Some men just want to watch the world learnquote:Op maandag 21 februari 2022 12:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Wees eens niet zo realistisch!Gewoon optimistisch blijven tegen beter weten in, dat is Nederlands!
Mensen die zoveel vrienden hebben dat ze het zich kunnen veroorloven om anderen uit te sluiten.quote:
Eens. Tegenspraak, onzin en andere meningen is goed voor je relativerend vermogen.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:21 schreef HeatWave het volgende:
Ik block niemand, je snapt dan soms helemaal niets meer van topics omdat je allerlei reacties mist etc.
En ik hou niet van censuur, ook niet van mensen waar ik het pertinent mee oneens ben.
En op FOK! gewoon de grootste bron van vermaak, rellenquote:Op maandag 21 februari 2022 12:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eens. Tegenspraak, onzin en andere meningen is goed voor je relativerend vermogen.
Die zijn ook niet meer zo heftig en/of leuk als vroeger.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:29 schreef HeatWave het volgende:
En op FOK! gewoon de grootste bron van vermaak, rellen.
Ik had het niet mooier kunnen verwoorden.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:29 schreef Lokasenna het volgende:
En het blijft toch ook belangrijk om je te realiseren dat er heel veel mensen bestaan met een achterlijke mening, anders valt het echte leven zo tegen.
True, het is natuurlijk sowieso min of meer uitgestorven vergeleken met een paar jaar geleden en een hoop smaakmakers posten al tijden niet meer.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die zijn ook niet meer zo heftig en/of leuk als vroeger.
Nee ik benijd mezelf ook nietquote:Op maandag 21 februari 2022 11:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja
Al benijd ik jou ook niet met je TV-gedoe.
Dat we voor een rel van jou afhankelijk zijn ipv een echt smaakmaker zegt al genoeg natuurlijk.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:33 schreef HeatWave het volgende:
True, het is natuurlijk sowieso min of meer uitgestorven vergeleken met een paar jaar geleden en een hoop smaakmakers posten al tijden niet meer.
Maar er is nog genoeg over om me mee te vermaken als ik in een bui ben.
Riep er iemand op tot rellen?!quote:Op maandag 21 februari 2022 12:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat we voor een rel van jou afhankelijk zijn ipv een echt smaakmaker zegt al genoeg natuurlijk.
Fair, FOK! is doodquote:Op maandag 21 februari 2022 12:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat we voor een rel van jou afhankelijk zijn ipv een echt smaakmaker zegt al genoeg natuurlijk.
Ik had het niet achter je gezocht.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ik benijd mezelf ook niet
Ik ben daar echt zo slecht mee ook.
Ik heb er NUL verstand van al die kabels en TV's (PS topic mensen hebben me echt geholpen) dus dan sta je al niet zo zeker in de schoenen om zelf te zien waar t dan aan kan liggen. En ik heb ook nog "mensen bellen en vreemden zien" Anxieties en ik ben single dus t komt wel op mij aan
![]()
Dus die twee samen, dan is t gewoon fijn als je nieuwe TV het GEWOON DOET EN BLIJFT DOEN GVD!!!
Ik was al blij dat registratie en verzoek tot monteur allemaal online kon
Fok est mort, vive le... ja wie dan?!quote:
Vroeger was alles beter.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die zijn ook niet meer zo heftig en/of leuk als vroeger.
quote:Op maandag 21 februari 2022 12:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fok est mort, vive le... ja wie dan?!
Vroeger was jij ook al een huilstruik (dank @Moeraskat) dus niet alles was beter.quote:
Heel veel mensen niet, omdat ik daarbuiten best wel los en outgoing ben, op toneel sta, zing etc. Maar met dit soort dingen, bellen, instanties, vreemden, klap ik altijd helemaal dichtquote:Op maandag 21 februari 2022 12:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had het niet achter je gezocht.![]()
![]()
quote:Had je in de buurt gewoond had ik wel ff een handje komen helpen hoor.
Never change a winning team.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger was jij ook al een huilstruik (dank @:Moeraskat) dus niet alles was beter.
Instanties bellen enzo is dan ook gewoon kut.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heel veel mensen niet, omdat ik daarbuiten best wel los en outgoing ben, op toneel sta, zing etc. Maar met dit soort dingen, bellen, instanties, vreemden, klap ik altijd helemaal dicht![]()
Moet mezelf dan echt dwingen, anders is t uitstelgedrag to the max. Ik zou bijna eerder een nieuwe TV kopen
Ik heb t van geen vreemdequote:Op maandag 21 februari 2022 12:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Instanties bellen enzo is dan ook gewoon kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |