SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Ja, een rek, maar het is iets te groot waardoor het er niet zo mooi uitziet.quote:
Jullie kunnen ook gezellig samen gaan gamen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoi, kom mij jouw PS brengen. OK. Bedankt.
Ik heb al zo'n hysterische Razer Blackwidow Chroma. Genoeg kleur wmb.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Glazen kast pakken met duizend ledjes erin.
Hopelijk leest bitterbal dit niet.
Had ook niet anders verwacht.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb al zo'n hysterische Razer Blackwidow Chroma. Genoeg kleur wmb.
kan je het nog terug brengen?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, een rek, maar het is iets te groot waardoor het er niet zo mooi uitziet.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb al zo'n hysterische Razer Blackwidow Chroma. Genoeg kleur wmb.
Ja, want ik ben altijd hysterischquote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had ook niet anders verwacht.
Eigenlijk nooit maar toch weer wel somsquote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, want ik ben altijd hysterisch
nee, wan ik heb het in elkaar geschroefd en de doos weg geworpen ( er er zat een schroefje te veel bij).quote:
Heel soms danquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigenlijk nooit maar toch weer wel soms
Twee verschillende met een kortingscode. Een bbq-chicken en een klassieke met pepperoni, champignons, ui en mozarella.quote:
ik kom er aanquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Twee verschillende met een kortingscode. Een bbq-chicken en een klassieke met pepperoni, champignons, ui en mozarella.
Wat zit je nou te fantaseren?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:55 schreef UitStraling het volgende:
Gamen met Ygritte en dan na tien minuten beginnend bezweet de controllers achter de bank flikkeren
dan zijn die 2 wel een beetje karig..quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bezorg je tegenwoordig ook pizza's dan?
*tring tring*quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Incoming bitterbal [ afbeelding ]
Toen ik in Zwolle was waren alle treinen ongeveer geannuleerd. Hele tijd in de gaten gehouden en niks aan de hand en dan ben je in Zwolle en dan krijg je dit.quote:
pizza op voor hij op plek van bestemming isquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bezorg je tegenwoordig ook pizza's dan?
Ik was tegen de 6000 euro kwijt dus ik dwing mezelf echt om spelletjes te spelen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb vorig jaar zo’n ledkast met top of the bill CPU en kaarten samengebouwd.
Misschien bij elkaar 2 uur op gespeeld![]()
Al gebruik ik m nu voor sporttraining maar dat had ook met een I3 gekund.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:05 schreef mschol het volgende:
[..]
pizza op voor hij op plek van bestemming is
Accuraat. Waarschijnlijk omdat ik je de pan in hak en jij huilend in foetushouding in een hoekje ligtquote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:55 schreef UitStraling het volgende:
Gamen met Ygritte en dan na tien minuten beginnend bezweet de controllers achter de bank flikkeren
Ik ben vrij competitief hoor, behalve als je me af aan het leiden bentquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Accuraat. Waarschijnlijk omdat ik je de pan in hak en jij huilend in foetushouding in een hoekje ligt
Het tweedequote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Is Andy van der Meijde nou een toffe peer of een irritante luie flikker?
Op zich kan ik er wel om lachen hoe die leeft.
Kon die vent van je je niet gewoon vanaf daar komen ophalen?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Toen ik in Zwolle was waren alle treinen ongeveer geannuleerd. Hele tijd in de gaten gehouden en niks aan de hand en dan ben je in Zwolle en dan krijg je dit.
Nu? Want dan keer ik omquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Joe joe gesprek hier ‘dan moeten we wel sushi eten’
Hij heeft geen auto anders had hij dat echt wel gedaan.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kon die vent van je je niet gewoon vanaf daar komen ophalen?
Oh ik maar 3kquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was tegen de 6000 euro kwijt dus ik dwing mezelf echt om spelletjes te spelen.
Zijn dochters hadden liever Adolf Hitler gehad als vader, misschien geeft dat een hint.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Is Andy van der Meijde nou een toffe peer of een irritante luie flikker?
Op zich kan ik er wel om lachen hoe die leeft.
Was dat dan van klaploper?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij heeft geen auto anders had hij dat echt wel gedaan.
Kutzooi zegquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij heeft geen auto anders had hij dat echt wel gedaan.
Kinderen hebben altijd wat te janken.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn dochters hadden liever Adolf Hitler gehad als vader, misschien geeft dat een hint.
Oke. Dan ga ik eerst pizzas eten bij buda en dan fiets ik naar jou toequote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Neuh wij houden meer mediteraanse tijden aan
Ik krijg bijna het gevoel dat je trots op me bent.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je doet het goed allemaal zo
Wat speel je momenteel?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was tegen de 6000 euro kwijt dus ik dwing mezelf echt om spelletjes te spelen.
Wat dacht je, dat is gelaten als een halve zombie mijn best niet zou doen?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben vrij competitief hoor, behalve als je me af aan het leiden bent
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke. Dan ga ik eerst pizzas eten bij buda en dan fiets ik naar jou toe
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:21 schreef UitStraling het volgende:
Ik snap het nut nooit van zulke spelletjes, als je er nu centjes of roem mee kon verdienen of slimmer van zou worden maar mensen die die spelletjes doen zijn meestal juist niet zo snugger.
Kom je nog wel achter als die ene wilde van je iedere week met een ander petje binnen komt huppelen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kinderen hebben altijd wat te janken.
Is zo ookquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik krijg bijna het gevoel dat je trots op me bent.
Ik zou haar aanmoedigen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom je nog wel achter als die ene wilde van je iedere week met een ander petje binnen komt huppelen.
Allicht kom ik ook nog even bij jou buurten……quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Hier gaat de bbq aan voor grote lappen goed rundvlees van grasgevoede runderen. Op de tafel is een grote hoeveelheid gezond voer, en je kunt pakken wat je wil.
Hij is je gewoon naar de preut aan het praten.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik krijg bijna het gevoel dat je trots op me bent.
Lul niet man, jij hoekt de eerste de beste Turk die met een bobbel in de broek aanbelt voor je prinsesje echt wel neerquote:
Het was eigenlijk een bitterbal lokpost maar vooruit.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Allicht kom ik ook nog even bij jou buurten……
Zou die weer blauwe ballen hebben denk je?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hij is je gewoon naar de preut aan het praten.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het was eigenlijk een bitterbal lokpost maar vooruit.
Nee nee… duidelijk…..quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zorgen dat ik er als eerste ben dusquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Stel je moet kiezen?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien heeft ie een paar weken pikstraf.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zou die weer blauwe ballen hebben denk je?
Straks blijkt ie al jaren een ontevreden huisman te zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien heeft ie een paar weken pikstraf.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zou die weer blauwe ballen hebben denk je?
Ik heb frietjes besteldquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:16 schreef Ama het volgende:
Ik ga hoofdkantoor van de NS in de fik steken.
Laan van Puntenburg 100, 3511 ER Utrecht, Netherlandsquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:16 schreef Ama het volgende:
ik geloof er niks vanquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:16 schreef Ama het volgende:
Ja, maar dat geeft niet. Ik ken 'm langer dan vandaagquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hij is je gewoon naar de preut aan het praten.
Dat is zeker 6 uur fietsen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Laan van Puntenburg 100, 3511 ER Utrecht, Netherlands
Veel plezier
Ja laat nou net de trein naar Utrecht net niet rijden.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Veel plezier
Zou me niks verbazen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Straks blijkt ie al jaren een ontevreden huisman te zijn
Alleen de trein naar Utrecht rijdt niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Veel plezier
Klopt want ben net weer thuis na bijna 4 uur onnodig reizen.quote:
sad, maar een beetje telefoonsexen danquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:07 schreef Ama het volgende:
Ik had 2 uur kunnen wachten met het risico dat het weer geannuleerd werd dus ik dacht ik ga maar naar huis helaas.
had ik vannochtend/middag toch gelijkquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:16 schreef Ama het volgende:
dat is lang niet de enige die niet rijdtquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja laat nou net de trein naar Utrecht net niet rijden.
De rest boeit mij niet?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is lang niet de enige die niet rijdt
Nee nee nee… dit was een inschattingsfout van jequote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben gewoon benieuwd hoe Los zich hieruit red.
Ja jeetje kun je toch een deelscooter pakken.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja laat nou net de trein naar Utrecht net niet rijden.
dat verandert niets aan het feitquote:
Ja goed idee met een verlopen rijbewijs.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja jeetje kun je toch een deelscooter pakken.
Lol wat?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
sad, maar een beetje telefoonsexen dan
App gewoon iemand van je bunga lijstje andersquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja joepie een aai over mijn bolletje.
Ga je lopend ?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:16 schreef Ama het volgende:
Is je telefoon opgeladen?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
App gewoon iemand van je bunga lijstje anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |