Dat is zeker een mooi plaatjequote:Op zondag 20 februari 2022 12:13 schreef Mrsloveable het volgende:
Goeiemiddag!Een mooi plaatje voor in de OP?
[ afbeelding ]
Oehquote:Op zondag 20 februari 2022 12:16 schreef Prisha het volgende:
Goedemiddag. Ik werd getriggered door de TT
Geen idee waar dit over gaat maar ik juich meequote:
ja helaas ...quote:Op zondag 20 februari 2022 12:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Geen idee waar dit over gaat maar ik juich mee
Nationale vogel toch?quote:
Ja klopt. Steeds vaker in Nederland. De Noordwest-Europese variant broedt hier in Nederland en is al gesignaleerd.quote:
Ik juich gewoonquote:
Woon jij in carnavalland?quote:
ik slinger Windy weer ff aanquote:Op zondag 20 februari 2022 12:33 schreef marcb1974 het volgende:
T begint weer goed door te woeien ja
quote:Op zondag 20 februari 2022 12:39 schreef aloa het volgende:
Ei is ook wel een id. Gebakken of gekookt?
Ja toch wel. Het wordt afbakbroodje met roomboter, kaas, ham, ei, slaatje bla en komkommer.quote:
Sws vast zitten in een achtbaan brrquote:Op zondag 20 februari 2022 13:14 schreef Prisha het volgende:
je zou maar 7 uur vast zitten in een achtbaan onderste boven
quote:Op zondag 20 februari 2022 13:16 schreef drakin het volgende:
Die Queen kan wel wat hebben
[ afbeelding ]
Ze hingen niet ondersteboven.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:14 schreef Prisha het volgende:
Nachtmerriequote:Op zondag 20 februari 2022 13:14 schreef Prisha het volgende:
Die achtbaan wel.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze hingen niet ondersteboven.
Volgens mij gaat er ook niks opdekop in plopsaland
Nee, The Queen,quote:
quote:Op zondag 20 februari 2022 13:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Alleen hingen ze niet onderste bovenquote:Op zondag 20 februari 2022 13:14 schreef Prisha het volgende:
Ik zeg ook niet dat zij ondersteboven hingen.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Las het ondertussenquote:Op zondag 20 februari 2022 13:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, The Queen,
onze oude heeft het al gehad.
Plopsaland is niet alleen voor ukkies dan?quote:
Happiness is ook niet iets wat je zo snel hoort te vindenquote:Op zondag 20 februari 2022 13:23 schreef cafca het volgende:
Nou, dat "Ride to happiness" zal ook wel tegengevallen zijn...
quote:Op zondag 20 februari 2022 13:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Happiness is ook niet iets wat je zo snel hoort te vinden
Is dat niet juist het uitgangspunt van zo'n park?quote:Op zondag 20 februari 2022 13:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Happiness is ook niet iets wat je zo snel hoort te vinden
Vluggertjesquote:Op zondag 20 februari 2022 13:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dat niet juist het uitgangspunt van zo'n park?
niks mis mee op z'n tijdquote:
Gevaar voor vallende takken. Die kunnen hard aankomen,quote:
Wilde je daar gaan wandelen?quote:
Watjes zijn het, allemaal watjes.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Gevaar voor vallende takken. Die kunnen hard aankomen,
Nieuwe wandelmeet?quote:
Staat veel oud houtquote:Op zondag 20 februari 2022 13:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Watjes zijn het, allemaal watjes.
In Amsterdam is het nodig, die gaan er doot aan.
Echte mensen niet
Nee ik niet. Maar ik dacht, ik meld het effequote:
En die vrouw die denkt BNer te zijn krijgt er aandacht doorquote:Op zondag 20 februari 2022 13:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Watjes zijn het, allemaal watjes.
In Amsterdam is het nodig, die gaan er doot aan.
Echte mensen niet
Goed plan.quote:
Is mooi daarquote:
Ga jij dan ook mee?quote:
Mevr. Krijs against the rest of the Worldquote:Op zondag 20 februari 2022 13:38 schreef drakin het volgende:
[..]
En die vrouw die denkt BNer te zijn krijgt er aandacht door
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is met een T er inquote:
Ik zal vandaag niet gaan dan.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee ik niet. Maar ik dacht, ik meld het effe
Oeh, waar?quote:
Ze denken dat het de Russen zijn, maar het is Piet Hein.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, waar?
Ik maak mijn kapervloot klaar alvast
Giroblauw past bij jouquote:Op zondag 20 februari 2022 13:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat is met een T er in![]()
Die had ik vroeger wel. Giroblauw
quote:
quote:
quote:Op zondag 20 februari 2022 13:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Mevr. Krijs against the rest of the WorldWie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
vuurquote:
Met weer als dit moet dat wel jaquote:
Met die storm liep het hier hoog op.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ook hoogwater hier in de gracht
tnx! Ik hou van vuurquote:
Hogerop zoeken. Droog plekje, waar je weer vuur kan maken.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met weer als dit moet dat wel ja
Maar hoe rooster ik mijn mammoet zonder vuur?
Maar dat was kapot door het waterquote:Op zondag 20 februari 2022 13:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Hogerop zoeken. Droog plekje, waar je weer vuur kan maken.
Het water stijgt nog, maar er zijn nog droge plekken.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar dat was kapot door het water
Niet goed vastgezet die zeequote:Op zondag 20 februari 2022 14:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Het water stijgt nog, maar er zijn nog droge plekken.
quote:
Ik ben mijn zolder aan het leeghalen voor de renovatie. En ik kwam deze tegen:quote:
die is historischquote:Op zondag 20 februari 2022 14:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben mijn zolder aan het leeghalen voor de renovatie. En ik kwam deze tegen:
[ afbeelding ]
En wat denk je van vulkanen.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:05 schreef drakin het volgende:
Teveel walvissen, en teveel schepen in de zee doen de zeespiegel ook stijgen
Is dat ene eiland eigenlijk nog teruggevonden?quote:
Ja. En toch gaan ze weg, zoals zo veel dingen die ik tegenkom.quote:
Groot deel is weg.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Is dat ene eiland eigenlijk nog teruggevonden?
Ik zag vorige week nog de film The Impossible over de tsunami in Thailand met kerst.quote:
Ik ben er ook mee bezig, container van 10 kuub staat op de oprit.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. En toch gaan ze weg, zoals zo veel dingen die ik tegenkom.
Met pijn in het hart, dat wel.
Ja. Heel herkenbaar.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben er ook mee bezig, container van 10 kuub staat op de oprit.
Best lastig, onze emo vecht met gezond verstand.
Check !!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zolder.quote:
Misschien via het dakraam?quote:Op zondag 20 februari 2022 14:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zolder.
Maar kan niet vinden waar, zie alleen een plas water. Plafond daar boven is wel droog
Ik mis dakpannen, anders kijk je buiten of je ook een paar ziet liggen?quote:Op zondag 20 februari 2022 14:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zolder.
Maar kan niet vinden waar, zie alleen een plas water. Plafond daar boven is wel droog
Is ook droog. En de dakpan die weg is ligt een stuk opzij, dat gat kan het dus ook niet zijnquote:
Ik ook. Maar ze mogen het dak niet opquote:Op zondag 20 februari 2022 14:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik mis dakpannen, anders kijk je buiten of je ook een paar ziet liggen?
Hallo Mrs.quote:
Zou toch ergens iets zichtbaar moeten zijn, of langs een kier zijn gesijpeld.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zolder.
Hallo halloquote:Op zondag 20 februari 2022 14:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hallo Mrs.
[..]
Zou toch ergens iets zichtbaar moeten zijn, of langs een kier zijn gesijpeld.
Vreemd dan wel. Moet toch ergens vandaan komenquote:Op zondag 20 februari 2022 14:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is ook droog. En de dakpan die weg is ligt een stuk opzij, dat gat kan het dus ook niet zijn
Hoiquote:Op zondag 20 februari 2022 14:32 schreef Bengeltje het volgende:
Zou toch ergens iets zichtbaar moeten zijn, of langs een kier zijn gesijpeld.
quote:
Pas als storm nr 3 over isquote:Op zondag 20 februari 2022 14:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ze mogen het dak niet op
Net gekocht en dan gebeurt je dit.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:41 schreef drakin het volgende:
Er is een schip gezonken
https://www.omropfryslan.(...)lling-zinkt-lelystad
Gaan er een hoop de laatste tijdquote:Op zondag 20 februari 2022 14:41 schreef drakin het volgende:
Er is een schip gezonken
https://www.omropfryslan.(...)lling-zinkt-lelystad
Zouden ze verzekerd zijn?quote:Op zondag 20 februari 2022 14:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Net gekocht en dan gebeurt je dit.
Ik ken Letland niet zo goed om te weten hoe die met verzekeren omgaan. Een Nederlander zou oververzekerd zijn denk ik zo.quote:
Ik hoop dat het meevalt voor de zee Het Ijsselmeerquote:Op zondag 20 februari 2022 14:56 schreef Mrsloveable het volgende:
Hopen dat de schade toch wel mee valt dan..
Ook dat jaquote:Op zondag 20 februari 2022 14:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hoop dat het meevalt voor de zee
Zijn die geen porsches aan het redden?quote:Op zondag 20 februari 2022 15:12 schreef chufi het volgende:
Sturen we onze bergingsexpert er toch op af
Ja ook en wat Bentleysquote:Op zondag 20 februari 2022 15:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn die geen porsches aan het redden?
In ieder geval weghalen daar voordat het ook ecologisch nog een rampje wordtquote:
van beide 1 is okquote:Op zondag 20 februari 2022 15:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wil je dan ene Porsche of de Bentley?
Denk dat ze dat ook wel gaan doenquote:Op zondag 20 februari 2022 15:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In ieder geval weghalen daar voordat het ook ecologisch nog een rampje wordt
De Bentley voor doordeweeks en de Porsche voor t weekendquote:
Zoietsquote:Op zondag 20 februari 2022 15:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
De Bentley voor doordeweeks en de Porsche voor t weekend
Mocht het daar zinken dan wordt het wel een apart klusje want tis daar wel behoorlijk diepquote:Op zondag 20 februari 2022 15:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Denk dat ze dat ook wel gaan doen
Dan is het laten liggen vrees ik.quote:Op zondag 20 februari 2022 15:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Mocht het daar zinken dan wordt het wel een apart klusje want tis daar wel behoorlijk diep
En dan hopen dat ze niet losgeraken ...quote:Op zondag 20 februari 2022 15:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan is het laten liggen vrees ik.
Dat zal toch wel gebeuren. Hopen vooral dat de schade niet te groot wordt.quote:Op zondag 20 februari 2022 15:43 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan hopen dat ze niet losgeraken ...
Heb je ooit the Big Bang theory gezien?quote:
Die staat toch in Londonquote:Op zondag 20 februari 2022 16:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je ooit the Big Bang theory gezien?
Nee nooit gezien.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je ooit the Big Bang theory gezien?
Daar gaat het op de duur ook over Raiders of the lost ark.quote:
oh ja?quote:Op zondag 20 februari 2022 16:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar gaat het op de duur ook over Raiders of the lost ark.
Daarna ga je er toch anders naar kijken
temple of doom is toch veel meer India?quote:Op zondag 20 februari 2022 16:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh ja?
Ik vind het een fantastische film. JAmes Bond of Indie? Doe mij maar Indie, any time
INDIE! Indiana noemen we liefkozend Indie. Of eigenlijk Indy misschien.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
temple of doom is toch veel meer India?
Raiders of de lost ark afrika.
Effe weggeweest? Nat geregend? Weggewaaid?quote:
Oh zoquote:Op zondag 20 februari 2022 16:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
INDIE! Indiana noemen we liefkozend Indie. Of eigenlijk Indy misschien.
liep grotendeels onder de overkapping dus goed te doenquote:
hahahaquote:Op zondag 20 februari 2022 16:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
liep grotendeels onder de overkapping dus goed te doen
door het stadshart gelopen hier, was lekker rustigquote:Op zondag 20 februari 2022 16:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Effe weggeweest? Nat geregend? Weggewaaid?
En nu ben je weer arm?quote:Op zondag 20 februari 2022 16:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
door het stadshart gelopen hier, was lekker rustig
neuh alleen bij het Kruidvat wat meuk gekocht , en een bakkie gedaan bij Backwerkquote:
dat valt mee dan jaquote:Op zondag 20 februari 2022 16:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
neuh alleen bij het Kruidvat wat meuk gekocht , en een bakkie gedaan bij Backwerk
Drogistenquote:Op zondag 20 februari 2022 16:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wat koop je,behalve pijnstillers, bij een drogisterij dan?
vitaminepillen drankjes, tandpasta, bortsel, maandverband, shampoo, leesbrillen, oogdruppel, condooms, mondwater, deo, crempjes etc etc Meuk dusquote:Op zondag 20 februari 2022 16:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wat koop je,behalve pijnstillers, bij een drogisterij dan?
In Dit geval meegenomen koolhydraatarme crackers, Noodles en paracetamolquote:Op zondag 20 februari 2022 17:06 schreef chufi het volgende:
[..]
vitaminepillen drankjes, tandpasta, bortsel, maandverband, shampoo, leesbrillen, oogdruppel, condooms, mondwater, deo, crempjes etc etc Meuk dus
Speelgoed, kleding, snoep, batterijen, (bord)spelletjes, nog meer meuk dus.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:06 schreef chufi het volgende:
[..]
vitaminepillen drankjes, tandpasta, bortsel, maandverband, shampoo, leesbrillen, oogdruppel, condooms, mondwater, deo, crempjes etc etc Meuk dus
pijnstillers en meuk dus.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In Dit geval meegenomen koolhydraatarme crackers, Noodles en paracetamol
Je kan er wel een patty scoren zie ik net in de folder. Weet niet wat je er mee zou moeten doen, maar okequote:
Wth is een Patty?quote:Op zondag 20 februari 2022 17:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan er wel een patty scoren zie ik net in de folder. Weet niet wat je er mee zou moeten doen, maar oke
Heeft ze een eigen lijn?quote:Op zondag 20 februari 2022 17:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan er wel een patty scoren zie ik net in de folder. Weet niet wat je er mee zou moeten doen, maar oke
Openen op eigen risicoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op zondag 20 februari 2022 17:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Openen op eigen risicoopen scheurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.drogistsolo.n(...)et-open-kruis-zwart/
quote:Op zondag 20 februari 2022 17:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Openen op eigen risicoPrive urinoir.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 februari 2022 17:13 schreef chufi het volgende:
Oh das een andere dan deze :Das ook niet pattySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.drogistsolo.n(...)et-open-kruis-zwart/stupidity has become as common as common sense was before
Dat haal je toch bij het Kruidvat?quote:Op zondag 20 februari 2022 17:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou daar wordt je slimmer vanquote:Op zondag 20 februari 2022 17:38 schreef Mrsloveable het volgende:
Soms hebben ze ook van Fajah Lourens sportkleding
Wat moet jij met maandverband?quote:Op zondag 20 februari 2022 17:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan wens ik je er toch heel veel plezier mee, ook met de condooms.quote:
Heb ik niet, dus nee.quote:Op zondag 20 februari 2022 18:03 schreef aloa het volgende:
Weet iemand nog een goeie serie om te kijken op Netflix?
2 week terug had ik er 1 , maar ben vergeten hoe die heettequote:Op zondag 20 februari 2022 18:03 schreef aloa het volgende:
Dit schiet niet opquote:Op zondag 20 februari 2022 18:06 schreef chufi het volgende:
[..]
2 week terug had ik er 1 , maar ben vergeten hoe die heette
Aloaquote:
Jij gaat zeker ook niet uitleggen?quote:
Voor mijn vrouwquote:Op zondag 20 februari 2022 18:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aloa
[..]
Jij gaat zeker ook niet uitleggen?
Momenteel kunnen weinig series me boeken, maar ik kijk af en toe Superstore, dat zijn korte afleveringen en ik vind ze ontzettend leuk.quote:Op zondag 20 februari 2022 18:03 schreef aloa het volgende:
Waar houd je van?quote:Op zondag 20 februari 2022 18:03 schreef aloa het volgende:
Ja ken toch in je geschiedenis kijken?quote:Op zondag 20 februari 2022 18:06 schreef chufi het volgende:
[..]
2 week terug had ik er 1 , maar ben vergeten hoe die heette
Zegt me niks, maar zal zo ff kijken.quote:Op zondag 20 februari 2022 18:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Momenteel kunnen weinig series me boeken, maar ik kijk af en toe Superstore, dat zijn korte afleveringen en ik vind ze ontzettend leuk.
Daar ben ik ook ooit aan begonnen, maar niet afgekeken.quote:Op zondag 20 februari 2022 18:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Zegt me niks, maar zal zo ff kijken.
Ik zat deze te kijken, maar weet niet of ik het nou echt wat vind![]()
Er is momenteel maar weinig wat me kan boeien op Netflix, maar er zal vanzelf wel weer iets voorbij komen.quote:Op zondag 20 februari 2022 18:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Zegt me niks, maar zal zo ff kijken.
Ik zat deze te kijken, maar weet niet of ik het nou echt wat vind![]()
Klopt, ik zat ook al te zoeken..quote:Op zondag 20 februari 2022 18:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is momenteel maar weinig wat me kan boeien op Netflix, maar er zal vanzelf wel weer iets voorbij komen.
Shadow and Bonequote:Op zondag 20 februari 2022 18:03 schreef aloa het volgende:
quote:
schoenen gekocht.quote:
quote:
Wel beiden 50% kortingquote:Op zondag 20 februari 2022 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Nu weet ik het zeker, jij bent erger dan ik
Ja hoor dan mag het.quote:Op zondag 20 februari 2022 18:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
schoenen gekocht.
Maar...ik heb ook twee paar weggegooid, dus dan mocht het eigenlijk wel. Toch?
Helemaal gerechtvaardigdquote:Op zondag 20 februari 2022 18:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
schoenen gekocht.
Maar...ik heb ook twee paar weggegooid, dus dan mocht het eigenlijk wel. Toch?
Het is zo fijn om keuze te hebbenquote:Op zondag 20 februari 2022 18:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wel beiden 50% korting![]()
Nu heb ik wel even genoeg. Denk ik.
Ja toch. Niks is hetzelfde.quote:
Goede reden om nieuwe te shoppenquote:Op zondag 20 februari 2022 18:59 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja hoor dan mag het.![]()
![]()
Ik heb hier ook schoenen weggegooid vandaag. Zool was ineens doormidden. Ik heb ook dringend nieuwe schoenen nodig.
Follow the moneyquote:Op zondag 20 februari 2022 18:03 schreef aloa het volgende:
Waar is sale?quote:Op zondag 20 februari 2022 19:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Goede reden om nieuwe te shoppen. Er is nog sale ook.
Door midden ook echtquote:Op zondag 20 februari 2022 18:59 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja hoor dan mag het.![]()
![]()
Ik heb hier ook schoenen weggegooid vandaag. Zool was ineens doormidden. Ik heb ook dringend nieuwe schoenen nodig.
Ik denk nog overal. Nét voor de voorjaarscollectie in de winkels ligt.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:03 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Waar is sale?
Of is er overal sale?
quote:Op zondag 20 februari 2022 19:03 schreef chufi het volgende:
[..]
en dan kom je vanzelf bij een goede serie ?
Ja ik had ze al een tijdje niet gedragen, wilde ze gisteren aandoen en zie dat de zool dus doormidden gebroken was. Dus gelijk weggedaan.quote:
Ik denk dat de sale inmiddels tegen het einde loopt, het is nu of nooit volgend jaar pas weer.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:03 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Waar is sale?
Of is er overal sale?
Ohhhh Bron is ook heel goed! Deens/Zweeds.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Deens![]()
Tijdje terug een mini serie gezien uit IJsland....Katla
Jaa, onze eerste scandinavische serie...GEWELDIGquote:Op zondag 20 februari 2022 19:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ohhhh Bron is ook heel goed! Deens/Zweeds.
De mijne ook! Ik kan al wat woordjes Deens. Of Zweeds. Geen idee ze wanneer welke taal spreken. Tak!quote:Op zondag 20 februari 2022 19:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jaa, onze eerste scandinavische serie...GEWELDIG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |