SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Ja, een rek, maar het is iets te groot waardoor het er niet zo mooi uitziet.quote:
Jullie kunnen ook gezellig samen gaan gamen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoi, kom mij jouw PS brengen. OK. Bedankt.
Ik heb al zo'n hysterische Razer Blackwidow Chroma. Genoeg kleur wmb.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Glazen kast pakken met duizend ledjes erin.
Hopelijk leest bitterbal dit niet.
Had ook niet anders verwacht.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb al zo'n hysterische Razer Blackwidow Chroma. Genoeg kleur wmb.
kan je het nog terug brengen?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, een rek, maar het is iets te groot waardoor het er niet zo mooi uitziet.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb al zo'n hysterische Razer Blackwidow Chroma. Genoeg kleur wmb.
Ja, want ik ben altijd hysterischquote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had ook niet anders verwacht.
Eigenlijk nooit maar toch weer wel somsquote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, want ik ben altijd hysterisch
nee, wan ik heb het in elkaar geschroefd en de doos weg geworpen ( er er zat een schroefje te veel bij).quote:
Heel soms danquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigenlijk nooit maar toch weer wel soms
Twee verschillende met een kortingscode. Een bbq-chicken en een klassieke met pepperoni, champignons, ui en mozarella.quote:
ik kom er aanquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Twee verschillende met een kortingscode. Een bbq-chicken en een klassieke met pepperoni, champignons, ui en mozarella.
Wat zit je nou te fantaseren?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:55 schreef UitStraling het volgende:
Gamen met Ygritte en dan na tien minuten beginnend bezweet de controllers achter de bank flikkeren
dan zijn die 2 wel een beetje karig..quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bezorg je tegenwoordig ook pizza's dan?
*tring tring*quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Incoming bitterbal [ afbeelding ]
Toen ik in Zwolle was waren alle treinen ongeveer geannuleerd. Hele tijd in de gaten gehouden en niks aan de hand en dan ben je in Zwolle en dan krijg je dit.quote:
pizza op voor hij op plek van bestemming isquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bezorg je tegenwoordig ook pizza's dan?
Ik was tegen de 6000 euro kwijt dus ik dwing mezelf echt om spelletjes te spelen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb vorig jaar zo’n ledkast met top of the bill CPU en kaarten samengebouwd.
Misschien bij elkaar 2 uur op gespeeld![]()
Al gebruik ik m nu voor sporttraining maar dat had ook met een I3 gekund.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:05 schreef mschol het volgende:
[..]
pizza op voor hij op plek van bestemming is
Accuraat. Waarschijnlijk omdat ik je de pan in hak en jij huilend in foetushouding in een hoekje ligtquote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:55 schreef UitStraling het volgende:
Gamen met Ygritte en dan na tien minuten beginnend bezweet de controllers achter de bank flikkeren
Ik ben vrij competitief hoor, behalve als je me af aan het leiden bentquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Accuraat. Waarschijnlijk omdat ik je de pan in hak en jij huilend in foetushouding in een hoekje ligt
Het tweedequote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Is Andy van der Meijde nou een toffe peer of een irritante luie flikker?
Op zich kan ik er wel om lachen hoe die leeft.
Kon die vent van je je niet gewoon vanaf daar komen ophalen?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Toen ik in Zwolle was waren alle treinen ongeveer geannuleerd. Hele tijd in de gaten gehouden en niks aan de hand en dan ben je in Zwolle en dan krijg je dit.
Nu? Want dan keer ik omquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Joe joe gesprek hier ‘dan moeten we wel sushi eten’
Hij heeft geen auto anders had hij dat echt wel gedaan.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kon die vent van je je niet gewoon vanaf daar komen ophalen?
Oh ik maar 3kquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was tegen de 6000 euro kwijt dus ik dwing mezelf echt om spelletjes te spelen.
Zijn dochters hadden liever Adolf Hitler gehad als vader, misschien geeft dat een hint.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Is Andy van der Meijde nou een toffe peer of een irritante luie flikker?
Op zich kan ik er wel om lachen hoe die leeft.
Was dat dan van klaploper?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij heeft geen auto anders had hij dat echt wel gedaan.
Kutzooi zegquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij heeft geen auto anders had hij dat echt wel gedaan.
Kinderen hebben altijd wat te janken.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn dochters hadden liever Adolf Hitler gehad als vader, misschien geeft dat een hint.
Oke. Dan ga ik eerst pizzas eten bij buda en dan fiets ik naar jou toequote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Neuh wij houden meer mediteraanse tijden aan
Ik krijg bijna het gevoel dat je trots op me bent.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je doet het goed allemaal zo
Wat speel je momenteel?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was tegen de 6000 euro kwijt dus ik dwing mezelf echt om spelletjes te spelen.
Wat dacht je, dat is gelaten als een halve zombie mijn best niet zou doen?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben vrij competitief hoor, behalve als je me af aan het leiden bent
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke. Dan ga ik eerst pizzas eten bij buda en dan fiets ik naar jou toe
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:21 schreef UitStraling het volgende:
Ik snap het nut nooit van zulke spelletjes, als je er nu centjes of roem mee kon verdienen of slimmer van zou worden maar mensen die die spelletjes doen zijn meestal juist niet zo snugger.
Kom je nog wel achter als die ene wilde van je iedere week met een ander petje binnen komt huppelen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kinderen hebben altijd wat te janken.
Is zo ookquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik krijg bijna het gevoel dat je trots op me bent.
Ik zou haar aanmoedigen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom je nog wel achter als die ene wilde van je iedere week met een ander petje binnen komt huppelen.
Allicht kom ik ook nog even bij jou buurten……quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Hier gaat de bbq aan voor grote lappen goed rundvlees van grasgevoede runderen. Op de tafel is een grote hoeveelheid gezond voer, en je kunt pakken wat je wil.
Hij is je gewoon naar de preut aan het praten.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik krijg bijna het gevoel dat je trots op me bent.
Lul niet man, jij hoekt de eerste de beste Turk die met een bobbel in de broek aanbelt voor je prinsesje echt wel neerquote:
Het was eigenlijk een bitterbal lokpost maar vooruit.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Allicht kom ik ook nog even bij jou buurten……
Zou die weer blauwe ballen hebben denk je?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hij is je gewoon naar de preut aan het praten.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het was eigenlijk een bitterbal lokpost maar vooruit.
Nee nee… duidelijk…..quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zorgen dat ik er als eerste ben dusquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Stel je moet kiezen?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien heeft ie een paar weken pikstraf.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zou die weer blauwe ballen hebben denk je?
Straks blijkt ie al jaren een ontevreden huisman te zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien heeft ie een paar weken pikstraf.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zou die weer blauwe ballen hebben denk je?
Ik heb frietjes besteldquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:16 schreef Ama het volgende:
Ik ga hoofdkantoor van de NS in de fik steken.
Laan van Puntenburg 100, 3511 ER Utrecht, Netherlandsquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:16 schreef Ama het volgende:
ik geloof er niks vanquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:16 schreef Ama het volgende:
Ja, maar dat geeft niet. Ik ken 'm langer dan vandaagquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hij is je gewoon naar de preut aan het praten.
Dat is zeker 6 uur fietsen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Laan van Puntenburg 100, 3511 ER Utrecht, Netherlands
Veel plezier
Ja laat nou net de trein naar Utrecht net niet rijden.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Veel plezier
Zou me niks verbazen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Straks blijkt ie al jaren een ontevreden huisman te zijn
Alleen de trein naar Utrecht rijdt niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Veel plezier
Klopt want ben net weer thuis na bijna 4 uur onnodig reizen.quote:
sad, maar een beetje telefoonsexen danquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:07 schreef Ama het volgende:
Ik had 2 uur kunnen wachten met het risico dat het weer geannuleerd werd dus ik dacht ik ga maar naar huis helaas.
had ik vannochtend/middag toch gelijkquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:16 schreef Ama het volgende:
dat is lang niet de enige die niet rijdtquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja laat nou net de trein naar Utrecht net niet rijden.
De rest boeit mij niet?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is lang niet de enige die niet rijdt
Nee nee nee… dit was een inschattingsfout van jequote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben gewoon benieuwd hoe Los zich hieruit red.
Ja jeetje kun je toch een deelscooter pakken.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja laat nou net de trein naar Utrecht net niet rijden.
dat verandert niets aan het feitquote:
Ja goed idee met een verlopen rijbewijs.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja jeetje kun je toch een deelscooter pakken.
Lol wat?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
sad, maar een beetje telefoonsexen dan
App gewoon iemand van je bunga lijstje andersquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja joepie een aai over mijn bolletje.
Ga je lopend ?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:16 schreef Ama het volgende:
Is je telefoon opgeladen?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
App gewoon iemand van je bunga lijstje anders
Ohquote:
Ja sorry mijn conditie is niet goed genoeg om 50 km ofzo te gaan wandelen ben ik bang.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik toch een beetje een gebrek aan motivatie
Ja maar ik ben zo'n type die al gepakt wordt voor ik klaar ben.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Joe… als je niet gepakt wordt is er niks aan de hand
6/10quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tussen zulke mooie bijzondere vrouwen kun je niet kiezen.
Klopt, maar dat bericht is nooit aangekomen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moeraspoes wilde haar ophalen, blik benzine mee en wat lucifers, kut NS ook.
Roadtrip!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moeraspoes wilde haar ophalen, blik benzine mee en wat lucifers, kut NS ook.
Viel me ook al op.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt, maar dat bericht is nooit aangekomen.
Doe ik eens gemeend aardig,quote:
Met een laag uitgesneden topje bij een truckstop gaan staan?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja sorry mijn conditie is niet goed genoeg om 50 km ofzo te gaan wandelen ben ik bang.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh heilige redder der B.V. Nederland je hebt mijn nummer niet
Ja die had ik net niet bij me helaas.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Met een laag uitgesneden topje bij een truckstop gaan staan?
Ik presenteer u Moeraskat 2.0quote:
Ik geef het opquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja die had ik net niet bij me helaas.
iew, veranderingquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wil best samen hoofdkantoor van NS afbranden hoor.
Ohquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]Dát was niet wat ik voor ogen had eigenlijk.
Potverdikkeme. Stel ik me een keer kwetsbaar op, kom jij me weer kwetsen.quote:
Het is werkelijk een gave.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
I knew it met mijn ongelofelijke mensenkennis
eigen schuld, had je je maar niet kwetsbaar moeten opstellenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Potverdikkeme. Stel ik me een keer kwetsbaar op, kom jij me weer kwetsen.![]()
Ik zei vanmiddag, dat het jammer was dat Zwolle zo ver weg was, van waar ik woon. Anders had ik je thuisgebracht.quote:
Het kwetsende gevoel is al over.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eigen schuld, had je je maar niet kwetsbaar moeten opstellen
*proest*quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja het is dat ik zo bescheiden en nederig ben anders had ik het wel geweten.
Maar ik moest naar mijn vriend.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zei vanmiddag, dat het jammer was dat Zwolle zo ver weg was, van waar ik woon. Anders had ik je thuisgebracht.
dat gaat snelquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het kwetsende gevoel is al over.
Vind het al een hele prestatie dat je dit over jezelf durft te typen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja het is dat ik zo bescheiden en nederig ben anders had ik het wel geweten.
Nou, daarheen danquote:
Alle nieuwe vrouwen hier doen eerst een video paaldansen posten.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vind het al een hele prestatie dat je dit over jezelf durft te typen.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vind het al een hele prestatie dat je dit over jezelf durft te typen.
+1quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alle nieuwe vrouwen hier doen eerst een video paaldansen posten.
Jij toch ook, goh schat heb je gisteren je blindedarm laten verwijderen? Nou ok lekker boeiend ook, kop in het kussen en kont omhoog en dan kijk ik wel of ik van je wondje afblijf, hups hups.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Zit te denken dat Gergi Kwiwi ook gewoon neemt met gekneusde ribben.
Waar is die eigenlijk. Hebben jullie der weggejaagd?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alle nieuwe vrouwen hier doen eerst een video paaldansen posten.
Waarom denk jij dit?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Zit te denken dat Gergi Kwiwi ook gewoon neemt met gekneusde ribben.
Die rode hupskikker is verliefd op een criminele latino met een hoop kinderen inmiddels toch?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Waar is die eigenlijk. Hebben jullie der weggejaagd?
Je hebt mijn aandacht getrokken, waar gaat dit over? Wie?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die rode hupskikker is verliefd op een criminele latino met een hoop kinderen inmiddels toch?
Nu pas?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je hebt mijn aandacht getrokken, waar gaat dit over? Wie?
Ik was bij ‘date’ en daarna M.I.A. dus verder niet meegekregenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die rode hupskikker is verliefd op een criminele latino met een hoop kinderen inmiddels toch?
Ja eerlijk gezegd weet ik ook niet veel meer maar wel dat ze nog de deur op een kier had en daar weten sommige mannen wel raad mee.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik was bij ‘date’ en daarna M.I.A. dus verder niet meegekregen
Ja.quote:
Don’t leave the door crackedquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja eerlijk gezegd weet ik ook niet veel meer maar wel dat ze nog de deur op een kier had en daar weten sommige mannen wel raad mee.
een cross-post.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:43 schreef klaasweetalles het volgende:
@:PaRoDiUzZ wat heb jij ge-edit?
wat is een cross post @PaRoDiUzZquote:
Nee, maar vind het wel heel leuk dat je er bent met je scherpe geest, je zachtaardigheid en je scherpe tongetjequote:
Klinkt wel aardig als mijn leven. Insert nog wel ff hard werken om dat geld uit te kunnen geven.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:45 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou voor Ygritte gaan en dan een leven lang (slap) lachen, dansen, zuipen, neuken, geld uitgeven, nog een keer geld uitgeven, roadtrips, huiskamerdansen, chique mooie katten kopen, genieten, relaxen, samen vechten en ageren tegen irritante foute mensen, lekker vreten met de voetjes in het zand en alle mensen en de wereld zijn moeder duiden
@PaRoDiUzZ ik wil graag een schadevergoeding van je .....quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
twee topics open en post inhet verkeerde topic geplaatst.
Bedankt voor het warme bad.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee, maar vind het wel heel leuk dat je er bent met je scherpe geest, je zachtaardigheid en je scherpe tongetje
Joe! lekker dm-en jongens OKBIE doei doei!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
@:PaRoDiUzZ ik wil graag een schadevergoeding van je .....
lijk me wel redelijk
Hebje geld
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
@:PaRoDiUzZ ik wil graag een schadevergoeding van je .....
lijk me wel redelijk
Hebje geld
wtf is ditquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Joe! lekker dm-en jongens OKBIE doei doei!
Kennelijk weet klaas niet allesquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wtf is dit
jij weet blijkbaar niet met wie je te maken heb
heb je geld of tieten?
Je moet je telefoonnummer niet aan iedere gek gevenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je weet dat ie je nu gaat appen he….
Maar jij beschermt mij toch?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Geheel eens met dit statementquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je moet je telefoonnummer niet aan iedere gek geven
Heftigquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wtf is dit
heb je geld of tieten?
we kunnen dit probleem heel simpel oplossenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kennelijk weet klaas niet alles![]()
450 en 45 cm
Als je zo'n blauw pilletje in't water hebt gegooid wel ja. Dan blijft die brug wel 2 weken open.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:54 schreef Koen66 het volgende:
Heb ik de brug open laten staan terwijl ik hier de afgelopen dagen nauwelijks was?
Kan je niet allebei hebben?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wtf is dit
heb je geld of tieten?
Ja, er komen allemaal zwerfkatten aan gelopenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:54 schreef Koen66 het volgende:
Heb ik de brug open laten staan terwijl ik hier de afgelopen dagen nauwelijks was?
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
op fok nietquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kan je niet allebei hebben?
Uh nee en jouw feestje.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
we kunnen dit probleem heel simpel oplossen
jij biedt je excusses aan en ik verlaat dit topic
Ik welquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kan je niet allebei hebben?
Lijkt er op.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:54 schreef Koen66 het volgende:
Zolang het maar binnen de bikinilijn blijft.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jazeker. We vormen hier een united vrouwen front
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jazeker. We vormen hier een united vrouwen front
luister mutsquote:
Zet me dan op Amivedi als je durftquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, er komen allemaal zwerfkatten aan gelopen
Op wattes?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zet me dan op Amivedi als je durft
US komt je meteen ophalen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zet me dan op Amivedi als je durft
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gianni toch![]()
Zit dat in de vlaai daar of zo dat je dat er van kan krijgen?
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
luister muts
ik geef je nog 1 kans
je laatste kans
Of als je klaar bent met je poes.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Voor als je je poes niet kan vinden
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:57 schreef mschol het volgende:
wat een dramaqueens zitten er opeens hier
Ik vind je niveau en bijdrage uiterts betreurenswaardig.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
luister muts
ik geef je nog 1 kans
je laatste kans
Wat is aanmijnveddie dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
US komt je meteen ophalen.
jouw poes is zo groot die vind iedereen welquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Houdoequote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jouw poes is zo groot die vind iedereen wel
zo ik ga weer
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
6/10quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:45 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou voor Ygritte gaan en dan een leven lang (slap) lachen, dansen, zuipen, neuken, geld uitgeven, nog een keer geld uitgeven, roadtrips, huiskamerdansen, chique mooie katten kopen, genieten, relaxen, samen vechten en ageren tegen irritante foute mensen, lekker vreten met de voetjes in het zand en alle mensen en de wereld zijn moeder duiden
Dit is correct overigens, maar dat kon jij ook niet wetenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
zo ik ga weer
Ga eens doodquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
zo ik ga weer
doodverwensingquote:
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit is correct overigens, maar dat kon jij ook niet weten
Weet je, ik ben best een openminded mens maar misschien kun je je VBL/KLB mentaliteit ff even lekker ergens anders gaan etaleren.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
doodverwensing
gerapporteerd
dit kost je een ban
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Weet je, ik ben best een openminded mens maar misschien kun je je VBL/KLB mentaliteit ff even lekker ergens anders gaan etaleren.
Je komt over als een halve mongool man en dat is eigenlijk ook nog een belediging voor de mensen met het syndroom van Down.
Beetje een stijfje nu.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Weet je, ik ben best een openminded mens maar misschien kun je je VBL/KLB mentaliteit ff even lekker ergens anders gaan etaleren.
Je komt over als een halve mongool man en dat is eigenlijk ook nog een belediging voor de mensen met het syndroom van Down.
jij heb gewoon nooit sexquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik weet niet waarom ik hier beland ben, maar vind het wel leuk om mee te doen.
je bent hier beland door mijquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Jij hebt tenminste wel hoofdlettersquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Een van de meest mooie poezen ooitquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij mag niet liegen want jij hebt mijn poes wel eens gezien
wat bedoel je hiermeequote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste wel hoofdletters
Je wilt niet weten hoe vaak ik er mee gepest ben ton bacardi iets met zoete drankjes wilde doen om hun bocht te verkopen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste wel hoofdletters
Druk gehad vandaag nog?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat je het moet vragen zegt alles.
Is het een Maine coon?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een van de meest mooie poezen ooit
quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hele middag dingen gegeten en gedronken die niet op de kaart stonden.
Kale poesquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wat voor kat zien jullie mij dan kopen, mocht ik er ooit 1 kopen?? (kans is klein, ben meer een hondenman)
Ik denk dat we jou misschien wel willen houden maar dat weet ik nog niet helemaal zekerquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe vaak ik er mee gepest ben ton bacardi iets met zoete drankjes wilde doen om hun bocht te verkopen.
Goed, ze is onlangs gesteriliseerd. Dus nu is ze lekker lui en kan ze lekker dik worden.quote:
Gewoon een lieve die bij je komt liggen als je jezelf een beetje kut voelt, dat is genoeg vaak.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wat voor kat zien jullie mij dan kopen, mocht ik er ooit 1 kopen?? (kans is klein, ben meer een hondenman)
Je hebt tuintje nu toch?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Goed, ze is onlangs gesteriliseerd. Dus nu is ze lekker lui en kan ze lekker dik worden.![]()
De ander blijft een tuintijger.
Jazeker, zowel voor als achter.quote:
Een Ragdoll want lief en knuffelpoes.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zie je wel dat ik een beetje trots mocht zijn.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jazeker, zowel voor als achter.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie je wel dat ik een beetje trots mocht zijn.
Ik doe mijn bestquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Joe, kwartiertje bal…. Red je dat op de fiets?
Ragdolls zijn tofquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Een Ragdoll want lief en knuffelpoes.
En anders een Maine coon want halve honden
En plannetjes voor een tweede alien zelfs?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]Ik ben zo'n volwassen leven gaan leiden. Met zonnepanelen en zo.
Whehe.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En plannetjes voor een tweede alien zelfs?
Maar ze kunnen niet zo goed alleen zijn, heb ik me laten vertellen.quote:
Paar uurtjes toch wel?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar ze kunnen niet zo goed alleen zijn, heb ik me laten vertellen.
Vast wel. Maar een hele werkdag niet geloof ik.quote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat we jou misschien wel willen houden maar dat weet ik nog niet helemaal zeker
Maine Coons krijg je bij een beetje goede fokker ook niet als je van plan bent om hem in z’n eentje te houden.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar ze kunnen niet zo goed alleen zijn, heb ik me laten vertellen.
Ik heb er twee. Voorlopig wel genoeg.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maine Coons krijg je bij een beetje goede fokker ook niet als je van plan bent om hem in z’n eentje te houden.
Soberso meer katten
I know, is ook wel leuk voor je nu je de zaakjes een beetje op de rails hebt, gewoon doen wat je niet laten kan.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Whehe.
Nou, ik wil het wel graag.
Ja, maar dat past nu eigenlijk niet i.c.m. werk.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
I know, is ook wel leuk voor je nu je de zaakjes een beetje op de rails hebt, gewoon doen wat je niet laten kan.
Ja ik heb er ff te weinig op geletquote:
Ik wil er twee bij hebben, maar dan wel leukequote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maine Coons krijg je bij een beetje goede fokker ook niet als je van plan bent om hem in z’n eentje te houden.
Soberso meer katten
Dan moet Bos twee poezen nemenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vast wel. Maar een hele werkdag niet geloof ik.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja ik heb er ff te weinig op gelet. Denk dat het tijd wordt voor functie elders
Als je van snacks, vreten, cavia’s boven de rivieren/beneden de rivieren vraagstukken houd zit je hier wel goedquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ook niet, aan de andere kant heb ik de afgelopen en komende tijd ook zeer weinig te doen vw heupoperatie enzo,dus hier en daar aan een slowchatje deelnemen drukt de verveling.
Hier mogen ze niet op de galerij, binnen wel, maar dat zie ik dan weer niet zitten, alhoewel ik wel een kattenmens ben.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar ja hier mogen toch geen huisdieren... Wat ik wel snap...
Die van mij krijg je nietquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil er twee bij hebben, maar dan wel leuke
Ook carričrewijven kunnen werpen tussendoor, pak je na de poep en de borstvoeding je weg naar onmetelijke rijkdom maar weer op.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, maar dat past nu eigenlijk niet i.c.m. werk.
Gewoon zeggen dat je er geen actieve herinnering aan had en dat je zeker wist dat je hem wel gewoon omhoog had gedaanquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja ik heb er ff te weinig op gelet. Denk dat het tijd wordt voor functie elders
Vervelend. Hoop dat het allemaal spoedig hersteltquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ook niet, aan de andere kant heb ik de afgelopen en komende tijd ook zeer weinig te doen vw heupoperatie enzo,dus hier en daar aan een slowchatje deelnemen drukt de verveling.
Woonbegeleiding staat het hier gewoon niet toe. Zelfs geen klein knaagdiertje. En daar heb ik wel vrede mee. Mijn hond die eind 2020 is ingeslapen had hier ook niet gepast tbh...quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hier mogen ze niet op de galerij, binnen wel, maar dat zie ik dan weer niet zitten, alhoewel ik wel een kattenmens ben.
Jij liet Nina bijna doodgaan!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Ik ben zo leuk en lief voor poezen.
Is gewoon niet zo handig. Echt nietquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook carričrewijven kunnen werpen tussendoor, pak je na de poep en de borstvoeding je weg naar onmetelijke rijkdom maar weer op.
Dat lag aan dat rare wilde beest zelf, ze pest me nu nog dagelijks.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij liet Nina bijna doodgaan!![]()
![]()
En dat is zo’n poekiepoekie
Kom je dan uiteindelijk niet uit op dat er altijd wel iets is waardoor het even niet zo handig uit zou komen?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is gewoon niet zo handig. Echt niet
Normaal gesproken ben ik 9-10 uur per dag de deur uit, dus is een huisdier sw niet echt een optie, en omdat ik op de eerste verdieping woon vind ik het zelf ook niet leuk om bijv een kat te nemen aangezien dat toch dieren zijn die naar buiten moeten kunnen mogen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Woonbegeleiding staat het hier gewoon niet toe. Zelfs geen klein knaagdiertje. En daar heb ik wel vrede mee. Mijn hond die eind 2020 is ingeslapen had hier ook niet gepast tbh...
Die had ik dus nog voor dat ik hier ging wonen fyi
Misschien moet Nina dan eens naar de kattenpsycholoogquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat lag aan dat rare wilde beest zelf, ze pest me nu nog dagelijks.
Nu ben ik ergens wel benieuwd of je over drie jaar met vier kinderen zit of dat je lekker aan je baan en bestaanszekerheid aan het bouwen bent.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is gewoon niet zo handig. Echt niet
Misschien wel. Maar ik denk oprecht dat het momenteel wel het slechtste moment isquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kom je dan uiteindelijk niet uit op dat er altijd wel iets is waardoor het even niet zo handig uit zou komen?
Kom gewoon helpen opvoeden, help!!?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien moet Nina dan eens naar de kattenpsycholoog![]()
Of jij op Nina-cursus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |