@Deisyy we zitten hier!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:52 schreef Deisyy het volgende:
@:B00.....oh wacht je bent er al![]()
Toffen TT
Hee dat is geen Duitse productie he! Dat is Nederlands.quote:
I knowquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:54 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hee dat is geen Duitse productie he! Dat is Nederlands.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:54 schreef Deisyy het volgende:
David Bowie, die had ik boven mijn bed hangen toen ik nog een jonge Deisyy was.
Een poster, niet David zelf.
Ok, die link had ik nog niet gelegd haha.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
I know
maar major tom <-> uncle john.. die link leg ik wel
Zo jammer dat je in de tweede zin de grap die ik in mijn hoofd had na de eerste zin om zeep helpt.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:54 schreef Deisyy het volgende:
David Bowie, die had ik boven mijn bed hangen toen ik nog een jonge Deisyy was.
Een poster, niet David zelf.
Graag gedaanquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:56 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zo jammer dat je in de tweede zin de grap die ik in mijn hoofd had na de eerste zin om zeep helpt.
Daar ben je weer!quote:
Toepasselijk welquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:57 schreef maily het volgende:
[..]
Nou niet meer nee ... ashes to ashes, dust to dust
een soort Iwanius?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:karzai heeft altijd wel goede snacks.
Die man geniet wel van het leven
plopper de plopquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:02 schreef maily het volgende:
In Plopsaland zitten al sinds vanmiddag mensen vast in een attractie
Die ken ik nietquote:
@Foshizzle79 is weer terug naar haar vampierenmeeting, maar wilde even een liedje tussendoor plaatsen.quote:
Ze is met de meiden een Twilight marathon aan het doen?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:06 schreef B00STER het volgende:
[..]
@:Foshizzle79 is weer terug naar haar vampierenmeeting, maar wilde even een liedje tussendoor plaatsen.
Moest ik doorgeven
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ze is met de meiden een Twilight marathon aan het doen?
Kinderen?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:02 schreef maily het volgende:
In Plopsaland zitten al sinds vanmiddag mensen vast in een attractie
Ik wilde alleen even welterusten komen zeggenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:04 schreef B00STER het volgende:
[..]
Je mag weer blijven
(meestal ga je dan juist weg, maar ok)
Blijvenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde alleen even welterusten komen zeggen
Altijd goed wat shizzle van haarquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:06 schreef B00STER het volgende:
[..]
@:Foshizzle79 is weer terug naar haar vampierenmeeting, maar wilde even een liedje tussendoor plaatsen.
Moest ik doorgeven
Moh Gertje ik wil niet naar de kelderquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoeveel vingers steek ik op Samson
Ja kutweer, niet tof.quote:
stukje houtskool erinquote:Op zondag 20 februari 2022 10:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja kutweer, niet tof.
Net door de regen naar de drogist gegaan voor medicijnen tegen het kotsen van Mini-ToT, maar de drogist was nog gesloten.
haagsiequote:
fijne vakantie?quote:Op zondag 20 februari 2022 10:23 schreef Haags het volgende:
Gevoelige opmerking gemaakt in het Oekraïne topic
Rip muisquote:Op zondag 20 februari 2022 12:45 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb net een wind gelaten, daar zou zelf Pietje Paulusma een nationaal alarm voor uit zenden
Die is wel wat gewend, als zij ruft word de helft van het land geëvacueerdquote:
quote:Op zondag 20 februari 2022 12:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die is wel wat gewend, als zij ruft word de helft van het land geëvacueerd
Had je het laatst niet meegekregen dat er een 'storm' over het land heen ging? Dat was eigenlijk muis die aan het ruften wasquote:
quote:Op zondag 20 februari 2022 12:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had je het laatst niet meegekregen dat er een 'storm' over het land heen ging? Dat was eigenlijk muis die aan het ruften was
Vol hoofdpijn. Is een vriendje aan het spelen hier met die kleine. En die maken samen toch een boel herriequote:
En dat laat je gewoon gebeuren?quote:Op zondag 20 februari 2022 13:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vol hoofdpijn. Is een vriendje aan het spelen hier met die kleine. En die maken samen toch een boel herrie
Kan ze moeilijk met ducttape dicht plakken.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dat laat je gewoon gebeuren?
Ja want dat had ik zelf nog niet bedacht 🙄 goed idee zegquote:Op zondag 20 februari 2022 13:10 schreef Mrsloveable het volgende:
Zeggen dat ze rustiger moeten zijn
Dit inderdaad.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:10 schreef Mrsloveable het volgende:
Zeggen dat ze rustiger moeten zijn
Zit vol goeie ideeënquote:Op zondag 20 februari 2022 13:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja want dat had ik zelf nog niet bedacht 🙄 goed idee zeg
Je zou even in OUD kunnen informeren naar tips.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja want dat had ik zelf nog niet bedacht 🙄 goed idee zeg
voor 5 minuten en dan gaat het volume weer omhoogquote:Op zondag 20 februari 2022 13:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zit vol goeie ideeën
Maar ze luisteren dus niet
neuhquote:Op zondag 20 februari 2022 13:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je zou even in OUD kunnen informeren naar tips.
meh.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Of even met ze naar zo'n kinderspeelparadijs.
Of een tripje naar de MacDonald's. Pappa een heerlijke BigMacen de kinderen een half uur in de ballenbak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |