Schoodbapjes zijn boodschapjesquote:
Leuk, zo ga ik dat nu ook noemenquote:
Die willen dat ie gauw weer opknapt en de klus afmaaktquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:21 schreef oma-Nijn het volgende:
Vandaag bakker Boheemen aan de deur met 6 gebakjes en 6 saucijzenbroodjes.
Van de klant waar Silverfox van de steiger is gevallen.
Eerste week stuurde ze prachtige bloemen, week 2 een mega kist fruit en nu 12 x gebak.
Wat lief en attent van zequote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:21 schreef oma-Nijn het volgende:
Eerste week stuurde ze prachtige bloemen, week 2 een mega kist fruit en nu 12 x gebak.
awww wat ontzettend attentquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:21 schreef oma-Nijn het volgende:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Die willen dat ie gauw weer opknapt en de klus afmaakt
Ik was heel enthousiast aan een Bossche bol begonnen, maar zat vol na een halve.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat lief en attent van zeVeel plezier met opsmikkelen!
Ja...en de klus nog niet klaarquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
awww wat ontzettend attent. Ik denk dat ze zelf ook wel heel erg geschrokken zullen zijn.
Saucijzenbroodjes....omg....daar heb ik nu plots heel erg veel zin in
Wat knap dat hij al auto gaat rijden! Veel plezier bij de (klein)kids!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik was heel enthousiast aan een Bossche bol begonnen, maar zat vol na een halve.
SF gaat zo proberen auto te rijden, dan slingeren we ook maar wat naar de (klein)kids.
Het waait ook best wel weerquote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:01 schreef Aoibhin het volgende:
Collega heeft de ramen open gezet om de boel te luchten, en nu gieren de spooky windzwoefjes weer door het gebouw heen
Jaquote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het waait ook best wel weer
Morgen Windkracht 7 voorspeld, takken en bomen die net niet vielen zullen dan wel gaan vallen
Bankpas moet zich niet aanstellenquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bankpas moet zich niet aanstellen
iig al een regenzone in de loop van vandaag ...quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaGenoeg bomen die op zich wel zijn blijven staan, maar flink zijn verzwakt
De volgende storm komt toch ook al snel weer?
Morgen en maandag stormachtig met windkracht 7, daarna lijkt het af te zakkenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaGenoeg bomen die op zich wel zijn blijven staan, maar flink zijn verzwakt
De volgende storm komt toch ook al snel weer?
Irritant ding. Google Pay wilde wel meewerkenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bankpas moet zich niet aanstellen
Hopelijk niet weer een wolkbreuk boven mijn kop danquote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:42 schreef chufi het volgende:
[..]
iig al een regenzone in de loop van vandaag ...
En welk stukje Utrecht is dit?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:44 schreef Domnivoor het volgende:
Flamingo’s en ara’s
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Natte Jobiquote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hopelijk niet weer een wolkbreuk boven mijn kop dan
Ik mag het voor je hopen van nietquote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hopelijk niet weer een wolkbreuk boven mijn kop dan
In de Intratuin. Naast Kovelswadequote:
Ze zijn lekker op tempo iig.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 15:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Waar gaan ze heen vraag ik mij dan af
zijn je kipjes weer terug?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 15:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Waar gaan ze heen vraag ik mij dan af
wat fijn! Nu het hok nog.quote:
Ahh daarquote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In de Intratuin. Naast Kovelswade
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 15:46 schreef Aoibhin het volgende:
Ik hoorde net 'motherfucking please' mijn kant op geslingerd en keek even met opgetrokken wenkbrauw naar mijn collega tegenover me, maar hij zit weer eens met de muziek mee te praten
Deze specifieke collega (heel aardige gast verder hoor) luistert vaak een beetje metalmuziek enzo. Vorige week fluisterde hij ineens iets over death enzoquote:
Hoe lang moet je nog?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 15:50 schreef Aoibhin het volgende:
Ondertussen zit ik op 110 mensenOp wat voor aantal denken jullie dat ik vandaag uit ga komen?
121 mensen, 3 apen, 2 honden en een pizza Hawaīquote:Op zaterdag 19 februari 2022 15:50 schreef Aoibhin het volgende:
Ondertussen zit ik op 110 mensenOp wat voor aantal denken jullie dat ik vandaag uit ga komen?
Ik zal mijn best doenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
121 mensen, 3 apen, 2 honden en een pizza Hawaī
17.00, elke dag. Ik heb een echte 9/5 baanquote:
133quote:Op zaterdag 19 februari 2022 15:50 schreef Aoibhin het volgende:
Je bent er bijnaquote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
17.00, elke dag. Ik heb een echte 9/5 baan
Die maken lekker gebak,nichtje van mn vader nam zo nu en dan wel iets mee als ze op bezoek kwam.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:21 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik ben er net mee opgehouden, en ik geloof dat we in jou nu een winnaar hebbenquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben er net mee opgehouden, en ik geloof dat we in jou nu een winnaar hebben
Die vraagt er gewoon omquote:
ohhhhhhhquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Die vraagt er gewoon om![]()
[ afbeelding ]
quote:
Vrij mager vlees denk ik.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:17 schreef pullup het volgende:
[..]hoop dat papegaai net zo goed smaakt
Denk van niet eigenlijkquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:17 schreef pullup het volgende:
[..]hoop dat papegaai net zo goed smaakt
Ik eigenlijk ook nietquote:
Zal ook komen doordat ze wat minder makkelijk zijn dan bv kippen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet![]()
Zat landen waar die beesten voorkomen en ik heb nog nooit gehoord dat ze een substantieel deel van de menukaart bevolkten op welke plek ook
Gevogelte dat op menus staat is doorgaans makkelijk te temmen, te vangen en/of te kweken, dus het moet niet al te makkelijk kunnen wegvliegen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet![]()
Zat landen waar die beesten voorkomen en ik heb nog nooit gehoord dat ze een substantieel deel van de menukaart bevolkten op welke plek ook
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal ook komen doordat ze wat minder makkelijk zijn dan bv kippen.
Zat net al te zoeken naar recepten om papegaaien te bereiden. Kwam er 1 tegen, en die was eigenlijk geschreven voor de bereiding van een flamingo
Een papegaai kortwieken zodat ie niet wegvliegt is vrij makkelijk blijkbaar. Probleem is wel dat ze heel erg gemeen kunnen bijten.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Gevogelte dat op menus staat is doorgaans makkelijk te temmen, te vangen en/of te kweken, dus het moet niet al te makkelijk kunnen wegvliegen.
Krokodillen ook, maar die vind je wel op menu'squote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een papegaai kortwieken zodat ie niet wegvliegt is vrij makkelijk blijkbaar. Probleem is wel dat ze heel erg gemeen kunnen bijten.
Maar die vliegen niet wegquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Krokodillen ook, maar die vind je wel op menu's
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar die vliegen niet weg
En zijn blijkbaar makkelijker te 'kweken'.
Verser kan niet...quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb eens een fazant geplukt en bereid.
En veel verder komen ze ook niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:34 schreef mazaru het volgende:
Ik zag het even voor me
[ afbeelding ]
quote:
Daar gaan we dan lekker doorheen slapenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:02 schreef aloa het volgende:
Maandagnacht weer storm, wel minder heftig dan die van gister.
[ afbeelding ]
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar gaan we dan lekker doorheen slapen
Weegt het wel zwaarderquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
Maandag regen en onweer.
Ik moet oud papier in dozen doen en dat gaat niet als ze uit elkaar pladderen.
quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het verkocht wordt zou het meer opleveren...
Je mag weer live kijken in de sportzaalquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep gaa in 10 min volleyball
teg laibach
vandaag was mijn erzeuger 86 geworden
Doeiquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:41 schreef mario390 het volgende:
ja maar is 2019 gestorben
ik moet gaan
Ja dat weet ik nog ..quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:41 schreef mario390 het volgende:
ja maar is 2019 gestorben
ik moet gaan
Oja, kutquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat ook maar we spelen in Tilburg
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Je mag weer live kijken in de sportzaalGeniet er van .. En niet dronken worden
Dein Fati?
Mijn dochter is vandaag ook jarig ...
Hebben ze daar een voorronde met meer dan 1 kandidaat?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:59 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga vanavond naar een stream van San Marino kijken. Ik dacht dat ik dat nooit zou gaan zeggen
half uurtje terug dacht ik nog aan dat zaterdagavond ESF gestreamquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:59 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga vanavond naar een stream van San Marino kijken. Ik dacht dat ik dat nooit zou gaan zeggen
Zondequote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben er ooit geweest.
Was wel een wedstrijd tegen Feyenoord
Ik mag het hopenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hebben ze daar een voorronde met meer dan 1 kandidaat?
mijn dochter 32quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.Mijn moeder had 77 geworden vandaag...als ze niet was overleden
En anders help ik iedereen er wel aan herinnerenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:02 schreef chufi het volgende:
[..]
half uurtje terug dacht ik nog aan dat zaterdagavond ESF gestream
Geen terugkijksessie vanavond.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:02 schreef chufi het volgende:
[..]
half uurtje terug dacht ik nog aan dat zaterdagavond ESF gestream
Die zit in mijn dochters leeftijdsklasse. Daar nemen we er zo maar 1 opquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Mijn moeder was 18 toen ze mij kreeg. Haar eerste kunstje op haar verjaardag.. het kadootje waar ze het langst mee gedaan heeftquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Wat jong nog, mijn moeder zou volgende maand 94 geworden zijn.
Die van mij ook volgens mij...quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ben je zelf ook jarig vandaag?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Mijn moeder was 18 toen ze mij kreeg. Haar eerste kunstje op haar verjaardag.. het kadootje waar ze het langst mee gedaan heeft
We zien het wel hoe het looptquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En anders help ik iedereen er wel aan herinneren![]()
Wordt toch weer een Jobi-loze zaterdagavond hier
D. is afwezig vanwege feedback in BB. Duidelijk verhaalquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:04 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik heb ter vermaak eens de feedback van BB gelezen...
![]()
![]()
Zou dat de reden zijn, dat D. Er niet is.
@:D. Ik mis je
LEZEN...quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je zelf ook jarig vandaag?
*lijstje checkt
Ik doe ff rustig aan, maar zij mag er wel 1 nemen op dat tropische strand of zo..quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:06 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die zit in mijn dochters leeftijdsklasse. Daar nemen we er zo maar 1 op![]()
Hmmm, oudere moeder of je bent zelf een stuk ouder dan ik dachtquote:
Lezen lukt wel, maat begrijpend lezenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
LEZEN...![]()
Op haar verjaardag haar eerste kunstje. Op 19 feb.
Ik ben op 18 november geboren
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Gefeliciteerd allebei!quote:
Ook maar eens checkenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
D. is afwezig vanwege feedback in BB. Duidelijk verhaal![]()
Hij mag wel weer terugkomen. Tenslotte is dit BB niet.
Nee, inderdaad.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
D. is afwezig vanwege feedback in BB. Duidelijk verhaal![]()
Hij mag wel weer terugkomen. Tenslotte is dit BB niet.
En anders neem ik er 2quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik doe ff rustig aan, maar zij mag er wel 1 nemen op dat tropische strand of zo..
Fijn dat hij weer wat meer mobiel isquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:17 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, inderdaad.
Het autorijden van SF ging goed...Utrecht, we komen er aan
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mijn moeder wordt dit jaar 73.
Ze is 30 jaar ouder.
Fijn, dat ze er nog isquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mijn moeder wordt dit jaar 73.
Ze is 30 jaar ouder.
Ja, hij kan zijn eigen bier pakkenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn dat hij weer wat meer mobiel is
In mei pas.quote:
Beter!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, hij kan zijn eigen bier pakken![]()
Beter te vroeg dan te laatquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
In mei pas.
Ugh het regent weer en ik heb een probleem met mijn haar.
Mijn oma was 42 toen mijn moeder werd geboren. We vierden afgelopen december haar 106e verjaardagquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lezen lukt wel, maat begrijpend lezen![]()
Mijn moeder daarentegen was 39 toen ze mij kreeg.
Gezellig!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:17 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, inderdaad.
Het autorijden van SF ging goed...Utrecht, we komen er aan
Wow! Wat een leeftijdquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn oma was 42 toen mijn moeder werd geboren. We vierden afgelopen december haar 106e verjaardag
Zoiets ja.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beter te vroeg dan te laat
Bad hairday?
Ohh wacht, door mijn formulering lijkt het net of ze nog leeft, maar we vierden haar verjaardag terwijl ze er niet meer isquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wow! Wat een leeftijd![]()
Is je oma nog in goede gezondheid?
Ja dat dacht ik inderdaadquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ohh wacht, door mijn formulering lijkt het net of ze nog leeft, maar we vierden haar verjaardag terwijl ze er niet meer isDat doen we wel met alle opa's en oma's en ook mijn tante, om te vieren hoe oud ze dan zouden zijn geworden.
Oma is in de jaren '80 al overleden. Ik heb haar nooit gekend
Ja ik weet ook niet hoe dat zo is gekomen. Je hebt toch gewoon lang die mensen in je leven gehad en dan wordt daar toch bij ons jaren later nog even bij stilgestaan.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik inderdaadWel mooi dat jullie haar verjaardag nog vieren, een mooie gelegenheid om samen te zijn. Met mijn zussen vier ik ook nog steeds de verjaardag van onze overleden zus, maar we tellen niet door
Dat is wel iets moois. En een verjaardag is minder beladen dan een overlijdensdatum.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet hoe dat zo is gekomen. Je hebt toch gewoon lang die mensen in je leven gehad en dan wordt daar toch bij ons jaren later nog even bij stilgestaan.Geen uitbundig feest ofzo, maar even een gebakje en een borrel toch zeker.
Dat ook zeker!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat is wel iets moois. En een verjaardag is minder beladen dan een overlijdensdatum.
Hopen dat ie zich niet verstopt en je hem niet meer terugvindtquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:40 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn neefje belde me net op met een dringend verzoek.
Volgende week komt hier een kameleon logeren
Hoe dat zo?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:40 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ga een aquarium als kameleonbak inrichten. Komt wel goed.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Hopen dat ie zich niet verstopt en je hem niet meer terugvindt
Ga er eens wat van zeggen, jij hebt connecties.quote:
Ajax kutvoetbal clubquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga er eens wat van zeggen, jij hebt connecties.
Ajax is maar matig zo en creëert niets
Het is weer eens iets andersquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:40 schreef Domnivoor het volgende:
Dat inderdaad, daarom doen we het ook alleen op haar verjaardagquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat is wel iets moois. En een verjaardag is minder beladen dan een overlijdensdatum.
Waarschijnlijk zit hij dan in de meterkast, toch @FreshFruit ?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Hopen dat ie zich niet verstopt en je hem niet meer terugvindt
Uhquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
Tering dwerg en niet van jonge dames afkunnen blijven![]()
![]()
en
![]()
![]()
Over welke dwerg gaat dit.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
Een goede Knie en ik breek heel die dwerg zijn kop!!!!
Even googled, die is 1.73. Is dat al een dwerg?quote:
Klein duimpje boks!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Even googled, die is 1.73. Is dat al een dwerg?
* Bengeltje vraagt zich af of ze dan klein duimpje is
Waanzinquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel klein, klein maar fijn
Slechte eter als kind en bijna dood (cyanose) maar nu heel gelukkig.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel klein, klein maar fijn
Dikke snikkelquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:19 schreef Domnivoor het volgende:
Lengte zegt niet alles. Stoere mannen in ONZ zijn trots op hun 50 cm
Wat? Schoenmaat?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:19 schreef Domnivoor het volgende:
Lengte zegt niet alles. Stoere mannen in ONZ zijn trots op hun 50 cm
Heb je het verkeerde pilletje genomen of het goede niet?quote:
Ik ben al een tijdje in de war let maar niet op mijquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je het verkeerde pilletje genomen of het goede niet?
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik krijg altijd ongevraagd tetten pics opgestuurd van users hier maar daar reageer ik verder niet op
Dat zeggen ze er nooit bij.quote:
Paste niet in mijn dm blijkbaarquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Is mijnv dickpick goed ontvangen ?
Mijn moeder was 22 denk ik.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hmmm, oudere moeder of je bent zelf een stuk ouder dan ik dacht
Als het donderdag maar niet valt daarquote:
Woensdag toch?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als het donderdag maar niet valt daar
Wat is donderdag?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als het donderdag maar niet valt daar
Donderdag in TIlburg hequote:
Dan ben ik daar weer eensquote:
Wat moet je daar ?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Donderdag in TIlburg he
[..]
Dan ben ik daar weer eens
Thor?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Is vernaamd naar een Noorse god
Ik kan er godverdomme ook niks aan doen laat me met rust !!!!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Donderdag in TIlburg he
[..]
Ah, werk.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Donderdag in TIlburg he
[..]
Niet van mij. Ik heb alleen tetten postsquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik krijg altijd ongevraagd tetten pics opgestuurd van users hier maar daar reageer ik verder niet op
Ga jij nou maar eens op zoek naar visbolussenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik kan er godverdomme ook niks aan doen laat me met rust !!!!
Tilburg dachten de Romeinen ooit dat is een goed idee we gaan hier een stad bouwenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Donderdag in TIlburg he
[..]
Die hadden wel meer rare ideeenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Tilburg dachten de Romeinen ooit dat is een goed idee we gaan hier een stad bouwen
Helemaal Wappie die gastenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die hadden wel meer rare ideeen
Wat is dat nou weer klinkt viesquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga jij nou maar eens op zoek naar visbolussen
Het veld lag er toen ook al zo drassig bij.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Tilburg dachten de Romeinen ooit dat is een goed idee we gaan hier een stad bouwen
Ach ze moeten het allemaal zelf wetenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het veld lag er toen ook al zo drassig bij.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
Dat is toch ook veel te jongquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Mijn moeder was 22 denk ik.
Gestorven toen ze 54 was.
Ook al niet.quote:
Ze hangen gelukkig niet op de kop. Dat lijkt me nog erger.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:18 schreef marcb1974 het volgende:
Kom, we gaan nog snel in de achtbaan voor het park sluit .........
https://www.hln.be/de-pan(...)dingsactie~a5f789cc/
Maar
Er staat alleen 'tetten pics'... Kunnen ook van ieder geslacht zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ook al niet.
Het lijstje van vrouwelijke users hier wordt kleiner en kleiner. Wie blijven er nog over?
Wil jij ze voor de zekerheid nog even alle 381 noemen?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Er staat alleen 'tetten pics'... Kunnen ook van ieder geslacht zijn
wat een nachtmerriequote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:18 schreef marcb1974 het volgende:
Maar
Oepsquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:18 schreef marcb1974 het volgende:
Maar
Genoeg Manne met tetten inderdaadquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Genoeg Manne met tetten inderdaad
Sorry, ben na de eerste 3 of zo afgehaakt.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wil jij ze voor de zekerheid nog even alle 381 noemen?
Mooie volle dan hoop ik toch wel.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Veel plezierquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
Bekijk het maar ik ga dansen !!!!!
Op een vulkaan?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
Het kunnen natuurlijk ook nog niet menselijke zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mooie volle dan hoop ik toch wel.
Blof?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
God hoe heet die schijt band ik kan er even niet opkomen
Ja dat nummer bedoelde ik dankquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar Dansen op Pluto, komt uit het nummer Belgie van Het Goede Doel met Henk Westbroek. als je daar op doelt tenminste..
Vaak wel,of achter de koelkast.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit hij dan in de meterkast, toch @:FreshFruit ?
Je moet niet te moeilijk gaan doen vriendquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar eigenlijk is het natuurlijk Leven op Pluto en Dansen op de maan. maar goed ik begreep wat je zocht..
Ik ben nu eenmaal moeilijk, sorryquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je moet niet te moeilijk gaan doen vriend
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben nu eenmaal moeilijk, sorry
En je had vooral gelijkquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben nu eenmaal moeilijk, sorry
Haiquote:
Dit onder anderequote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar het over gaat en dan kom jij ook nog![]()
![]()
En ieniemienie van de dak afquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Op een Koord bij buurman Jan Janssen
Veel plezier.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
quote:
Ik hou niet van ruziequote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ze zoeken allemaal ruzie hier
ja ik heb medelijden met je ..quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee en kom ik naar huis
is vera weg, zo en nepp
Sowieso jaquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mensen die daar van houden hebben een steekje los.
Wil ik weten wie Vera is.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee en kom ik naar huis
is vera weg, zo en nepp
Dat ook nogquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |