abonnement Unibet Coolblue
pi_203762699
Het leukste vermaak is leedvermaak
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_203763570
Na al die aanraders van iedereen dat ik Inventing Anna moet kijken vind ik het eigenlijk maar tegenvallen. Kijkt best leuk weg, maar had wat meer inhoud verwacht.
  Moderator maandag 21 februari 2022 @ 10:27:16 #28
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_203763582
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 00:39 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2022 06:19 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Nee zelf opletten de Zweedse stuurde het door en daarna heeft ze contact opgenomen met de Zweedse.
Dit klopt gewoon niet :N zie ook hieronder. Ze las zelf het artikel en herkende zichzelf erin. Toen heeft ze zelf contact met hen opgenomen en een plannetje gesmeed om hem terug te pakken :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator maandag 21 februari 2022 @ 10:40:09 #29
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_203763689
quote:
14s.gif Op zondag 20 februari 2022 23:57 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Ja want het is al zo druk in dit topic dat we aparte topics nodig hebben :')
Dat houdt het wel een stuk overzichtelijker ja. T wordt een beetje een chaos hier als die inhoudelijke discussies over een film/serie synchroon lopen met de discussie over wat op Netflix de moeite waard is om te kijken (een beetje het doel van dit topic).

Dat kan dan toch prima in een eigen topic?
  Moderator maandag 21 februari 2022 @ 11:15:34 #30
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_203764199
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 10:40 schreef noodgang het volgende:

[..]
Dat houdt het wel een stuk overzichtelijker ja. T wordt een beetje een chaos hier als die inhoudelijke discussies over een film/serie synchroon lopen met de discussie over wat op Netflix de moeite waard is om te kijken (een beetje het doel van dit topic).

Dat kan dan toch prima in een eigen topic?
Klopt, dit topic is niet voor het inhoudelijk bespreken van films of series. Sowieso zijn de spoilers niet leuk voor de mensen die het nog moeten gaan kijken.
Mocht iemand er nog wat over kwijt willen dan dus graag hier: F&S / [Netflix]The Tinder Swindler
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_203764834
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 14:03 schreef Sked het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik van het einde van Disenchantment moet vinden.

Was dit het nou? :{
Lijkt me dat er nog een seizoen komt?

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 21 februari 2022 @ 12:38:11 #32
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_203765254
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 10:40 schreef noodgang het volgende:

[..]
Dat houdt het wel een stuk overzichtelijker ja. T wordt een beetje een chaos hier als die inhoudelijke discussies over een film/serie synchroon lopen met de discussie over wat op Netflix de moeite waard is om te kijken (een beetje het doel van dit topic).

Dat kan dan toch prima in een eigen topic?
quote:
4s.gif Op maandag 21 februari 2022 11:15 schreef Mike het volgende:

[..]
Klopt, dit topic is niet voor het inhoudelijk bespreken van films of series. Sowieso zijn de spoilers niet leuk voor de mensen die het nog moeten gaan kijken.
Mocht iemand er nog wat over kwijt willen dan dus graag hier: F&S / [Netflix]The Tinder Swindler
Ik vind dit anno 2022 op FOK! een achterhaalde denkwijze. Dat topic voor Tinder Swindler heeft één reactie gehad afgelopen week. Niemand wordt gelukkig van tig topics met vijf reacties en een centraal topic waar alleen Aether wat toevoegt.

Beetje discussie over de series kan prima hier. Het wordt wat anders als het drie topics lang over één serie gaat aar dat gebeurt niet.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Admin maandag 21 februari 2022 @ 12:40:18 #33
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_203765283
Het is natuurlijk wel zo dat als er ergens een apart topic voor is, dat weer kan uitnodigen tot reacties die je anders niet krijgt. En je hebt dan echt de ruimte om het ergens over te hebben.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_203765463
Vanmorgen en gisteravond even hier bijgelezen en ik snapte op den duur (mede na de post van MaJo) niet meer waar de discussie nou precies over ging; Inventing Anna of The Tinder Swindler. :? _O-
Blijkbaar is bij IA ook een oplichtersverhaal aan de orde.

Dus ja, eigen topic voor populaire series, documentaires en films geniet ook mijn voorkeur.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_203766810
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 09:44 schreef Mike het volgende:
Ik las op FOK! regelmatig enthousiaste verhalen over Superstore. Ik heb nu 3.5 afleveringen gezien en vind het een van de slechtste sitcoms die ik tot nu toe heb gezien. Wordt het nog beter of blijft het van hetzelfde niveau?
Haha, ja ik had er ook helemaal niks mee. Vond de acteerprestaties ook echt heel matig en had nul binding met de twee hoofdrolspelers. De beste grappen kwamen van de man in de rolstoel en de forsere vrouw.
pi_203766825
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 09:44 schreef Mike het volgende:
Ik las op FOK! regelmatig enthousiaste verhalen over Superstore. Ik heb nu 3.5 afleveringen gezien en vind het een van de slechtste sitcoms die ik tot nu toe heb gezien. Wordt het nog beter of blijft het van hetzelfde niveau?
Blijft het zelfde. Het is idd vrij matig
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_203767030
Superstore kijkt wel lekker dom weg, prima tussendoortje.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
  Redactie Games maandag 21 februari 2022 @ 17:13:18 #38
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_203768812
Ik heb SuperStore ook geprobeerd te kijken, maar ik vermaak me beter met Brooklyn 99, Community of Modern Family als het om komedie gaat.
Ik heb ook niet zoveel met die karakters, zelfs niet na die aflevering nadat ze 24 uur opgesloten zaten in die winkel.

Misschien omdat ik nooit in een supermarkt/bouwmarkt heb gewerkt.. oO<
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_203768852
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 14:59 schreef Madhouse11 het volgende:
Superstore kijkt wel lekker dom weg, prima tussendoortje.
Ja het kijkt wel makkelijk weg. Ik zetten het aan onder werken op een 2e scherm. Als achtergrond geluid.
Daar is het prima voor.

Maar als ik een cijfer zou moeten geven dan kom ik niet veel verder dan een 6je

Ik zou dan eerder zeggen kijk How i met your mother, Modern family, parc and rec of the office als je iets wilt wat makkelijk wegkijkt en wel grappig is.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Redactie Games maandag 21 februari 2022 @ 17:19:00 #40
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_203768893
Space Force is wdb ook een beetje Hit & Miss per aflevering. Geen idee hoe zich dat gaat ontwikkelen in de toekomst.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_203768928
quote:
3s.gif Op maandag 21 februari 2022 17:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
Space Force is ook een beetje Hit & Miss per aflevering. Geen idee hoe zich dat gaat ontwikkelen in de toekomst.
Seizoen 1 vond ik wel leuk. Seizoen 2 is de grootste woke shit die ze konden vinden in 1 seizoen geplaatst lijkt het wel :')

Maar los daarvan. Kijkt die ook wel makkelijk weg. En zou ik die eerder kijken dan superstore :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Redactie Games maandag 21 februari 2022 @ 17:23:52 #42
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_203768983
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 17:21 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Seizoen 1 vond ik wel leuk. Seizoen 2 is de grootste woke shit die ze konden vinden in 1 seizoen geplaatst lijkt het wel :')

Maar los daarvan. Kijkt die ook wel makkelijk weg. En zou ik die eerder kijken dan superstore :D
Eensch, ondanks dat de serie niet echt top is kijkt het toch beter weg dan SuperStore. Alsin ik heb meer met dat onderwerp.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 21 februari 2022 @ 17:50:35 #43
335263 freaky40
pi_203769320
Zat er tegenop om het 2e seizoen van Space Force te gaan kijken, maar gelukkig dat ik er maar weer aan begonnen ben. Zo niet nog leuker en grappiger en beter dan seizoen 1, zoals het wel vaker gaat met series. ^O^
John Malkovich is geweldig.
Allemaal cabaretteketet!
pi_203774713
Eindelijk Murderville gekeken. Ik vond denk ik de aflevering met Sharon Stone het beste uit de verf komen; zij gaf tenminste wat tegengas.
De anderen waren te afwachtend. Ik denk dat er wel meer in zit, als Will Arnett wat echte "improv comedians" kan scoren voor een (hopelijk) volgend seizoen. Hij was nu aan het duwen en trekken om wat los te krijgen. Vond de opzet wel leuk gedaan voor de rest.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_203776473
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cat Burglar - [VS] 2022 6 - Netflix Original | Comedy, Interactief, Offbeat
In this edgy, over-the-top, interactive trivia toon, answer correctly to help Rowdy the Cat evade Peanut the Security Pup to steal some prized paintings.

Den-noh Coil - [Japan] S01 2007 6 | Anime
Yuko verhuist naar een stad die is overspoeld met augmented-realitytechnologie en sluit zich aan bij het detectivebureau van haar oma om vermiste kinderen te zoeken.

Race: Bubba Wallace - [VS] Miniserie 2022 16 - Netflix Original | Documentaire
Deze docuserie gaat over racetalent Bubba Wallace, momenteel de enige zwarte coureur in de NASCAR Cup Series. Hij wil de sport veranderen door zijn stem te laten horen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_203792605
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Diesel - [Egypte] 2018 16 1:45 uur | Actie, Duister
Een filmstuntman is vastbesloten om wraak te nemen op het tuig dat zijn verloofde vermoordde.

UFO - [Turkije] 2022 9 1:50 uur - Netflix Original | Drama, Romantisch
Deniz is een studente met muzikale ambities. Als ze valt voor een ruige motorracer, wordt hun geluk verstoord door een tragedie en door weerstand van de familie.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 23 februari 2022 @ 08:14:53 #47
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_203792624
quote:
7s.gif Op woensdag 23 februari 2022 08:10 schreef Aether het volgende:

The Diesel - [Egypte] 2018 16 1:45 uur | Actie, Duister
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_203802000
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
?? maart

Tomorrow - [Zuid-Korea] S01 2022 16 - Netflix Original | Drama, Fantasy, Webtoon
Een jongeman, die per ongeluk half mens en half geest is geworden, gaat voor een gezelschap Magere Heinen uit de onderwereld werken om speciale opdrachten uit te voeren.

1 maart

The Guardians of Justice - [VS] S01 2022 16 - Netflix Original | Comedy, Mystery, Sci-Fi, Thriller
Als hun schijnbaar onverschrokken leider zichzelf vernietigt, moet een team van gestoorde superhelden het opnemen tegen het etterende kwaad in de wereld... en in henzelf.

Superstore - [VS] S06 2019 9 | Comedy
In een superstore in St. Louis probeert een groep werknemers met unieke persoonlijkheden om te gaan met klanten, het dagelijkse werk en elkaar.

Worst Roommate Ever - [VS] S01 2022 14 - Netflix Original | Documentaire
Gewelddadige oplichters. IJskoude moordenaars. Deze angstaanjagende waargebeurde verhalen onthullen enkele van de ergste vormen van samenwonen die je je kunt voorstellen.

2 maart

Ritmo salvaje | Savage Rhythm - [Colombia] S01 2022 16 - Netflix Original | Drama
De tegenovergestelde werelden van twee dansers in Colombia botsen op en buiten de dansvloer wanneer hun ambitie naar succes hen op een verraderlijk pad brengt.

3 maart

L'Agence : L'immobilier de luxe en famille - [Frankrijk] S02 2021 AL - Netflix Original | Reality
Deze realityserie volgt de familie Kretz en hun luxe vastgoedbedrijf, terwijl ze klanten helpen bij het kopen en verkopen van prachtige huizen in Frankrijk en daarbuiten.

He-Man and the Masters of the Universe - [VS] S02 2021 6 - Netflix Original | Kinderserie
De machtige tiener Adam en zijn dappere team buitenbeentjes ontdekken de kracht van Grayskull en blijken voorbestemd om Eternia te beschermen tegen de kwade Skeletor.

Pera Palas'ta Gece Yarısı | Midnight at the Pera Palace - [Turkije] S01 2022 12 - Netflix Original | Boek, Drama, Politiek
In een historisch hotel in Istanbul belandt een journaliste in het verleden en moet een complot verijdelen dat het lot van het moderne Turkije zou kunnen veranderen.

4 maart

Making Fun - [VS] S01 2022 6 - Netflix Original | Lifestyle
De knorrige, expert knutselaar Jimmy DiResta laat kinderen heerlijk zinloze uitvindingen bedenken. En als hij zin heeft, gaan hij en zijn vrienden ermee aan de slag.

Mentiras | Liar - [Spanje] S01 2020 16 - Netflix Original | Drama, Thriller
Een docent literatuur zoekt gerechtigheid nadat ze naar eigen zeggen is verkracht door een chirurg, die haar verhaal over de date in alle toonaarden ontkent.

PIECES OF HER - [VS] S01 2022 16 - Netflix Original | Boek, Drama, Misdaad, Mystery, Thriller
Na een gewelddadige aanslag in hun stad moet een vrouw het duistere verleden van haar moeder ontrafelen en komen er dodelijke gevaren en geheimen aan het licht.

8 maart

Guida astrologica per cuori infranti | An Astrological Guide for Broken Hearts - [Italië] S02 2021 12 - Netflix Original | Boek, Comedy, Feelgood, Romantisch
Alice is diepbedroefd en hopeloos vrijgezel. Maar als ze bevriend raakt met een charismatische astrologiegoeroe, probeert ze haar perfecte match via de sterren te vinden.

Last One Standing - [Japan] S01 2022 16 - Netflix Original | Comedy, Misdaad, Mystery, Variété
Ze zijn comedians en spelen in een spannend drama, maar als hun grappen niet werken in de scènes zonder script, liggen ze eruit. Laat de chaos maar losbarsten!

9 maart

The Andy Warhol Diaries - [VS] Miniserie 2022 16 - Netflix Original | Biografie
In 1968 wordt Andy Warhol neergeschoten. Hij besluit daarna zijn leven en gevoelens vast te leggen. Die dagboeken en deze serie onthullen de geheimen achter zijn imago.

Byron Baes - [Australië] S01 2022 AL - Netflix Original | Reality
Australische influencers komen naar Byron Bay om te genieten van de prachtige warme stranden en de coole, creatieve sfeer. Volg de levens en liefdes van deze vrienden.

The Last Kingdom - [VK] S05 2020 16 - Netflix Original | Actie, Boek, Duister, Historisch drama
Alfred de Grote verdedigt zijn koninkrijk tegen Noormannen. Uhtred, een geboren Saks die is opgevoed door Vikingen, tracht zijn voorouderlijk geboorterecht op te eisen.

Queen of the South - [VS] S05 2018 16 | Actie, Boek, Drama, Misdaad
Teresa wordt gedwongen te werken voor een drugskartel dat haar vriend heeft vermoord. Met haar levenservaring, een maatje en een mysterieus notitieblok moet ze overleven.

Queer Eye Germany - [Duitsland] S01 2022 AL - Netflix Original | Lifestyle
De Fab Five, vijf experts op het gebied van lifestyle, mode, beauty, gezondheid en design, doen een heel land versteld staan en veranderen levens in deze make-overserie.

10 maart

Kotaro Lives Alone - [Japan] S01 2022 12 - Netflix Original | Drama
Een eenzaam jongetje gaat helemaal alleen in een vervallen flatgebouw wonen en raakt bevriend met een mangakunstenaar die naast hem woont en niets te makken heeft.

Love, Life & Everything in Between - [Saoedi-Arabië] S01 2022 12 - Netflix Original | Romantisch
Deze pan-Arabische anthologieserie vol zwarte humor gaat over liefde in het algemeen – en over relaties in het bijzonder.

11 maart

Érase una vez... pero ya no | Once Upon a Time... Happily Never After - [Spanje] S01 2022 14 - Netflix Original | Fantasy, Musical, Romantisch
Een op tragische wijze van elkaar gescheiden stel moet elkaar in een ander leven vinden om de betovering van hun stad te verbreken. Maar twee toeristen vormen een gevaar.

Formula 1: Drive to Survive - [VK] S04 2021 12 - Netflix Original | Documentaire
Coureurs, managers en teameigenaars leven in een snelle wereld – zowel op als buiten de racebaan – tijdens elk moordend seizoen vol Formule 1-races.

Life After Death with Tyler Henry - [VS] S01 2022 12 - Netflix Original | Documentaire
In deze realityserie biedt medium Tyler Henry mensen de nodige afsluiting dankzij zijn contact met gene zijde. Intussen onderzoekt hij zijn eigen familiegeschiedenis.

13 maart

The Blacklist - [VS] S08 2019 16 | Drama, Misdaad, Thriller
Een briljante voortvluchtige biedt aan om de FBI te helpen om andere slechteriken te pakken, maar alleen als de nieuwe profiler Elizabeth nauw met hem samenwerkt.

16 maart

3 Tonelada$: Assalto ao Banco Central | Hei$t: The Great Robbery of Brazil's Central Bank - [Brazilië] S01 2022 12 - Netflix Original | Documentaire
Docuserie over de historische beroving van de Braziliaanse Centrale Bank in Fortaleza. De overvallers groeven een tunnel en maakten meer dan 160 miljoen real buit.

Bad Vegan: Fame. Fraud. Fugitives. - [VS] Miniserie 2022 6 - Netflix Original | Documentaire
Als een gevierde veganistische restauranthoudster trouwt met een mysterieuze man die beweerde haar hond onsterfelijk te kunnen maken, dreigt haar leven te ontsporen.

17 maart

Grond - [België] S01 2021 12 - Netflix Original | Comedy, Drama
Een jonge ondernemer smeedt een gedurfd maar riskant plan om zijn familiebedrijf te vernieuwen: aarde uit Marokko importeren om de doden van zijn gemeenschap te begraven.

18 maart

Alessandro Cattelan: Una semplice domanda | Alessandro Cattelan: One Simple Question - [Italië] S01 2021 12 - Netflix Original | Talkshow
Alessandro Cattelan gaat op zoek naar het geluk door middel van interviews en unieke ervaringen met beroemde gasten als Paolo Sorrentino en Roberto Baggio.

Animal - [VS] S02 2021 12 - Netflix Original | Documentaire
In deze intense serie worden de meest indrukwekkende dieren gevolgd. Met nooit eerder vertoonde beelden van ontroerende tot bizarre momenten.

Drôle - [Frankrijk] S01 2022 12 - Netflix Original | Comedy, Drama
Van allerlei baantjes tot de jacht naar virale roem: carrière maken in stand-upcomedy is geen makkie, maar vier vrienden riskeren alles om de wereld te laten lachen.

Eternally Confused and Eager for Love - [India] S01 2022 12 - Netflix Original | Comedy, Offbeat, Romantisch
Een onhandige en eenzame twintiger wordt begeleid (en misleid) door een brutale denkbeeldige tovenaar. Hij zoekt een vriendin en probeert het eens niet zelf te verpesten.

Human Resources - [VS] S01 2022 12 - Netflix Original | Comedy
In deze spin-off van 'Big Mouth' krijgen lovebugs, hormoonmonsters en een reeks andere wezens te maken met romantiek, drama op de werkplek en hun menselijke klanten.

Is It Cake? - [VS] S01 2022 AL - Netflix Original | Reality
Briljante taartkunstenaars creëren verrukkelijke replica's van handtassen, naaimachines en meer in een verbluffende bakwedstrijd, geïnspireerd op een populaire meme.

Krakowskie potwory | Cracow Monsters - [Polen] S01 2022 16 - Netflix Original | Fantasy, Horror
Een jonge vrouw sluit zich aan bij een mysterieuze professor en zijn groep talentvolle studenten die paranormale activiteiten onderzoeken en vechten tegen demonen.

Light the Night - [Taiwan] D03 2021 16 - Netflix Original | Duister, Misdaad, Mystery, Thriller
De vrouwen van een Japanse nachtclub in de rosse buurt van het Taipei van de jaren 80 krijgen met jaloezie, gebroken harten, vriendschap en liefde te maken.

Top Boy - [VK] S02 2019 16 - Netflix Original | Drama, Misdaad
Twee doorgewinterde drugsdealers keren terug naar de straten van Londen, maar hun jacht op geld en macht wordt bedreigd door een jonge, meedogenloze oplichter.

Young, Famous & African - [Zuid-Afrika] S01 2022 AL - Netflix Original | Reality
Deze realityserie volgt een groep beroemde, welvarende sterren terwijl ze werken en zich ontspannen, flirten en ruziën in Johannesburg, Zuid-Afrika.

19 maart

Twenty Five Twenty One - [Zuid-Korea] S01 2022 6 - Netflix Original | Drama, Romantisch
In tijden waarin dromen onbereikbaar lijken, heeft een jonge schermster grote ambities en ontmoet ze een hardwerkende jongeman die zijn leven weer probeert op te bouwen.

20 maart

Forecasting Love and Weather - [Zuid-Korea] S01 2022 12 - Netflix Original | Comedy, Romantisch
Voor een ijverige weervrouw en haar vrijgevochten collega van de nationale weerdienst blijkt het zeer moeilijk om de liefde te voorspellen, net als regen of zonneschijn.

22 maart

The Principles of Pleasure - [VS] Miniserie 2022 12 - Netflix Original | Documentaire
Seks, plezier en moderne wetenschap komen samen in deze heldere serie waarin de complexe wereld van vrouwelijk genot wordt gevierd en hardnekkige mythen worden ontkracht.

24 maart

Thirty-Nine - [Zuid-Korea] S01 2022 12 - Netflix Original | Drama, Romantisch
Drie beste vriendinnen steunen elkaar door dik en dun. Samen ervaren ze leven, liefde en gemis aan de vooravond van hun veertigste verjaardag.

25 maart

Bridgerton - [VS] S02 2020 16 - Netflix Original | Boek, Historisch drama, Romantisch
Acht hechte broers en zussen van de familie Bridgerton zoeken liefde en geluk binnen de Londense high society. Geïnspireerd op de succesvolle romans van Julia Quinn.

28 maart

Business Proposal - [Zuid-Korea] S01 2022 12 - Netflix Original | Comedy, Romantisch, Webtoon
Ha-ri gaat vermomd als haar vriendin naar een blind date in de hoop hem af te schrikken. Haar plan loopt mis wanneer hij haar CEO blijkt te zijn en hij een aanzoek doet.

Thermae Romae Novae - [Japan] S01 2022 - Netflix Original | Drama, Feelgood
A proud bath architect in ancient Rome starts randomly surfacing in present-day Japan, where he's inspired by the many bathing innovations he finds.

[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 23-02-2022 21:10:25 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 24 februari 2022 @ 14:49:35 #49
335263 freaky40
pi_203814136
Enig idee wanneer Lupin weer verder gaat? Het is stil.

Space Force season 2 was wel weer leuk. Hopelijk een season 3.

Nu starten met de nummer 1 van Netflix, Inventing Anna. Ben benieuwd om het karakter Ruth (Julia) uit Ozark in een andere rol te zien. Talentvol meisje!
Allemaal cabaretteketet!
  roze donderdag 24 februari 2022 @ 14:50:24 #50
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_203814144
quote:
Haha eerste wat ik ook dacht ja. :D _O-
Your beauty never ever scared me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')