Schoodbapjes zijn boodschapjesquote:
Leuk, zo ga ik dat nu ook noemenquote:
Die willen dat ie gauw weer opknapt en de klus afmaaktquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:21 schreef oma-Nijn het volgende:
Vandaag bakker Boheemen aan de deur met 6 gebakjes en 6 saucijzenbroodjes.
Van de klant waar Silverfox van de steiger is gevallen.
Eerste week stuurde ze prachtige bloemen, week 2 een mega kist fruit en nu 12 x gebak.
Wat lief en attent van zequote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:21 schreef oma-Nijn het volgende:
Eerste week stuurde ze prachtige bloemen, week 2 een mega kist fruit en nu 12 x gebak.
awww wat ontzettend attentquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:21 schreef oma-Nijn het volgende:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Die willen dat ie gauw weer opknapt en de klus afmaakt
Ik was heel enthousiast aan een Bossche bol begonnen, maar zat vol na een halve.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat lief en attent van zeVeel plezier met opsmikkelen!
Ja...en de klus nog niet klaarquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
awww wat ontzettend attent. Ik denk dat ze zelf ook wel heel erg geschrokken zullen zijn.
Saucijzenbroodjes....omg....daar heb ik nu plots heel erg veel zin in
Wat knap dat hij al auto gaat rijden! Veel plezier bij de (klein)kids!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik was heel enthousiast aan een Bossche bol begonnen, maar zat vol na een halve.
SF gaat zo proberen auto te rijden, dan slingeren we ook maar wat naar de (klein)kids.
Het waait ook best wel weerquote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:01 schreef Aoibhin het volgende:
Collega heeft de ramen open gezet om de boel te luchten, en nu gieren de spooky windzwoefjes weer door het gebouw heen
Jaquote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het waait ook best wel weer
Morgen Windkracht 7 voorspeld, takken en bomen die net niet vielen zullen dan wel gaan vallen
Bankpas moet zich niet aanstellenquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bankpas moet zich niet aanstellen
iig al een regenzone in de loop van vandaag ...quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaGenoeg bomen die op zich wel zijn blijven staan, maar flink zijn verzwakt
De volgende storm komt toch ook al snel weer?
Morgen en maandag stormachtig met windkracht 7, daarna lijkt het af te zakkenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaGenoeg bomen die op zich wel zijn blijven staan, maar flink zijn verzwakt
De volgende storm komt toch ook al snel weer?
Irritant ding. Google Pay wilde wel meewerkenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bankpas moet zich niet aanstellen
Hopelijk niet weer een wolkbreuk boven mijn kop danquote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:42 schreef chufi het volgende:
[..]
iig al een regenzone in de loop van vandaag ...
En welk stukje Utrecht is dit?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:44 schreef Domnivoor het volgende:
Flamingo’s en ara’s
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Natte Jobiquote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hopelijk niet weer een wolkbreuk boven mijn kop dan
Ik mag het voor je hopen van nietquote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hopelijk niet weer een wolkbreuk boven mijn kop dan
In de Intratuin. Naast Kovelswadequote:
Ze zijn lekker op tempo iig.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 15:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Waar gaan ze heen vraag ik mij dan af
zijn je kipjes weer terug?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 15:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Waar gaan ze heen vraag ik mij dan af
wat fijn! Nu het hok nog.quote:
Ahh daarquote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In de Intratuin. Naast Kovelswade
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 15:46 schreef Aoibhin het volgende:
Ik hoorde net 'motherfucking please' mijn kant op geslingerd en keek even met opgetrokken wenkbrauw naar mijn collega tegenover me, maar hij zit weer eens met de muziek mee te praten
Deze specifieke collega (heel aardige gast verder hoor) luistert vaak een beetje metalmuziek enzo. Vorige week fluisterde hij ineens iets over death enzoquote:
Hoe lang moet je nog?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 15:50 schreef Aoibhin het volgende:
Ondertussen zit ik op 110 mensenOp wat voor aantal denken jullie dat ik vandaag uit ga komen?
121 mensen, 3 apen, 2 honden en een pizza Hawaļquote:Op zaterdag 19 februari 2022 15:50 schreef Aoibhin het volgende:
Ondertussen zit ik op 110 mensenOp wat voor aantal denken jullie dat ik vandaag uit ga komen?
Ik zal mijn best doenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
121 mensen, 3 apen, 2 honden en een pizza Hawaļ
17.00, elke dag. Ik heb een echte 9/5 baanquote:
133quote:Op zaterdag 19 februari 2022 15:50 schreef Aoibhin het volgende:
Je bent er bijnaquote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
17.00, elke dag. Ik heb een echte 9/5 baan
Die maken lekker gebak,nichtje van mn vader nam zo nu en dan wel iets mee als ze op bezoek kwam.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:21 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik ben er net mee opgehouden, en ik geloof dat we in jou nu een winnaar hebbenquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben er net mee opgehouden, en ik geloof dat we in jou nu een winnaar hebben
Die vraagt er gewoon omquote:
ohhhhhhhquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Die vraagt er gewoon om![]()
[ afbeelding ]
quote:
Vrij mager vlees denk ik.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:17 schreef pullup het volgende:
[..]hoop dat papegaai net zo goed smaakt
Denk van niet eigenlijkquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:17 schreef pullup het volgende:
[..]hoop dat papegaai net zo goed smaakt
Ik eigenlijk ook nietquote:
Zal ook komen doordat ze wat minder makkelijk zijn dan bv kippen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet![]()
Zat landen waar die beesten voorkomen en ik heb nog nooit gehoord dat ze een substantieel deel van de menukaart bevolkten op welke plek ook
Gevogelte dat op menus staat is doorgaans makkelijk te temmen, te vangen en/of te kweken, dus het moet niet al te makkelijk kunnen wegvliegen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet![]()
Zat landen waar die beesten voorkomen en ik heb nog nooit gehoord dat ze een substantieel deel van de menukaart bevolkten op welke plek ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |