SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Is het niet gewoon een boom die een transformatorhuisje aan het knuffelen is?quote:Op zondag 20 februari 2022 13:35 schreef Recce het volgende:
Waarom steken er mensen vuurwerk af? Het regent en waait.
ViesdikSC unitedquote:
Waarom niet?quote:Op zondag 20 februari 2022 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou je ook katenspek kunnen gebruiken voor "eieren met spek"? Ik doe dat altijd met ontbijtspek maar dat heb ikj niet in huis nu.
teveel boterquote:Op zondag 20 februari 2022 13:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
omnomnom
Ik moet alleen m'n hollandaise nog eens verbeteren. Is wat te vettig.
en dan op een verse croissant met ham, spek en gegrilde groene asperges
nu al zin in het avondetenquote:
Quoted Truth Forquote:
Dat zou kunnen.quote:
ik denk dat ik viesdik broodjes kroket ga vretenquote:
Op de basisschool waren de eieren die je met Pasen moest zoeken altijd zo. En dan gingen we die ook nog opeten.quote:
oh nog geen idee wat het gaat worden, alleen dat ik er zin in hebquote:
Lekker. Ik heb nog een diepvriespizza of ik gooi patat in de oven. Moet nog even bedenken, ligt eraan of ik honger of trek heb rond etenstijd.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik denk dat ik viesdik broodjes kroket ga vreten
Ik zag geen blauwe flitsen.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het niet gewoon een boom die een transformatorhuisje aan het knuffelen is?
JAHAAAquote:
quote:Op zondag 20 februari 2022 13:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
JAHAAAjeetje
Ik heb het al aangepast ik zat weer niet op te letten.
taalfouten worden hier keihard aangepaktquote:Op zondag 20 februari 2022 13:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
JAHAAAjeetje
Ik heb het al aangepast ik zat weer niet op te letten.
En daarna ging het helemaal mis. Ik ben te lang weggeweest.quote:
Het was geen taalfout. Tevens prefereer ik een hoofdletter aan het begin van de zin. Dank u.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
taalfouten worden hier keihard aangepakt
geef het een paar dagen, dan is het alsof je nooit weg bent geweest.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En daarna ging het helemaal mis. Ik ben te lang weggeweest.![]()
Nou en mensquote:Op zondag 20 februari 2022 13:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En daarna ging het helemaal mis. Ik ben te lang weggeweest.![]()
dat prefereert iedereen, maar ik weiger.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het was geen taalfout. Tevens prefereer ik een hoofdletter aan het begin van de zin. Dank u.
Katenspek vind ik eigenlijk juist wel lekker zo op brood. Ontbijtspek daar moet je eerst wat meequote:Op zondag 20 februari 2022 13:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Was de vraag: waarom geen katenspek?
Is ZUU alweer open?quote:
Vast kei moeilijkquote:Op zondag 20 februari 2022 13:42 schreef FranticDJ het volgende:
Zou wel een mooie koken met fles zijn: eggs Benedict
kan prima in 10 minuten
Neem een rijsttafel voor twee personen. Dan heb je eten voor de rest van het jaar.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:41 schreef LTVDK het volgende:
Vanavond lekker Chinees halenAlleen nu nog bedenken wat ik ga nemen
Dat wil ik zien.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:42 schreef FranticDJ het volgende:
Zou wel een mooie koken met fles zijn: eggs Benedict
kan prima in 10 minuten
God jaquote:Op zondag 20 februari 2022 13:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is ZUU alweer open?Ik kom bijna in aanmerking.
De vraag was: Waarom zou je geen katenspek kunnen bakken voor bij je ei.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Katenspek vind ik eigenlijk juist wel lekker zo op brood. Ontbijtspek daar moet je eerst wat mee
Zoals de betaalpas van sommige mensen.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat prefereert iedereen, maar ik weiger.
Ja weet ik toch veel. Omdat je het normaal altijd met ontbijtspek doetquote:Op zondag 20 februari 2022 13:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De vraag was: Waarom zou je geen katenspek kunnen bakken voor bij je ei.
Ja, geweldig was dat.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
God jaWat een kansarme exercitie was dat ook zeg
![]()
Een forum speciaal voor verzuurde ex-crew dat na een paar dagen dicht ging omdat iedereen zuur liep te doen![]()
wiens betaalpas weigert?quote:Op zondag 20 februari 2022 13:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zoals de betaalpas van sommige mensen.Solidair.
Ja liever gewoon een normaal gerecht zodat je er maar 2 keer over hoeft te doenquote:Op zondag 20 februari 2022 13:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Neem een rijsttafel voor twee personen. Dan heb je eten voor de rest van het jaar.
Vriendinnetje, die nu bij de appie staat.quote:
Je begreep Frannie's "waarom niet" verkeerd.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja weet ik toch veel. Omdat je het normaal altijd met ontbijtspek doet![]()
Katenspek bakken is buiten de comfort zone en zo hea
Anders gewoon lekker een speklapje erbij bakkenquote:Op zondag 20 februari 2022 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja weet ik toch veel. Omdat je het normaal altijd met ontbijtspek doet![]()
Katenspek bakken is buiten de comfort zone en zo hea
Dat doe je gewoon niet! Je gaat toch ook niet naakt over straat huppelen?quote:Op zondag 20 februari 2022 13:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De vraag was: Waarom zou je geen katenspek kunnen bakken voor bij je ei.
*trekt kleren weer aan*quote:Op zondag 20 februari 2022 13:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat doe je gewoon niet! Je gaat toch ook niet naakt over straat huppelen?
Nee. Dus ik ga mezelf maar eens naar de douche sleuren en aankleden.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Niet??quote:Op zondag 20 februari 2022 13:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Alsof jij met dit weer überhaupt over straat zou gaan huppelenquote:
Dat was een beetje opzettelijkquote:Op zondag 20 februari 2022 13:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je begreep Frannie's "waarom niet" verkeerd.
Ik huppel sowieso nietquote:Op zondag 20 februari 2022 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof jij met dit weer überhaupt over straat zou gaan huppelen
quote:Op zondag 20 februari 2022 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof jij met dit weer überhaupt over straat zou gaan huppelen
quote:Op zondag 20 februari 2022 13:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee. Dus ik ga mezelf maar eens naar de douche sleuren en aankleden.
Beetje waggelen danquote:
Das vrij lullig.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vriendinnetje, die nu bij de appie staat.
je bindt het rond je middel?quote:Op zondag 20 februari 2022 13:49 schreef Ama het volgende:
Boeit me weinig in welke vorm ik het gebruik, spek.
Daar ben ik nog te lui voor hoor!quote:Op zondag 20 februari 2022 13:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee. Dus ik ga mezelf maar eens naar de douche sleuren en aankleden.
Nu is die niet meer vers genoeg voor de verwende nestenquote:Op zondag 20 februari 2022 13:49 schreef CherryLips het volgende:
De caafs, die zich gisteren vol overgave op de boerenkool stortten, kijken er vandaag niet meer naar om.
Wordt genieten vanavond want het is ook hun avondeten.
quote:Op zondag 20 februari 2022 13:49 schreef CherryLips het volgende:
De caafs, die zich gisteren vol overgave op de boerenkool stortten, kijken er vandaag niet meer naar om.
Wordt genieten vanavond want het is ook hun avondeten.
Beetje ver reizen voor avondeten.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:50 schreef Koen66 het volgende:
Als je twijfelt over wat te eten kan je ook naar restaurant @:bitterbal gaan en een 'tafeltje vol' bestellen
gewoon een gezellig avondje van makenquote:
3x verkeerde pincode ingetoetst. Dat krijg je ervan, als je altijd maar contactloos aan het betalen bent.quote:
Die moet straks door de storm naar huis.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:50 schreef Koen66 het volgende:
Als je twijfelt over wat te eten kan je ook naar restaurant @:bitterbal gaan en een 'tafeltje vol' bestellen
Zouden ze dat ook bezorgen? En hoe weten ze dan hoe groot mijn eettafel is?quote:Op zondag 20 februari 2022 13:50 schreef Koen66 het volgende:
oke, dan is het niet lullig maar gewoon domquote:Op zondag 20 februari 2022 13:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
3x verkeerde pincode ingetoetst. Dat krijg je ervan, als je altijd maar contactloos aan het betalen bent.
Je krijgt toch zo'n beetje elke week wel een keertje de melding van 'voer nu je pincode in'quote:Op zondag 20 februari 2022 13:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
3x verkeerde pincode ingetoetst. Dat krijg je ervan, als je altijd maar contactloos aan het betalen bent.
Jaquote:Op zondag 20 februari 2022 13:54 schreef dud0r het volgende:
Gaat die regen nog een beetje ophouden of ben ik gedoemd om zeiknat te worden met boodschappen doen
Stop ik liever bij mijn vriend zijn huis.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon een gezellig avondje van maken
Popcorn erbij en dan vragen om het per persoon te bestellenquote:Op zondag 20 februari 2022 13:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon een gezellig avondje van maken
en apart afrekenen natuurlijkquote:Op zondag 20 februari 2022 13:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Popcorn erbij en dan vragen om het per persoon te bestellen
Wat was dat ook alweer? Vèèf Zeve Nul Twee.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 februari 2022 13:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zouden ze dat ook bezorgen? En hoe weten ze dan hoe groot mijn eettafel is?
Ik weet ook niet hoe ze dit voor elkaar gekregen heeft.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je krijgt toch zo'n beetje elke week wel een keertje de melding van 'voer nu je pincode in'
Na hoeveel euro is dat tegenwoordig?quote:Op zondag 20 februari 2022 13:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je krijgt toch zo'n beetje elke week wel een keertje de melding van 'voer nu je pincode in'
Dat had ik toen helemaal ingesteld en alles en toen kwamen een paar dagen die mondkapjes waardoor ik het eigenlijk niet meer heb gebruikt (telefoon unlocken met je gezicht)quote:
is na zoveel keer contactloos of zoveel euroquote:Op zondag 20 februari 2022 13:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Na hoeveel euro is dat tegenwoordig?
parapluquote:Op zondag 20 februari 2022 13:54 schreef dud0r het volgende:
Gaat die regen nog een beetje ophouden of ben ik gedoemd om zeiknat te worden met boodschappen doen
Eigenlijk duurt het vaak wel ietsje langer dan met een pinpasje, vind ik. Soms gaat het ook niet goed en sta je te kloten, maar misschien ligt dat aan de ING. Of aan mij.quote:
50 geloof ik, maar ook gewoon random om de zoveel betalingen ter controlequote:Op zondag 20 februari 2022 13:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Na hoeveel euro is dat tegenwoordig?
De enige die ik nog heb is laatst kapot gegaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |