Kristof en Nouchine hebben ook wel een goede klik. Bovendien wil je niet tegenover Nouchine komen, die heeft de fans van Nawel én Salar ook mee. Dat beseft Kristof wel, slimme knul. Maar ben benieuwd naar het verdere verloop.quote:Op zondag 20 februari 2022 00:29 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Benieuwd of ie het even gunstig of plezierig zou vinden als Kristofke voorstelt om op Nouche te gaan voor nominatie.... want veertje was meer en meer naar de meiden aan het trekken (zij gaf ook al aan niet meer op Nawel of Nouche te gaan).
Nicolaus Copernicusquote:Op zondag 20 februari 2022 00:33 schreef mario390 het volgende:
weet je wie nog buiten mijn vater gisteren
jarig gewezen was ,wanneer hij nog leven
word?
Dat was een (prachtige) verkeerde inschatting.quote:Op zondag 20 februari 2022 00:28 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat dacht michel vorig jaar ook dat hij het wel zou redden van jill
Hij weet dat Nawel heel sterk staat... dus moet hij kiezen om zelf in de finale komen te staan tussenquote:Op zondag 20 februari 2022 00:34 schreef Yolk het volgende:
[..]
Kristof en Nouchine hebben ook wel een goede klik. Bovendien wil je niet tegenover Nouchine komen, die heeft de fans van Nawel én Salar ook mee. Dat beseft Kristof wel, slimme knul. Maar ben benieuwd naar het verdere verloop.
Nog ff en ze hebben geen fans meer, de wannabees worden veel te veel verwend..alleen al de strijd tussen fans? zoooo kinderachtig.zo studio 100quote:Op zondag 20 februari 2022 00:34 schreef Yolk het volgende:
[..]
Kristof en Nouchine hebben ook wel een goede klik. Bovendien wil je niet tegenover Nouchine komen, die heeft de fans van Nawel én Salar ook mee. Dat beseft Kristof wel, slimme knul. Maar ben benieuwd naar het verdere verloop.
Wordt echt tijd dat nawal er uit wordt gepleurt. Ik stem voor een little brother voor Kristoffquote:Op zondag 20 februari 2022 00:36 schreef Silves het volgende:
[..]
Nog ff en ze hebben geen fans meer, de wannabees worden veel te veel verwend..alleen al de strijd tussen fans? zoooo kinderachtig.zo studio 100
en 6 pinnenquote:Op zondag 20 februari 2022 00:38 schreef danilel het volgende:
[..]
Wordt echt tijd dat nawal er uit wordt gepleurt. Ik stem voor een little brother voor Kristoff
Jaaaaaaaaaaquote:Op zondag 20 februari 2022 00:38 schreef danilel het volgende:
[..]
Wordt echt tijd dat nawal er uit wordt gepleurt. Ik stem voor een little brother voor Kristoff
sterren op het doek met Euzquote:Op zondag 20 februari 2022 00:38 schreef Silves het volgende:
Verven, schilderen serieus? toch maar richting kinderprogramma..ik ga zo maar langzaam afhaken , dit gaat gewoon te ver..
is allemaal tactischquote:Op zondag 20 februari 2022 00:40 schreef ChilllayD het volgende:
Waarom is Salar zo snel 'lam' zoals hij dat zelf zegt. Die kan weinig hebben geloof ik.
quote:Op zondag 20 februari 2022 00:41 schreef Silves het volgende:
[..]
Of bob ross..en dan natuurlijk de doeken verkopen voor een goed doel![]()
![]()
NOT
pak jij de jouwe in alsjeblieft?quote:Op zondag 20 februari 2022 00:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Nawel kan haar koffer weer uitpakken
grapjequote:Op zondag 20 februari 2022 00:42 schreef ChilllayD het volgende:
[..]
Nou ik weet niet in welk voordeel dat dan moet werken.
quote:Op zondag 20 februari 2022 00:42 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
pak jij de jouwe in alsjeblieft?
quote:Op zondag 20 februari 2022 00:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wel blij dat Leroy eindelijk weg is, wat een loser was dat, drie keer gesaved door BB ....
Nawel nu 4 x gesaved, volgende week wegquote:Op zondag 20 februari 2022 00:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wel blij dat Leroy eindelijk weg is, wat een loser was dat, drie keer gesaved door BB ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |