quote:Op zondag 20 februari 2022 00:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, maar zo jammer dat Vera weg is, zo onterecht ....![]()
5 keer is scheepsrechtquote:Op zondag 20 februari 2022 00:46 schreef danilel het volgende:
[..]
Nawel nu 4 x gesaved, volgende week weg
als het niet volgens de regels is gegaan wel jaquote:Op zondag 20 februari 2022 00:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Gert verhulst heeft nooit van vera gehoord..wel van de serie moccro maffia, euh de tokkie van dubai, met haar suiker feest en ooms.quote:Op zondag 20 februari 2022 00:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, volgende week Julio of Hanne ....Nawel gaat winnen helaas.quote:Op zondag 20 februari 2022 00:46 schreef danilel het volgende:
Nawel nu 4 x gesaved, volgende week weg
Vrees ook dat Nawel er nog wel even in zal zittenquote:Op zondag 20 februari 2022 00:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, volgende week Julio of Hanne ....Nawel gaat winnen helaas.
slaap welquote:Op zondag 20 februari 2022 00:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Bedtijd, morgen zijn ze weer niet voor uit te branden
yep eerlijk verdelen..clubs en cafes dicht om 1 u...ook de kleuterklas met tante BBquote:Op zondag 20 februari 2022 00:49 schreef odie22 het volgende:
ik vind het wel mooi geweest zo , ze mogen naar bed
Nee, nee, nee. (glennis stijl a la afscheid)quote:Op zondag 20 februari 2022 00:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
dan moet gert verhulst die schele botteogen eens open doenquote:Op zondag 20 februari 2022 00:48 schreef Silves het volgende:
[..]
Gert verhulst heeft nooit van vera gehoord..wel van de serie moccro maffia, euh de tokkie van dubai, met haar suiker feest en ooms.
Nee, nee, neequote:Op zondag 20 februari 2022 00:50 schreef Willewa het volgende:
Wel grappig dat het hier veelal zo of vol liefde is of vol haat 😂 Tuurlijk heb ik m’n favorieten en wat minder favorieten, maar iedereen heeft z’n kwaliteiten en mooie eigenschappen toch. Leroy vond ik ook een vage hork en niet de pienterste, soms erg lomp, maar had ook gewoon mooie eigenschappen.
geef je link eens superster...krijg je ook van mij een hartje..quote:Op zondag 20 februari 2022 00:51 schreef mario390 het volgende:
nu heb ik vele likes op de tweet
[ afbeelding ]
we zijn net over de helft, er kan nog zoveel gebeuren,quote:Op zondag 20 februari 2022 00:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
superster?quote:Op zondag 20 februari 2022 00:53 schreef Silves het volgende:
[..]
geef je link eens superster...krijg je ook van mij een hartje..
Er komt een dag, dat Tobi flipt...en wie krijgt weer de schuld...yep Kristof die wel met alle dames kan bonden..quote:Op zondag 20 februari 2022 00:53 schreef odie22 het volgende:
[..]
we zijn net over de helft, er kan nog zoveel gebeuren,
ik zie nog wel leuke twists en ruzies aankomen hoor
Okee, okee, okee. Snap die (algemene) haat niet zo goed. Doel niet alleen op Leroy of bijv Nawel wat ik hier zie 😅 Lijkt alsof mensen blind worden zodra ze wat dingen niet leuk vinden en dat diegene nooit meer iets goed kan doen verder, de meest verschrikkelijk persoon is en altijd zal blijven, de dingen die diegene wel goed doet als nep gezien wordt, publiekelijk genageld moet worden en dood moet :’)quote:
jij vind 14 likes veel???quote:Op zondag 20 februari 2022 00:51 schreef mario390 het volgende:
nu heb ik vele likes op de tweet
[ afbeelding ]
Misschien eens een keer geen nominatie, nog wat nieuwe of oud bewoners erbij al dan niet voor de pot er bij.quote:Op zondag 20 februari 2022 00:55 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Nog 7 weken te gaan en er zitten nog 8 in en er moeten nog 4 overblijven? Hoe gaan ze dit doen?
Misschien nog iemand naar het datacenter, welke dan weer terug komt.quote:Op zondag 20 februari 2022 00:55 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Nog 7 weken te gaan en er zitten nog 8 in en er moeten nog 4 overblijven? Hoe gaan ze dit doen?
Een tip!quote:Op zondag 20 februari 2022 00:55 schreef Willewa het volgende:
[..]
Okee, okee, okee. Snap die (algemene) haat niet zo goed. Doel niet alleen op Leroy of bijv Nawel wat ik hier zie 😅 Lijkt alsof mensen blind worden zodra ze wat dingen niet leuk vinden en dat diegene nooit meer iets goed kan doen verder, de meest verschrikkelijk persoon is en altijd zal blijven, de dingen die diegene wel goed doet als nep gezien wordt, publiekelijk genageld moet worden en dood moet :’)
hij heeft toch pas zijn oogleden laten liften dus dat moet nu makkelijker gaanquote:Op zondag 20 februari 2022 00:52 schreef odie22 het volgende:
[..]
dan moet gert verhulst die schele botteogen eens open doen, wie denkt ie wel dat ie is
Je vader is overleden en had gisteren jarig geweest.quote:Op zondag 20 februari 2022 00:33 schreef mario390 het volgende:
weet je wie nog buiten mijn vater gisteren
jarig gewezen was ,wanneer hij nog leven
word?
Bat out of hellquote:Op zondag 20 februari 2022 00:58 schreef Silves het volgende:
[..]
Welke hit? we slaan ons er wel door?
Een tip! Niet zo populair niet-inhoudelijk mocking reageren. Overigens gebruik ik gewoon interpunctie, het is gewoon een opsommingen en dus 1 zin met komma’s. Daaaag :’)quote:
Afscheid, nee, nee, neequote:Op zondag 20 februari 2022 00:58 schreef Silves het volgende:
[..]
Welke hit? we slaan ons er wel doorheen?
ja en falcoquote:Op zondag 20 februari 2022 00:58 schreef sylviae het volgende:
[..]
Je vader is overleden en had gisteren jarig geweest.
quote:Op zondag 20 februari 2022 00:59 schreef Willewa het volgende:
[..]
Een tip! Niet zo populair niet-inhoudelijk mocking reageren. Overigens gebruik ik gewoon interpunctie, het is gewoon een opsommingen en dus 1 zin met komma’s, daaaag :’)
Kan alleen een hit van Whitney Houston zijnquote:Op zondag 20 februari 2022 00:58 schreef Silves het volgende:
[..]
Welke hit? we slaan ons er wel doorheen?
Net zo verwelkt als hun 'relatie' nu al is...quote:Op zondag 20 februari 2022 01:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Vera haar roos van Dimi achtergelaten
My love is your lovequote:Op zondag 20 februari 2022 01:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kan alleen een hit van Whitney Houston zijn
Vergetenquote:Op zondag 20 februari 2022 01:01 schreef Silves het volgende:
nu ff serieus, gaan we nu elke keer Vera en dimi volgen...of zijn we ze al vergeten...ikke wel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |