SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdNo mercy for animal abusers
had je dit 4 uur lang willen horen danquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat zei ik in uurtje is het gedaan
Feestje klaar
Weer genoeg content
Absoluut nietquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:50 schreef odie22 het volgende:
[..]
had je dit 4 uur lang willen horen dan
BB ligt al op één oor.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:51 schreef Snapjewerktnietmeer het volgende:
Dit is gewoon ingesproken:)
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:52 schreef engine het volgende:
Viewers week![]()
Ik verwacht hier veel van eigenlijk.
Das Hanne volgens mij..quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:51 schreef Ptr67 het volgende:
Hier het stukje waar Vera's stem op de achtergrond te horen is met "Jazekeurrr"... is duidelijk haar stem... en dit bijna 2u na haar exit.
Echt raar...
Van haar scharrelquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:53 schreef -sabine- het volgende:
Volgens mij zei enkele minuten geleden Nawel tegen Grace dat ze info had over brieven oid. Toen ze net uit de gang kwamen, met Hannah erbij.
Dit is wel het moment om door te pakken.quote:
Zal wel weer een faal wordenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:52 schreef engine het volgende:
Viewers week![]()
Ik verwacht hier veel van eigenlijk.
dat dacht ik daarstraks idd ook te horen. lijkt precies veraquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:51 schreef Ptr67 het volgende:
Hier het stukje waar Vera's stem op de achtergrond te horen is met "Jazekeurrr"... is duidelijk haar stem... en dit bijna 2u na haar exit.
Echt raar...
duidelijk Hannequote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:51 schreef Ptr67 het volgende:
Echt raar...
Klinkt mij als hannaquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:51 schreef Ptr67 het volgende:
Echt raar...
Met de eerste opdracht: Wie moeten de bewoners schilderen? Heb ik er al geen fiducie in.....quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:53 schreef engine het volgende:
[..]
Dit is wel het moment om door te pakken.
Absoluut Hannequote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:51 schreef Ptr67 het volgende:
Echt raar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |