Schaatsen heeft wat dat betreft sowieso weinig te klagen, denk ik. Tsjechië had voor Sablikova ook geen toppers. Polen ook nauwelijks eremetaal voor die ene uitschieter van Brodka.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:40 schreef Ericr het volgende:
Goed voor het schaatsen toch dat een echte Belg een gouden medaille pakt. Wordt erg saai als alleen de traditionele landen de plakken wegkapen.
Schulting zou ook nog kunnen denk ik?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:15 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Wie mag de vlag dragen? Kunnen er maar 2 zijn lijkt me. Ireen of Irene.
Is volgens mij ook al bevestigdquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:23 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Schulting zou ook nog kunnen denk ik?
Maar ik denk ook Irene inderdaad
Dat was alleen een verrassing voor Jan "Hup rijden" Coopmans. Dat dat geen goud en heel misschien brons ging worden kon je vanaf de White Cliffs of Dover al zien aankomen. De verrassing was dat de Russen de Yanks eraf reden waardoor de kans op überhaupt een medaille van miniem naar nonexistent gingquote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:54 schreef showtimer het volgende:
[..]
Verreweg grootste verrassing is toch dat "ons" mannelijke trio er (zonder calimiteiten!) volledig werd afgeschaatst?
Volgens mij haal je wat zaken door elkaar.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:24 schreef Sabata het volgende:
[..]
Dat was alleen een verrassing voor Jan "Hup rijden" Coopmans. Dat dat geen goud en heel misschien brons ging worden kon je vanaf de White Cliffs of Dover al zien aankomen. De verrassing was dat de Russen de Yanks eraf reden waardoor de kans op überhaupt een medaille van miniem naar nonexistent ging
Ze waren wel een van de favorieten, zeker vooraf aan het toernooi.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:24 schreef Sabata het volgende:
[..]
Dat was alleen een verrassing voor Jan "Hup rijden" Coopmans. Dat dat geen goud en heel misschien brons ging worden kon je vanaf de White Cliffs of Dover al zien aankomen. De verrassing was dat de Russen de Yanks eraf reden waardoor de kans op überhaupt een medaille van miniem naar nonexistent ging
Micro doet het nu opeens wel goed, opnieuw inspreken dus overbodig @wimderon Het klinkt tenminste origineelquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:39 schreef Jason22 het volgende:
Ze hebben weer vakkundig zitten knippen in Herberts commentaar
Geen Martin meer ook in die secondenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:50 schreef showtimer het volgende:
[..]
Micro doet het nu opeens wel goed, opnieuw inspreken dus overbodig @:wimderon Het klinkt tenminste origineel
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Geen Martin meer ook in die seconden
Ik twijfel.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:50 schreef showtimer het volgende:
[..]
Het klinkt tenminste origineel
In onze media wel jaquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze waren wel een van de favorieten, zeker vooraf aan het toernooi.
Heb even vergeleken en het is wel degelijk opnieuw ingesproken.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:50 schreef showtimer het volgende:
[..]
Micro doet het nu opeens wel goed, opnieuw inspreken dus overbodig @:wimderon Het klinkt tenminste origineel
Je hebt gelijk! Wat een acteur die Herbert.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:02 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Heb even vergeleken en het is wel degelijk opnieuw ingesproken.
In het orgineel hoor ik Herbert in de verte zeggen ‘Blondin of schouten ze gaat er langs! Schouten Schouten!’
In de aangepaste versie is het ‘is ze op tijd? Schouten gaat er voorbij! Olympisch goud!’
Hersman zei ook nog wat, die is er nu ook uit![]()
Sowieso wel, de enige in de World Cup in deze opstelling wonnen ze ook, net als het EK (toen wonnen ze van Noorwegen).quote:
Jarenlange ervaringquote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:06 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! Wat een acteur die Herbert.
Zoals je dat bij het origineel hebt gezet is het niet helemaal juist, het klinkt meer als wat je bij de aangepaste versie hebt gezet. In het origineel is sowieso "olympisch goud!" te horen bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:02 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Heb even vergeleken en het is wel degelijk opnieuw ingesproken.
In het orgineel hoor ik Herbert in de verte zeggen ‘Blondin of schouten ze gaat er langs! Schouten Schouten!’
In de aangepaste versie is het ‘is ze op tijd? Schouten gaat er voorbij! Olympisch goud!’
Hersman zei ook nog wat, die is er nu ook uit![]()
Vanaf ‘Olympisch goud’ is het weer het originele commentaar in de aangepaste versie (al hoorde je dat live pas na de finish en in de aangepaste voor ze finisht). ‘Is ze op tijd? Ze is er voorbij!’ is wel opnieuw opgenomen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zoals je dat bij het origineel hebt gezet is het niet helemaal juist, het klinkt meer als wat je bij de aangepaste versie hebt gezet. In het origineel is sowieso "olympisch goud!" te horen bijvoorbeeld
Hersman wilde Dijkstra weer aantikken, maar tikte daarbij per ongeluk zijn microfoon kapot.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:30 schreef Marcoss het volgende:
Wel de vraag of er ook dit keer een camera op ze gericht was, benieuwd wat er precies gebeurde in die slotfase bij de commentatoren
Nee bij 2 rondes hebben ze allemaal een keer de buitenbocht en de binnenbocht bij de finish. Vind ik eerlijker.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:04 schreef Toby56 het volgende:
[..]
500 meters... tsja, ik vind het persoonlijk wel wat hebben. Alle afstanden zijn nu een momentopname. Die jaren van "je krijgt een tweede kans" vond ik toch meer een verkapte 1000 meter. Maar het is wel waar: de spanning blijft er dan langer in.
W.b. de saaiere ritten: voor een gedeelte aan de Nederlanders te wijten.
Zaten vaak verhoudingsgewijs vroeg in het program omdat ze World Cups hadden overgeslagen.
Gezien de resultaten dit jaar (toch niet slecht, laten we wel wezen), voorzie ik dezelfde lol over 4 jaar. Jammer.
Vooraf wel maar tijdens de kwartfinales werd al snel duidelijk dat we goud konden vergeten.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:54 schreef showtimer het volgende:
[..]
Verreweg grootste verrassing is toch dat "ons" mannelijke trio er (zonder calimiteiten!) volledig werd afgeschaatst?
Bij de mannen had ik het niet ingevuld, maar wel als serieuze optie gezien. Bij de vrouwen minder.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vooraf wel maar tijdens de kwartfinales werd al snel duidelijk dat we goud konden vergeten.
Denk dat weinig mensen hier 2 goud invulden van tevoren. Vooral dankzij de eerdere treurige ervaringen, gaat bijna altijd fout.
Invullen is wel iets anders dan er compleet kansloos weggereden te worden.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vooraf wel maar tijdens de kwartfinales werd al snel duidelijk dat we goud konden vergeten.
Denk dat weinig mensen hier 2 goud invulden van tevoren. Vooral dankzij de eerdere treurige ervaringen, gaat bijna altijd fout.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |