abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203888112
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
First Man - [VS] 2018 9 2:21 uur | Boek, Drama
Astronaut Neil Armstrong traint tien jaar lang voor de vlucht van zijn leven en bereidt zich voor om als eerste mens voet te zetten op de maan.

The Guardians of Justice - [VS] S01 2022 16 - Netflix Original | Actie, Comedy, Mystery, Provocerend, Sci-Fi
Als hun schijnbaar onverschrokken leider zichzelf vernietigt, moet een team van gestoorde superhelden het opnemen tegen het etterende kwaad in de wereld... en in henzelf.

Our Ladies - [VK] 2021 12 1:45 uur | Boek, Comedy, Drama, Tienerfilm
In het Schotland van de jaren 90 grijpt een groepje katholieke schoolmeisjes tijdens een zangwedstrijd in Edinburgh hun kans om gedurfde ambities na te jagen.

Superstore - [VS] S06 2019 9 | Comedy
In een superstore in St. Louis probeert een groep werknemers met unieke persoonlijkheden om te gaan met klanten, het dagelijkse werk en elkaar.

Worst Roommate Ever - [VS] S01 2022 14 - Netflix Original | Documentaire
Gewelddadige oplichters. IJskoude moordenaars. Deze angstaanjagende waargebeurde verhalen onthullen enkele van de ergste vormen van samenwonen die je je kunt voorstellen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Forum Admin dinsdag 1 maart 2022 @ 15:05:47 #77
35723 crew  GGMM
pi_203894232
quote:
Zag hem net ook voorbij komen, lijkt mij wel een leuke film
Who cares if one more light goes out?
In the sky of a million stars.
pi_203894260
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2022 15:42 schreef maily het volgende:
S2 van Sweet Magnolia's gisteren afgekeken.
Er komt een S3, kan niet missen _O-

Begonnen aan The Sinner.
Hopen dat S3 wel iets beter wordt dan..
Inventing Anna begonnen gisteren, geen idee wat ik daar van moet vinden..
Who cares if one more light goes out?
In the sky of a million stars.
  roze dinsdag 1 maart 2022 @ 16:01:50 #80
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_203894281
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2022 17:33 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Met die anderen wordt blijkbaar nog onderhandeld, dus wie weet. Maar Hyde sowieso niet ;(
Nou laat maar dan haha.
Your beauty never ever scared me.
pi_203895261
Bumblebee - [VS] 2018 12 1:54 uur | Actie, Sci-Fi
Bumblebee vlucht in 1987 voor de Decepticons en verstopt zich op aarde. Hij raakt bevriend met een droevige tiener, maar dan krijgt de vijand de Kever weer in het vizier.

Chappelle's Home Team - Earthquake: Legendary - [VS] 2022 AL 0:36 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Earthquake schudt het podium op met zijn meningen over 'gezondheid is rijkdom', prostaatonderzoeken en een bijzonder lange celebritybegrafenis.

Dunya & Desie - [Nederland] 2008 AL 1:41 uur | Comedy, Drama, Feelgood
In deze film, die gebaseerd is op de gelijknamige serie, reizen de twee 18-jarige beste vriendinnen door Marokko op zoek naar Desies vader.

Tropa de Elite - [Brazilië] 2007 16 1:54 uur | Actie, Boek, Drama, Misdaad
Vlak voor hij met pensioen gaat, moet een uitgebluste politieman uit Rio de Janeiro een betrouwbare opvolger vinden die een gevaarlijke missie kan leiden.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 17:54:32 #82
8369 speknek
Another day another slay
pi_203895793
Sweet, na Portrait of a Lady on Fire (aanrader trouwens), was First Man zo'n andere film die ik gemist heb in de bioscoop en zat te wachten tot een streamer hem zou aanbieden. Doet Netflix goed, ik had ze bijna tijdelijk opgezegd voor HBO.

quote:
Driekwart in en volgens mij is de volledige film gespoilered dus ik heb hem maar uitgezet.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_203899732
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 08:21 schreef Aether het volgende:
[/spoiler]
Juvenile Justice - [Zuid-Korea] S01 2022 16 - Netflix Original | Drama, Misdaad, Rechtbank
Een taaie rechter compenseert haar afkeer van jonge criminelen met sterke overtuigingen over rechtvaardigheid en straf terwijl ze ingewikkelde jongerenzaken afhandelt.

Deze gebinged gisteren en vandaag.
Prima serie :Y
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_203902536
Against the Ice - [Denemarken] 2022 12 1:43 uur - Netflix Original | Boek, Drama
Twee mannen zijn in Groenland op zoek naar een zoekgeraakte kaart en moeten vechten om te overleven. Gebaseerd op de waargebeurde poolexpeditie van Denemarken in 1909.

The Pirates: The Last Royal Treasure - [Zuid-Korea] 2022 16 2:06 uur - Netflix Original | Actie, Comedy
Een stel moedige Joseonse piraten en bandieten trotseert stormachtige wateren en militante rivalen en volgt mysterieuze aanwijzingen op zoek naar koninklijk goud op zee.

Ritmo salvaje | Savage Rhythm - [Colombia] S01 2022 16 - Netflix Original | Drama, Musical
De tegenovergestelde werelden van twee dansers in Colombia botsen op en buiten de dansvloer wanneer hun ambitie naar succes hen op een verraderlijk pad brengt.
pi_203902788
quote:
Worst Roommate Ever - [VS] S01 2022 14 - Netflix Original | Documentaire
Gewelddadige oplichters. IJskoude moordenaars. Deze angstaanjagende waargebeurde verhalen onthullen enkele van de ergste vormen van samenwonen die je je kunt voorstellen.
Hier gister eerste aflevering van gekeken, prima crime-docu als de rest van de afleveringen ook zo zijn :)
  roze woensdag 2 maart 2022 @ 08:16:20 #86
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_203902819
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 08:09 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Hier gister eerste aflevering van gekeken, prima crime-docu als de rest van de afleveringen ook zo zijn :)
Ben benieuwd :9
pi_203902892
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2022 08:16 schreef Ama het volgende:

[..]
Ben benieuwd :9
Aanrader, niet op Netflix maar via torrent: Curse of the Chippendales.

Die heb ik in één ruk uitgekeken. Zat zo goed in elkaar met zoveel intriges, moord, achtergrondinformatie en ik hou van het jaren 80/90 tijdsbeeld.
  roze woensdag 2 maart 2022 @ 08:26:49 #88
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_203902913
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 08:24 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Aanrader, niet op Netflix maar via torrent: Curse of the Chippendales.

Die heb ik in één ruk uitgekeken. Zat zo goed in elkaar met zoveel intriges, moord, achtergrondinformatie en ik hou van het jaren 80/90 tijdsbeeld.
Mweh heb niet veel zin meer om tegenwoordig nog te downloaden als ik toegang heb tot bijna alle streamingdiensten. :D Er is altijd wel iets te kijken. Maar toch bedankt voor de tip.
pi_203902947
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2022 08:26 schreef Ama het volgende:

[..]
Mweh heb niet veel zin meer om tegenwoordig nog te downloaden als ik toegang heb tot bijna alle streamingdiensten. :D Er is altijd wel iets te kijken. Maar toch bedankt voor de tip.
Hij staat als het goed is op Amazon en NPO zie ik net ;)
  roze woensdag 2 maart 2022 @ 08:32:11 #90
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_203902963
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 08:30 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Hij staat als het goed is op Amazon en NPO zie ik net ;)
Ooh dan gooi ik hem op Amazon even op mijn lijst.
pi_203908563
twitter
pi_203908581
twitter
pi_203909288
Instant Family - [VS] 2018 9 1:59 uur | Comedy, Feelgood
Een stel dat huizen aankoopt en doorverkoopt, weet zeker dat ze dit nieuwste project aankunnen: de adoptie van drie pleegkinderen. Maar ze lijken in niets op een gezin.

Paul - [VK] 2011 12 1:43 uur | Comedy, Sci-Fi
Twee sci-fi-fanaten willen achterhalen wat er nu precies midden in het beruchte Area 51 in Nevada te vinden is en stuiten op een vluchtend buitenaards wezen.

Push - [VS] 2009 12 1:51 uur | Actie, Sci-Fi
Telekinetische Nick Gant en helderziende Cassie Holmes proberen samen een medium te vinden dat hen kan helpen bij het vernietigen van de schimmige Division.
  Spellchecker woensdag 2 maart 2022 @ 21:23:01 #94
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_203916974
L'Agence : L'immobilier de luxe en famille | The Parisian Agency: Exclusive Properties - [Frankrijk] S02 2021 AL - Netflix Original | Reality
Deze realityserie volgt de familie Kretz en hun luxe vastgoedbedrijf, terwijl ze klanten helpen bij het kopen en verkopen van prachtige huizen in Frankrijk en daarbuiten.

He-Man and the Masters of the Universe - [VS] S02 2021 6 - Netflix Original | Kinderserie
De machtige tiener Adam en zijn dappere team buitenbeentjes ontdekken de kracht van Grayskull en blijken voorbestemd om Eternia te beschermen tegen de kwade Skeletor.

Pera Palas'ta Gece Yarısı | Midnight at the Pera Palace - [Turkije] 2022 12 - Netflix Original | Boek, Drama, Politiek
In een historisch hotel in Istanbul belandt een journaliste in het verleden en moet een complot verijdelen dat het lot van het moderne Turkije zou kunnen veranderen.

Surviving Paradise: A Family Tale - [VK] 2022 9 1:19 uur - Netflix Original | Documentaire
In dit wildlifedrama moeten alle troepen, roedels en kuddes vertrouwen op de kracht van familie om te overleven tijdens het zware droge seizoen in de Kalahari-woestijn.

The Weekend Away - [VS] 2021 12 1:31 uur - Netflix Original | Boek, Thriller
Wanneer haar beste vriendin vermist raakt in Kroatië, haast Beth zich om de waarheid te ontdekken. Maar elke aanwijzing leidt tot meer verontrustend bedrog.

Whindersson Nunes: É de Mim Mesmo | Whindersson Nunes: My Own Show! - [Brazilië] 2022 AL 1:03 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Op het historische podium van het Teatro Amazonas pakt comedian Whindersson Nunes flink uit met zijn maffe imitaties en streetwise meningen over andere culturen.
pi_203932991
Il filo invisibile | The Invisible Thread - [Italië] 2022 12 1:49 uur - Netflix Original | Drama
Een tienerzoon van twee vaders maakt een documentaire over zijn ouders, maar is verrast als er binnen zijn familie een levensechte plotwending plaatsvindt.

Making Fun - [VS] S01 2022 6 - Netflix Original | Lifestyle
De knorrige, expert knutselaar Jimmy DiResta laat kinderen heerlijk zinloze uitvindingen bedenken. En als hij zin heeft, gaan hij en zijn vrienden ermee aan de slag.

Mentiras | Liar - [Spanje] S01 2020 16 - Netflix Original | Drama, Thriller
Een docent literatuur zoekt gerechtigheid nadat ze naar eigen zeggen is verkracht door een chirurg, die haar verhaal over de date in alle toonaarden ontkent.

Meskina - [Nederland] 2021 AL 1:37 uur | Comedy, Feelgood, Romantisch
Dertiger Leyla heeft geen relatie en geen baan. Ze probeert haar eigen weg te vinden en zelf op zoek te gaan naar geluk, ondanks de koppelpogingen van haar familie.

Pieces of Her - [VS] S01 2022 16 - Netflix Original | Boek, Drama, Misdaad, Mystery, Thriller
Na een gewelddadige aanslag in hun stad moet een vrouw het duistere verleden van haar moeder ontrafelen en komen er dodelijke gevaren en geheimen aan het licht.

Rabat - [Nederland] 2011 12 1:46 uur | Drama
Om een taxi van Nederland naar zijn oom in Marokko te vervoeren, beginnen een man en zijn twee vrienden aan de roadtrip van hun leven.
pi_203933393
Raar dat er over 10 jaar een film op Netflix zal staan over deze oorlog.
pi_203933736
Ben bij een vriend waar ik altijd alleen maar luchtige films mee kijk, dit was er weer eentje die helemaal prima was.
quote:
Instant Family - [VS] 2018 9 1:59 uur | Comedy, Feelgood
Een stel dat huizen aankoopt en doorverkoopt, weet zeker dat ze dit nieuwste project aankunnen: de adoptie van drie pleegkinderen. Maar ze lijken in niets op een gezin.
pi_203933765
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 09:14 schreef mascara-klodder het volgende:
Ben bij een vriend waar ik altijd alleen maar luchtige films mee kijk, dit was er weer eentje die helemaal prima was.
[..]

Deze was laatst op Spike of zo, maar dan nagesynchroniseerd _O-
Tap tap tap
pi_203933897
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 09:16 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Deze was laatst op Spike of zo, maar dan nagesynchroniseerd _O-
Nederlands gesproken? :D
Lijkt me echt vreselijk _O-

Vond het vroeger al zo vreselijk toen mijn dochter iCarly etc leuk vond :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')