Ha ha ja graag!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:14 schreef TLC het volgende:
[..]
Idd, dan komt de mol van de trap af en betreedt het gemaskerde bal, doet t masker af en het is...
Ron Boszhard !!
Nou, dat heeft niemand zien aankomen
Jaquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:21 schreef Moira het volgende:
WIDM pas om 20:39 zegt NPO start live?
Op tv ook, uitgebreider journaalquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:21 schreef Moira het volgende:
Er is een fittie bezig in Europa. Daarom een extra lange journaal.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:21 schreef Moira het volgende:
thx voor de updatequote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:33 schreef superniger het volgende:
[..]
Er is een fittie bezig in Europa. Daarom een extra lange journaal.
Er kan toch ook niet echt iemand meer afvallen nu ze nog maar met 3 zijn? Of bedoel je dat de verliezend finalist vandaag misschien wel al bekend gemaakt wordt?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:35 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Veel mensen op social media gaan ervan uit dat er niemand afvalt vanavond![]()
Overigens heb ik mijn prono sowieso verpest door teveel naar de app te kijken. Volgend seizoen sla ik dan waarschijnlijk de app wel over.
Ben een man en kan dus niet 2 dingen tegelijk doen
Er is een finalist die het nog over een test en executie heeftquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:37 schreef Moira het volgende:
[..]
Er kan toch ook niet echt iemand meer afvallen nu ze nog maar met 3 zijn? Of bedoel je dat de verliezend finalist vandaag misschien wel al bekend gemaakt wordt?
Nja test moeten ze sowieso maken om de winnaar te bepalenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:39 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Er is een finalist die het nog over een test en executie heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |