SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdNo mercy for animal abusers
Waarschijnlijk dachten ze; '' Oh shit, we hebben meer bewoners dan wekenquote:Op zondag 20 februari 2022 11:09 schreef Verida het volgende:
Volgens mij hebben ze echt op het allerlaatste moment besloten dat er twee uitmoesten. De moeder van Vera was op werk en Dimi kon zogenaamd niet komen.
Het riekt aan alle kanten deze exit
Ja, dat zal inderdaad ook wel een computer uitrekenen. Maar het is wel een verschil hoe dat ding telt dan.quote:Op zondag 20 februari 2022 11:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat weten wij niet. Kan je alleen maar naar gissen.
Ik denk dat ze dat laten bepalen door een computer. Ze gebruiken niet voor niks dat schuifsysteem.
Die rekent uit wie het meest bovenaan staat.
enzovoort.
??
Nee, ik denk dat deze strategie wel zou kunnen werken .....quote:Op zondag 20 februari 2022 10:50 schreef Rhosyn het volgende:
Dus ik kies voor wie ik wel een nominatie gun. En waar ik van denk dat bewoners er niet op stemmen.
1. Grace
2. Tobias.
3. Kristoff
4. Nouchine.
Of denk ik verkeerd.
Feedback please
Ik geloof het ook wel.quote:Op zondag 20 februari 2022 11:15 schreef Poeziewoes het volgende:
BB kan van mij het %^&^%$ krijgen ik stem niet meer, laten ze hun verwanten maar belazeren.
Doe er niet meer aan mee!![]()
![]()
![]()
![]()
Stream 1 niet.quote:
Dat zou mooi zijn.quote:Op zondag 20 februari 2022 11:20 schreef mike0709 het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof er wat gaat gebeuren
Over de gene op wie ze verliefd is, begreep ik eruit. Kan dat?quote:Op zondag 20 februari 2022 11:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kreeg een berichtje van iemand die het Arabisch zou hebben vertaald, het zou zijn gegaan over
een brief die Nawel al of niet had ontvangen ... ?
Over die vriend. Dat was al bekend.quote:Op zondag 20 februari 2022 11:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kreeg een berichtje van iemand die het Arabisch zou hebben vertaald, het zou zijn gegaan over
Geen idee, tekst was gedeeltelijk onverstaanbaar door de muziek op de achtergrond begreep ik ...quote:Op zondag 20 februari 2022 11:26 schreef Moeraskat het volgende:
Over de gene op wie ze verliefd is, begreep ik eruit. Kan dat?
Zo zie je maar. Het ging helemaal niet over Nouchine.quote:Op zondag 20 februari 2022 11:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Over de gene op wie ze verliefd is, begreep ik eruit. Kan dat?
Ja.quote:Op zondag 20 februari 2022 11:27 schreef Paul het volgende:
Je moest toch op je favo mensen stemmen? Of begrijp ik het verkeerd?
[ afbeelding ]
Oh. Dachten mensen dat? Dat heb ik er niet uitgehaald, maar zou kunnen hoor. Ik dacht wel dat Nawel vroeg ''Wat vind je van Nouchine'' maar dat kan ik ook verkeerd onthouden hebben, dat dit een andere keer wasquote:Op zondag 20 februari 2022 11:28 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zo zie je maar. Het ging helemaal niet over Nouchine.
Ik ga het even terugkijkenquote:Op zondag 20 februari 2022 11:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Geen idee, tekst was gedeeltelijk onverstaanbaar door de muziek op de achtergrond begreep ik ...
Dat was gewoon in het Nederlands. Wat ook niet okee is overigens..quote:Op zondag 20 februari 2022 11:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh. Dachten mensen dat? Dat heb ik er niet uitgehaald, maar zou kunnen hoor. Ik dacht wel dat Nawel vroeg ''Wat vind je van Nouchine'' maar dat kan ik ook verkeerd onthouden hebben, dat dit een andere keer was
Yep..stom he, zondag Sl dag..de dag dat er vele vrij hebben, de dag dat ze streamers aan kunnen trekken..ipv van wegstoten..quote:Op zondag 20 februari 2022 11:32 schreef Rhosyn het volgende:
SL dus mooi moment om wat anders te gaan doen.
Ja, dat stond mij dus ook tegen.quote:Op zondag 20 februari 2022 11:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat was gewoon in het Nederlands. Wat ook niet okee is overigens..
Het gemopper ging voornamelijk over het Arabisch spreken.
Dimi wist van te voren ook niet dat ze er uit zou gaan. Hij kan niet op de gok 3,5 uur gaan rijden en weer 3,5 uur terug.quote:Op zondag 20 februari 2022 11:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dachten ze; '' Oh shit, we hebben meer bewoners dan weken''
Godverquote:Op zondag 20 februari 2022 11:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nog even terugkomen op die ranking en voor wat het überhaupt waard is ....![]()
Je kan dus het beste de vier mensen die je er zeker uit wilt hebben bovenaan zetten,
de grootste kans dat er in ieder geval eentje verdwijnt ....
Of immuniteit krijgt waardoor er dan weer iemand gaat die je niet wil. Tricky poll.quote:Op zondag 20 februari 2022 11:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Je kan dus het beste de vier mensen die je er zeker uit wilt hebben bovenaan zetten,
dat vroeg haar moeder ja....quote:Op zondag 20 februari 2022 11:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Denk dat het makkelijker is om er vier te kiezen die je zeker niet het einde wilt zien halen ....quote:Op zondag 20 februari 2022 11:43 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Of immuniteit krijgt waardoor er dan weer iemand gaat die je niet wil. Tricky poll.
Zo heb ik ook gestemd.quote:Op zondag 20 februari 2022 11:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zo staat het er niet...quote:Op zondag 20 februari 2022 11:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben ik helemaal met je eens, ze doen ook niet afwisselen, nee dagen lang het zelfde domme filmpjequote:Op zondag 20 februari 2022 12:02 schreef Hendrik83 het volgende:
Inderdaad die BBB gaat best irriteren na een tijdje. Heb liever het oog dan kun je het geluid nog laten aanstaan en weet je wanneer de SL over is.
Er was wel zoiets, zou mij niets verbazen als dan in de loop van de week bekend wordtquote:Op zondag 20 februari 2022 12:08 schreef Donna1000 het volgende:
Er was toch ook een vraag wie van de bewoners geverfd moet worden? ik heb niet gestemd,
vond het te kinderachtig voor woorden
Hele weekend al het geval.quote:Op zondag 20 februari 2022 12:10 schreef freaky40 het volgende:
Ik weet niet of die opdracht nu al uitgevoerd is. Je ziet 2 streams die hetzelfde beeld geven dus ik denk dat er nog iets bezig is.
Aanname.quote:Op zondag 20 februari 2022 12:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hele weekend al het geval.
Ze zijn gewoon lui, of 2 streepjes getest (hoog ziekteverzuim)
Als er twee Nederlanders en twee Belgen in moeten blijvan kan het stemmen nooit eerlijk gaan volgen mij.quote:Op zondag 20 februari 2022 12:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Er was wel zoiets, zou mij niets verbazen als dan in de loop van de week bekend wordt
dat deze bewoner ook meteen immuun is ...
#dekijkerbepaalt #BBbeslist #manipulaties #Veraonterechtnaarhuis
Lijkt me zeer aannemelijk, hoor niets anders dan bij tv en theaterproducties veel besmettingen.quote:Op zondag 20 februari 2022 12:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hele weekend al het geval.
Ze zijn gewoon lui, of 2 streepjes getest (hoog ziekteverzuim)
dat weet alleen BBquote:Op zondag 20 februari 2022 11:27 schreef Paul het volgende:
Je moest toch op je favo mensen stemmen? Of begrijp ik het verkeerd?
[ afbeelding ]
Kan ook niet, maar blijft RLS TV, waarvoor waarschijnlijk een uitgebreid draaiboek bestaat met verschillende scenario's waar alleen nog de poppetjes ingevuld moeten wordenquote:Op zondag 20 februari 2022 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als er twee Nederlanders en twee Belgen in moeten blijvan kan het stemmen nooit eerlijk gaan volgen mij.
Dat dan al het hele weekend.quote:Op zondag 20 februari 2022 12:23 schreef freaky40 het volgende:
Ze hebben dus gewoon DBK momentjes, vandaar 1 stream.
BB=Nawel fanboy.quote:Op zondag 20 februari 2022 12:25 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Halve huis zit in de hottub en we kijken naar de Nawel show. Wederom.
Ja echt hequote:Op zondag 20 februari 2022 12:25 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Er is standaard een stream voor haar gereserveerd. Ze proberen hun voorkeur niet eens meer te verbergen. Te triest voor woorden.quote:Op zondag 20 februari 2022 12:25 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Met andere woorden: Stemmen weer nutteloos. Als gekozen dat Salar geschilderd moest worden omdat hij al LB is geweest. Zo typischquote:
En dat schilderen zullen ze ook wel bewaren voor de tv-uitzending.quote:Op zondag 20 februari 2022 12:29 schreef mike0709 het volgende:
[..]
Met andere woorden: Stemmen weer nutteloos. Als gekozen dat Salar geschilderd moest worden omdat hij al LB is geweest. Zo typisch
We kunnen de resultaten al zien op Instagramquote:Op zondag 20 februari 2022 12:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dat schilderen zullen ze ook wel bewaren voor de tv-uitzending.
Om de mensen nieuwsgierig te maken, zodat ze gaan kijken.quote:Op zondag 20 februari 2022 12:31 schreef mike0709 het volgende:
[..]
We kunnen de resultaten al zien op Instagram
Hij is dat ook al geweestquote:Op zondag 20 februari 2022 12:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Lekker dan, dan kan dus Salar geen little brother worden
Zijn 8 schilderijen, dus Salar heeft ook meegedaan...quote:Op zondag 20 februari 2022 12:29 schreef mike0709 het volgende:
[..]
Met andere woorden: Stemmen weer nutteloos. Als gekozen dat Salar geschilderd moest worden omdat hij al LB is geweest. Zo typisch
Dat was een mooi moment,ze wist zich geen houding te geven en begon gelijk te schreeuwen.quote:Op zondag 20 februari 2022 12:28 schreef humpty het volgende:
Nawel is haar Dior lipgloss kwijt
moet dan toch denken aan Nouchine die gisteren direct bij de la zat
van Vera en ook de boxershort van Leroy had
Van de week zei Salar al tegen haar heb jij wel iets van huis meegenomen
of krijg je hier alles?
dan ga ik niet voor mooiste schilderij,maar voor diegene die ik het het meeste gun. of ze moeten laten kiezen en dat je niet weet wie het geschilderd heeftquote:Op zondag 20 februari 2022 12:30 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Aangezien Grace de enige is die kan tekenen is het wel duidelijk.
Zie het idd, valt weer mee 😂quote:Op zondag 20 februari 2022 12:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zijn 8 schilderijen, dus Salar heeft ook meegedaan...
Waar zie je die schilderijen?quote:Op zondag 20 februari 2022 12:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zijn 8 schilderijen, dus Salar heeft ook meegedaan...
Maar ik wil weten wie welke heeft gemaaktquote:
er zit ook wel een knoeiwerk bij zegquote:Op zondag 20 februari 2022 12:39 schreef Hendrik83 het volgende:
https://www.instagram.com/stories/bigbrothernlbe/2777773365013524040/
[ afbeelding ]
Hebben ze een kleuterklas met krijtjes op bezoek gehad?quote:Op zondag 20 februari 2022 12:39 schreef Hendrik83 het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat ze toevallig nu daar rondloopt.quote:Op zondag 20 februari 2022 12:42 schreef Ireth het volgende:
Hé verrek, de andere bewoners zijn er ook nog....
Prachtig. Hebben ze moeten schilderen met hun neus?quote:Op zondag 20 februari 2022 12:39 schreef Hendrik83 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zat ik ook al te redenerenquote:Op zondag 20 februari 2022 12:43 schreef Yolk het volgende:
Ik ga voor 3, dat is in ieder geval geschilderd door iemand die zich comfortabel voelt bij de uitdrukking 'King Salar', vermoedelijk niet van Nawel.
Is van Salar zelf denk ik.quote:Op zondag 20 februari 2022 12:43 schreef Yolk het volgende:
Ik ga voor 3, dat is in ieder geval geschilderd door iemand die zich comfortabel voelt bij de uitdrukking 'King Salar', vermoedelijk niet van Nawel.
Er moet natuurlijk een vervanger komen.quote:Op zondag 20 februari 2022 12:47 schreef Silves het volgende:
Dit is DE leven..jajaja bed en weer commanderen, en wat doet die Hanna daar? weer aan het fladderen of zou ze solliciteren om lakei te worden van de dominante belg...
En.... er zit geen bruin in, nawel en noush zaten bruine smurrie van hun voeten te wassen... *whisfull thinking*quote:Op zondag 20 februari 2022 12:43 schreef Yolk het volgende:
Na gisteravond en de duidelijke manipulaties waardoor Vera naar huis is gestuurd, ik ook.quote:Op zondag 20 februari 2022 11:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat deze strategie wel zou kunnen werken .....![]()
Maar waar ik mij bij deze editie van Big Brother ontzettend aan stoor, is het feit dat de kijkers
zogenaamd meer macht hebben gekregen, maar dat ondertussen de spellen en de rankings
heel makkelijk gemanipuleerd kunnen worden.
De FEBO mag denken dat wij achterlijk zijn, maar ik ben er inmiddels wel een beetje klaar mee ...
tja, wat moet ze anders? Er is niet veel keuze meer voor Hanna nu Vera weg isquote:Op zondag 20 februari 2022 12:47 schreef Silves het volgende:
Dit is DE leven..jajaja bed en weer commanderen, en wat doet die Hanna daar? weer aan het fladderen of zou ze solliciteren om lakei te worden van de dominante belg...
pijper 2quote:Op zondag 20 februari 2022 12:47 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Er moet natuurlijk een vervanger komen.
Ik zet de streams aan en het eerste wat ik hoor is deze gore boer van haar. > streams weer uitquote:
Ja Grace wil natuurlijk niet dat ze verder close wordt met Tobi...quote:Op zondag 20 februari 2022 12:48 schreef Verida het volgende:
[..]
tja, wat moet ze anders? Er is niet veel keuze meer voor Hanna nu Vera weg is
Nous? die heeft al 1 mogen redden, dat was Nawel....Laat Kris nu maar eens winnen, die gaat Salar redden zei hij gisteren..voor wat hoort wat.quote:Op zondag 20 februari 2022 12:53 schreef freaky40 het volgende:
Nu maar hopen dat 6 Nouchine is of Kristof...je weet het niet...
Denk dat Salar wel safe is, ook als Kristof geen LB wordt.quote:Op zondag 20 februari 2022 12:55 schreef Silves het volgende:
[..]
Nous? die heeft al 1 mogen redden, dat was Nawel....Laat Kris nu maar eens winnen, die gaat Salar redden zei hij gisteren..voor wat hoort wat.
Dat vroeg ze zeker en toen antwoorde iemand en zei nawel ze staat nu naast mequote:Op zondag 20 februari 2022 11:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh. Dachten mensen dat? Dat heb ik er niet uitgehaald, maar zou kunnen hoor. Ik dacht wel dat Nawel vroeg ''Wat vind je van Nouchine'' maar dat kan ik ook verkeerd onthouden hebben, dat dit een andere keer was
Het genereert wel veel kijkers en stemmers als Salar genomineerd zou worden....quote:Op zondag 20 februari 2022 12:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat Salar wel safe is, ook als Kristof geen LB wordt.
Nawel ook.quote:Op zondag 20 februari 2022 12:58 schreef Verida het volgende:
[..]
Het genereert wel veel kijkers en stemmers als Salar genomineerd zou worden....
Heb gisteren ff terug gekeken..Nawel meteen Kristof en Salar onder de bus aan het gooien, met haar haat naar de mannen, die verzameld al haar energie om die 2 eruit te krijgen..quote:Op zondag 20 februari 2022 12:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat Salar wel safe is, ook als Kristof geen LB wordt.
Nawel tegen Salar wordt dan een monsterscore aan kijkers en stemmers.quote:
Dat heeft geen zin.quote:Op zondag 20 februari 2022 12:59 schreef Silves het volgende:
[..]
Heb gisteren ff terug gekeken..Nawel meteen Kristof en Salar onder de bus aan het gooien, met haar haat naar de mannen, die verzameld al haar energie om die 2 eruit te krijgen..
die flikkert hanna er meteen uit..quote:Op zondag 20 februari 2022 12:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik hoop op Grace. Weet zeker dat die speltechnisch de juiste beslissing zal nemen.
Jawel, die gaat echt nergens heen de komende weken.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Nawel tegen Salar wordt dan een monsterscore aan kijkers en stemmers.
Dus Salar is zo safe nog niet
speltechnisch voor haarzelf hoor. Grace speelt het spel heel geslepen. Die zou Tobias nog voor de bus gooien als ze daarmee zou kunnen winnen.quote:Op zondag 20 februari 2022 12:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik hoop op Grace. Weet zeker dat die speltechnisch de juiste beslissing zal nemen.
Tobias heeft gisteren tegen Hanna gezegd dat hij er voor haar zou zijn, nu Vera weg is....quote:
Ik welquote:Op zondag 20 februari 2022 13:01 schreef Verida het volgende:
[..]
Tobias heeft gisteren tegen Hanna gezegd dat hij er voor haar zou zijn, nu Vera weg is....
Dat zal Grace niet zo leuk vinden
Zo jaloers die Grace, Tobi die dit heerlijk vind, dit wordt nog wel spannend.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:01 schreef Verida het volgende:
[..]
Tobias heeft gisteren tegen Hanna gezegd dat hij er voor haar zou zijn, nu Vera weg is....
Nee. Hadden ze het gisteren over in bed. Dat hij haar niet alleen mocht laten. Wil samen in de finale. Toby zou er alles aan doen zei hij.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:01 schreef Verida het volgende:
[..]
speltechnisch voor haarzelf hoor. Grace speelt het spel heel geslepen. Die zou Tobias nog voor de bus gooien als ze daarmee zou kunnen winnen.
Dat was ook zo met Vera. Geen probleem dus.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:01 schreef Verida het volgende:
[..]
Salar krijgen ze niet weg, hoop ik.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:05 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nee. Hadden ze het gisteren over in bed. Dat hij haar niet alleen mocht laten. Wil samen in de finale. Toby zou er alles aan doen zei hij.
Enige die dat in de weg staat is Salar.
er zit nog verschil tussen zeggen en doen. Grace speelt het gewoon heel goed, likt zich bij iedereen in, maar is keihard en geslepen.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:05 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nee. Hadden ze het gisteren over in bed. Dat hij haar niet alleen mocht laten. Wil samen in de finale. Toby zou er alles aan doen zei hij.
Enige die dat in de weg staat is Salar.
Dat heeft ook maar heel kort geduurd, dat Tobias er was voor Vera.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat was ook zo met Vera. Geen probleem dus.
ja afl 1...iedereen die mij in de weg zit, eruit ermee..grace haar woorden.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:07 schreef Verida het volgende:
[..]
er zit nog verschil tussen zeggen en doen. Grace speelt het gewoon heel goed, likt zich bij iedereen in, maar is keihard en geslepen.
Instagram-storiesquote:Op zondag 20 februari 2022 13:08 schreef Angelique61 het volgende:
Ik kan die schilderijen niet vinden op insta?
in het verhaal van bbquote:Op zondag 20 februari 2022 13:08 schreef Angelique61 het volgende:
quote:Op zondag 20 februari 2022 13:08 schreef Angelique61 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedere week Nawel:quote:Op zondag 20 februari 2022 13:08 schreef Silves het volgende:
[..]
ja afl 1...iedereen die mij in de weg zit, eruit ermee..grace haar woorden.
5 weken later ondertussen...quote:Op zondag 20 februari 2022 13:10 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
I
[..]
Iedere week Nawel:
Als ik ga blijven dan ga ik knallen!
Die gaat Julio redden...quote:Op zondag 20 februari 2022 13:14 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat die van Nawel de meeste stemmen zal krijgen.
Zij zal LB zijn komende week.
Hopelijk niet.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:14 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist?quote:Op zondag 20 februari 2022 13:20 schreef Silves het volgende:
Hanna is ziek...tja dan is het makkelijk om haar naar huis te sturen..
als iemand salar volgt, zie je hem ook veel liggen..trouwens allemaal overdag, hangen, vervelen..quote:
Aanstellerij dusquote:Op zondag 20 februari 2022 13:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Welnee, ze zit nog gewoon in het Nawel aanbidders groepje op stream.
Dat is wel echt heel vervelend.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:22 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze heeft het al de hele morgen over dat ze ziek is, haar darmen spelen te veel op...
tip...het waait nog steeds, hou die tas open..klaar in 5 min..quote:Op zondag 20 februari 2022 13:26 schreef Ireth het volgende:
Ik zie al bijna 3 uur dat het over een half uur droog is op de buienradar, moeten folders lopen![]()
En de streams zijn ook nog eens megazaai
quote:Op zondag 20 februari 2022 13:20 schreef Silves het volgende:
Hanna is ziek...tja dan is het makkelijk om haar naar huis te sturen..
Nouchine: Misschien kunnen we de hottub in?quote:Op zondag 20 februari 2022 13:22 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze heeft het al de hele morgen over dat ze ziek is, haar darmen spelen te veel op...
Er staan geen namen bij toch?quote:Op zondag 20 februari 2022 13:14 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Verbaasd me niks met al die olie die ze binnenkrijgenquote:Op zondag 20 februari 2022 13:22 schreef Silves het volgende:
[..]
julio de winnaar...?quote:Op zondag 20 februari 2022 13:32 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Verbaasd me niks met al die olie die ze binnenkrijgen
Hond hier wil ook graag naar buiten, heb niets met regen.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:26 schreef Ireth het volgende:
Ik zie al bijna 3 uur dat het over een half uur droog is op de buienradar, moeten folders lopen![]()
En de streams zijn ook nog eens megazaai
En het aantal stemmen is niet te zien, dus manipuleerbaar qua uitslag...quote:
Nee dat is nog te vroeg. Ze zijn de uitslag nog aan het berekenen, lees: manipuleren...quote:
Met dat bed ook.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:13 schreef Silves het volgende:
[..]
Yep ondertussen ligt nous naast haar te knallen...
Zal wel na 15u zijnquote:Op zondag 20 februari 2022 13:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee dat is nog te vroeg. Ze zijn de uitslag nog aan het berekenen, lees: manipuleren...
En bovendien komt die uitslag altijd voor de groep in de woonkamer.
Zag een strip pillen naast hem liggen..quote:Op zondag 20 februari 2022 13:33 schreef Tuinfluitert het volgende:
Julio: Oh mijn rug, ik weet niet hoe ik moet liggen.
Hanne: Krijgt u pijnstillers?
Julio: Nee, nog niet.
Stem: Julio kom naar de dagboekkamer.
Ze hebben ook een zwaar leven daar.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Bewoners beginnen uit elkaar te vallen
Ja, dat is waar...quote:Op zondag 20 februari 2022 13:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
En het aantal stemmen is niet te zien, dus manipuleerbaar qua uitslag...
Moeten echt medelijden met ze hebben, zo zwaar.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze hebben ook een zwaar leven daar.
Ik hoop dat ze hem vertellen dat hij beter niet kan gaan liggen, of hangen op de bank.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:33 schreef Tuinfluitert het volgende:
Julio: Oh mijn rug, ik weet niet hoe ik moet liggen.
Hanne: Krijgt u pijnstillers?
Julio: Nee, nog niet.
Stem: Julio kom naar de dagboekkamer.
Paracetamol, misschien nu iets sterkers.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:34 schreef Silves het volgende:
[..]
Zag een strip pillen naast hem liggen..
Lieroyquote:Op zondag 20 februari 2022 13:37 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Paracetamol, misschien nu iets sterkers.
Zei ik gisteren al.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:36 schreef Thorelf het volgende:
als ik in de gouden kamer zou liggen,zou ik balen dat nouch nawel en julio daar nu ook liggen
Scheelt weer een camera switch in de nachtquote:Op zondag 20 februari 2022 13:36 schreef Thorelf het volgende:
als ik in de gouden kamer zou liggen,zou ik balen dat nouch nawel en julio daar nu ook liggen
Met namen er bij kunnen ze dat ook zeggen hoor, is niet zo moeilijkquote:Op zondag 20 februari 2022 13:39 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Juist daarom. Ze kunnen nu altijd zeggen dat die van Nawel de meeste stemmen had.
Ze moeten die slaapkamers overdag dichtgooien. Tussen 9-22 uurquote:Op zondag 20 februari 2022 13:38 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zei ik gisteren al.
Was zo gezellig daar.
Alles meteen geclaimd nu.
Veel te druk.
ja....quote:Op zondag 20 februari 2022 13:39 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Juist daarom. Ze kunnen nu altijd zeggen dat die van Nawel de meeste stemmen had.
Hopelijk mogen wij dat deze week gaan beslissen.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:40 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ze moeten die slaapkamers overdag dichtgooien. Tussen 9-22 uur
Wie zou het lef hebben om de kussens en dekbed op te pakken en naar de groene kamer verhuizen, zodat de tut en de lakei lekker alleen liggen..quote:Op zondag 20 februari 2022 13:36 schreef Thorelf het volgende:
Ja dat is ook waar.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:39 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Met namen er bij kunnen ze dat ook zeggen hoor, is niet zo moeilijk
wij 2 samenquote:Op zondag 20 februari 2022 13:40 schreef Silves het volgende:
[..]
Wie zou het lef hebben om de kussens en dekbed op te pakken en naar de groene kamer verhuizen, zodat de tut en de lakei lekker alleen liggen..
quote:Op zondag 20 februari 2022 13:40 schreef danilel het volgende:
ik las net op twitter dat salar tegen nouchine zou hebben gezegd dat hij haar schilderij met het kroontje mooi vond
Mooi, heb op dat schilderij gestemd.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:40 schreef danilel het volgende:
ik las net op twitter dat salar tegen nouchine zou hebben gezegd dat hij haar schilderij met het kroontje mooi vond
Haal dat misschien maar weg, ligt ook wel in de lijn van deze trash productie om haar weer LB te makenquote:Op zondag 20 februari 2022 13:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar....als nouch nu weer little brother wordt, saved ze misschien Nawel
Dat is zo, maar in ieder geval heb ik niet (per ongeluk) op Nawel gestemd. Bovendien zou ze ook Salar kunnen saven.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:42 schreef Verida het volgende:
[..]
dit heeft ze al een keer gedaan, zal geen 2de keer zijn..quote:Op zondag 20 februari 2022 13:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja stel dat Nawel en Salar er beiden op staan en Nouch moet kiezen... Wat zou ze dan doen?quote:Op zondag 20 februari 2022 13:47 schreef Silves het volgende:
[..]
dit heeft ze al een keer gedaan, zal geen 2de keer zijn..
Ik weiger ook. Je weet toch niet op wie je stemt.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:47 schreef Rhosyn het volgende:
Stemmen op een schilderij op Instagram.![]()
Ik laat me niet naar Instagram lokken.
Dat hoeft toch niet te worden opgenomen?quote:Op zondag 20 februari 2022 13:48 schreef freaky40 het volgende:
Het is zondag natuurlijk, dat betekend psycholoog dag, vandaar veel SL's op 2.
volgens mij is tegenwoordig op zaterdag psychquote:Op zondag 20 februari 2022 13:48 schreef freaky40 het volgende:
Het is zondag natuurlijk, dat betekend psycholoog dag, vandaar veel SL's op 2.
Weet ik wel zeker, want Salar zou het haar niet kwalijk nemen, andersom is dat een ander verhaalquote:Op zondag 20 februari 2022 13:48 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ja stel dat Nawel en Salar er beiden op staan en Nouch moet kiezen... Wat zou ze dan doen?
Ik denk dat ze voor Nawel kiest.
Misschien dat lb deze week vrijstelling kan geven. Maar dat kan bb ook zelf beslissen wat hun uitkomt.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:48 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ja stel dat Nawel en Salar er beiden op staan en Nouch moet kiezen... Wat zou ze dan doen?
Bb is helemaal in to the social media..dit heeeft niks meer te maken met gezellig tv kijken.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:47 schreef Rhosyn het volgende:
Stemmen op een schilderij op Instagram.![]()
Ik laat me niet naar Instagram lokken.
Nee, maar blijkbaar is het dan toch lastig een 2e stream er bij te hebben. Valt wel op.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:49 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet te worden opgenomen?
Onder dwang dan wel..stel je voor ze krijgt de moccromaffia achter haar aan..quote:Op zondag 20 februari 2022 13:48 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Of überhaupt een keer te wisselen van stream! Je zou bijna denken dat ze maar 1 camera hebbenquote:Op zondag 20 februari 2022 13:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, maar blijkbaar is het dan toch lastig een 2e stream er bij te hebben. Valt wel op.
Luie zondagquote:Op zondag 20 februari 2022 13:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Of überhaupt een keer te wisselen van stream! Je zou bijna denken dat ze maar 1 camera hebben
salar ligt in bed te slapen..quote:Op zondag 20 februari 2022 13:56 schreef Ireth het volgende:
Ik heb serieus Salar en Kristof niet meer gezien sinds gisteravond
was vorig jaar toch ook dat de bewoners elkaar moesten schilderen op canvas toen hadden ze joey nog in de gang gehangenquote:Op zondag 20 februari 2022 12:08 schreef Donna1000 het volgende:
Er was toch ook een vraag wie van de bewoners geverfd moet worden? ik heb niet gestemd, vond het te kinderachtig voor woorden
In ander breaking news: de zon komt op in het oosten en gaat onder in het westenquote:Op zondag 20 februari 2022 13:56 schreef Tuinfluitert het volgende:
Een gesprek Tobias en Grace ging er over dat ze nu met zijn achten zijn en er vier naar de finale gaan.
Arme kinderenquote:Op zondag 20 februari 2022 14:02 schreef engine het volgende:
Nawel wil graag kindjes en naar school brengen in een dikke auto
Waarom arme kinderen? Ik breng Moeraskitten ook altijd met de auto naar school.quote:
Omdat Nawel kinderen volgens mij als een accessoire ziet en de dikke auto als hoofddoel.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom arme kinderen? Ik breng Moeraskitten ook altijd met de auto naar school.
een link naar de site?quote:Op zondag 20 februari 2022 12:34 schreef Ireth het volgende:
Staan geen namen bij de schilderijen wie welke gemaakt heeft... straks stem ik op Nawel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |