abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203737109
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 12:40 schreef Ericr het volgende:
Goed voor het schaatsen toch dat een echte Belg een gouden medaille pakt. Wordt erg saai als alleen de traditionele landen de plakken wegkapen.
Schaatsen heeft wat dat betreft sowieso weinig te klagen, denk ik. Tsjechië had voor Sablikova ook geen toppers. Polen ook nauwelijks eremetaal voor die ene uitschieter van Brodka.

Het lijstje landen met medailles is de afgelopen jaren kortom toch wel uitgebreider geworden.
pi_203737130
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 13:15 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Wie mag de vlag dragen? Kunnen er maar 2 zijn lijkt me. Ireen of Irene.
Schulting zou ook nog kunnen denk ik?
Maar ik denk ook Irene inderdaad
  zaterdag 19 februari 2022 @ 13:24:33 #53
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_203737136
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 13:23 schreef Legoblokje het volgende:

[..]
Schulting zou ook nog kunnen denk ik?
Maar ik denk ook Irene inderdaad
Is volgens mij ook al bevestigd

Edit: ja dus
https://www.nu.nl/sport/6(...)monie-in-peking.html
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_203737141
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 12:54 schreef showtimer het volgende:

[..]
Verreweg grootste verrassing is toch dat "ons" mannelijke trio er (zonder calimiteiten!) volledig werd afgeschaatst?
Dat was alleen een verrassing voor Jan "Hup rijden" Coopmans. Dat dat geen goud en heel misschien brons ging worden kon je vanaf de White Cliffs of Dover al zien aankomen. De verrassing was dat de Russen de Yanks eraf reden waardoor de kans op überhaupt een medaille van miniem naar nonexistent ging
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_203737218
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 13:24 schreef Sabata het volgende:

[..]
Dat was alleen een verrassing voor Jan "Hup rijden" Coopmans. Dat dat geen goud en heel misschien brons ging worden kon je vanaf de White Cliffs of Dover al zien aankomen. De verrassing was dat de Russen de Yanks eraf reden waardoor de kans op überhaupt een medaille van miniem naar nonexistent ging
Volgens mij haal je wat zaken door elkaar.
pi_203737379
Ze hebben weer vakkundig zitten knippen in Herberts commentaar _O-
leven zoals het leven is
pi_203737457
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 13:24 schreef Sabata het volgende:

[..]
Ze waren wel een van de favorieten, zeker vooraf aan het toernooi.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_203737465
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 13:39 schreef Jason22 het volgende:
Ze hebben weer vakkundig zitten knippen in Herberts commentaar _O-
Micro doet het nu opeens wel goed, opnieuw inspreken dus overbodig @wimderon Het klinkt tenminste origineel :D
pi_203737481
quote:
11s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 13:50 schreef showtimer het volgende:

[..]
Micro doet het nu opeens wel goed, opnieuw inspreken dus overbodig @:wimderon Het klinkt tenminste origineel :D
Geen Martin meer ook in die seconden :o
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_203737520
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 13:52 schreef franklop het volgende:

[..]
Geen Martin meer ook in die seconden :o
:o Oja, dan moet de ja hoor maar een wimderon productie worden.
  Moderator zaterdag 19 februari 2022 @ 13:58:27 #61
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_203737535
quote:

[..]
Het klinkt tenminste origineel :D
Ik twijfel.
pi_203737558
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 13:48 schreef Felagund het volgende:

[..]
Ze waren wel een van de favorieten, zeker vooraf aan het toernooi.
In onze media wel ja :)
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_203737561
quote:

[..]
Micro doet het nu opeens wel goed, opnieuw inspreken dus overbodig @:wimderon Het klinkt tenminste origineel :D
Heb even vergeleken en het is wel degelijk opnieuw ingesproken.

In het orgineel hoor ik Herbert in de verte zeggen ‘Blondin of schouten ze gaat er langs! Schouten Schouten!’

In de aangepaste versie is het ‘is ze op tijd? Schouten gaat er voorbij! Olympisch goud!’

Hersman zei ook nog wat, die is er nu ook uit _O-
leven zoals het leven is
pi_203737599
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 14:02 schreef Jason22 het volgende:

[..]

In het orgineel hoor ik Herbert in de verte zeggen ‘Blondin of schouten ze gaat er langs! Schouten Schouten!’

In de aangepaste versie is het ‘is ze op tijd? Schouten gaat er voorbij! Olympisch goud!’

Je hebt gelijk! Wat een acteur die Herbert.
pi_203737609
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 14:01 schreef Sabata het volgende:

[..]
In onze media wel ja :)
Sowieso wel, de enige in de World Cup in deze opstelling wonnen ze ook, net als het EK (toen wonnen ze van Noorwegen).
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  zaterdag 19 februari 2022 @ 14:12:34 #66
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_203737646
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 14:06 schreef showtimer het volgende:

[..]
Je hebt gelijk! Wat een acteur die Herbert.
Jarenlange ervaring _O_
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 19 februari 2022 @ 14:17:18 #67
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_203737684
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 14:02 schreef Jason22 het volgende:

[..]

Zoals je dat bij het origineel hebt gezet is het niet helemaal juist, het klinkt meer als wat je bij de aangepaste versie hebt gezet. In het origineel is sowieso "olympisch goud!" te horen bijvoorbeeld :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_203737774
Wel de vraag of er ook dit keer een camera op ze gericht was, benieuwd wat er precies gebeurde in die slotfase bij de commentatoren :D
pi_203737844
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 14:17 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Zoals je dat bij het origineel hebt gezet is het niet helemaal juist, het klinkt meer als wat je bij de aangepaste versie hebt gezet. In het origineel is sowieso "olympisch goud!" te horen bijvoorbeeld :+
Vanaf ‘Olympisch goud’ is het weer het originele commentaar in de aangepaste versie (al hoorde je dat live pas na de finish en in de aangepaste voor ze finisht). ‘Is ze op tijd? Ze is er voorbij!’ is wel opnieuw opgenomen.
leven zoals het leven is
  zaterdag 19 februari 2022 @ 14:51:02 #70
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_203738024
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 14:30 schreef Marcoss het volgende:
Wel de vraag of er ook dit keer een camera op ze gericht was, benieuwd wat er precies gebeurde in die slotfase bij de commentatoren :D
Hersman wilde Dijkstra weer aantikken, maar tikte daarbij per ongeluk zijn microfoon kapot.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_203739836
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 11:04 schreef Toby56 het volgende:

[..]
500 meters... tsja, ik vind het persoonlijk wel wat hebben. Alle afstanden zijn nu een momentopname. Die jaren van "je krijgt een tweede kans" vond ik toch meer een verkapte 1000 meter. Maar het is wel waar: de spanning blijft er dan langer in.

W.b. de saaiere ritten: voor een gedeelte aan de Nederlanders te wijten.
Zaten vaak verhoudingsgewijs vroeg in het program omdat ze World Cups hadden overgeslagen.

Gezien de resultaten dit jaar (toch niet slecht, laten we wel wezen), voorzie ik dezelfde lol over 4 jaar. Jammer.
Nee bij 2 rondes hebben ze allemaal een keer de buitenbocht en de binnenbocht bij de finish. Vind ik eerlijker.
pi_203740092
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 12:54 schreef showtimer het volgende:

[..]
Verreweg grootste verrassing is toch dat "ons" mannelijke trio er (zonder calimiteiten!) volledig werd afgeschaatst?
Vooraf wel maar tijdens de kwartfinales werd al snel duidelijk dat we goud konden vergeten.

Denk dat weinig mensen hier 2 goud invulden van tevoren. Vooral dankzij de eerdere treurige ervaringen, gaat bijna altijd fout.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 19 februari 2022 @ 18:09:21 #73
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_203740165
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 18:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Vooraf wel maar tijdens de kwartfinales werd al snel duidelijk dat we goud konden vergeten.

Denk dat weinig mensen hier 2 goud invulden van tevoren. Vooral dankzij de eerdere treurige ervaringen, gaat bijna altijd fout.
Bij de mannen had ik het niet ingevuld, maar wel als serieuze optie gezien. Bij de vrouwen minder.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_203741126
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 18:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]

Invullen is wel iets anders dan er compleet kansloos weggereden te worden.
Album top 100 2024
pi_203741215
twitter

In Spanje geen problemen met de microfoon
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')