Kan die op het werk wel meenemen.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dstis precies het probleem. Ik heb er nog geen.
Liefquote:Op zondag 20 februari 2022 14:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan die op het werk wel meenemen.
Helaasquote:Op zondag 20 februari 2022 14:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb op Twitter allemaal mensen geblokkeerd die tweeten dat het prima weer is om de hele dag Horizon Forbidden West te spelen.
Laatste jaren stuk minder leuk inderdaad.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:20 schreef Tegan het volgende:
Ik kijk ook geen WIDM meer sinds ik me jaren geleden besefte dat je toch alleen de edit krijgt te zien waarin iedereen de mol zou kunnen zijn. Zo kun je natuurlijk blijven speculeren.
Naast de dakpannen bedoel je?quote:Op maandag 21 februari 2022 08:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt ie niet bij je schutting?
Nee, niet bij mij niet bij de achterburen en niet bij de buren naast mij :’)quote:Op maandag 21 februari 2022 08:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt ie niet bij je schutting?
Hoogvlieger dus.quote:Op maandag 21 februari 2022 08:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee, niet bij mij niet bij de achterburen en niet bij de buren naast mij :’)
Balen Lot, een beetje een rotweek dus.quote:Op maandag 21 februari 2022 08:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee, niet bij mij niet bij de achterburen en niet bij de buren naast mij :’)
quote:Op maandag 21 februari 2022 09:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Balen Lot, een beetje een rotweek dus.![]()
quote:
quote:Op zondag 20 februari 2022 14:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb op Twitter allemaal mensen geblokkeerd die tweeten dat het prima weer is om de hele dag Horizon Forbidden West te spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |