@Deisyy we zitten hier!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:52 schreef Deisyy het volgende:
@:B00.....oh wacht je bent er al![]()
Toffen TT
Hee dat is geen Duitse productie he! Dat is Nederlands.quote:
I knowquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:54 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hee dat is geen Duitse productie he! Dat is Nederlands.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:54 schreef Deisyy het volgende:
David Bowie, die had ik boven mijn bed hangen toen ik nog een jonge Deisyy was.
Een poster, niet David zelf.
Ok, die link had ik nog niet gelegd haha.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
I know
maar major tom <-> uncle john.. die link leg ik wel
Zo jammer dat je in de tweede zin de grap die ik in mijn hoofd had na de eerste zin om zeep helpt.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:54 schreef Deisyy het volgende:
David Bowie, die had ik boven mijn bed hangen toen ik nog een jonge Deisyy was.
Een poster, niet David zelf.
Graag gedaanquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:56 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zo jammer dat je in de tweede zin de grap die ik in mijn hoofd had na de eerste zin om zeep helpt.
Daar ben je weer!quote:
Toepasselijk welquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:57 schreef maily het volgende:
[..]
Nou niet meer nee ... ashes to ashes, dust to dust
een soort Iwanius?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:karzai heeft altijd wel goede snacks.
Die man geniet wel van het leven
plopper de plopquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:02 schreef maily het volgende:
In Plopsaland zitten al sinds vanmiddag mensen vast in een attractie
Die ken ik nietquote:
@Foshizzle79 is weer terug naar haar vampierenmeeting, maar wilde even een liedje tussendoor plaatsen.quote:
Ze is met de meiden een Twilight marathon aan het doen?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:06 schreef B00STER het volgende:
[..]
@:Foshizzle79 is weer terug naar haar vampierenmeeting, maar wilde even een liedje tussendoor plaatsen.
Moest ik doorgeven
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ze is met de meiden een Twilight marathon aan het doen?
Kinderen?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:02 schreef maily het volgende:
In Plopsaland zitten al sinds vanmiddag mensen vast in een attractie
Ik wilde alleen even welterusten komen zeggenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:04 schreef B00STER het volgende:
[..]
Je mag weer blijven
(meestal ga je dan juist weg, maar ok)
Blijvenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde alleen even welterusten komen zeggen
Altijd goed wat shizzle van haarquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:06 schreef B00STER het volgende:
[..]
@:Foshizzle79 is weer terug naar haar vampierenmeeting, maar wilde even een liedje tussendoor plaatsen.
Moest ik doorgeven
Moh Gertje ik wil niet naar de kelderquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoeveel vingers steek ik op Samson
Ja kutweer, niet tof.quote:
stukje houtskool erinquote:Op zondag 20 februari 2022 10:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja kutweer, niet tof.
Net door de regen naar de drogist gegaan voor medicijnen tegen het kotsen van Mini-ToT, maar de drogist was nog gesloten.
haagsiequote:
fijne vakantie?quote:Op zondag 20 februari 2022 10:23 schreef Haags het volgende:
Gevoelige opmerking gemaakt in het Oekraïne topic
Rip muisquote:Op zondag 20 februari 2022 12:45 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb net een wind gelaten, daar zou zelf Pietje Paulusma een nationaal alarm voor uit zenden
Die is wel wat gewend, als zij ruft word de helft van het land geëvacueerdquote:
quote:Op zondag 20 februari 2022 12:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die is wel wat gewend, als zij ruft word de helft van het land geëvacueerd
Had je het laatst niet meegekregen dat er een 'storm' over het land heen ging? Dat was eigenlijk muis die aan het ruften wasquote:
quote:Op zondag 20 februari 2022 12:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had je het laatst niet meegekregen dat er een 'storm' over het land heen ging? Dat was eigenlijk muis die aan het ruften was
Vol hoofdpijn. Is een vriendje aan het spelen hier met die kleine. En die maken samen toch een boel herriequote:
En dat laat je gewoon gebeuren?quote:Op zondag 20 februari 2022 13:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vol hoofdpijn. Is een vriendje aan het spelen hier met die kleine. En die maken samen toch een boel herrie
Kan ze moeilijk met ducttape dicht plakken.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dat laat je gewoon gebeuren?
Ja want dat had ik zelf nog niet bedacht 🙄 goed idee zegquote:Op zondag 20 februari 2022 13:10 schreef Mrsloveable het volgende:
Zeggen dat ze rustiger moeten zijn
Dit inderdaad.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:10 schreef Mrsloveable het volgende:
Zeggen dat ze rustiger moeten zijn
Zit vol goeie ideeënquote:Op zondag 20 februari 2022 13:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja want dat had ik zelf nog niet bedacht 🙄 goed idee zeg
Je zou even in OUD kunnen informeren naar tips.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja want dat had ik zelf nog niet bedacht 🙄 goed idee zeg
voor 5 minuten en dan gaat het volume weer omhoogquote:Op zondag 20 februari 2022 13:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zit vol goeie ideeën
Maar ze luisteren dus niet
neuhquote:Op zondag 20 februari 2022 13:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je zou even in OUD kunnen informeren naar tips.
meh.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Of even met ze naar zo'n kinderspeelparadijs.
Of een tripje naar de MacDonald's. Pappa een heerlijke BigMacen de kinderen een half uur in de ballenbak.
Wanneer mag jij nou weer naar buiten?quote:Op zondag 20 februari 2022 13:16 schreef FranticDJ het volgende:
Tip van m'n oma: een lepeltje advocaat
morgenquote:Op zondag 20 februari 2022 13:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wanneer mag jij nou weer naar buiten?
Niet veel aan neequote:Op zondag 20 februari 2022 13:23 schreef dud0r het volgende:
Het is wel echt pleurisweer vandaag zeg.
Krijgen we nog storm aankomende week dat je er van kan genieten op de bootquote:
ToTquote:
Met mij wel, mijn dak wat minderquote:
Je moet ook geen ducttape gebruiken, je moet zorgen dat ze bij het vriendje thuis herrie gaan maken!quote:Op zondag 20 februari 2022 13:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan ze moeilijk met ducttape dicht plakken.
Een stukje welquote:
dat hebben ze afgelopen woensdag al gedaanquote:Op zondag 20 februari 2022 13:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moet ook geen ducttape gebruiken, je moet zorgen dat ze bij het vriendje thuis herrie gaan maken!
je kan claims indienen bij konijnenmansquote:
Hier waait het ook. Schade bij de overburen, maar niet bij ons.quote:
Niet gewoon bij mijn verzekering?quote:Op zondag 20 februari 2022 13:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
je kan claims indienen bij konijnenmans
Die komen ook bij konijnenmans uit, kan je het beter direct doen.quote:
quote:Op zondag 20 februari 2022 13:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier waait het ook. Schade bij de overburen, maar niet bij ons.Mini-ToT is wel volledig van slag en blijft maar overgeven...
Wij hebben uw claim ontvangen, echter voldoet u niet aan de benodigde eisen om geld te ontvangen. Graag zien wij de ¤4.500,- voor het aanvragen van de claim tegemoet binnen 2 werkdagen.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die komen ook bij konijnenmans uit, kan je het beter direct doen.
Zijn chick die het veroorzaakt heeft, mag die het ook oplossen
De stoelen van de overburen waaiden hier door de straat.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier waait het ook. Schade bij de overburen, maar niet bij ons.Mini-ToT is wel volledig van slag en blijft maar overgeven...
Beterschap voor Mini!quote:Op zondag 20 februari 2022 13:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Thanks.quote:
En beterschap voor miniquote:Op zondag 20 februari 2022 13:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Thanks.
Hij begint nu net rijstwafels te eten en lijkt vooralsnog water binnen te kunnen houden, maar het gaat met ups en downs.Die rehydratie-zooi met elektrolyten enzo moet-ie helaas niks van hebben.
Thanks!quote:Op zondag 20 februari 2022 13:56 schreef drakin het volgende:
[..]
En beterschap voor mini
Ik had ineens een klant voor de winkel terwijl ik dicht ben
Die was gewoon tegen de deur gewoeid.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:56 schreef drakin het volgende:
[..]
En beterschap voor mini
Ik had ineens een klant voor de winkel terwijl ik dicht ben
quote:Op zondag 20 februari 2022 14:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die was gewoon tegen de deur gewoeid.
Hij zocht wat om te roken, ik heb hem 1 pakje wierook verkochtquote:Op zondag 20 februari 2022 14:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die was gewoon tegen de deur gewoeid.
quote:Op zondag 20 februari 2022 14:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij zocht wat om te roken, ik heb hem 1 pakje wierook verkocht
quote:Op zondag 20 februari 2022 14:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij zocht wat om te roken, ik heb hem 1 pakje wierook verkocht
Die eerste heb ik, en ook superhit, dat is de iets zoetere versie van nag champaquote:Op zondag 20 februari 2022 14:07 schreef ToT het volgende:
Nag champa en Darshan zijn mijn favoriete wierrooksoorten.
Oh en natuurlijk die luxe geurtjes van Xenos!![]()
Ow die ken ik niet.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Die eerste heb ik, en ook superhit, dat is de iets zoetere versie van nag champa
De laatstequote:Op zondag 20 februari 2022 14:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow die ken ik niet.De Nag Champa die ik in huis heb, heeft groot in rode letters "FOR LOCAL MARKET ONLY" er op staan!
ortec work space?quote:
ooooooooooohhhhhhquote:
Haha okee dan!quote:Op zondag 20 februari 2022 14:22 schreef drakin het volgende:
[..]
De laatste
https://elvegeluk.nl/product/superhit/
Zo'n jaren 80 naam voor stuffquote:Op zondag 20 februari 2022 14:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha okee dan!
De naam klinkt meer als een extra sterke wietsoort!
Ik zou bestellenquote:
Met een staaf in z'n hol?quote:Op zondag 20 februari 2022 15:07 schreef Mrsloveable het volgende:
Zal die daar niet vast op zitten dan?
Dat weet ik ook niet, want hem er zo op zetten is best riskant zeker met de wind..quote:Op zondag 20 februari 2022 15:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Met een staaf in z'n hol?Dat zal er wat merkwaardig uitgezien hebben toen ze hem gingen plaatsen!
Verder weet ik niet hoe monumentaal die zuil is en of er zomaar permanente veranderingen aan gemaakt mogen worden?
Haha nee ik denk echt wel dat hij vast zit.quote:Op zondag 20 februari 2022 15:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet, want hem er zo op zetten is best riskant zeker met de wind..
Bedankt!quote:
Ja hoor...vrij rustig en lekker gegetenquote:
Mooizo!quote:Op zondag 20 februari 2022 15:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja hoor...vrij rustig en lekker gegeten
Jammer dat hij niet in de wieg is gelegd om wielrenner te wordenquote:Op zondag 20 februari 2022 13:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Thanks.
Hij begint nu net rijstwafels te eten en lijkt vooralsnog water binnen te kunnen houden, maar het gaat met ups en downs.Die rehydratie-zooi met elektrolyten enzo moet-ie helaas niks van hebben.
quote:Op zondag 20 februari 2022 15:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet in de wieg is gelegd om wielrenner te worden
Ik pak meestal citrus/limoen vitamine drankjes mee als ik langere ritten ga fietsenquote:
Ja dit is van die zut die speciaal bedoeld is voor mensen die kats aan de schijt zijn enzo,quote:Op zondag 20 februari 2022 15:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik pak meestal citrus/limoen vitamine drankjes mee als ik langere ritten ga fietsen
Ik een halve liter paulanerquote:Op zondag 20 februari 2022 15:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik pak meestal citrus/limoen vitamine drankjes mee als ik langere ritten ga fietsen
Dat klinkt alsof een dronkelap cola probeert uit te spreken. Schijnt dus een whiskey te zijnquote:
quote:Op zondag 20 februari 2022 15:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof een dronkelap cola probeert uit te spreken. Schijnt dus een whiskey te zijn
Als je in de bar bent dan krijg je iig wat te drinken. Ben je in de dierenwinkel dan krijg je een koala mee.quote:Op zondag 20 februari 2022 15:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof een dronkelap cola probeert uit te spreken. Schijnt dus een whiskey te zijn
quote:Op zondag 20 februari 2022 16:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je in de bar bent dan krijg je iig wat te drinken. Ben je in de dierenwinkel dan krijg je een koala mee.
Waarmee je lekker samen kunt acclimatiserenquote:
Nog van harte Hidiquote:
quote:Op zondag 20 februari 2022 17:32 schreef Haags het volgende:
@:paul
Dit zijn toch wel de mooiste beelden
[ twitter ]
Het is ook stom volk.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:34 schreef Mrsloveable het volgende:
Vind het maar stom volk, kunnen ze weer naar een voetbalwedstrijd gooien ze vuurwerk op het veld
Badeendjes zijn tenminste tof.quote:
Truequote:Op zondag 20 februari 2022 17:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Badeendjes zijn tenminste tof.
Nog even en ik kan ze zelf printen.quote:
Dat zou wel leuk zijn dan een net zoals je UIquote:Op zondag 20 februari 2022 17:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog even en ik kan ze zelf printen.
Die heb ik al.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat zou wel leuk zijn dan een net zoals je UI
En daar dan een foto van maken en daar dan een UI van maken!quote:Op zondag 20 februari 2022 17:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat zou wel leuk zijn dan een net zoals je UI
Oh, dan maar een andere badeendjequote:Op zondag 20 februari 2022 17:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die heb ik al.
Alleen zonder petje.
quote:Op zondag 20 februari 2022 17:57 schreef ToT het volgende:
[..]
En daar dan een foto van maken en daar dan een UI van maken!
Ik krijg nog siliconen-filament.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:57 schreef ToT het volgende:
[..]
En daar dan een foto van maken en daar dan een UI van maken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:Op zondag 20 februari 2022 18:07 schreef Superbadeendje het volgende:
Kan ik beschermhoesje voor telefoon of AB printen.of voor jezelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een hoesje voor mijn telefoon bedoel je toch?quote:
als jij je dollo je telefoon noemt; jazekerquote:Op zondag 20 februari 2022 18:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een hoesje voor mijn telefoon bedoel je toch?
quote:Op zondag 20 februari 2022 18:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als jij je dollo je telefoon noemt; jazeker
Als ze meer dan 2 hersencellen hadden keken ze wel naar echte sportenquote:Op zondag 20 februari 2022 17:34 schreef Mrsloveable het volgende:
Vind het maar stom volk, kunnen ze weer naar een voetbalwedstrijd gooien ze vuurwerk op het veld
Formule 1 en wielrennenquote:Op zondag 20 februari 2022 18:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ze meer dan 2 hersencellen hadden keken ze wel naar echte sporten
quote:Op zondag 20 februari 2022 18:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik krijg nog siliconen-filament.
Welke cup ga je voor?quote:Op zondag 20 februari 2022 18:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik krijg nog siliconen-filament.
Eerst klein proberen, een setje voor mijn parkiet ofzo.quote:
Valt ie steeds vooroverquote:Op zondag 20 februari 2022 18:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eerst klein proberen, een setje voor mijn parkiet ofzo.
Goeie butt-plug voor de andere kant.quote:
Lol, ik heb nu een bizarre mental imagequote:Op zondag 20 februari 2022 18:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goeie butt-plug voor de andere kant.
Dat krijg nu pasquote:Op zondag 20 februari 2022 18:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Lol, ik heb nu een bizarre mental image
parkiet met konijnenstaartjequote:Op zondag 20 februari 2022 18:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goeie butt-plug voor de andere kant.
ik leer dingenquote:Op zondag 20 februari 2022 18:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor zo'n 3D waifu mousemat, of hoe het ook moge heten?![]()
Zo'n muismat met tieten bedoel ik.
Waifu's zijn toch die vreemde kussens uit Japan bedoeld voor van die Anime/Hentai incels?quote:Op zondag 20 februari 2022 18:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor zo'n 3D waifu mousemat, of hoe het ook moge heten?![]()
Zo'n muismat met tieten bedoel ik.
Op eBay te vinden!quote:
goed verhaalquote:Op zondag 20 februari 2022 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Op eBay te vinden!
Ik zocht een goede fatsoenlijk grote muismat van degelijke kwaliteit, en toen kwamen die dingen ook op m'n scherm!
Onder andere!quote:Op zondag 20 februari 2022 18:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Waifu's zijn toch die vreemde kussens uit Japan bedoeld voor van die Anime/Hentai incels?![]()
quote:Op zondag 20 februari 2022 18:39 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
er is er zelfs een voor @:haags
eerste hit op google ¯\_(ツ)_/¯quote:Op zondag 20 februari 2022 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Onder andere!
[..]Mijn hemel, je zoekt er ook wel meteen eentje uit zeg!
ik op wat jij zei.. waifu mousepadquote:Op zondag 20 februari 2022 18:40 schreef ToT het volgende:
[..]Zo dan!
Ja volgens mij had ik gegoogled op 3D mousepad with wristsupport of zo!
Ah!quote:Op zondag 20 februari 2022 18:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik op wat jij zei.. waifu mousepad
Dat lust een anaconda ook welquote:
Een één oogige?quote:
Aardige trousersnakequote:
greysquote:
Greysmilfquote:
Ja heb me toch over laten halenquote:
Is ze toch nog ergens nuttig voor.quote:Op zondag 20 februari 2022 18:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja heb me toch over laten halen![]()
![]()
ik kan wel raden door wiequote:Op zondag 20 februari 2022 18:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja heb me toch over laten halen![]()
![]()
Hey joh! Niet zo over Greys praten!quote:Op zondag 20 februari 2022 18:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is ze toch nog ergens nuttig voor.
jij bent geweldigquote:Op zondag 20 februari 2022 18:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hey joh! Niet zo over Greys praten!![]()
zij is geweldig!
![]()
Yepquote:
Jullie allebei.quote:Op zondag 20 februari 2022 18:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hey joh! Niet zo over Greys praten!![]()
zij is geweldig!
![]()
We zijn allebei geweldig!quote:
En jij ookquote:
Het houdt gewoon niet opquote:Op zondag 20 februari 2022 18:57 schreef greysbones het volgende:
hebben jullie je een beetje vermaakt op deze baggerdag?
man3 wat een regen
Ik ben bezig om ontzettend dronken te wordenquote:Op zondag 20 februari 2022 18:57 schreef greysbones het volgende:
man3 wat een regen
Dagenlang smekend voor haar deur gelegen heeft blijkbaar effect gehadquote:
Mwahquote:Op zondag 20 februari 2022 18:57 schreef greysbones het volgende:
man3 wat een regen
zo klaar mee nuquote:
wil het een beetje lukken?quote:Op zondag 20 februari 2022 18:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben bezig om ontzettend dronken te worden
Mezelf viesdik aan het snacken, dus jaquote:Op zondag 20 februari 2022 18:57 schreef greysbones het volgende:
man3 wat een regen
Vanmorgen in huis bezig geweest voor de rest op de bank gelegen met hoofdpijnquote:Op zondag 20 februari 2022 18:57 schreef greysbones het volgende:
man3 wat een regen
Nee heb een afspraak in het ziekenhuis, dus hoef pas om 8:30 op te staanquote:
Mij was het vrijdagavond aardig gelukt.quote:
aaah heb hier net Pozza opquote:Op zondag 20 februari 2022 18:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mezelf viesdik aan het snacken, dus ja
Goed bezigquote:Op zondag 20 februari 2022 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mij was het vrijdagavond aardig gelukt.
quote:Op zondag 20 februari 2022 19:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vanmorgen in huis bezig geweest voor de rest op de bank gelegen met hoofdpijn
Echt vies weer
Jij gedaan?
Hopen dat je dan geen kater hebtquote:Op zondag 20 februari 2022 19:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee heb een afspraak in het ziekenhuis, dus hoef pas om 8:30 op te staan
Dat kan ik sowieso altijd welquote:Op zondag 20 februari 2022 19:00 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Je kan nog wel gewoon typen in ieder geval.
Goed tijdverdrijfquote:Op zondag 20 februari 2022 18:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben bezig om ontzettend dronken te worden
Hoef je niet nuchter te komen?quote:Op zondag 20 februari 2022 19:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee heb een afspraak in het ziekenhuis, dus hoef pas om 8:30 op te staan
Ach, ik hoef alleen maar voor controle, dan is een kater niet zo ergquote:Op zondag 20 februari 2022 19:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hopen dat je dan geen kater hebt
Achteraf gezien iets te goed.quote:
quote:Op zondag 20 februari 2022 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]erop
verjaardag gehad van een vriend
verder geprobeerd de regen weg te kijken
Zeiden blijkbaar alleen "niet eten"quote:
quote:
Nee ik moet voor controle naar de kaakchirurg, valt meequote:
Ah okquote:Op zondag 20 februari 2022 19:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ach, ik hoef alleen maar voor controle, dan is een kater niet zo erg
Over drank is niet gesprokenquote:Op zondag 20 februari 2022 19:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zeiden blijkbaar alleen "niet eten"
Die kaakchirurg meteen plat vanwege de napalmquote:Op zondag 20 februari 2022 19:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
[..]
Nee ik moet voor controle naar de kaakchirurg, valt mee
kijken of ze je verstand echt weg hebben gehaald???quote:Op zondag 20 februari 2022 19:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
[..]
Nee ik moet voor controle naar de kaakchirurg, valt mee
Dat is niet mijn probleemquote:Op zondag 20 februari 2022 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die kaakchirurg meteen plat vanwege de napalm
Dubbele wortelpunt behandeling gehad afgelopen augustusquote:Op zondag 20 februari 2022 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
kijken of ze je verstand echt weg hebben gehaald???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |