
Ja naja als het net is begonnen voel ik me sowieso niet zo geweldig.quote:
Wel verstandig als je zag wat er stondquote:
zo jaar of 15 terug zou ik met bepaalde zaken wel wat moeite mee hebben om alleen dat te kopen (ook al was het een ding voor mn moeder ofzo)quote:Op zondag 20 februari 2022 14:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik heb daar echt schijt aan hoor.Hoort bij het leven.
Ik was toch op tijd.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel verstandig als je zag wat er stond
heb het toch gelezenquote:Op zondag 20 februari 2022 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
arme jijquote:Op zondag 20 februari 2022 14:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja naja als het net is begonnen voel ik me sowieso niet zo geweldig.
viel wel mee tochquote:Op zondag 20 februari 2022 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik zag wat er stond, en daar zal ik wijselijk mijn mond over houdenquote:
quote:
Nou het was wel het afvoerputje van een bepaalde provinciequote:
oh dat valt dan wel mee jaquote:
ik kom er alleen maar als ik naar de 013 ga. Verder ben ik er nog nooit geweestquote:Op zondag 20 februari 2022 14:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou het was wel het afvoerputje van een bepaalde provincie
daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op zondag 20 februari 2022 14:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kan, maar het blijft toch een lelijk stuk Nederland. Er zijn mooiere steden.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar zijn de meningen over verdeeld
Houden zoquote:Op zondag 20 februari 2022 14:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik kom er alleen maar als ik naar de 013 ga. Verder ben ik er nog nooit geweest
Zoals Utrechtquote:Op zondag 20 februari 2022 14:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kan, maar het blijft toch een lelijk stuk Nederland. Er zijn mooiere steden.
In april dacht ik weer.quote:
2 april inderdaad.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
In april dacht ik weer.
Als het tegen die tijd wel allemaal door gaat en we niet mutatie 280000 hebben en weer alles op slot zit omdat er zombies rondlopen enzo
Ja dat kan niet anders toch dat het die kant op moet muteren. T-virus incoming.quote:
Vind dat je heel denigrerend doet over afvoerputjes, die hebben tenminste nog een functiequote:Op zondag 20 februari 2022 14:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Tja, het is natuurlijk geen Limburgquote:Op zondag 20 februari 2022 14:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kan, maar het blijft toch een lelijk stuk Nederland. Er zijn mooiere steden.
Maar die stad heeft dan toch ook een functie?quote:Op zondag 20 februari 2022 14:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind dat je heel denigrerend doet over afvoerputjes, die hebben tenminste nog een functie
Meer dan je kraanquote:Op zondag 20 februari 2022 14:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind dat je heel denigrerend doet over afvoerputjes, die hebben tenminste nog een functie
quote:Op zondag 20 februari 2022 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Tja, het is natuurlijk geen Limburg
Oeh rendangquote:Op zondag 20 februari 2022 14:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
2 april inderdaad.
Even compleet los gaan.
Rengdengdengdeng
Dat is wel lekker maar dat is niet wat ik zeiquote:
Maar wel wat ik lasquote:Op zondag 20 februari 2022 14:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is wel lekker maar dat is niet wat ik zei
Hedde gij een brilleke nodigquote:
Ik kom er aan!quote:Op zondag 20 februari 2022 14:25 schreef CherryLips het volgende:
Bitterballen in de AF. Zie het voorlopig toch niet droog worden.
Ja maar dat is nu niet het punt, ben gewoon aan het bedenken wat ik vanavond bij de chinees moet halenquote:
15.45 volgens BRquote:Op zondag 20 februari 2022 14:25 schreef CherryLips het volgende:
Bitterballen in de AF. Zie het voorlopig toch niet droog worden.
Maandmenuquote:Op zondag 20 februari 2022 14:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar dat is nu niet het punt, ben gewoon aan het bedenken wat ik vanavond bij de chinees moet halen
gebakken banaan, loempia, ALLESquote:Op zondag 20 februari 2022 14:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar dat is nu niet het punt, ben gewoon aan het bedenken wat ik vanavond bij de chinees moet halen
Die van de mora?quote:
Babi pangang sowieso. En saté. En gebakken banaan. En loempia's. En kroepoek.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
gebakken banaanquote:
ik zie het probleem nietquote:Op zondag 20 februari 2022 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tegen die tijd heb ik het hele doosje op.
kan ik mee leven.quote:
die ken ik niet.quote:
Zo progressief zijn ze hier niet hoorquote:
ik neem mayo meequote:Op zondag 20 februari 2022 14:27 schreef CherryLips het volgende:
O Ja ik wilde als het droog was naar de AH om onder andere mayo te halen.
Das wel een beetje veelquote:Op zondag 20 februari 2022 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Babi pangang sowieso. En saté. En gebakken banaan. En loempia's. En kroepoek.
dan babi pangang met bami, foe yong hai met bami, gebakken banaan, sate.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo progressief zijn ze hier niet hoor
hoezo is dat een beetje veel? dat is gewoon 2 dagen eten zoals altijd met chineesquote:Op zondag 20 februari 2022 14:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Das wel een beetje veelZie varkenshaas met satésaus op de kaart staan, daar ben ik ook wel benieuwd naar
Ja maar loempia's, gebakken banaan en zulks kun je niet een dag er na opwarmenquote:Op zondag 20 februari 2022 14:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
hoezo is dat een beetje veel? dat is gewoon 2 dagen eten zoals altijd met chinees
jawel joh..quote:Op zondag 20 februari 2022 14:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar loempia's, gebakken banaan en zulks kun je niet een dag er na opwarmen
gebakken banaan is inderdaad niet zo lekker de 2e dag. die moet je wel de eerste dag opetenquote:Op zondag 20 februari 2022 14:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Loempia's wel.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
klinkt als een plan maar wat ga je dan als hoofdgerecht nemenquote:Op zondag 20 februari 2022 14:32 schreef LTVDK het volgende:
Kan wel een loempia speciaal nemen, daar zit ook gebakken banaan en saté bij
dat klinkt wel erg sketchyquote:Op zondag 20 februari 2022 14:35 schreef CherryLips het volgende:
De loempia's die ik bij Kippie zijn vaak nog een week goed. Zeggen ze.
veel plezier met Aloyquote:Op zondag 20 februari 2022 14:35 schreef LTVDK het volgende:
Maar ik ga de playstation aangooien en dan bedenk ik straks wel wat ik ga nemen
Loempia eet ik meestal als eerste opquote:
ik ben weer klaar met the sinnerquote:
blaas jij er op of ga je zo half happend naar lucht hafafaaffafaafhaf proberen ze af te koelenquote:Op zondag 20 februari 2022 14:36 schreef CherryLips het volgende:
Even m'n mond verbranden aan de bitterballen.
Dat tweede. Maar het valt mee, ze koelen snel af.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
blaas jij er op of ga je zo half happend naar lucht hafafaaffafaafhaf proberen ze af te koelen
ik ookquote:Op zondag 20 februari 2022 14:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat tweede. Maar het valt mee, ze koelen snel af.
ga ik zo ook nog maar even maken na het boodschappen doen. Even opwarmen.quote:
Doe je dan pure chocolade?quote:Op zondag 20 februari 2022 14:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
ga ik zo ook nog maar even maken na het boodschappen doen. Even opwarmen.
dit keer alleen niet een reep chocolade vergeten. Anders moet ik het weer met zo'n zakje maken en dat is toch minder lekker
extra puurquote:
quote:Op zondag 20 februari 2022 14:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Etto ben jij dit?
NWS / Jeffrey (24) woont in ''tijdmachine''
Bepaalde dingen lijken me welke best leuk om mee te maken omdat de wereld veel minder snel is. Beetje romantisch beeld van hoe het vroeger was wel.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik zou eigenlijk best wel in de jaren 50 willen leven.
Lekker de hele dag huishouden doen. beetje voor de mini-kwitjes zorgen. En dan zorgen dat er om zes uur een dampende schotel op tafel staat als manlief thuiskomt.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Hoefde je in ieder geval niet te werken, beetje huishouden doen en voor gergi zorgenquote:Op zondag 20 februari 2022 14:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Walgelijk.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Etto ben jij dit?
NWS / Jeffrey (24) woont in ''tijdmachine''
Ik heb er nooit één gekocht. Nooit gemist ook.quote:Op zondag 20 februari 2022 15:21 schreef Karzai het volgende:
denk dat ik mijn strijkplank weg ga gooien, nooit gebruikt
euhhh... ik heb al weinig spullen naast mn hobby spullenquote:
Hoe lang geleden ben je verhuisd dan?quote:Op zondag 20 februari 2022 15:23 schreef mschol het volgende:
[..]
euhhh... ik heb al weinig spullen naast mn hobby spullen
valt weinig te ontspullen vooralsnog
ik heb gewoon weer wat verhuisdozen geleegd en in kasten opgeruimd.. want ik ben daar gigantisch lui in
3 maanden geleden.. en ik leefde nog steeds uit dozen qua kleding enzo, terwijl ik gewoon een goeie grote (kleding)kast hebquote:Op zondag 20 februari 2022 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe lang geleden ben je verhuis ddan
Oh dan wordt het weleens tijd jaquote:Op zondag 20 februari 2022 15:26 schreef mschol het volgende:
[..]
3 maanden geleden.. en ik leefde nog steeds uit dozen qua kleding enzo, terwijl ik gewoon een goeie grote (kleding)kast heb
Blijf toch binnen joh jankebalquote:Op zondag 20 februari 2022 15:29 schreef dud0r het volgende:
toch maar door die pleurisregen gaan lopen
Leugenachtige buienradar
das wel een voordeel van zowat niemand over de vloer krijgen, ik kan overal schijt aan hebben als ik dat wilquote:
koop een switchquote:Op zondag 20 februari 2022 15:29 schreef dud0r het volgende:
Leugenachtige buienradar
ja er klopt geen kut van die voorspelling, denk dat ik er zo ook doorheen gaquote:Op zondag 20 februari 2022 15:29 schreef dud0r het volgende:
Leugenachtige buienradar
En hoe komen m'n boodschappen dan in huis?quote:Op zondag 20 februari 2022 15:32 schreef mschol het volgende:
[..]
koop een switch
koop ring fit adventure
trek semi sport kleding aan
ga spelen
Ja zoiets ging het hier ookquote:Op zondag 20 februari 2022 15:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja er klopt geen kut van die voorspelling, denk dat ik er zo ook doorheen ga
zou eerst om 1540 droog zijn, en nu is het 1635 geworden
Meid toch. Wil je je geld terug?quote:Op zondag 20 februari 2022 15:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja er klopt geen kut van die voorspelling, denk dat ik er zo ook doorheen ga
zou eerst om 1540 droog zijn, en nu is het 1635 geworden
thuisbezorgenquote:Op zondag 20 februari 2022 15:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
En hoe komen m'n boodschappen dan in huis?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | Nederlands - Pa_Flessiaans Bestand Bestand Programma Bestand Outlook-adresboek Bestand Emailtje Bestand Verzameling bestanden en mappen om te backuppen Bestand Snelkoppeling naar robocopyscriptje Bestand Alles wat er verder nog gebeurt op het scherm Bestand |
joepiequote:Op zondag 20 februari 2022 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Pa_Fles' Grote ICT-woordenboek![]()
[ code verwijderd ]
Het is weer zo laat
Daar zou ik niet tegen bestand zijn.quote:Op zondag 20 februari 2022 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[ code verwijderd ]
Het is weer zo laat
Hij heeft er iig vrede mee.quote:Op zondag 20 februari 2022 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[ code verwijderd ]
Het is weer zo laat
ja hij belt gewoon mij. En dan mag ik aamn de blauwe hemel ruiken wat het probleem kan zijn.quote:
Weet je wat ik nog in de diepvries heb?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zondag 20 februari 2022 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je wat ik nog in de diepvries heb?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Wat staat hier?quote:Op zondag 20 februari 2022 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[ code verwijderd ]
Het is weer zo laat
niks mis mee.quote:
Dat laatste wil ik niet zeggen, maar we zijn in ieder geval wel op een niveau beland waar ik het je niet meer uitgelegd krijg.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan snap ik het nog niet maar dat ligt vast aan mij
begint cali ook al aan te dringen?quote:Op zondag 20 februari 2022 16:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Weer een stel in mijn vriendengroep waar een baby op komst is. Babyboom de laatste jaren.
Niet echt. Staan eerst wat andere dingen op het lijstje.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
begint cali ook al aan te dringen?
Dan is het goedquote:Op zondag 20 februari 2022 16:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet echt. Staan eerst wat andere dingen op het lijstje.
jij noemt een document in word een bestand..quote:Op zondag 20 februari 2022 16:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan snap ik het nog niet maar dat ligt vast aan mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |