SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
En daarom nomineert ze steeds Salar.quote:Op zondag 20 februari 2022 01:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Grace mist Vera en wil met Tobias in de finale staan
Grace wil met de zwakste in de finale staan, zo ook tobi...grace tegen Hanna bijvoorbeeld , Tobi tegen Julio...quote:Op zondag 20 februari 2022 01:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Grace mist Vera en wil met Tobias in de finale staan
Dat heeft geen zin, dat blijkt nu maar weer.quote:Op zondag 20 februari 2022 01:04 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
En daarom nomineert ze steeds Salar.
Zekerquote:Op zondag 20 februari 2022 01:05 schreef danilel het volgende:
[..]
Funkend de nacht in🤣
[..]
Is toch heel netjes
quote:Op zondag 20 februari 2022 01:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Eindelijk drie dagen vrij, ga nu mijn verdriet wegdrinken, fragmenten voor de dagdienst, welterusten ...![]()
DGK_Tegengas in BB / Big Brother 2022 Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
Geniet van je vrije dagenquote:Op zondag 20 februari 2022 01:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Eindelijk drie dagen vrij, ga nu mijn verdriet wegdrinken, fragmenten voor de dagdienst, welterusten ...![]()
DGK_Tegengas in BB / Big Brother 2022 Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
quote:Op zondag 20 februari 2022 01:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
sterktequote:Op zondag 20 februari 2022 01:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:Op zondag 20 februari 2022 01:08 schreef odie22 het volgende:
het wordt me weer veel te gezellig hier, tot morgen![]()
quote:Op zondag 20 februari 2022 01:10 schreef Silves het volgende:
Mensen uren vast in achtbaan België ...Kabouterplopsa land personeel niet eens met de uitslag??
De. VLOEK. Van. NAWELquote:Op zondag 20 februari 2022 01:10 schreef Silves het volgende:
Mensen uren vast in achtbaan België ...Kabouterplopsa land personeel niet eens met de uitslag??https://nos.nl/teletekst#101
What would Jezus do?quote:Op zondag 20 februari 2022 01:12 schreef Yolk het volgende:
Beetje kittelorig van Gracias aan het worden.
Ik ben eigenlijk niet zo dol op dronken mensen.....quote:
Sjeng nog es oan de gengquote:Op zondag 20 februari 2022 01:22 schreef Silves het volgende:
[..]
carneval in meestreech...pak diech vast en hoal de pekkjes oet de kast...
eindelijk kump doa weer die hermeniequote:Op zondag 20 februari 2022 01:27 schreef Silves het volgende:
[..]
[..]
gaon veer weer de vriethof op...![]()
Grace moet ff naar de keuken gaan voor de fles Cif en 'n schuursponsje, is die vlek zo foetsiequote:
ga je ook vieren?/quote:Op zondag 20 februari 2022 01:30 schreef danilel het volgende:
[..]
eindelijk kump doa weer die hermenie
quote:Op zondag 20 februari 2022 01:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Goed, nachtbrakers veel cos plezier.
Ik taai ook af
Of dezequote:Op zondag 20 februari 2022 01:27 schreef Silves het volgende:
[..]
[..]
gaon veer weer de vriethof op...![]()
Nawel moet in de center of attention blijven...quote:Op zondag 20 februari 2022 01:37 schreef zodeju het volgende:
Sneu voor Hanna.....ze wilde op Vera haar plek maar Nawel nam hem....die zei je slaapt toch daar ? Nee zei Hanna ik wilde hier gaan slapen. Och daar boven heb je het toch al helemaal geinstaleerd doelend op haar kaartjes.
Tegenover hun.quote:Op zondag 20 februari 2022 02:16 schreef Joyce-43 het volgende:
Nawel en noush liggen in vera haar bed,waar ligt julio?
Leuk voor Vera dat Dimitri er toch was.quote:
Pech voor Hanne, maar de wil van de Queen is natuurlijk wet.quote:Op zondag 20 februari 2022 01:37 schreef zodeju het volgende:
Sneu voor Hanna.....ze wilde op Vera haar plek maar Nawel nam hem....die zei je slaapt toch daar ? Nee zei Hanna ik wilde hier gaan slapen. Och daar boven heb je het toch al helemaal geinstaleerd doelend op haar kaartjes.
Nog iets gebeurd vannacht? Ze liepen gisteravond al behoorlijk aan elkaar te plukken.quote:Op zondag 20 februari 2022 02:16 schreef Joyce-43 het volgende:
Nawel en noush liggen in vera haar bed,waar ligt julio?
Het is Nawel-week.quote:Op zondag 20 februari 2022 08:02 schreef Lonneke1983 het volgende:
Wat is het thema van deze week eigenlijk?
Dit is een ode aan Nawelquote:Op zondag 20 februari 2022 07:51 schreef Dotteke het volgende:
Op beide stream slapende bewoners, nog niet veel leven in het BB huis.
quote:Op zondag 20 februari 2022 08:02 schreef Lonneke1983 het volgende:
Wat is het thema van deze week eigenlijk?
Zou me niets verbazenquote:Op zondag 20 februari 2022 08:09 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Dus ze krijgt vanmorgen ontbijt op bed van haar familie?
Er blijft weinig meer over zo he, ik snap niet dat Hanne nooit genomineerd wordt, die vind ik zo niets toevoegen.quote:Op zondag 20 februari 2022 08:13 schreef Whuzz het volgende:
Zit er aan te denken om videoland maar op te zeggen. Ik volgde de streams al minder, maar nu is het echt karig geworden.
Salar en Kristof vind ik leuk om te volgen.
Tobias en Grace boeit me weinig, maar kan ik er bij hebben.
De rest kan me gestolen worden.
Ik snap die hele negatieve en positieve stemmen nietquote:
quote:
quote:
Hadden ze teveel gedronken?quote:Op zondag 20 februari 2022 08:24 schreef humpty het volgende:
Wat een geschreeuw en gegil gisteravond tijdens het feestje
weet niet wie het ergste was Nouchine Grace of Nawel
Had ook het gevoel dat Hanne zich ongemakkelijk voelde
Ja dat er flink wat volume in die dames zit hebben wij kunnen horen toen de familie in de gameroom aangemoedigd werdquote:Op zondag 20 februari 2022 08:28 schreef humpty het volgende:
[..]
Viel volgens mij wel mee zijn gewoon van die schreeuwlelijkerds
Tobias mag van mij ook winnen. De dames die er nu nog in zitten vind ik ook niet veelquote:Op zondag 20 februari 2022 08:29 schreef humpty het volgende:
Van mij mag Kristoff of Salar winnen
die vrouwen gun ik het geen van allen
Die zije-zak mag zeker niet winnen, dan nog liever Salar die wintquote:Op zondag 20 februari 2022 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tobias mag van mij ook winnen. De dames die er nu nog in zitten vind ik ook niet veel
Ik vind het wel een leuke gast.quote:Op zondag 20 februari 2022 08:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die zije-zak mag zeker niet winnen, dan nog liever Salar die wint
quote:Op zondag 20 februari 2022 08:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die zije-zak mag zeker niet winnen, dan nog liever Salar die wint
Nee klopt snap daar ook niets van en een van de eerste dingen die Nawelquote:Op zondag 20 februari 2022 08:36 schreef Koos1958 het volgende:
Ik ben er na gisteravond ook eerlijk gezegd wel klaar mee. Nawel de favo van bb. Haar hele familie in de gameroom en dan aan de deur dingen doorgeven aan nawel. Echt kan er niet bij waarom dit mocht.
Wat is er doorgegeven dan?quote:Op zondag 20 februari 2022 08:36 schreef Koos1958 het volgende:
Ik ben er na gisteravond ook eerlijk gezegd wel klaar mee. Nawel de favo van bb. Haar hele familie in de gameroom en dan aan de deur dingen doorgeven aan nawel. Echt kan er niet bij waarom dit mocht.
En over brieven en toen nawrl vroeg wat vind je van nouchine begonnen ze Arabisch te praten en zei nawel nouchine staat naast mequote:Op zondag 20 februari 2022 08:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Wat is er doorgegeven dan?
Alleen info over thuis toch? Niks over bb
Ow ja hoeveel volgers ze heeft op insta, maar ze was al influenser voor ze bb inging
quote:Op zondag 20 februari 2022 09:00 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Dit fragment gaf mij een heel dubbel gevoel.
Nawel die zegt dat ze denkt dat het gedaan is voor haar en de reactie van de zus en de nicht daarop...
Ik kan verkeerd zijn, maar mij gaf dat de indruk van: 'oh, ze moest eens weten!'
#bigbrothernlbe pic.twitter.com/E2zBiIkI7Y
Ik weet ff niet hoe ik het anders had moeten doen! Sorry alvast.
Gister was mijn laatste dag streams ..quote:Op zondag 20 februari 2022 08:13 schreef Whuzz het volgende:
Zit er aan te denken om videoland maar op te zeggen. Ik volgde de streams al minder, maar nu is het echt karig geworden.
Salar en Kristof vind ik leuk om te volgen.
Tobias en Grace boeit me weinig, maar kan ik er bij hebben.
De rest kan me gestolen worden.
Nawel aan het stofzuigen? Daar heeft ze toch haar personeel voor zou je denken.quote:Op zondag 20 februari 2022 08:55 schreef humpty het volgende:
Nu Nawel aan het stofzuigen en daar komt Nouchine die roept
niet normaal niet normaal niet normaal
Nee dat had ik al door dat haar gedrag niet normaal is
fijn dat ze het zelf ook weet
quote:
Ik blijf met je meekijken hoor, kijk niet de hele dag maar als ik hier zit probeer ik ze aan te hebbenquote:
quote:
Gezelligquote:Op zondag 20 februari 2022 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik blijf met je meekijken hoor, kijk niet de hele dag maar als ik hier zit probeer ik ze aan te hebben
Na alle afmeldingen vermoed ik van nietquote:
Eerlijkquote:Op zondag 20 februari 2022 09:37 schreef Kodiak100 het volgende:
We hebben gisterenavond de cursus hoe maak je een RLS in de praktijk gezien
De familie op het feestje sloeg wel alles.
Wil je een sessie met julio om over je irritaties te pratenquote:Op zondag 20 februari 2022 09:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eerlijk
Ben blij dat ik het niet heb gezien
Irritatie is al hoog
Hahahaquote:Op zondag 20 februari 2022 09:39 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wil je een sessie met julio om over je irritaties te praten
One happy familyquote:Op zondag 20 februari 2022 09:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hahaha
Ik nlp hem zo onder tafel..
Ze gaan nu met z’n allen op 1 slaapkamer
Jaquote:Op zondag 20 februari 2022 09:42 schreef greysbones het volgende:
Zal er nu een soort van besef zijn? Dat BB Nawel als winnares wil ?
Bij bewoners Enginequote:
Oh nee bij hun niet. Zo hoog stond ze niet in die ranking die voor hun zo ongeveer heilig is geworden.quote:Op zondag 20 februari 2022 09:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bij bewoners Engine
Dat anderen eigenlijk geen kans hebben omdat BB wil dat Nawel wint
De rest zijn gewoon figuranten.quote:Op zondag 20 februari 2022 09:42 schreef greysbones het volgende:
Zal er nu een soort van besef zijn? Dat BB Nawel als winnares wil ?
Preciesquote:Op zondag 20 februari 2022 09:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De rest zijn gewoon figuranten.
Goedemorgen sneupke.
Is een mogelijkheid,tomatensoep met ballen kan ook.quote:Op zondag 20 februari 2022 09:49 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Tomaten gehakt voor in de spaghetti ?
Brood met bruchetta ookquote:Op zondag 20 februari 2022 09:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is een mogelijkheid,tomatensoep met ballen kan ook.
En Nawel Arabisch.quote:Op zondag 20 februari 2022 09:50 schreef greysbones het volgende:
Vorig jaar kregen een aantal een waarschuwing dat ze geen Frans meer mochten praten
Maar Grace mag wel de hele tijd Braziliaans praten…
Ook lekker.quote:
TV momentje.quote:
quote:Op zondag 20 februari 2022 09:52 schreef Benny het volgende:
[..]
En Vlaams. Er wordt verdacht veel Vlaams gesproken
Ja.. met wie moet er beschilderd worden.quote:Op zondag 20 februari 2022 09:52 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Zie ik daar nu gehakt op het aanrecht staan?
Is dat omdat wij gehakt van de bewoners gaan maken in de kijkersweek?
Ze hebben zoutquote:Op zondag 20 februari 2022 09:53 schreef Koos1958 het volgende:
Zonder kruiden smaken dat gehakt en de tomaten nergens naar.
Die voelt de bui al hangenquote:Op zondag 20 februari 2022 09:54 schreef lonneberga het volgende:
Oh dear,ons Julio beetje last van zijn rug?
Mss is het wel gekruid gehakt.quote:
Hier is de COS heilig bij.quote:
Ik had het niet zo bedoeldquote:
Jij weer.quote:
je moet maar durven vanachter je toetsenbordquote:
Blijft dat zo of was het voor 1 nachtje?quote:Op zondag 20 februari 2022 01:37 schreef zodeju het volgende:
Dat blijft zo.quote:Op zondag 20 februari 2022 09:59 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Blijft dat zo of was het voor 1 nachtje?
Jij, jij ook Ireth! Je bent gewoon een massamoordenaar. Geef gewoon toe en doe boete!quote:
Ze heeft 5 volgers.quote:
En dan de mogelijkheid tot reacties uitschakelenquote:Op zondag 20 februari 2022 10:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jij, jij ook Ireth! Je bent gewoon een massamoordenaar. Geef gewoon toe en doe boete!
Nawel en Nouch liggen samen.quote:Op zondag 20 februari 2022 10:03 schreef Thorelf het volgende:
Waar slaapt nr 8 dan? Ligt julio nu alleen op groen.
Ze willen natuurlijk dichtbij Grace liggen om te kunnen smoezen snachtsquote:
Echt hoor,even haar tijdlijn gecheckt.quote:
Apneu apparaat.quote:Op zondag 20 februari 2022 10:06 schreef Pinnenmutske het volgende:
Wat voor apparaat heeft Julio?
Ik kijk niet maar vind het grappig hoe jullie commentaar geven.
Zuurstof apparaat voor slaapapneuquote:Op zondag 20 februari 2022 10:06 schreef Pinnenmutske het volgende:
We zijn ook leukquote:Op zondag 20 februari 2022 10:06 schreef Pinnenmutske het volgende:
Aha net zoals ik.quote:Op zondag 20 februari 2022 10:07 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Zuurstof apparaat voor slaapapneu
Eerst zuipen en daarna taart eten ligt het natuurlijk niet aan.quote:Op zondag 20 februari 2022 10:09 schreef greysbones het volgende:
Tobias heeft een complexe maag
Dat we het even weten
Oh gewoon iemand die overal dit soort berichten neerplempt.quote:
Spaghettiquote:Op zondag 20 februari 2022 10:14 schreef Rhosyn het volgende:
Eten voor deze week.
Tomaten, gehakt...
nog meer?
Nopequote:Op zondag 20 februari 2022 10:14 schreef FreshFruit het volgende:
Of zou het een reactie zijn op de tweet van Mario.
Pizzadeeg kunnen ze toch onbeperkt zelf maken?quote:
quote:Op zondag 20 februari 2022 10:18 schreef engine het volgende:
[..]
Pizzadeeg kunnen ze toch onbeperkt zelf maken?
Zal wel even duren voor ze dat beseffenquote:Op zondag 20 februari 2022 10:18 schreef engine het volgende:
[..]
Pizzadeeg kunnen ze toch onbeperkt zelf maken?
Wat een ouderwetse inrichting.quote:
Die zorg wel in haar eentje, dat het verboden is om op haar te stemmen, want jezus heeft dit bepaald..quote:Op zondag 20 februari 2022 10:23 schreef Rhosyn het volgende:
Door Grace moet ik zo vaak het geluid uit doen.
Hopelijk worden de bewoners het ook zat.
Wie zouden allemaal op Grace kunnnen stemmen?
Kristof
Salar
Julio
Als ze op de bank komt is ze weg.
quote:Op zondag 20 februari 2022 10:30 schreef Angelique61 het volgende:
Blijft Nouch nou bij Nawal in bed slapen?
Nawel is hartstikke schoon, als ze vieze voeten heeft dan veegt ze die af aan andermans bed dus haar bed en zijzelf zijn schoon hoor.quote:
Ik zie ze hun kaarten boven dat bed hangen.quote:Op zondag 20 februari 2022 10:30 schreef Angelique61 het volgende:
Ze heeft gisteren door de deur van de gameroom wat extra informatie gekregen ( in het arabisch) over nouch.quote:Op zondag 20 februari 2022 10:30 schreef Angelique61 het volgende:
Ja.quote:Op zondag 20 februari 2022 10:33 schreef KoningWouter het volgende:
Oh nee he komen Nawel en Julio nu de gouden kamer vervelen?
Dat moment was zelfs in de live gisteren.quote:Op zondag 20 februari 2022 10:33 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Nawel is hartstikke schoon, als ze vieze voeten heeft dan veegt ze die af aan andermans bed dus haar bed en zijzelf zijn schoon hoor.
Toch te enthousiast de Kabouter Plopdans meegedanstquote:Op zondag 20 februari 2022 10:38 schreef FreshFruit het volgende:
Weer een zeer pootje?
[ afbeelding ]
Eigenlijk best onbegrijpelijk , Net zoals de Trump aanhangers enquote:Op zondag 20 februari 2022 10:29 schreef Poeziewoes het volgende:
Als je her en der leest over BB , gelooft de overgrote meerderheid niet, dat de stemming gisteren eerlijk is geweest.
Hoe help je een programma om zeep, best zonde, veel mensen beleefde er plezier aan, nu weet je zeker dat we niks in te brengen hebben!
Zeer pootje en zeer hoofdjequote:Op zondag 20 februari 2022 10:38 schreef FreshFruit het volgende:
Weer een zeer pootje?
[ afbeelding ]
Ik geloof dat allemaal wel.quote:Op zondag 20 februari 2022 10:40 schreef freaky40 het volgende:
Er is weer een nieuwe vraag van BB:
[ afbeelding ]
Precies wat ik dacht.quote:Op zondag 20 februari 2022 10:40 schreef Yolk het volgende:
[..]
Toch te enthousiast de Kabouter Plopdans meegedanst
Het zit hem ook niet mee.quote:
Kristof fluistert tegen Grace dat de kijker heeft besloten dat hun 2 een geheime missie moeten doen.quote:Op zondag 20 februari 2022 10:41 schreef Angelflush het volgende:
Kristof fluistert tegen Grace dat de kijker heeft besloten dat hun 2 een geheime missie moeten doen. Kristof roept iedereen naar de woonkamer en zegt dat hij voor iedere dag iets leuks heeft.
Dat dacht ik ook al durfde het niet te zeggen… lijkt wel een oude oma interieur, ik heb nog nooit zoiets gezien in deze tijd. 🤣🧐quote:
Op Instagram:quote:Op zondag 20 februari 2022 10:40 schreef freaky40 het volgende:
Er is weer een nieuwe vraag van BB:
[ afbeelding ]
Je kan hier alles zeggen hoor.quote:Op zondag 20 februari 2022 10:43 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al durfde het niet te zeggen… lijkt wel een oude oma interieur, ik heb nog nooit zoiets gezien in deze tijd. 🤣🧐
Ze wonen in een dorp in Vlissingen.quote:Op zondag 20 februari 2022 10:43 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al durfde het niet te zeggen… lijkt wel een oude oma interieur, ik heb nog nooit zoiets gezien in deze tijd. 🤣🧐
Zitten ze niet ergens in een oude kroeg of zo ? Toen die moeder in beeld was leek het niet zo ouderwetsquote:Op zondag 20 februari 2022 10:43 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Oh getsie.quote:Op zondag 20 februari 2022 10:44 schreef Benny het volgende:
[..]
Op Instagram:
Rankschik de bewoners. De eerste 4 in de ranking spelen een spel
En denk goed na, want...
De winnaar van het spel krijgt immuniteit & de eerste afvaller is meteen genomineerd
Denk het niet,je ziet Vera haar beer op die groene stoel liggen.En moeder Vera was gisteren aan het werk,daarom kon ze niet naar de studio komen.quote:Op zondag 20 februari 2022 10:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zitten ze niet ergens in een oude kroeg of zo ? Toen die moeder in beeld was leek het niet zo ouderwets
Dat was ik even vergeten.quote:
Heb dat bewuste moment even apart gemonteerd .....quote:Op zondag 20 februari 2022 10:34 schreef Verida het volgende:
Ze heeft gisteren door de deur van de gameroom wat extra informatie gekregen ( in het arabisch) over nouch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
raarquote:Op zondag 20 februari 2022 10:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Denk het niet,je ziet Vera haar beer op die groene stoel liggen.En moeder Vera was gisteren aan het werk,daarom kon ze niet naar de studio komen.
Moeder zat op werkquote:Op zondag 20 februari 2022 10:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zitten ze niet ergens in een oude kroeg of zo ? Toen die moeder in beeld was leek het niet zo ouderwets
quote:Op zondag 20 februari 2022 10:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Heb dat bewuste moment even apart gemonteerd .....![]()
[ afbeelding ]
Nawel krijgt informatie van thuis.Ongekend dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal cabaretteketet!
quote:Op zondag 20 februari 2022 10:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Heb dat bewuste moment even apart gemonteerd .....![]()
[ afbeelding ]
Nawel krijgt informatie van thuis.Ik kan er geen chocola van maken, maar misschien is er een cosser die het even kan ondertitelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar sowieso fout dat er zoveel door die deur heen gezegd mag worden.
Death proof van Tarantino wil Grace.quote:
Stomme vraag misschien. Maar pakken ze ook het gemiddelde waarvan de kijkers mensen plaatsen? Of kijken ze echt puur naar hoeveel kijkers een bewoner op dezelfde plek hebben gezetquote:
Getuige de achtergrond zat ze inmiddels thuis volgens mij, waarschijnlijk tot laat moeten werken en het daardoor niet meer redden naar de studio.quote:
Geen idee???quote:Op zondag 20 februari 2022 11:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Stomme vraag misschien. Maar pakken ze ook het gemiddelde waarvan de kijkers mensen plaatsen? Of kijken ze echt puur naar hoeveel kijkers een bewoner op dezelfde plek hebben gezet
U bent nu aan het werk zei Peter.quote:Op zondag 20 februari 2022 11:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Getuige de achtergrond zat ze inmiddels thuis volgens mij, waarschijnlijk tot laat moeten werken en het daardoor niet meer redden naar de studio.
Ah okeyquote:
Volgens mij heb ik zo'n pak ook wel eens op de site van Hunkemoller gezienquote:Op zondag 20 februari 2022 11:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ah okey
Misschien weet iemand anders het
ja, maar of je Peter moet geloven....Hij zei ook dat Dimi niet kon komen terwijl Dimi dus al haast onderweg wasquote:Op zondag 20 februari 2022 11:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
U bent nu aan het werk zei Peter.
Weten we al wat dat ronde ding was achter vera's moeder?quote:Op zondag 20 februari 2022 10:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja, klopt, Maar ik heb op de merknaam gezocht. En daar komt niet echt iets uit. Ja, via ebay en amazone.quote:Op zondag 20 februari 2022 11:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik zo'n pak ook wel eens op de site van Hunkemoller gezien
Ja gisteren, direct na de liveshowquote:Op zondag 20 februari 2022 11:09 schreef Ireth het volgende:
Was er een stemronde over iemand schilderen???
Dat weten wij niet. Kan je alleen maar naar gissen.quote:Op zondag 20 februari 2022 11:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Stomme vraag misschien. Maar pakken ze ook het gemiddelde waarvan de kijkers mensen plaatsen? Of kijken ze echt puur naar hoeveel kijkers een bewoner op dezelfde plek hebben gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |