SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Is het niet gewoon een boom die een transformatorhuisje aan het knuffelen is?quote:Op zondag 20 februari 2022 13:35 schreef Recce het volgende:
Waarom steken er mensen vuurwerk af? Het regent en waait.
ViesdikSC unitedquote:
Waarom niet?quote:Op zondag 20 februari 2022 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou je ook katenspek kunnen gebruiken voor "eieren met spek"? Ik doe dat altijd met ontbijtspek maar dat heb ikj niet in huis nu.
teveel boterquote:Op zondag 20 februari 2022 13:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
omnomnom
Ik moet alleen m'n hollandaise nog eens verbeteren. Is wat te vettig.
en dan op een verse croissant met ham, spek en gegrilde groene asperges
nu al zin in het avondetenquote:
Quoted Truth Forquote:
Dat zou kunnen.quote:
ik denk dat ik viesdik broodjes kroket ga vretenquote:
Op de basisschool waren de eieren die je met Pasen moest zoeken altijd zo. En dan gingen we die ook nog opeten.quote:
oh nog geen idee wat het gaat worden, alleen dat ik er zin in hebquote:
Lekker. Ik heb nog een diepvriespizza of ik gooi patat in de oven. Moet nog even bedenken, ligt eraan of ik honger of trek heb rond etenstijd.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik denk dat ik viesdik broodjes kroket ga vreten
Ik zag geen blauwe flitsen.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het niet gewoon een boom die een transformatorhuisje aan het knuffelen is?
JAHAAAquote:
quote:Op zondag 20 februari 2022 13:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
JAHAAAjeetje
Ik heb het al aangepast ik zat weer niet op te letten.
taalfouten worden hier keihard aangepaktquote:Op zondag 20 februari 2022 13:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
JAHAAAjeetje
Ik heb het al aangepast ik zat weer niet op te letten.
En daarna ging het helemaal mis. Ik ben te lang weggeweest.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |