Boeie ruurd. Is er nog wijn?quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:32 schreef SuperNeger het volgende:
Een kleine groene kaars en bulls hebben helemaal euphoria. Gaat al de hele tijd zo 1 groene kaars gevolgt door 1 rode kaars. kijk maar eens wat verder dan een paar minuten
Doorgaans merk je daar niet zo veel van omdat ze die aankoop over een lange termijn uitsmeren.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:33 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[..]
Volgende maand wordt er voor een half miljard aan bitcoin gekocht. Ik maak me niet zo druk om de minute chart eerlijk gezegd
Ik denk niet dat ze lang gaan wachten op deze prijzen. Wat precies de terms zijn weet ik verder niet. Maar gezien dat het bitcoin backed bonds zijn zullen ze tussen het uitgeven van de bonds en het kopen van de bitcoin niet al te veel tijd laten tussen zitten.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Doorgaans merk je daar niet zo veel van omdat ze die aankoop over een lange termijn uitsmeren.
Waarom gaat de bitcoin omlaag bij oorlog dan? Ik dacht dat Bitcoin veilig was.quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:19 schreef firefly3 het volgende:
Een kennis van mij is sadstacker en hoopt telkens dat Bitcoin omhoog gaat. Hij zit telkens op een internet forum te posten dat Bitcoin omhoog gaat. Wel grappig om te zien, want het is niet te voorspellen hoe lang de oorlog gaat duren en wanneer Bitcoin omhoog gaat. Ik ben tevreden met een neerwaartse, zijwaartse of opwaartse beweging.
Omdat de markt nou eenmaal reageert op dit soort events.quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:08 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Waarom gaat de bitcoin omlaag bij oorlog dan? Ik dacht dat Bitcoin veilig was.
Oke, geen enkele reden dus om in bitcoin te investeren als ik al aandelen heb.quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Omdat de markt nou eenmaal reageert op dit soort events.
Moet jij weten.quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:30 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Oke, geen enkele reden dus om in bitcoin te investeren als ik al aandelen heb.
Wat FL_Freak zeiquote:Op woensdag 23 februari 2022 13:08 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Is het ook.quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:08 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Een bom NFT ofzo ? En die is dan steeds zeldzamer word aangezien we ze direct op Donetsk droppen?quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:40 schreef FundsAreSafu het volgende:
Wanneer komen Raytheon en Lockheed met cryptos? Dan zitten we altijd goed
Ja, en oorlog noemen we dan een token burn cyclequote:Op woensdag 23 februari 2022 16:09 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[..]
Een bom NFT ofzo ? En die is dan steeds zeldzamer word aangezien we ze direct op Donetsk droppen?
Nounou dat lijkt me wel heel optimistisch.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:18 schreef Jian het volgende:
De correlatie van crypto met de reguliere beurzen is naar verwachting van een aantal proffesionele crypto/beurs handelaren voor beperkte tijd.. Uiteindelijk zal de correlatie wegvallen en zal crypto haar eigen "koers" gaan varen. "Mind you", we hebben het hier over weken c.q. maanden, niet over jaren....
Kan niet wachten!
“But if you look at crypto specifically, when the traditional macro markets go down, crypto tends to be correlated with them for a period of roughly 70 days, so a bit over two months, and then it begins to break its correlation. And so we think over the next number of weeks, crypto is basically going to decouple from traditional markets and begin to trade on its own again"quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Nounou dat lijkt me wel heel optimistisch.
Als schijt de ventilator raakt gaat crypto gewoon mee.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Als schijt de ventilator raakt gaat crypto gewoon mee.
Hoe lang bestaan reguliere markten?quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:12 schreef Jian het volgende:
[..]
“But if you look at crypto specifically, when the traditional macro markets go down, crypto tends to be correlated with them for a period of roughly 70 days, so a bit over two months, and then it begins to break its correlation. And so we think over the next number of weeks, crypto is basically going to decouple from traditional markets and begin to trade on its own again"
https://panteracapital.com/blockchain-letter/the-next-mega-trade/
Zekerheid geeft natuurlijk niemand ons, maar het is wel een visie die ik meerdere malen voorbij heb zien komen.
Je hebt de crash van 2013 en 2018 gemist?quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe lang bestaan reguliere markten?
Die hele cryptogekte bestaat eigenlijk pas een jaar of twee en heeft nooit serieuze economische tegenspoed gekend. Lijkt me dus onzinnig om te daar uitspraken over te doen. Eerlijk gezegd geloof ik dat crypto als eerste kapot gaat. Juist vanwege het volatiele karakter en de paniek die dat te weeg kan brengen.
Crash van 2013 was grotendeels te wijten aan het eigen succes,Mt. Gox etc. Stond toen ook nog gigantisch in de kinderschoenen . 2018 tot nu was een periode van enorme economische voorspoed en recordlage rente gecombineerd met kalmte op het wereldpodium qua conflicten en een pandemie waarin de miljarden rijkelijk werden rondgestrooid.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:03 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Je hebt de crash van 2013 en 2018 gemist?
quote:
Wanneer gaat dit misverstand/deze onwetendheid/deze leugen eindelijk eens uit de wereld? Moe vanquote:“ökologisch nicht nachhaltigen Konsensmechanismen”
Edit:niet goed gelezen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Crash van 2013 was grotendeels te wijten aan het eigen succes,Mt. Gox etc. Stond toen ook nog gigantisch in de kinderschoenen . 2018 tot nu was een periode van enorme economische voorspoed en recordlage rente gecombineerd met kalmte op het wereldpodium qua conflicten en een pandemie waarin de miljarden rijkelijk werden rondgestrooid.
Situatie waar naar we nu toe bewegen is totaal anders dan alles wat de cryptomarkt ooit meegemaakt heeft.
Hoe zou dat nou komenquote:Op donderdag 24 februari 2022 07:24 schreef DaMart het volgende:
De cryptomarkt is lekker gaan dippen vannacht.
O, ik had nog geen nieuws gelezen. Las net dat Poetin zijn landjepik is begonnen. Is dus even een paniekreactie op de markten. Aandelen zullen ook wel in de aanbieding gaan.quote:
Zo'n vaart zal het nu ook wel niet lopen zeker? Vooral omdat de duik naar $34.500 nu vooral een paniekreactie is. Je zal zien dat het zich in de loop van de dag wel zal herstellen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 05:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Lol, iedereen lekker geslapen?
Poetin heeft de oorlog verklaard aan Oekraine.
BTC richting 30k
Er is niet zoiets als een paniekreactie. De whales dumpen gewoon wanneer er <groot nieuws> is zodat ze kunnen zeggen zie je nou wel het komt door <groot nieuws>.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:29 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Zo'n vaart zal het nu ook wel niet lopen zeker? Vooral omdat de duik naar $34.500 nu vooral een paniekreactie is. Je zal zien dat het zich in de loop van de dag wel zal herstellen.
Dat beweegt niet één op één mee. Je hebt nog tijd om het op te volgen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:34 schreef SuperNeger het volgende:
Zal ik alles pinnen en het in m'n matras stoppen? Volgens mij kan je nu gewoon het beste euro's of dollars houden.
Ietsje meerquote:
Nee maar wel via bux zero.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:06 schreef dimmak het volgende:
Kan ik op Binance of FTX oid ook nog belangen nemen in olie of gas?
Dat is letterlijk alleen het laatste uur.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:10 schreef suijkerbuijk het volgende:
Alles is langzaam aan het stijgen.
Kan je doen ja .quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:34 schreef SuperNeger het volgende:
Zal ik alles pinnen en het in m'n matras stoppen? Volgens mij kan je nu gewoon het beste euro's of dollars houden.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:12 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Kan je doen ja .
Waar woon je ook al weer ?
Ben het vergeten .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |