Makkelijk lullen. Die gast zag er goed uit, was welbespraakt en had zijn zaken goed op orde.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:35 schreef Homey het volgende:
En wat betreft die meiden, tja als je een golddigger wilt uithangen, loop je dit risico. Die Noorse ging op date in een 5 sterren hotel om gelijk mee te vliegen in zijn privejet om diezelfde nacht nog met hem het bed in te duiken. Wat ben je dan voor goedkope slet?
Dat was wel echt een bazin ja.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:40 schreef freaky40 het volgende:
Goeie actie van die Nederlandse meid. Wederom weer een sterke docu.
Er zitten aan beide kanten enorm rare types op dating apps...quote:Op maandag 7 februari 2022 18:21 schreef Mortaxx het volgende:
Dit is dan toch wel mooi. Meestal is het andersom
Oh zeker maar als het om dit soort praktijken gaat zijn het toch meestal vrouwen die de man geld afhandig makenquote:Op maandag 7 februari 2022 18:42 schreef Mishu het volgende:
[..]
Er zitten aan beide kanten enorm rare types op dating apps...
Mannen verkrijgen meer langdurig gratis seks onder valse voorwendselen/wortels. Future faking enzo.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh zeker maar als het om dit soort praktijken gaat zijn het toch meestal vrouwen die de man geld afhandig maken
Ik kan me nog zoiets herinneren van jaren terug. Dacht zelf meer dat het een Rus of Oekraïner was ofzo. Maar dat zou deze Israëliër zijn geweest. Die is dus al eens veroordeeld in Finland, vrijgekomen en daarna weer vrolijk doorgegaan. Daarna wéér gepakt in Griekenland, en weer vrijgelaten. En weer door....quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:35 schreef Karina het volgende:
Net afgekeken. Inderdaad mooie actie van dat Nederlandse meisje.
Als ik zo een gast tegenkwam en hij op een gegeven moment om geld zou vragen dan zouden er bij mij allang 100 waarschuwingsbellen gaan rinkelen.
Ik zou denk ik zeggen: sorry ik sta rood heb jij geld voor mij
Blijkbaar is het nog echt gebeurd ook: kan me niet herinneren dat ik er iets van heb gezien op het nieuws of zo.
Ik schrok echt van die agressieve voice berichten die hij naar die Ayleen stuurde. Psycho! Verder vind ik de dames naïef, ik kan me niet voorstellen dat ik zelf zo'n bedrag naar een man zou over maken die ik zo kort ken. Toch wel medelijden met ze. Ze worden overal uitgemaakt voor golddigger, maar een golddigger maakt zelf niet zo snel zo'n geldbedrag over denk ik. Alhoewel hij natuurlijk beloofde het terug te geven.quote:Op zondag 6 februari 2022 23:15 schreef Mishu het volgende:
Nu op Netflix te zien over Simon Leviev aka Shimon Hayut. Vrouwen opgelicht voor 10 miljoen. Ik vond het verhaal vrij heftig. Meningen?
Dat is een manier van oplichters om mensen alsnog te overtuigen. Het is allemaal show, want het is een oplichter.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:53 schreef Sushilover het volgende:
[..]
Ik schrok echt van die agressieve voice berichten die hij naar die Ayleen stuurde. Psycho! Verder vind ik de dames naïef, ik kan me niet voorstellen dat ik zelf zo'n bedrag naar een man zou over maken die ik zo kort ken. Toch wel medelijden met ze. Ze worden overal uitgemaakt voor golddigger, maar een golddigger maakt zelf niet zo snel zo'n geldbedrag over denk ik. Alhoewel hij natuurlijk beloofde het terug te geven.
Die Ayleen vind ik echt een bazin. Hoe ze die camera in zwaait "Hi Simon" hahaha
quote:Op maandag 21 februari 2022 10:27 schreef MaJo het volgende:
[..]Je hebt gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dit klopt gewoon nietzie ook hieronder. Ze las zelf het artikel en herkende zichzelf erin. Toen heeft ze zelf contact met hen opgenomen en een plannetje gesmeed om hem terug te pakken
![]()
Geen probleemquote:
Was het maar ¤20.000,- Doe er nog een nul bij. The Puppetmaster kan ik je ook aanbevelen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:57 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Hoe leen je ¤20.000 aan iemand die je nog maar een maand kent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |