SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Ja, een rek, maar het is iets te groot waardoor het er niet zo mooi uitziet.quote:
Jullie kunnen ook gezellig samen gaan gamen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoi, kom mij jouw PS brengen. OK. Bedankt.
Ik heb al zo'n hysterische Razer Blackwidow Chroma. Genoeg kleur wmb.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Glazen kast pakken met duizend ledjes erin.
Hopelijk leest bitterbal dit niet.
Had ook niet anders verwacht.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb al zo'n hysterische Razer Blackwidow Chroma. Genoeg kleur wmb.
kan je het nog terug brengen?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, een rek, maar het is iets te groot waardoor het er niet zo mooi uitziet.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb al zo'n hysterische Razer Blackwidow Chroma. Genoeg kleur wmb.
Ja, want ik ben altijd hysterischquote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had ook niet anders verwacht.
Eigenlijk nooit maar toch weer wel somsquote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, want ik ben altijd hysterisch
nee, wan ik heb het in elkaar geschroefd en de doos weg geworpen ( er er zat een schroefje te veel bij).quote:
Heel soms danquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigenlijk nooit maar toch weer wel soms
Twee verschillende met een kortingscode. Een bbq-chicken en een klassieke met pepperoni, champignons, ui en mozarella.quote:
ik kom er aanquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Twee verschillende met een kortingscode. Een bbq-chicken en een klassieke met pepperoni, champignons, ui en mozarella.
Wat zit je nou te fantaseren?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:55 schreef UitStraling het volgende:
Gamen met Ygritte en dan na tien minuten beginnend bezweet de controllers achter de bank flikkeren
dan zijn die 2 wel een beetje karig..quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bezorg je tegenwoordig ook pizza's dan?
*tring tring*quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Incoming bitterbal [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |