abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 februari 2022 @ 23:15:02 #1
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_203545456
Nu op Netflix te zien over Simon Leviev aka Shimon Hayut. Vrouwen opgelicht voor 10 miljoen. Ik vond het verhaal vrij heftig. Meningen?
pi_203551770
Wat een bizarre gast. Maar zat duidelijk een team achter, wat in de docu niet erg goed uit de verf kwam. Heel slim opgezet, goed uitgevoerd.

En bizar dat hij er zo makkelijk mee wegkomt en gewoon weer opnieuw begint. En die handlangers gingen überhaupt de bak niet in? Apart.

En wat betreft die meiden, tja als je een golddigger wilt uithangen, loop je dit risico. Die Noorse ging op date in een 5 sterren hotel om gelijk mee te vliegen in zijn privejet om diezelfde nacht nog met hem het bed in te duiken. Wat ben je dan voor goedkope slet?
pi_203556078
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 12:35 schreef Homey het volgende:

En wat betreft die meiden, tja als je een golddigger wilt uithangen, loop je dit risico. Die Noorse ging op date in een 5 sterren hotel om gelijk mee te vliegen in zijn privejet om diezelfde nacht nog met hem het bed in te duiken. Wat ben je dan voor goedkope slet?
Makkelijk lullen. Die gast zag er goed uit, was welbespraakt en had zijn zaken goed op orde.

Zou jij een rijk supermodel weigeren die je wilt meenemen in een privéjet?

Jij komt waarschijnlijk never nooit niet in die positie, dus dan is het wel heel makkelijk om gelijk een waarde oordeel te vellen.
  maandag 7 februari 2022 @ 17:14:08 #4
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203556867
Bizar verhaal wel ja, heel heftig voor de vrouwen. Werd er wel een beetje treurig van.
pi_203557119
Goeie actie van die Nederlandse meid. Wederom weer een sterke docu.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 7 februari 2022 @ 18:09:42 #6
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203557383
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 17:40 schreef freaky40 het volgende:
Goeie actie van die Nederlandse meid. Wederom weer een sterke docu.
Dat was wel echt een bazin ja.
pi_203557532
Dit is dan toch wel mooi. Meestal is het andersom
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  maandag 7 februari 2022 @ 18:42:53 #8
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_203557800
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 18:21 schreef Mortaxx het volgende:
Dit is dan toch wel mooi. Meestal is het andersom
Er zitten aan beide kanten enorm rare types op dating apps...
pi_203574632
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 18:42 schreef Mishu het volgende:

[..]
Er zitten aan beide kanten enorm rare types op dating apps...
Oh zeker maar als het om dit soort praktijken gaat zijn het toch meestal vrouwen die de man geld afhandig maken
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  dinsdag 8 februari 2022 @ 20:24:42 #10
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_203574783
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 20:14 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Oh zeker maar als het om dit soort praktijken gaat zijn het toch meestal vrouwen die de man geld afhandig maken
Mannen verkrijgen meer langdurig gratis seks onder valse voorwendselen/wortels. Future faking enzo.
  Moderator dinsdag 8 februari 2022 @ 20:35:27 #11
9859 crew  Karina
Woman
pi_203574940
Net afgekeken. Inderdaad mooie actie van dat Nederlandse meisje.
Als ik zo een gast tegenkwam en hij op een gegeven moment om geld zou vragen dan zouden er bij mij allang 100 waarschuwingsbellen gaan rinkelen.

Ik zou denk ik zeggen: sorry ik sta rood heb jij geld voor mij _O-

Blijkbaar is het nog echt gebeurd ook: kan me niet herinneren dat ik er iets van heb gezien op het nieuws of zo.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_203584553
Ook zojuist afgekeken. Toch vreemd dat er pas bij ¤140.000 een belletje gaat rinkelen. En alsnog rijdt die nu alweer rond in dure auto's. Ik had nog geprobeerd z'n instagram account te zoeken, maar er zijn teveel fake accounts in omloop.
pi_203616493
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 20:35 schreef Karina het volgende:
Net afgekeken. Inderdaad mooie actie van dat Nederlandse meisje.
Als ik zo een gast tegenkwam en hij op een gegeven moment om geld zou vragen dan zouden er bij mij allang 100 waarschuwingsbellen gaan rinkelen.

Ik zou denk ik zeggen: sorry ik sta rood heb jij geld voor mij _O-

Blijkbaar is het nog echt gebeurd ook: kan me niet herinneren dat ik er iets van heb gezien op het nieuws of zo.
Ik kan me nog zoiets herinneren van jaren terug. Dacht zelf meer dat het een Rus of Oekraïner was ofzo. Maar dat zou deze Israëliër zijn geweest. Die is dus al eens veroordeeld in Finland, vrijgekomen en daarna weer vrolijk doorgegaan. Daarna wéér gepakt in Griekenland, en weer vrijgelaten. En weer door....

Crazy story.
Gister gezien trouwens.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_203647604
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 23:15 schreef Mishu het volgende:
Nu op Netflix te zien over Simon Leviev aka Shimon Hayut. Vrouwen opgelicht voor 10 miljoen. Ik vond het verhaal vrij heftig. Meningen?
Ik schrok echt van die agressieve voice berichten die hij naar die Ayleen stuurde. Psycho! Verder vind ik de dames naïef, ik kan me niet voorstellen dat ik zelf zo'n bedrag naar een man zou over maken die ik zo kort ken. Toch wel medelijden met ze. Ze worden overal uitgemaakt voor golddigger, maar een golddigger maakt zelf niet zo snel zo'n geldbedrag over denk ik. Alhoewel hij natuurlijk beloofde het terug te geven.

Die Ayleen vind ik echt een bazin. Hoe ze die camera in zwaait "Hi Simon" hahaha
  zondag 13 februari 2022 @ 17:00:17 #15
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_203648381
Ik denk dat het heel veel vrouwen kan overkomen, dat blijkt ook wel. Ze zijn er gewoon ingeluisd. Maar wat een documentaire! Ik heb m een dag of vier geleden gezien, maar hij zit nog behoorlijk in mijn hoofd.
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_203656508
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 15:53 schreef Sushilover het volgende:

[..]
Ik schrok echt van die agressieve voice berichten die hij naar die Ayleen stuurde. Psycho! Verder vind ik de dames naïef, ik kan me niet voorstellen dat ik zelf zo'n bedrag naar een man zou over maken die ik zo kort ken. Toch wel medelijden met ze. Ze worden overal uitgemaakt voor golddigger, maar een golddigger maakt zelf niet zo snel zo'n geldbedrag over denk ik. Alhoewel hij natuurlijk beloofde het terug te geven.

Die Ayleen vind ik echt een bazin. Hoe ze die camera in zwaait "Hi Simon" hahaha
Dat is een manier van oplichters om mensen alsnog te overtuigen. Het is allemaal show, want het is een oplichter.
pi_203656791
Ongetwijfeld roepen heel veel mensen dat ze hier zelf nooit in zouden trappen maar in de praktijk blijkt dit toch wel anders te werken.
Die vent kwam echt niet na 1 avondje al met een 'hoi, ik ben miljonair maar zit wat krap vandaag, kun je even een halve ton voorschieten?'
Dit soort gasten doen dat heel subtiel en het start na een tijdje, als iemand er al vol met gevoelens inzit, hier eerst iets en een beetje, dan daar een beetje, dan een goed verhaal dat op dat moment, na een x periode daten eigenlijk heel aannemelijk klinkt, etc etc.
Het wordt langzaam opgebouwd, oplichters van dit formaat zijn echt wel goed in wat ze doen dus waarschijnlijk zouden er heel veel mensen in trappen.

Ik lees veel op internet over dat mensen de dames in kwestie maar een stelletje gold diggers vinden en het allemaal hun eigen schuld en dat vind ik zelf erg jammer. Ze blijven slachtoffer, wat is er mis met verliefd worden en helemaal het hof gemaakt worden door iemand die veel geld lijkt te hebben en dat met je zou willen delen of aan je besteden?
Ook miljonairs worden verliefd, er zijn Hollywood acteurs bekend die getrouwd zijn met serveersters, moet zo'n rijk iemand dan cadeautjes van de Wibra gaan geven omdat de vrouw in kwestie anders als gold digger wordt bestempeld?
  maandag 14 februari 2022 @ 13:08:51 #18
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_203658285
Volgende keer maar gewoon weer naar rechts swipen bij een leuke vuilnisman.

Wel bizar dat de daders er gewoon mee wegkomen, slaat nergens op. De psychopaten lopen nog vrij rond.

Ik was denk ik wel met een knokploegje richting Tsjechië gereden om hem eens flink onder handen te nemen in dat bos daar. Rest van zijn leven als een kreupele.

[ Bericht 10% gewijzigd door RamboDirk op 14-02-2022 13:15:09 ]
pi_203720774
Ik vind Ayleen baas, eerlijk waar :D Hoe ze nog steeds verdient aan zijn merkkleding haha. Het is inderdaad super heftig en k u t dat de dames nog steeds deze schulden betalen. Wel moest ik echt lachen om een paar scenes, bijv. de ambulance scene. Ik ging helemaal stuk :D Ik weet 100% zeker dat ze die ambulance hebben gehuurd om het meer werkelijk te doen lijken. Het is gewoon grappig hoe deze crew van 3-5 mensen toneel hebben gespeeld. Het was voor hun gewoon een virtuele game ofzo :D
pi_203777275
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2022 10:27 schreef MaJo het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Dit klopt gewoon niet :N zie ook hieronder. Ze las zelf het artikel en herkende zichzelf erin. Toen heeft ze zelf contact met hen opgenomen en een plannetje gesmeed om hem terug te pakken :)
Je hebt gelijk :@
  Moderator dinsdag 22 februari 2022 @ 11:10:54 #21
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_203778560
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 09:29 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Je hebt gelijk :@
Geen probleem :*
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_204030168
Ey deze heb ik nu ook gezien.
afspraak tandarts verzetten
pi_204030258
Denk dat een film beter was geweest
pi_204030318
Hoe leen je ¤20.000 aan iemand die je nog maar een maand kent.
pi_204030362
quote:
10s.gif Op donderdag 10 maart 2022 20:57 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Hoe leen je ¤20.000 aan iemand die je nog maar een maand kent.
Was het maar ¤20.000,- Doe er nog een nul bij. The Puppetmaster kan ik je ook aanbevelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')